SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde hilsner! :thumbsupsmileyanim:

Det er bare det bedste.

Det er så mærkeligt at have udfyldt papirer. Nu skal jeg bare forbi kommunen med dem. Jeg havde egentlig tænkt at jeg kunne gøre det imorgen, når jeg alligevel havde fri, men... Jeg skal være i Taastrup kl 10 og kommunene åbner først 9.30 :biggrin: , så det når jeg ikke. Og ved ikke om jeg kan nå det senere, for der skal jeg i lufthavnen og hente min søster! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg nåede det hele alligevel. (minutiøs gennemgang af min dag)

10.04-11.01: Kjoletilretning i HoB.

Kan med glæde meddele, at mine sko matchede kjolen perfekt :thumbsupsmileyanim: Jeg har også fået bestilt et slør som bliver præcis som jeg gerne vil have det.

11.01-12.30 IKEA

Meget farligt! Vi skal jo have telt og jeg vil SÅ GERNE have det her:

post-26706-1199918092.jpg

Så nu er jeg ( :blush: ) kommet til at købe en masse hvidt gennemsigtigt stof til den nette pris af 4,75 pr meter.

12.30-13.45 Kaos og panik!

Ræsede fra Taastrup til Valby, forbi posthuset og hentede en pakke. Hjem og læsse bil af, samt pakke den ene pakke ind og så hu hej vilde dyr ud i bilen igen og ind mod KBH. Køre 2 gange rundt om Rådhuspladsen for at finde en parkeringsplads, løber 1 gang rundt om Rådhuset for at finde indgangen :griner:-

13.45 :thumbsupsmileyanim: Aflevere ægteskabserklæring! :thumbsupsmileyanim:

13.45-14.10 Fare vild

Jeg kan af uvidste årsager ikke finde ud af noget så simpelt som at køre direkte fra Rådhuspladsen i KBH og ud til lufthavnen. Hvor svært kan det være!

14.10-14.27

Spejde forgæves efter søster i lufthavnen

14.27 Stort kram fra søster som har været 4 måneder i USA :thumbsupsmileyanim:

14.40-17.58 Køre mindste søster op til efterskolen ved Græsted

Sightseeing (læs: fare vild igen, godt det ikke er mig der skal guide os til Skanderborg), pizza i Helsinge og masser af hygge-tøse-snakke tid!

17.58-18.02 Kysse på kæresten

18.02-18.23

Prøve at forklare kæresten hvorfor det er LIVSNØDVENDIGT, at vi skal have det der stof i teltet og prøve at finde billeddokumentation. Tusind tak til pipboll for at have det hele samlet :biggrin:

18.23-18.34 Handle

18.34-21.45

Træning og foredrag om motivation, noget jeg virkelig mangler, når det kommer til træning.

21.45-nu

Pille laksegl af nogle ellers kasserede indbydelser, fordi vi er NØDT til at bruge dem.

Vise kæresten nogle super fine tallerkner fra IKEA som vi må eje. I hvert fald hvis det stod til mig... :thumbsupsmileyanim:

BK

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men så til dagens nedtur....

Jeg vil ikke ha min kjole! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved det sker for alle på et eller andet tidspunkt og nu er det sket for mig. Allerede da jeg kom ud til HoB og så den, tænkte jeg "Det er ikke min kjole." Den er selvfølgelig rigtig nok, men synes bare farven er helt forkert. Den er meget mere "grå" end jeg husker den. Derudover havde ham skrædderen vist en ikke så god dag, måske bare lidt travlt, men jeg fik den i hvert fald kun lynet og ikke lukket med corset. Det betyder så at den ellers så smukke talje jeg fik, den var der heller ikke... Derudover kunne jeg ikke li kvaliteten af stoffet og synes draperingerne på siden er grimme. Kort sagt ØV!

Jo det skal nok gå over, men :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Puha Sille jeg får da helt stress af at læse om din dag, og jeg sidder ellers her i sofaen på vej i seng :thumbsupsmileyanim:

Hvor fedt at dine sko passede helt perfekt :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: hvordan var det at have kjolen på igen?

Og sikke mange fine ting du har nået. Det billede med teltet ser super godt ud, godt du fik forklaret kæresten lige hvorfor det er så vigtigt ;)

Og skønt at se søster igen, godt du fandt derud ;) kan godt se du måske ikke skal være copilot fredag hihi

Og det lyder da som en god ide med det der fordrag om motivation og træning, det er altså også bare min akillessene, puha kom op på løbebåndet for første gang i meget lang tid i går. Puha mine lårbasser er ømme i dag. Men løb 4 km så var MEGET stolt.

vi ses fredag

Knus

0

Del dette indlæg

Men så til dagens nedtur....

Jeg vil ikke ha min kjole! :blush:

Jeg ved det sker for alle på et eller andet tidspunkt og nu er det sket for mig. Allerede da jeg kom ud til HoB og så den, tænkte jeg "Det er ikke min kjole." Den er selvfølgelig rigtig nok, men synes bare farven er helt forkert. Den er meget mere "grå" end jeg husker den. Derudover havde ham skrædderen vist en ikke så god dag, måske bare lidt travlt, men jeg fik den i hvert fald kun lynet og ikke lukket med corset. Det betyder så at den ellers så smukke talje jeg fik, den var der heller ikke... Derudover kunne jeg ikke li kvaliteten af stoffet og synes draperingerne på siden er grimme. Kort sagt ØV!

Jo det skal nok gå over, men :blush:

Ej stakkels dig, er sikker på at du når du får den på næste gang, bliver lige så forelsket i den igen, som før

Men indtil der

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, man bliver jo helt stresset af at læse om din dag. Kun en ægte zilla ville kunne gennemføre, så du har bestået prøven :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Øv for pokker med kjolen. Det er jeg rigtig ked af at høre. Du må have en ny tid, hvor du ikke har 117 planer i skarpt og tidspresset skema og hvor skrædderen også har mere tid. Det holder jo slet ikke.

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-:biggrin::blush::blush:

0

Del dette indlæg

Sikke dog en dag....stakkels tøs da :thumbsupsmileyanim:

Jeg troede først at man måtte ordne det der ægteskabspapir-halløj 3 måneder før. Kirken siger ihvertfald at den de skal have ikke må være mere end 3 måneder gammel. Er det mig, der er helt lost?? :wacko:

Øv med kjolen, men det skal nok blive godt. Få den sat rigtig næste gang og så tage et kig i spejlet igen. Den kan umuligt side grimt på dig. Men det er da også tidligt at tænke på tilretning... er det ikke?? :thumbsupsmileyanim:

Men hey....idag er der præcis 4 måneder til at vi begge skal giftes. Vi bliver jo fruer samtidig... lige på minuttet faktisk (afh. af hvor meget vores fædre snakker den dag ;) ) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Aj Sille altså, hvorfor kan du nu ikke lide din smukke smukke kjole?

Øv altså, hvor er jeg ked af du havde sådan en træls prøvning igår, og det værste er da næsten at den følelse nu skal sidde i dig.

Har du mulighed for snart at prøve den igen? Så du kan slippe det dårlige og få genbekræftet at du fkatisk godt kan lide den?

Og mon ikke det er meget naturligt med sådan en følelse? Især med den hektiske dag du har haft.

Jeg kan ikke rigtig sige noget der hjælper, men håber virkelig øv-følelsen går væk

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoleberetning

Det tog lidt lænegere tid ned forventet at få mit liv tilbage... Faktisk sidder jeg lige nu på arbejdet i dagens 12 arbejdstime. Ja det er vildt, men man kan jo altid bruge lidt ekstra penge når man planlægger bryllup. :thumbsupsmileyanim:

I torsdags skulle jeg så ud og kigge på kjole første gang. Med mine erfaringer fra ringene (13 butikker) tænkte jeg at vi hellere måtte starte i god tid. Så jeg hankede op i min mor og 2 bedste veninder og så tog vi til Tåstrup. Vi havde tid kl 12 i House of Brides.

Det var en mærkelig fornmmelse at komme ind i butikken. meget hyggeligt, men også vildt syrealistisk at jeg måtte røre ved alle de her kjoler. Det tog mig noget tid, jeg var lettere i panik til at starte med. Men ekspedienten var meget sød og hjælpsom. Hun kiggede lidt på mig og spurgte om havd jeg havde tænkt og da jeg ærligt ikke havde tænkt så meget begyndte hun at finde lidt blandet frem. Nogle af de første var da okay, men lidt for lidt bling til mig. Jeg er jo prinsesse ;)

Så kom jeg igennem noget tyl, for det troede jeg at jeg var til, men det så bare mærkeligt ud. Jeg havde på det ehr tidspunkt haft ca 12 kjoler af og på og begyndte at blive lidt forvirret, så mens jeg fik den næste på stod jeg bare med lukkede øjne og prøvede på at cleare hovedet. Den var fin ingen tvivl om det.

Da jeg kom ud af prøverummet var der ingen tvivl hos de medbragte smagdommere. Det her var kjolen! Men jeg var stadig ikek helt sikker. Jeg gik over til et af de store spejle og så fyldtes mine øjne med tårer. Det her var helt sikker en kjole hvor Andreas kunne synes jeg var det smukkeste han nogensinde havde set. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg var stadig i tvivl. Jeg kunne jo ikke bare gå ind i den første butik og finde den. Så af med kjolen igen og så skulle vi ud og ha noget mad. Jeg kunne jo altid komme tilbage senere. Mor overtog rattet for jeg sad bare og stirrede på det kort jeg havde fået med modelnummeret. Da jeg så kom hjem sad jeg længe og tænkte over det og da min far så kom hjem spurgte jeg om han ville med ud af kigge.

Vi kørte til Taastrup igen og da jeg fik kjolen over hovedet denne gang var der ingen tvivl længere. Det her var KJOLEN. :thumbsupsmileyanim: Jeg kunen simpelthen ikek holde op med at smile. Og min far stod bare der og så på mig. Til sidste sagde han "Jeg står bare og tænker på om jeg nogensinde har set sådan en kjole før".

Så det var historien, vil I se kjolen?

Måske det ville hjælpe at genlæse hvad du skrev engang?

0

Del dette indlæg

Kjoleberetning

Det tog lidt lænegere tid ned forventet at få mit liv tilbage... Faktisk sidder jeg lige nu på arbejdet i dagens 12 arbejdstime. Ja det er vildt, men man kan jo altid bruge lidt ekstra penge når man planlægger bryllup. :thumbsupsmileyanim:

I torsdags skulle jeg så ud og kigge på kjole første gang. Med mine erfaringer fra ringene (13 butikker) tænkte jeg at vi hellere måtte starte i god tid. Så jeg hankede op i min mor og 2 bedste veninder og så tog vi til Tåstrup. Vi havde tid kl 12 i House of Brides.

Det var en mærkelig fornmmelse at komme ind i butikken. meget hyggeligt, men også vildt syrealistisk at jeg måtte røre ved alle de her kjoler. Det tog mig noget tid, jeg var lettere i panik til at starte med. Men ekspedienten var meget sød og hjælpsom. Hun kiggede lidt på mig og spurgte om havd jeg havde tænkt og da jeg ærligt ikke havde tænkt så meget begyndte hun at finde lidt blandet frem. Nogle af de første var da okay, men lidt for lidt bling til mig. Jeg er jo prinsesse ;)

Så kom jeg igennem noget tyl, for det troede jeg at jeg var til, men det så bare mærkeligt ud. Jeg havde på det ehr tidspunkt haft ca 12 kjoler af og på og begyndte at blive lidt forvirret, så mens jeg fik den næste på stod jeg bare med lukkede øjne og prøvede på at cleare hovedet. Den var fin ingen tvivl om det.

Da jeg kom ud af prøverummet var der ingen tvivl hos de medbragte smagdommere. Det her var kjolen! Men jeg var stadig ikek helt sikker. Jeg gik over til et af de store spejle og så fyldtes mine øjne med tårer. Det her var helt sikker en kjole hvor Andreas kunne synes jeg var det smukkeste han nogensinde havde set. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg var stadig i tvivl. Jeg kunne jo ikke bare gå ind i den første butik og finde den. Så af med kjolen igen og så skulle vi ud og ha noget mad. Jeg kunne jo altid komme tilbage senere. Mor overtog rattet for jeg sad bare og stirrede på det kort jeg havde fået med modelnummeret. Da jeg så kom hjem sad jeg længe og tænkte over det og da min far så kom hjem spurgte jeg om han ville med ud af kigge.

Vi kørte til Taastrup igen og da jeg fik kjolen over hovedet denne gang var der ingen tvivl længere. Det her var KJOLEN. :thumbsupsmileyanim: Jeg kunen simpelthen ikek holde op med at smile. Og min far stod bare der og så på mig. Til sidste sagde han "Jeg står bare og tænker på om jeg nogensinde har set sådan en kjole før".

Ja, helt ærligt, sødeste Sille :thumbsupsmileyanim: Læs lige det her.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

SÅ! Kom jeg endelig igennem din tråd.

Har haft det på "to do" listen i laang tid ;)

Kunne jo hen mod enden se, at der VAR nogen ting, jeg havde set før, men måske bare lige udsat at kommentere på, og så glemt det :biggrin:

Surt, hvis du ikke føler at kjolen er lisså lækker som først du prøvede den.

Men mon ikke følelsen ligger derinde et sted? Du HAR jo gået længe og ventet, og herinde, bliver man jo i tide og utide tæppebombet med alle mulige kjoler, der er så milevidt fra den man selv har valgt, men alligevel synes man de er smukke - og så kommer tvivlen snigende.

Men det betyder også ret meget at man er tilpas og at de gir sig god tid til en, når man prøver, så hvis ham skrædderfjolset har stresset dig, er der da ikke noget at sige til at du får en dårlig fornemmelse.

Jeg synes din kjole er SMUK i sig selv og til dig. Måske er det bare en forbigående krise du skal igennem. :blush:

og så lige nogen :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: til at få humøret op. WEEE, du skal snart giftes med din bedste ven og han elsker dig og synes du er og blir fantastisk smuk :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Sille

Tusind tak for en skide hyggelig og mega sjov zilla hyttetur.

Det var bare super at få lov at møde dig irl.

Fedt at I gad tage den lange tur fra sjælland til det mørke jylland for at tilbringe lidt tid med os andre zillaer : )

Håber vi får mulighed for at ses en anden god gang : )

Knus sender

Tine

0

Del dette indlæg

Også tak for en rigtig god weekend. Og cool med vores egen lille private klub...hehe... Håber ikke at Egon blev for nærgående? Men godt scoret med scoringen af min uerfarne søn. Er glad for at du blev hans første, om jeg så må sige...hehe...

Godt humør og hyggelige snakke. Super.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke dog en dag....stakkels tøs da :toot:

Jeg troede først at man måtte ordne det der ægteskabspapir-halløj 3 måneder før. Kirken siger ihvertfald at den de skal have ikke må være mere end 3 måneder gammel. Er det mig, der er helt lost?? :wacko:

Øv med kjolen, men det skal nok blive godt. Få den sat rigtig næste gang og så tage et kig i spejlet igen. Den kan umuligt side grimt på dig. Men det er da også tidligt at tænke på tilretning... er det ikke?? :thumbsupsmileyanim:

Men hey....idag er der præcis 4 måneder til at vi begge skal giftes. Vi bliver jo fruer samtidig... lige på minuttet faktisk (afh. af hvor meget vores fædre snakker den dag ;) ) :griner:-

Jeg har fået at vide det er max 4 måneder gammel, så jeg tænkte at hvis jeg afleverede ansøgningen d. 9., så kunne de umuligt nå at udstede den, før den 10. og så ville jeg have 4 måneder. Og så var det ligesom ude af verden!

Jo måske, men jeg kunne ukke helt huske hvor langt op kjolen gik og det skulle jeg bruge til at købe undertøj...

Kjoleberetning

Da jeg kom ud af prøverummet var der ingen tvivl hos de medbragte smagdommere. Det her var kjolen! Men jeg var stadig ikek helt sikker. Jeg gik over til et af de store spejle og så fyldtes mine øjne med tårer. Det her var helt sikker en kjole hvor Andreas kunne synes jeg var det smukkeste han nogensinde havde set. :denmarkflag:

Vi kørte til Taastrup igen og da jeg fik kjolen over hovedet denne gang var der ingen tvivl længere. Det her var KJOLEN. :lol: Jeg kunen simpelthen ikek holde op med at smile. Og min far stod bare der og så på mig. Til sidste sagde han "Jeg står bare og tænker på om jeg nogensinde har set sådan en kjole før".

Det hjalp virkelig!

Hej igen.

Og tak for denne gang (y)

Hyggeligt at møde dig i weekenden, og tak for godt teamwork på zillaløbet (det selvudnævnte vinderhold ;))

Håber i nåede godt hjem - fik du tørret "den forbudte make up" af i bilen? -HAHA-

kram Maria

Jeg valgte at lade den sidde... Og tror du overhovedet han lagde mærke til det!?!

Tusind tak for en rigtig god weekend -HAHA-

Det var så cool at få mødt jer alle og aldrig har jeg grinet så meget som til brylluppet igår.

Mon du har fået fortalt Andreas om dit møde med bette Hans igår? :thumbsupsmileyanim:

Jeg er gået til bekendelse... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres søde beskeder! Det hjælper virkelig meget!

Jeg er nået frem til, at min oplevelse med kjolen højst sandsynligt var meget farvet af at jeg havde så travlt. Og som kæresten påpegede, så var jeg også pms "og så er der bare ikke noget der er godt nok" -HAHA-

Jeg har undersøgt producentens hjemmeside og man kan slet ikke få min kjole i en eller anden kaffe-farve, ergo er det bare mig der husker galt.

Derudover har det hjulpet at have stropperne at kigge på, så jeg kunne se at den slet ikke var så mørk, som jeg synes den så ud nede i skrædderiet.

Resultat: Kjolekrise væsentligt neddæmpet!

Og så har der virkelig hjulpet på det generelle humør at tilbringe weekenden med nogle helt fantastiske kvinder! :griner:- Jeg har aldrig grinet så meget på så kort tid.

Tusind tak fordi i er her!

0

Del dette indlæg

Også tak for en rigtig god weekend. Og cool med vores egen lille private klub...hehe... Håber ikke at Egon blev for nærgående? Men godt scoret med scoringen af min uerfarne søn. Er glad for at du blev hans første, om jeg så må sige...hehe...

Godt humør og hyggelige snakke. Super.

Den klub er fantastisk! Troede kun det var mig der havde det sådan!

Egon var fin nok, så vidste man ligsom hvor Hans havde det fra. Men han er en virkelig dejlig dreng. Måske bare lige lovlig hurtigt

Hey søde..

Tak for en super weekend.. både på i hytten og køre turen!!

Og godt at du kunne give Hans lidt erfaren kvinde igår.. F*I*S*S*E!!!!! :smolf:

Benny was here..

Selv tak, du er simpelthen bare så skøn at være sammen med!

Hey, når nu ikke søsteren ville!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer