Søvnig

Miriam og Kasper - 24. maj 2008

255 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tusind tak for alle jeres dejlige besvarelser, ej hvor blev jeg glad for hver enkelt en! :fløjt:

:fløjt:

Det er dejligt at høre fra jer alle, at kjolen sidder godt på mig. Jeg er også selv så vild med den kjole, det er rigtig dejligt.

I må undskylde at jeg ikke har kunnet svare før nu. Jeg har simpelthen haft så rygende travlt de sidste par dage. Jeg har hverken haft tid til det ene eller andet fordi jeg lige har fået job. :carrot: Det er Kaspers kusine, der har tilbudt mig arbejde i en bogforretning. Så nu er jeg der på deltid. Det er rigtig spændende, men også lidt svært at lære så meget nyt på én gang.

Men hold da op hvor føler jeg mig pludselig bagud med bryllupsplanlægning!!! Ikke fordi jeg rent faktisk er bagud. Men mere fordi jeg før gik i bryllupstanker HVER dag. Så det føles pludselig helt forkert ikke at planlægge bryllup hvert minut, hver time.. Okay måske går jeg også lidt meget op i det ;)

Næste punkt i vores planlægning, er at jeg imorgen sender en mail til brudeforretningen hvor jeg helt præcis skriver de rettelser jeg gerne ville have. Så bestiller hun kjolen hjem til mig, og så skal jeg prøve den igen om tre måneder. Det er lang tid!

Og så nærmer vi os den tid, hvor vi skal snakke med vores præst om vielsesritualet - helt præcist d. 10. december. Så der får vi også styr på det. Så næste punkt bliver at finde salmer til vielsen.. Vi har et par stykker vi godt kunne tænke os, men det sidste bliver straks lidt sværere.

Nå, men det var sidste nyt fra mig af :)

0

Del dette indlæg

Hej Miriam

Har du set, at vi skal dele bryllupsdato med de kongelige?

Ja, det er lige groft nok ;)

Ej, det går nok. Heldigvis er min familie ikke så royal-interesseret. Så de går ikke så meget op i at skulle se deres bryllup (heldigvis). Det ville da være lidt ærgerligt hvis de hellere ville sidde klistret foran skærmen :)

Hej Miriam

Så er det kun 1/2 år til brylluppet i dag :fløjt:

Ja, det er ikke lang tid :fløjt:

Det er helt vildt!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tusind tak for alle jeres dejlige besvarelser, ej hvor blev jeg glad for hver enkelt en! :hug:

:biggrin:

Det er dejligt at høre fra jer alle, at kjolen sidder godt på mig. Jeg er også selv så vild med den kjole, det er rigtig dejligt.

I må undskylde at jeg ikke har kunnet svare før nu. Jeg har simpelthen haft så rygende travlt de sidste par dage. Jeg har hverken haft tid til det ene eller andet fordi jeg lige har fået job. :carrot: Det er Kaspers kusine, der har tilbudt mig arbejde i en bogforretning. Så nu er jeg der på deltid. Det er rigtig spændende, men også lidt svært at lære så meget nyt på én gang.

Men hold da op hvor føler jeg mig pludselig bagud med bryllupsplanlægning!!! Ikke fordi jeg rent faktisk er bagud. Men mere fordi jeg før gik i bryllupstanker HVER dag. Så det føles pludselig helt forkert ikke at planlægge bryllup hvert minut, hver time.. Okay måske går jeg også lidt meget op i det ;)

Næste punkt i vores planlægning, er at jeg imorgen sender en mail til brudeforretningen hvor jeg helt præcis skriver de rettelser jeg gerne ville have. Så bestiller hun kjolen hjem til mig, og så skal jeg prøve den igen om tre måneder. Det er lang tid!

Og så nærmer vi os den tid, hvor vi skal snakke med vores præst om vielsesritualet - helt præcist d. 10. december. Så der får vi også styr på det. Så næste punkt bliver at finde salmer til vielsen.. Vi har et par stykker vi godt kunne tænke os, men det sidste bliver straks lidt sværere.

Hvor er det bare super at du har fundet et job! Sa går tiden også lidt hurtigere.

Jeg ventede ogsa 3 måneder på min kjole og det går bare langsomt!

Tænk at I allerede skal snakke med præsten nu, er det ikke meget tidligt?

Hvilke salmer har i kig på?

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Tusind tusind tak for alle jeres dejlige besvarelser, ej hvor blev jeg glad for hver enkelt en! :)

:biggrin:

Hvor er det bare super at du har fundet et job! Sa går tiden også lidt hurtigere.

Jeg ventede ogsa 3 måneder på min kjole og det går bare langsomt!

Tænk at I allerede skal snakke med præsten nu, er det ikke meget tidligt?

Hvilke salmer har i kig på?

Knus Sille

Ja, tiden går hurtigt nu, næsten alt for hurtig..

Så lad os håbe at den opsluger noget af den lange ventetid jeg bruger på kjolen. Det tager jo til gengæld aaalt for lang tid :)

Det kan godt være det er lidt tidligt at snakke med præst nu, men det var faktisk ham selv der foreslog at vi skulle snakke sammen i december. Så han har vel styr på det?! Og så har vi også en ret travl præst, så det var meget svært at plukke en dato ud af kalenderen.

Men ja salmer... Vi skal i hvert fald have "Det er så yndigt at følges ad". Vi ved godt at alle vælger den, men den er jo også så god. Og så skal vi have "Det dufter lysegrønt af græs". Det er jo lige den perfekte årstid til den, og den er virkelig smuk! :hug:

Og resten ved vi ikke helt endnu

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja tillykke med jobs .- uh et farligt sted at arbejde - bøger mums :)

Mange tak :)

Og ja, det er virkelig et farligt sted at arbejde. Jeg har allerede købt nogle ting der - især fordi det giver rabat :blush:

Så jeg må lige passe på at det ikke tager overhånd.

0

Del dette indlæg

En stille og rolig dag i julens tegn :jul5:

I dag har været en dejlig afslappende dag. Jeg har fri både i dag, onsdag og fredag, så det er virkelig skønt!

Jeg stod tidligt op, og har ryddet op på mit værelse og pyntet op til jul. :jul1: Så nu er det bare rigtig fint over det hele. I weekenden har jeg lige været sammen med alle mine søskende. Det har bare været så dejligt, og der blev rigtig snakket bryllup. Jeg sov på værelse sammen med mine to svigerinder, og de skulle jo lige høre alt om min brudekjole. Så jeg har glædeligt fortalt :blush:

Og ellers er jeg i fulde sving med at lave perlehjerter til invitationerne. Det tager sin tid, men jeg har regnet ud at jeg ca. kan lave ti på en time. Jeg har lavet 20 og mangler 70. Så det er jo kun 7 timer :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer