SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Tusind tak tøser!

Vi havde en helt fantastisk dag, vi kunne ikke ønske os noget anderledes overhovedet.

Vejret, maden, gæsterne, festen alt var bare helt igennem fantastisk!

Beretning følger, men først skal jeg lige falde på plads med min nye status.

Knus Sille

Hej søde

Jeg kan se at du er nået herinde noget før mig... Jeg har først nu fået et ledigt øjeblik til at tænde computeren. Jeg overvejede at tænde den lørdag morgen, men vi sad og spillede lidt kort istedet *GG*

Kæmpe tillykke...

Det er nu rart at være frue, ik?? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

Jeg kan se at du er nået herinde noget før mig... Jeg har først nu fået et ledigt øjeblik til at tænde computeren. Jeg overvejede at tænde den lørdag morgen, men vi sad og spillede lidt kort istedet *GG*

Kæmpe tillykke...

Det er nu rart at være frue, ik?? :biggrin:

Det er SKØNT!

Hvor er det godt at høre at I havde en dejlig dag hvor alt var som det skulle være. Glæder mig til beretning og flere billeder. Hvor var du smuk.

Takker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du var bare så smuk Sille! Og I var så lykkelige og iiihhh....*snøft* Tak fordi du ville have os med, og tak for gode snack-sandwiches og asti! :thumbsupsmileyanim:

Suk...Skal vi ikke snart til nogle flere bryllupper?

KRAM

Puha, jeg ved det ikke, men det håber jeg da!

Det var syrealistisk at være på den anden side at jeg egentlig godt vil tilbage som gæst.

FORSINKET TILLYKKE søde søde Sille! Sååå smuk!!

Du må ENDELIG have billeder med til maria d. 7.juni! :thumbsupsmileyanim:

Det kan jeg love for jeg nok skal!

Et forsinket men kæmpe tillykke med brylluppet. Glæder mig meget til beretningen

Den kommer, den kommer.... Men synes lige vi vente på billeder

0

Del dette indlæg

Hej Sille pigen :thumbsupsmileyanim:

Kæmpe stort tillykke med bryllupet i lørdags. Var bare såå ked af jeg ikke kunne komme og se dig bliv gift. Men gemalen fyldte jo 30 år, så jeg havde huset fuld af gæster hele dagen. :badgirl:

Hvor er det bare nogen smukke billeder Marina har taget af jer og ihh hvor i bare stråler om kap med solen. :cheerleader3:

Glæder mig til at se en hel masse flere billeder og hører din fantastiske beretning fra dagen.

:thumbsupsmileyanim: Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

post-21950-1210427221.jpg

Jeg elsker det her billede! også selvom jeg forsvinder i ris.

Jeg er nu gået igang med at redigere billeder. Kan ikke vnete længere på fotografen, der er jo zillaer der venter.

Det er nemlig lige det der gør! :cheerleader3: Glæder mig super meget til masser af billeder og beretning!! :loveboard: Ved du hvornår fotografens billeder kommer??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-21950-1210427221.jpg

Jeg elsker det her billede! også selvom jeg forsvinder i ris.

Jeg er nu gået igang med at redigere billeder. Kan ikke vnete længere på fotografen, der er jo zillaer der venter.

Det er nemlig lige det der gør! :cheerleader3: Glæder mig super meget til masser af billeder og beretning!! :loveboard: Ved du hvornår fotografens billeder kommer??

De burde komme denne weekend, men vi har ikke hørt noget som helst fra dem, så jeg begynder at tvivle.

0

Del dette indlæg

Så er jeg begyndt på

Bryllupsberetning

Jeg håber i vil bære over med at jeg skriver en del eller alle billederne. Jeg synes jo det er fantastisk, men det er måske bare fordi jeg kender dem på billederne...

JUBIIIIIIIII!!! :loveboard::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer