Guest vibe26

Kirkehæfter

21 indlæg i dette emne

Hej alle sammen..

Jeg har besluttet mig for at lave kirkehæfter, og har lavet 2 forskellige...

Hvilken synes I jeg skal vælge??

Nr 1: post-25116-1179760191.jpg

eller

Nr 2: post-25116-1179760238.jpg

På forhånd tak

Vibe

(papiret er ensfarvet, det er min computer der laver numre når jeg laver dem mindre)

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm.... Er jeg mon den eneste der stemmer nr. 2?

Mit argument er at nogen gange kan det hele godt blive lidt for "hallelulja" med

kirkevielser, nadver, salmer, osv, specielt hvis man ikke er praktiserende kristen.

Så kan lidt blomster og romantik "bløde" det hele lidt op ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg vil også vælge at gå mod strømmen og stemme på nummer 2... Grunden Tjah... De er begge flotte, men den første minder meget og "alle andres" inkl. min egen... Kan godt lide at du kan vælge at lave en der skiller sig lidt ud i forhold til "normen" *SS*

Knuz trine

0

Del dette indlæg

hmm..

Lige så mange forskellige meninger som vi er mennesker, synes det er svært - kan selvfølgelig lide dem begge to.. :boohoo:

Nr 1 er meget enkel at gå til, bare put noget papir i printeren og den spytter dem ud. Det samme kirkemotiv er med som vandmærke i mine invitationer... post-25116-1179839428.jpg

Nr 2 passer også ind i stilen da samme blomstermotiv går igen på invitationer og menukort... Her mine menukort..post-25116-1179839556.jpg

Knus Vibe...

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

Jeg stemmer også for nr. 1.

Den passer sig bedst i forhold til en vielse i en kirke. Ja, den er traditionel - på min er kirken også på forsiden - men nu er alt, der foregår i kirken forbundet med traditioner, så sker der ikke noget ved, at kirkehæftet også er trationelt i udformningen. I øvrigt tror jeg også, at det med kirkehæfter er noget forholdsvist nyt.

Den anden synes jeg ville være bedre til et udendørs bryllup, fx i haven.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stemmer på nr 2:) Synes blomsterne er meget flotte og det er dét, der gør dem personlige, især når det går igen i menukort osv.

Synes man ser så mange kirker, og vi (jeg) har valgt billedet af kirken fra og så har jeg brugt et hjerte som vi har som gennemgående tema.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer