Rikke F

Vores bryllup på Hawaii

328 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

De sidste to ting jeg vil bidrage med er vores bryllupsalbum:

post-22637-1180002790.jpg

...som er lavet af Koa, som er en træsort, der KUN vokser på Hawaii. Den er forsøgt eksporteret bl.a. til Thailand, men de ka' ikke få det til at gro andre steder!

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Og min gave fra Ole:

post-22637-1180002953.jpg

...Vi har selv taget perlen ud af en østers!! Vedhænget 8 spidser repræsenterer de 8 Hawaii-øer :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::heart: Det er 4 safirer og 4 diamanter og jeg ELSKER den kæde overalt på jorden!

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke, smukke Rikke!

Jeg får ståpels af de billeder! Det er bare så smukt og så fantastisk og der er bare en kærlighed i alle billederne, der ikke kan overgåes! Jeg synes også at det er fantastisk, at jeres bryllup virkeligt handlede om JER og jeres kærlighed til hinanden, og ikke var et væddeløb i, hvordan I kunne imponere gæster. Det var bare jer to og jeres kærlighed og alligevel en kæmpefest! Og man kan bare SE hvor forelskede I er, og hvor perfekt dette bryllup var for jer!!

WOW!! jeg er målløs!!

Tusind tak, Mette-mus... Du er bare SKØN! :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

Og min gave fra Ole:

post-22637-1180002953.jpg

...Vi har selv taget perlen ud af en østers!! Vedhænget 8 spidser repræsenterer de 8 Hawaii-øer :heart::heart::heart: Det er 4 safirer og 4 diamanter og jeg ELSKER den kæde overalt på jorden!

Det er da en helt super gave, personligt og et fantastiks minde, det har han gjort godt :thumbsupsmileyanim:

Det ser helt fantastisk ud alt sammen, men jeg har et spørgsmål. Når nu I overnattede på Hyatt hvad gjorde I så med badetøj dagen efter??? :)

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

åhh Musen I er bare så smukke og dejlige og skønne!!! :heart:

Nu sidder jeg jo her nede i min Mors have og har tårene trillende ned af mine kinder!!

Glæder mig til at komme hjem og give dig et stort knus nu hvor i endelig er hjemme i lille DK igen!! :denmarkflag:

Håber forresten ikke Ole er alt for sur på¨Frank og mig over det manglende akvarie??

:heart:

Ej, du må ik' sidde dernede og græde, søde... Hvornår kommer du dog hjem igen??

Altså, vi studsede godt nok over, at der manglede et, men det grinte vi bare lidt af....

:)

Okay, den kommentar skal forklares nærmere...altså hvis man bare må snuppe et akvarie fordi man har passet hus osv for jer, mens I har været på rejse...jaaa...

så melder jeg mig som den næste katte, hus barnepige!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::heart:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

...Vi kyssede godt nok meget! Som Fjordbak ville ha' sagt, "jøsses"!!!

Og her kommer den....

JØSSES!!!!!!!

:blink::o-HAHA-

Søde søde Rikke....hvor ser I to bare pragtfulde ud...jeres kærlighed lyser ud af jer og man fornemmer hele stemningen, kærligheden, havets brusen, vindens susen og blomsternes dufte....for pokker hvor er der skønt der!!!!

Jeres billeder er meget stemningsfyldte og man er gæst til jeres vielse...og jeg vil som familiemedlem/ven blive ovenud lykkelig for at se de billeder og få følelsen af at jeg alligevel var en del af jeres dag...de fortæller det hele de billeder...

Er total pjattet med din skønne buket - den er så sød og smuk...sikke nogen farver...(og kjolen, men det ved du jo godt ;) ). Og det at I alle sammen har bare tæer, det har jeg ikke ord for..giver sådan en afslappet stemning..

Smuk gave fra Ole (hvad gav du ham?!?!?!?!?!) er vild med symbolikken i den...da jeg havde læst det blev jeg sådan helt varm indeni...synes det er så smukt...og hvor må det være fedt at have de kranse med hjem som minder...

Jeg er dog så misundelig over dit billede af kjolen bagfra...sagde til Flemming lige efter brylluppet, at vi havde glemt at få taget sådan et billede af min kjole..og det har jeg så affundet mig med..indtil jeg så dine billeder af kjolen bagfra...uhhh hvor er jeg ked af at jeg ikke har af min bagfra...hmmm..Flemmings umiddelbare indskyldelse med at tage kjolen på og få taget et billede, lyder ikke helt dårlig lige nu...selvom det jo ikke er det samme... :(

Forresten, så er det nu skønt når folk lige overrasker en...tænker her på de to fra californien..sådan noget jeg også kunne finde på. Man ved jo hvor meget det ville betyde for en selv...dejligt med nogen der har den indsigt og omsorg for andre..

Tak for billedestrømmen...ved hvor lang tid det tager...men man nyder det også selv bagefter, at se det hele i en sammenhæng på puteren...men tak fordi man måtte være med...

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder her og er helt mundlam!!!!!!!!!

Hvor er det dog nogle fantastiske billeder! Hvor er i smukke!!! Hvor er DER smukt!!!

...og i glemte at få mig med i kufferten!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hi Hi Hi :)

Nej nej jeg skal skam betale for det akvarie men jeg skulle bare lige op og sige hej til ham der har passet butikken mens Skønne Rikke og Ole var afsted og så kon jeg til at sige til Frank at jeg stadig skulle have et akvarie som Ole skulle finde til mig og have nogle specielle fisk og straks stod min kæreste og Frank og var ved at tømme det ene akvarie til mig hvor de fisk var i som jeg skulle have!

Så det er skam ikke gratis selvom jeg har kælet meget med Rikkes dejlige katte... thi hi hi hi http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Der ligger en regning oppe i butikken som jeg skal op og betale når vi alle er hjemme i DK igen!

Og jeg vil lige tilføje at Ole havde bedt Frank om at få solgt så meget af butikken som muligt... he he he Men jeg tror ikke han ligefrem mente akvarie der var i brug! :blink:

Nanna

åhh Musen I er bare så smukke og dejlige og skønne!!!

Nu sidder jeg jo her nede i min Mors have og har tårene trillende ned af mine kinder!!

Glæder mig til at komme hjem og give dig et stort knus nu hvor i endelig er hjemme i lille DK igen!! :denmarkflag:

Håber forresten ikke Ole er alt for sur på¨Frank og mig over det manglende akvarie??

Ej, du må ik' sidde dernede og græde, søde... Hvornår kommer du dog hjem igen??

Altså, vi studsede godt nok over, at der manglede et, men det grinte vi bare lidt af....

Okay, den kommentar skal forklares nærmere...altså hvis man bare må snuppe et akvarie fordi man har passet hus osv for jer, mens I har været på rejse...jaaa...

så melder jeg mig som den næste katte, hus barnepige!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::heart:-HAHA-

...Vi kyssede godt nok meget! Som Fjordbak ville ha' sagt, "jøsses"!!!

Og her kommer den....

JØSSES!!!!!!!

:o:hug::(

Knus herfra, Nanna

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

Åhh Rikkemusen!! Hvor er det bare de smukkeste, kærligste og skønneste billeder jeg længe har set!! Jeg føler jeg er med jer, som Kat og jeg jo tilbød jer :heart:, og kan virkelig se og føle jeres kærlighed til hinanden!! Billedet af dig Og Ole hvor i danser og Ole kigger på med så stor en kærlighed måtte jeg altså lige knibe en tåre!!

I er så skønne og smukke!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig rigtigt meget til at komme op til jer og se alle billederne sammen med dig og høre alt, ja okay nej ikke ALT :heart: , men næsten alt om jeres rejse også den til LA!!

Jeg har vist billederne til min Mor og hun sagde også at tog vi sådan et sted hen for at blive gift var det helt i orden selvom de ikke kunne med for det så, så smukt og romantisk ud at det slog alle bryllupsfester herhjemme!!

Endnu en gang tillykke med titlen, hov hvad er det egentlig blevet til med jeres navn??

Mega stort :denmarkflag: fra mig til dig!!!

0

Del dette indlæg

Jeg har vist billederne til min Mor og hun sagde også at tog vi sådan et sted hen for at blive gift var det helt i orden selvom de ikke kunne med for det så, så smukt og romantisk ud at det slog alle bryllupsfester herhjemme!!

´

Arrrggghhh jeg er nu ikke helt enig i denne udtalelse.. :heart: .jeg er vild med hawai og alle de skønne billeder derfra. :thumbsupsmileyanim: .ville ønske at jeg kunne tage afsted lige nu...MEN jeg vil ikke have undværet festen med familien og vennerne...hmmm...vi kunne selvfølgelig også have taget til hawai og blive gift MED familien og vennerne...se DET var sku da en fed ide´..som bare kommer en md. ca for sent og så tror jeg ikke lige at Flemming havde hoppet med på den økonomiske bankerot ide` :denmarkflag:

Hi Hi Hi

Nej nej jeg skal skam betale for det akvarie men jeg skulle bare lige op og sige hej til ham der har passet butikken mens Skønne Rikke og Ole var afsted og så kon jeg til at sige til Frank at jeg stadig skulle have et akvarie som Ole skulle finde til mig og have nogle specielle fisk og straks stod min kæreste og Frank og var ved at tømme det ene akvarie til mig hvor de fisk var i som jeg skulle have!

Så det er skam ikke gratis selvom jeg har kælet meget med Rikkes dejlige katte... thi hi hi hi Der ligger en regning oppe i butikken som jeg skal op og betale når vi alle er hjemme i DK igen!

Og jeg vil lige tilføje at Ole havde bedt Frank om at få solgt så meget af butikken som muligt... he he he Men jeg tror ikke han ligefrem mente akvarie der var i brug!

Nå okay...så er jeg med..hmmm...ville gerne have nyt akvarie alligevel..skifte 530l ud med et på ca. 1000l...og der er liiige pladsen til den...og det perfekte sted...nemlig et indhak i stuen, væk fra vinduet og varmeapparater som passer lige i målene....åh hvor jeg godt gad...

Hvilke fisk fik du med hjem?? Jeg er smadder nysgerrig her...

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW Rikke, jeg græder for hårdt...af glæde. Det er virkelig nogle skønne billeder. Jeg er også selv helt vild med "dit favorit billede", men specielt også det, hvor Ole kaster blomster op i luften. Det er SÅ godt :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med jeres utraditionelle og absolutte fantastiske bryllup :denmarkflag: og for den dejlig beretning. :heart:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Kære Kære Rikke

Jeg ved jo nærmest ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte.... Hvor er det nogle absolut skønne billeder af dig og Ole. Jeg har al mulig respkt for, at du har fået dem alle mindsket SÅ hurtigt og lagt herind (det har jeg slt ikke kunnet overskue og har derfor kun taget de allerbedste - er ikke engang færdig med min beretning endnu -HAHA- ...)

Alt hvad der kan siges om jer og billederne er allerede sagt, men jeg vil selvfølgelig også være med:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif HVOR ER I BARE SMUKKE OG HVOR SER I BARE LYKKELIGE UD :blink: (jeg mangler altså den der loveshower-smiley, der engang var her......)

Det ser ud som om det bare var den mest vidunderlige dag for jer begge, og som om det bare foregik i fuldstændig jeres ånd. Er som flere andre også helt vild med billedet af det hvor blomsterbladene bliver kastet.... :heart:

Som sagt ved jeg ikke hvor jeg skal slutte så du/I får bare et tillykke som slut-hilsen:

:thumbsupsmileyanim::heart:tillykke :heart::denmarkflag:

Kæmpe :) fra mig

Redigeret af Mia S.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Nøj hvor ser det bare skønt ud alt sammen!!! Det må absolut have været jeres største oplevelse!!

Alt er ligesom en drøm, og det ser ud og lyder som om I havde en rigtig dejlig bryllupsdag!!! TUSIND MANGE GANGE TILLYKKE MED DAGEN!!! I ser smukke ud begge to! :denmarkflag::heart::heart:

Og forresten endnu engang tak for du lavede mine negle fine til mit bryllup. Detaljerne betyder meget når der skal tages billeder af ringene tæt på. :thumbsupsmileyanim::heart:

Mange :) herfra

0

Del dette indlæg

Det er da en helt super gave, personligt og et fantastiks minde, det har han gjort godt :thumbsupsmileyanim:

Det ser helt fantastisk ud alt sammen, men jeg har et spørgsmål. Når nu I overnattede på Hyatt hvad gjorde I så med badetøj dagen efter??? :heart:

:denmarkflag:

Tak søde Gitte... Vi tog jo lige hjem til suiten for at skifte tøj. Ville alligevel ik' gå rundt i brudekjolen hele dagen efter. Der tog vi jo bare badetøjet med.

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Og her kommer den....

JØSSES!!!!!!!

:heart:-HAHA-:heart:

:)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink:

Søde søde Rikke....hvor ser I to bare pragtfulde ud...jeres kærlighed lyser ud af jer og man fornemmer hele stemningen, kærligheden, havets brusen, vindens susen og blomsternes dufte....for pokker hvor er der skønt der!!!!

Jeres billeder er meget stemningsfyldte og man er gæst til jeres vielse...og jeg vil som familiemedlem/ven blive ovenud lykkelig for at se de billeder og få følelsen af at jeg alligevel var en del af jeres dag...de fortæller det hele de billeder...

Er total pjattet med din skønne buket - den er så sød og smuk...sikke nogen farver...(og kjolen, men det ved du jo godt ;) ). Og det at I alle sammen har bare tæer, det har jeg ikke ord for..giver sådan en afslappet stemning..

Smuk gave fra Ole (hvad gav du ham?!?!?!?!?!) er vild med symbolikken i den...da jeg havde læst det blev jeg sådan helt varm indeni...synes det er så smukt...og hvor må det være fedt at have de kranse med hjem som minder...

Jeg er dog så misundelig over dit billede af kjolen bagfra...sagde til Flemming lige efter brylluppet, at vi havde glemt at få taget sådan et billede af min kjole..og det har jeg så affundet mig med..indtil jeg så dine billeder af kjolen bagfra...uhhh hvor er jeg ked af at jeg ikke har af min bagfra...hmmm..Flemmings umiddelbare indskyldelse med at tage kjolen på og få taget et billede, lyder ikke helt dårlig lige nu...selvom det jo ikke er det samme... :o

Forresten, så er det nu skønt når folk lige overrasker en...tænker her på de to fra californien..sådan noget jeg også kunne finde på. Man ved jo hvor meget det ville betyde for en selv...dejligt med nogen der har den indsigt og omsorg for andre..

Tak for billedestrømmen...ved hvor lang tid det tager...men man nyder det også selv bagefter, at se det hele i en sammenhæng på puteren...men tak fordi man måtte være med...

Knus herfra, Nanna

Mht. til gaven så havde vi jo faktisk allerede besluttet, at vi ville gi' hinanden en helikoptertur henover øen og en sejltur langs med den smukke Na Pali Coast, hvilket var ubeskriveligt fantastiske oplevelser. Vi havde derfor aftalt IKKE at gi' hinanden nogen fysisk gave, men da Ole så mit ansigt lyse op som et lille barns, da sælgeren kom vores perle ned i det vedhæng.... Ja, så måtte han jo op med pengepungen alligevel! :denmarkflag::heart:

Nanna, du må simpelthen i kjolen igen. Andet er der ik' at sige til det. Selvom det ik' er det samme, er det da bedre end ingenting... Plus det er en undskyldning for at hoppe i kjolen igen! ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg sidder her og er helt mundlam!!!!!!!!!

Hvor er det dog nogle fantastiske billeder! Hvor er i smukke!!! Hvor er DER smukt!!!

...og i glemte at få mig med i kufferten!

-Sophie

Tusind tak søde... Men jeg ville jo ik' vække dig der klokken 3 om natten for at få dig til at hoppe derned! Du ku' absolut heller ik' ha' været der!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer