gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Fine sko du har fundet... kan godt forstå du er forelsket.

Jeg sværger også til stiletterne. Det er altid rart med lidt ekstra højde, hvis man ikke har så meget og så elsker filejsen når jeg har de høje hæle på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sværger også til stiletterne. Det er altid rart med lidt ekstra højde, hvis man ikke har så meget og så elsker filejsen når jeg har de høje hæle på :thumbsupsmileyanim:

Jeg har det jo lidt modsat jer.... Jeg må ikke få ret høje hæle 1: Jeg kan bare ikke gå i dem 2: Gider nok ikke være den højeste af Søren og mig på min bryllupsdag. Skal jo tænke på at man(jeg) får noget højt hår, altså fordi det er sat op...

Så hvis i falder over sko med meget lav hæl så må der spammes til mig!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Jeg prøver lige at lægge et billede af ind af mig selv, når jeg selv har lagt "jeg skal til barnedåb eller den slags" Make up.

Jeg synes da det ville være en perfekt brude makeup! Pænt, naturligt og med markerede øjne (mascara).

Jeg har lavet en tråd med naturlig makeup. Se den Her

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wauw sikke en tråd.

Sikke en smuk kjole, den sidder perfekt.

Har selv fået det råd at få en krog i slæbet så der er mulighed for at få slæbet op i tilfælde af regne og til dansen. Det skulle også gøre kjolen lidt letter at bære en hel dag.

Sko nr 2 er de fedeste efter min mening.

Mht til make-up så synes jeg klart det naturlige look er bedst, make-uppen skal jo ikke stjæle billedet, det er jo kjolen :thumbsupsmileyanim:

Håber I finder jeres ringe, vil har længe kigget men er ikke blevet meget klogere.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg har det jo lidt modsat jer.... Jeg må ikke få ret høje hæle 1: Jeg kan bare ikke gå i dem 2: Gider nok ikke være den højeste af Søren og mig på min bryllupsdag. Skal jo tænke på at man(jeg) får noget højt hår, altså fordi det er sat op...

Så hvis i falder over sko med meget lav hæl så må der spammes til mig!!!!!!!!!!!!

Har du tjekket Chrislings tråd? Hun er også til lave sko.

0

Del dette indlæg

wauw sikke en tråd.

Sikke en smuk kjole, den sidder perfekt.

Har selv fået det råd at få en krog i slæbet så der er mulighed for at få slæbet op i tilfælde af regne og til dansen. Det skulle også gøre kjolen lidt letter at bære en hel dag.

Knus Rikke

Kære Rikke,

Tak for din hilsen og dine pæne ord om min kjole. Jeg tror også, jeg får sat kjolen op i en dansekrog, så slæbet både kan være oppe og nede. Kæresten er godt nok ikke til slæb --- men han er heller ikke til tyl (det har jeg fravalgt), til slør (også fravalgt), markeret make up med lilla farver (fravalgt). SÅ NU MÅ DET VÆRE MIN TUR TIL AT BESTEMME NOGET!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps det er da en flot barnedåbsmakeup og den ville helt sikkert kunne bruges som bryllupsdagsmakeup også :thumbsupsmileyanim:

Ja, det håber jeg. Overvejer stadig at få hende make up dimmeren til at lave den --- så holder den nok bedre, end hvis jeg selv lavede den. Men det kræver lige at jeg hører fra hende... :thumbsupsmileyanim: Har sendt mails og sms'et til hende, uden at hun har svaret.

0

Del dette indlæg

Jeps det er da en flot barnedåbsmakeup og den ville helt sikkert kunne bruges som bryllupsdagsmakeup også :thumbsupsmileyanim:

Ja, det håber jeg. Overvejer stadig at få hende make up dimmeren til at lave den --- så holder den nok bedre, end hvis jeg selv lavede den. Men det kræver lige at jeg hører fra hende... :thumbsupsmileyanim: Har sendt mails og sms'et til hende, uden at hun har svaret.

hvem er makeup dimmmeren??? he he endnu en dimmer bruger - jeg æælsker det ord - det er så dækkende!! HA HA

0

Del dette indlæg

hvem er makeup dimmmeren??? he he endnu en dimmer bruger - jeg æælsker det ord - det er så dækkende!! HA HA

En make up artist, der var med til at lægge make up på mig i magasin i sidste uge... synes bare at en make up dimmer var en mere dækkende og nemmere betegnelse....

0

Del dette indlæg

Fin fin make up :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes sagtens at du kan bruge noget i den stil til brylluppet - især når nu manden ikke bryder sig om en alt for kraftig en af slagsen.

Jeg skal nok selv have noget lidt voldsommere, så man kan se en tydelig forskel fra min hverdagsmakeup - ikke at den er vild eller noget, men jeg bruger da noget sort til daglig og den dag må man gerne kunne se at der er min bryllupsdag :thumbsupsmileyanim: Nu må vi se... det kommer jo også an på hvilken kjole jeg vælger :thumbsupsmileyanim:

Har du løst dit sko dilemma og valgt et par?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin fin make up :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes sagtens at du kan bruge noget i den stil til brylluppet - især når nu manden ikke bryder sig om en alt for kraftig en af slagsen.

Jeg skal nok selv have noget lidt voldsommere, så man kan se en tydelig forskel fra min hverdagsmakeup - ikke at den er vild eller noget, men jeg bruger da noget sort til daglig og den dag må man gerne kunne se at der er min bryllupsdag :thumbsupsmileyanim: Nu må vi se... det kommer jo også an på hvilken kjole jeg vælger :thumbsupsmileyanim:

Har du løst dit sko dilemma og valgt et par?

Jeg har ikke valgt sko endnu, for jeg har ikke prøvet de hvide, så jeg ved ikke om jeg kan gå i dem... De lilla kunne jeg godt gå i. Og jeg må indrømme, at det er dem, jeg er mest stemt for (typisk mig, at falde for de dyreste... suk...) :griner:-

0

Del dette indlæg

Flot makeup :thumbsupsmileyanim:. Den kan du sagtens bruge til brylluppet også...men kan da godt forstå, at du gerne vil have en prof. til at lægge det, når det nu skal holde hele dagen og aftenen...hmmm. Tror også jeg vælger den sidste løsning.

Ja du har ret, nu må det snart være din tur til at bestemme noget :thumbsupsmileyanim: , når kæresten nu har nedlagt veto mod både slør, makeup og tyl :thumbsupsmileyanim:.

0

Del dette indlæg

Puhaaa, jeg havde mareridt i nat. Jeg drømte, at jeg havde glemt at bestille en fotograf til brylluppet. Og ingen af gæsterne tog billeder, så der var slet ingen billeder fra dagen! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er derfor begyndt at lede efter en fotograf, der kan tage billeder på dagen...

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja du har ret, nu må det snart være din tur til at bestemme noget :thumbsupsmileyanim: , når kæresten nu har nedlagt veto mod både slør, makeup og tyl :thumbsupsmileyanim:.

Hvis han så bare havde en holdning til skoene, hvor jeg i øjeblikket har gang i en chrisling... ;) Det eneste jeg kan lokke ud af ham er, at han ikke tror jeg kan holde balancen i de hvide... Nu må vi se, jeg har ikke prøvet dem endnu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hovsa, der er godt nok gang i din tråd :thumbsupsmileyanim:

Ærgerligt at billederne er så små. Det er meget svært at se din makeup

Åh, kender så meget det med mareridtene. Det er sgu ikke morsomt. Jeg har blandt andet drømt at min kjole skulle strikkes men ikke nåede at blive færdig :thumbsupsmileyanim:

Fin fin topfigur... me like :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer