mia kronhoej

Brudekjole til mig

26 indlæg i dette emne

Har faaet den ide, at det er svaert at finde prinsesse kjolen hvis man ikke er hoej.. Ska jo passe paa jeg ikke ligner en kagefigur og folk taenker ":nok ikke den rigtige kjole"..

Har endnu ikke proevet kjoler da mit bryllup foerst er d, 3 maj, men i mit hoved ser min droemmekjole ud saaledes uud:

har laaaaaaangt slaeb, er forholdsvis taet til kroppen dog med ekstra stoerrelse ved hofterne... og ja har altid gerne ville have sloer ned foran ansigtet (men ved ikke om det vil gaa med laaaangt slaeb..

Knus

Haaber paa jeres smaa hints

post-26750-1181013372.jpg

Redigeret af mia kronhoej
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg prøvede disse tre .... Jeg er kun 1,60 høj og sådan så de altså ud på mig.....

Hejsa.

Jeg er ca. samme højde som dig og den sidste kjole du har sat billede ind af, får dig til at se lille ud nøjagtigt som en af de kjoler jeg prøvede. Det vigtige er, at de ikke er for brede(med skørt). Gå efter en slank model, den vil gøre dig højere. Du kan være helt rolig, det kan sagtens lade sig gøre, det er slet ikke svært. Ved ikke hvor du bor men hvis du skal have vejledning så er Alt til bruden i Dybvad (Henrik) god til at hjælpe.

Venlig hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg

Jeg er 158 cm høj og er bred på hofterne (som det eneste sted på kroppen. Desuden har jeg meget korte ben! Jeg var også nervøs, men fik at vide af en veninde som er skrædder (og skal sy vores brudepigekjoler) at hvis man vælger halterneck giver det et indtryk af ekstra højde. Det passede rigtig godt med mine egne ønsker, og da jeg tilmed valgte en kjole med nederdel som kun går ganske let udad (fremfor 50-er tylstrutskørt og havfrueform, som ville understrege korte ben og brede hofter), kom jeg faktisk til at syne langt højere end jeg er. -HAHA-

Jeg har desuden købt et par højhælede sandaler til og vupti ser jeg nok ud som en slank sild på 180 cm :carrot: ØØH, not! Men det hjalp i hvert fald på det hele.

Du skal nok finde din drømmekjole, er jeg sikker på. Jeg har kun været i brudesalonen i Ugelbølle, men hun var til gengæld helt fantastisk til at spotte hvad jeg havde lyst til, og finde egnede kandidater til mig. Hendes udvalg er meget Linea Raffaelli og Rembo Styling. Dvs. de lidt mere specielle kjole, også i anderledes farver. Lige min drømmebutik!

Held og lykke med det og GOD fornøjelse. Det er SÅ sjovt! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil slutte mig til de andre, det er ikke et problem at finde kjole selv om man ikke er særlig høj. Jeg er selv kun 1.59, og fik lige den kjole jeg allerhelst ville have, dog skulle der 13 cm af. Smil

Har ikke et billed af mig i kjolen, da jeg glemte at få mit kamera med da jeg var på indkøb. Men du må få et billed af modellos.

post-24711-1181037999.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er 1.67 høj og her min drømmekjole....

Hvis man ikke er særlig lang fra hals til bryst virker det bedst at have stropløs, synes jeg....

Jeg havde så tilgengæld nogle høje sko på.... Passede også godt til manden, som er 1.90 :cheerleader3:

Den har også langt slæb og jeg havde langt slør.....

post-21905-1181040230.jpg

Redigeret af GlowStar
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Du skal bare derudad og prøve alle slags kjoler. Og helt sikkert at din højde er ingen hindring for en af de større kjoler, hvis du skulle falde for sådan en. Det viser de mange billeder i tråden her også. Jeg er selv 164 og havde både en stor kjole, langt slæb og langt slør. For mig var det drømmekjolen og jeg tror ikke min højde eler mangel på samme gjorde noget.

Pøj pøj med kjolekigget

Xzenia

post-15138-1181042865.jpg

post-15138-1181042889.jpg

post-15138-1181042907.jpg

0

Del dette indlæg

Det er altså ikke et størrer problem end du selv gør det til

Vi er mange piger herinde der ikke er vildt høje, selv har jeg også sat bagdel for tidligt og er kun 158 cm.. Og jeg synes selv jeg har fået det smukkeste kjole

post-19003-1181061659.jpg bemærk venligst at kjolen ikke er tilrettet endnu

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg tror bestemt ikke at din højde begrænser kjolevalget - You just go girl!!!

Der er SÅ mange flotte kjoler, så mit råd til dig er at prøve en masse. Jeg troede hele 3 gange, at jeg havde fundet KJOLEN. Men det havde jeg først 3. gang :bearhug:

Jeg synes klart at en kjole uden stropper er pænest til dig. Det er bestemt ikke alle, der kan bære det - men det kan du. Derudover synes jeg også, at du er super flot i den kjole, der er lidt strut i forneden. Det gør noget rigtig godt for din talje. Men alt dette er selvfølgelig kun min mening - og heldigvis er vi da forskellige alle sammen.

Mange hilsner

Rikke

:bestwishes:

Redigeret af rikkefelletoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er 158 cm høj og er bred på hofterne (som det eneste sted på kroppen. Desuden har jeg meget korte ben! Jeg var også nervøs, men fik at vide af en veninde som er skrædder (og skal sy vores brudepigekjoler) at hvis man vælger halterneck giver det et indtryk af ekstra højde. Det passede rigtig godt med mine egne ønsker, og da jeg tilmed valgte en kjole med nederdel som kun går ganske let udad (fremfor 50-er tylstrutskørt og havfrueform, som ville understrege korte ben og brede hofter), kom jeg faktisk til at syne langt højere end jeg er. :bearhug:

Jeg har desuden købt et par højhælede sandaler til og vupti ser jeg nok ud som en slank sild på 180 cm :carrot: ØØH, not! Men det hjalp i hvert fald på det hele.

Du skal nok finde din drømmekjole, er jeg sikker på. Jeg har kun været i brudesalonen i Ugelbølle, men hun var til gengæld helt fantastisk til at spotte hvad jeg havde lyst til, og finde egnede kandidater til mig. Hendes udvalg er meget Linea Raffaelli og Rembo Styling. Dvs. de lidt mere specielle kjole, også i anderledes farver. Lige min drømmebutik!

Held og lykke med det og GOD fornøjelse. Det er SÅ sjovt! :bearhug:

Sjovt jeg har også været i Ugelbølle - men det var SLET ikke mig.. havde overset at hun kun havde Linea Raffaelli og Rembo Styling designs, kan kun huske hende da hun havde butikken hjemme i privaten, for det var der jeg købet min konfirmationskjole, så jeg skulle da et smut forbi, men blev slemt skuffet da hun kun havde 3 kjoler i min størrelse (48) og ingen var min difination af en prinsessekjole, så mit besøg der varede kun 20 min -men så er det jo dejligt at vi er så forskellige :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg prøvede disse tre .... Jeg er kun 1,60 høj og sådan så de altså ud på mig.....

Er det ikke hos brud og festgården i Demstrup du har prøvet de kjoler???

:bestwishes:

Jo det er det, men jeg endte nu med denne fra Lilly

post-22915-1181916997.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lige et par cm højere end dig, men den kjole jeg valgte gjorde mig "højere" på grund af snittet (skåret lige under brystet). Ekspedienten præsenterede den for mig som en kjole der ville få mig til at se højere ud end jeg er. Så den købte jeg!

post-16886-1181918434.jpg

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Jeg er kun 149 høj, og jeg havde også mange overvejelser omkring valg af kjole, når man ikke er så høj. Samtidig har jeg en stor barm, og derfor vidste jeg, at kjolen ikke måtte være stropløs, fordi det gør den endnu større...

Jeg prøvede en masse forskelligt - også en havfruemodel (som i øvrigt var super også) - og jeg endte ud i denne model: (den er ikke tilrettet)Billede_2.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke så meget om tøj og snit og den slags, men som flittig BK-afhængig, så føler jeg mig efterhånden som en ekspert. :thumbsupsmileyanim:

Hvis du gerne vil virke højere end du er, så tror jeg, at det er en havfrue-moden, du skal gå efter. Som en anden også har skrevet, så syner man også højere, hvis underdelen starter højt oppe - lige under brystet. Desuden vil en halterneck (tror jeg det hedder) også give et højere look.

Håber, at du måske kunne bruge mine tanker.

God jagt efter kjole - det er rigtig sjovt, og syersker kan virkelig lave mirakler..., så vær ikke bange for at spørge dem til råds!

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke så meget om tøj og snit og den slags, men som flittig BK-afhængig, så føler jeg mig efterhånden som en ekspert. :thumbsupsmileyanim:

Hvis du gerne vil virke højere end du er, så tror jeg, at det er en havfrue-moden, du skal gå efter. Som en anden også har skrevet, så syner man også højere, hvis underdelen starter højt oppe - lige under brystet. Desuden vil en halterneck (tror jeg det hedder) også give et højere look.

Håber, at du måske kunne bruge mine tanker.

God jagt efter kjole - det er rigtig sjovt, og syersker kan virkelig lave mirakler..., så vær ikke bange for at spørge dem til råds!

-Kirstine

Lige netop som min kjole var...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer