gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Jeg har ikke besluttet mig endnu. Og panelet var også delt.

Jeg fik lov at tage billeder, da jeg var så meget i tvivl. Desuden har min mormor på 90 givet et solidt tilskud til kjolen. Hun bor på Fyn, og vi regner ikke med at hun er i stand til at rejse herover til brylluppet. Vil derfor vise hende billederne, når jeg kommer til Fyn i næste uge.

Så ja: Det kan man vel godt kalde en Chrisling....

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolerne er meget forskellige - meget mere forskellige end de 2 kjoler jeg stod og skulle vælge imellem.

Om det så gør beslutning nemmere, skal jeg ikke kunne sige...

Men hvilken slags brud vil du være?

Begge kjoler går fint til rådhuset - også tylkjolen, fordi den har den farve den har, og ikke noget slæb. Du vil kunne bruge denne kjole bagefter (går udfra at den er 2-delt...?).

Tidligere snakkede du noget om at du valgte en kjole som Rania fordi den passede til din alder. Hvilken kjole havde du det bedst i da du stod der? Hvilken én afspejler din personlighed bedst?

Med Rania'en bliver du meget elegant, sofistikeret og ja...mere voksen.

Med tylkjolen er du mere frisk, sjov og ungdommelig.

Begge kjoler er meget romantiske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kommer jeg lige ind her fra sidelinien... Er slet ikke helt inde i din tråd og er også bare en gammelrotte i faget :cheerleader3:

Synes du har en fantastisk figur i begge kjoler, dog synesjeg tyldræmmen giver dig en helt fantastisk talje og så er jeg vild med at den ikke bare er hvis *SS*

Men det var bare min mening *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg har nu tænkt over brudekjoleproblematikken i et par timer. Og er i øjeblikket mest stemt for model Rania. Mærkeligt for da jeg var i brudekjoleforretningen, var jeg mest stemt for tylsagen. Men jeg synes måske, at tylsagen bliver lidt kedelig i længden... mens jeg ikke bliver træt af at kigge på Rania. Der mangler lidt bling på tylsagen. :cheerleader3:

Tyldrømmen minder om de kjoler, jeg klædte mine barbiedukker på i, da jeg var barn. Og det mener jeg på den fede måde! Den er efter min mening den utilmative prinsessedrøm. Men spørgsmålet er, om den ikke kun taler til piger? Jeg sendte et billede af begge kjoler til en mandlig kollega, der også er blevet en god ven. Og han sagde at model Rania var klart flottest. Der er for meget stof, der skjuler kroppen i tylsagen. Den betragtning ved jeg at min kæreste ville være enig i.

Min veninde og min svigermor hældte klart til model Rania. Min mor var neutral (hun har helt sikkert en holdning, men den kunne jeg ikke få lokket ud af hende.) Ekspedienterne i forretningen rådede mig til at tage Rania.

Lige nu hælder jeg mest til model Rania. Et potentielt problem ved denne kjole, som min mor påpegede, er, at man ikke må tage på inden brylluppet, hvis man vælger denne kjole. Den skal nemlig bestilles hjem 3 - 4 måneder inden brylluppet, så der skal man være rimelig sikker på sin størrelse. Der var tylsagen med snørelukningen mere fleksibel.

Den eneste, der har stemt på tylsagen er faktisk dig, Chris..

Imorgen skal jeg kigge på flere kjoler. Det samme gælder tirsdag og fredag. Jeg håber, at jeg derefter er klar til at træffe en beslutning.

0

Del dette indlæg

Nu kommer jeg lige ind her fra sidelinien... Er slet ikke helt inde i din tråd og er også bare en gammelrotte i faget :cheerleader3:

Synes du har en fantastisk figur i begge kjoler, dog synesjeg tyldræmmen giver dig en helt fantastisk talje og så er jeg vild med at den ikke bare er hvis *SS*

Knuz Trine

Jeg nåede ikke at se din tilbagemelding før det sidste indlæg Kalland. Kan også enormt godt lide den rosa farve....

0

Del dette indlæg

Nu kommer jeg lige ind her fra sidelinien... Er slet ikke helt inde i din tråd og er også bare en gammelrotte i faget :respekt:

Knuz Trine

Jeg nåede ikke at se din tilbagemelding før det sidste indlæg Kalland. Kan også enormt godt lide den rosa farve....

Ja, vi er nemlig to der godt kan lide tyl :cheerleader3:

Jeg forstår godt hvad du mener med tylkjolen ift. Rania - men man kan jo heller ikke undgå at være farvet af hvad man selv ville vælge af de 2 (fantastiske) kjoler :ilovebryllupsklar:

- Men jeg synes bare at det første billede af dig i tylkjolen er...waaaauw :carrot:

Prøv at bide mærke i hvilken en af kjolerne der står klarest i din erindring...hvilken en tænker du mest på?

Hvilken en ser du dig selv i på jeers bryllupsdag?

Da jeg reflekterede over ovenstående var jeg ikke selv i tvivl da jeg skulle vælge kjole...så måske kan det også hjælpe dig?

Prøv lidt flere kjoler, så tror jeg at beslutningen kommer af sig selv :)

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, og et forsinket velkommen til.. Uuuh, jeg følger spændt med i kjole-dilemmaet! Jeg synes godt nok de er super flotte begge to.. Men jeg er lidt med Chris - tyldrømmen har lige en tak ekstra.. en fantastiske talje og et specielt glimt i øjnene.

Jeg håber du kommer løsningen lidt nærmere når nu du har prøvet nogle flere - du er meget smuk i dem begge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min veninde gjorde mig opmærksom på, at Rania'ens udskæring rammer ansigt og skuldre pænest ind... Taljen bliver smallere i tylsagen (og det betyder meget). Alt i alt hælder jeg mest til model Rania.

Men tak for tilbagemeldingerne. :cheerleader3:

Så var den chrisling da hurtigt overstået ;)

0

Del dette indlæg

Tylsagen koster 13.000 kr... Det synes jeg er dyrt! Ikke bare er det mere end det, jeg havde budgetteret med/håbet på, at brudekjolen ville koste, men jeg synes altså ikke man får så meget for pengene, som man gør for model Rania (der koster 10.000). På Rania er der masser af bling, plisseringer og gode materialer. I tylsagen er det vist mest navnet, man betaler for. Den nederdel kan da ikke være svær at lave? Korsagen var til gengæld noget af det blødeste og mest behagelige, jeg længe har haft på. Og sammen med nederdelen var den jo noget helt særligt. Men 13.000 kr???? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er bling-bling-faktoren der spiller ind, så er det jo ikke et større problem end at det er noget der kan tilføjes... F.eks. kunne det være utrolig smuk med en enkelt "bremme" af små sten langs kanten hen over brystet... Synes stadig begge kjoler er smukke, men er måske nrtop fordi der sker meget på Rainar at jeg foretrækker den store tyldrøm...

Men er sikker på at du bliver smuk i lige gyldig hvilken kjole du ender op i *SS*

knuz Trine

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg Synes tyø-drømmen er så flot, men jeg synes fantastisk Rania er super flot... den frem hæver virkelig den talje, og har rigtig fine detaljer.... og viser din kraveben..

Jeg synes selv tyl-kjoler er fantastiske, men jeg tror jeg ville vælge Rania. men det er svært...

Men jeg tror også man hælder til tyldrømmen nertop fordi det er drømmen...

Bare lidt morgen filosofi...

Ellers må du ud og prøve fleere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ihhh, jeg fandt lige en kjole på Stasias hjemmeside, der kombinerer tyl med Ranias design:

:cheerleader3::ilovebryllupsklar: Er det så starten på en ny Chrisling? :respekt::) Nej føler med dig og er glad for, at det ikke er mig, der gennemgår en Chrisling. Men kender jeg mig selv ret, så kan det sagtens ske for mig også, når jeg begynder at kigge og prøve kjoler for alvor.

Stasiaen er en god blanding af begge kjoler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med kun 3 kjoler prøvet var jeg klar til mere. Og da jeg nu var i byen kunne jeg lige tage forbi Nikolai og kigge på den kjole fra Atelier Diagonal, jeg havde prøvet i mandags. Heldigvis var den ekspedient, der havde givet mig en dårlig betjening, der ikke. Da de har travlt sådan en lørdag lykkedes det mig at tage nogle billeder i smug:

post-31031-1193485208.jpg

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Når nu jeg har set de forskellige kjoler, på dig, synes jeg bestemt at du skal vælge den første, altså Rania! Du stråler simpelthen SÅ meget i den kjole. :ilovebryllupsklar:

Hvis du bestemmer dig for den, så kan du melde dig i fitness center så du er sikker på at vægten bliver hvor den er.... Bare et lille tip. :respekt:

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Denne model fra Atelier Diagonal var smadder behagelig at have på, farven er lige i skabet, jeg er vild med de påsyede stofblomster, min kæreste vil synes om den, fordi den er enkel og ikke har et stort skørt, den var rigtig flot bagfra (pænere end model Rania). Så nu er der konkurrence i ægte Chrisling-stil mellem denne model og Rania.

Tylsagen er ude af billedet (i det mindste i dag!).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer