MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Endnu et billede af mit speciallavede diadem. :hug:

Hvor er det bare flot :thumbsupsmileyanim:

Det kan man da kun kalde super god service.......

Ja jeg er også stadig helt forundret over den ultimative service jeg har fået... :unsure:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Beklager det er meget meget længe siden jeg har været inde på din tråd :unsure: nu havde jeg jo startet godt ud og læst ALLE siderne,men nu løber tiden altså fra mig ind imellem, så nu er jeg igen bagud. Har besluttet at der så bare må være noget jeg ikke har fået set og så må tiden vise om jeg får mig helt opdateret :hug: til gengæld er jeg fuldstændig opdateret omkring dine smykker og må sige at de er fantastisk smukke og det er da en helt forrygende service man får :thumbsupsmileyanim: glæder mig til at se dem i brug.

Hilsen Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie

Beklager det er meget meget længe siden jeg har været inde på din tråd :) nu havde jeg jo startet godt ud og læst ALLE siderne,men nu løber tiden altså fra mig ind imellem, så nu er jeg igen bagud. Har besluttet at der så bare må være noget jeg ikke har fået set og så må tiden vise om jeg får mig helt opdateret :) til gengæld er jeg fuldstændig opdateret omkring dine smykker og må sige at de er fantastisk smukke og det er da en helt forrygende service man får :thumbsupsmileyanim: glæder mig til at se dem i brug.

Hilsen Betina

Forstår udemærket at du ikke får læst alle trådene, for det gør jeg heller ikke selv. :hug:

Hvis man skulle følge 100% med i alle tråde vil det være som at have et fuldtidsjob...

Er vildt glad for mine smykker og glæder mig til i morgen hvor mit diadem kommer. Skal nok prøve at tage et billede af det hele samlet. :unsure:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Beklager det er meget meget længe siden jeg har været inde på din tråd :) nu havde jeg jo startet godt ud og læst ALLE siderne,men nu løber tiden altså fra mig ind imellem, så nu er jeg igen bagud. Har besluttet at der så bare må være noget jeg ikke har fået set og så må tiden vise om jeg får mig helt opdateret :) til gengæld er jeg fuldstændig opdateret omkring dine smykker og må sige at de er fantastisk smukke og det er da en helt forrygende service man får :thumbsupsmileyanim: glæder mig til at se dem i brug.

Hilsen Betina

Forstår udemærket at du ikke får læst alle trådene, for det gør jeg heller ikke selv. :hug:

Hvis man skulle følge 100% med i alle tråde vil det være som at have et fuldtidsjob...

Er vildt glad for mine smykker og glæder mig til i morgen hvor mit diadem kommer. Skal nok prøve at tage et billede af det hele samlet. :unsure:

Jah...billeder. Det er garanteret ENDNU bedre når det kommer på. Glæder mig til at se billeder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare super service og nogle rigtig flotte smykker med smukt diadem til :thumbsupsmileyanim::unsure:

Jeg synes også smykkerne er virkelig smukke og drømte faktisk at jeg havde dem på, sammen med diademet... :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte smykker!! Er helt misundelig :hug::unsure:

Du behøver ikke være misundelig du kan helt sikkert også få specialdesignet et diadem, hvis du spørg Charlotte. Hun er super dygtig og super fleksibel. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor fedt med sådan en service - det sker bare så sjældent at man virkelig tænker at det bare var god service, det er alt for ofte at det er dårlig service man husker. :cheerleader3:

Hvor er det bare super flot, det bliver super smukt med hele sættet . Glæder mig til billederne :cheerleader3:

Ja man husker dårlig service bedst og okay service tager man som en selvfølge. Super service er så sjælden at jeg faktisk ikke kan huske hvornår jeg sidst har oplevet det, altså udover denne gang.

Glæder mig super meget til at komme hjem i dag og forhåbentlig finde mit diadem i posten. Tager billeder så hurtigt som muligt, men er nok først hjemme ved 18 tiden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som tak for god omtale, bla. herinde, fik jeg en lille gave som kunne være mit something blue. :cheerleader3:

Vil endnu en gang opfordre jer til at kigge forbi www.blichfeldtsmykkedesign.dk og se de smukke smykker Charlotte laver.

post-27709-1197388154.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er da bare fuldstændig og så helt færdig overrasket over den kanone service !! Det var godt nok imponerende !!

Og smykkerne er da bare helt VIDUNERLIGE!!!!!!!!!!!!!!!!

Havde Kennet ikke givet mig smykker så ville jeg klart have nogen som dine !!!

KnuZ Maria

Ja det er imponerende og SKØNT! Føler mig lidt som en prinsesse med special designet diadem. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer