gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

I dag har været en god dag - heldigvis. Jeg har ellers haft et par jule-depri-dage, men idag har jeg sovet længe (helt til kl. 7! -HAHA- på en hverdag - det er længe). Været på et (godt nok halvkedeligt) kursus her til formiddag, og kl. 13 mødtes jeg med kæresten, fordi vi skulle ud og købe julegaver. :)

Det første jeg siger, da jeg sætter mig ind i bilen til ham er: "Mine sko er kommet!". "Så må vi jo hellere starte med, at køre ud og hente dem", siger han. - han ved godt, at jeg har det bedst med, at de er hentet....

På vej ud af brudeskos-biksen møder jeg en af mine venner - ham der skal være mit vidne til brylluppet. Han holder fri idag sammen med sin datter og de kommer altså gående (datteren i barnevognen) ned at Amagerbrogade. Så Jonas og jeg bliver inviteret hjem til ham, til kaffe og hjemmebagte snegle. Rigtig, rigtig hyggeligt.

Efter et par timers hygge tager vi så på det helt store julegaveraid. Og nu sidder jeg her med den bærbare og BK... :):griner:-

Ih, det lyder bare som den mest dejlige dag. Dem kan jeg godt unde dig nogle flere af :unsure:

Og lige tillykke igen med de smukke smukke sko, hi -HAHA-

Hmmm... vidner... ja, det skal vi også have fundet ud af til vores lille en-uge-inden-for-at-gøre-det-lovligt-vielse. Vi har dog lidt planer om at gøre det lidt hemmeligt, så det bare bliver nogen på rådhuset, men tja... det kan jo nå at ændre sig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag kom jeg for sent på arbejde (i forhold til hvad jeg plejer) fordi jeg skulle gå rundt i de nye sko herhjemme (de skal jo gåes til!). Da jeg kom hjem fra arbejde tog jeg dem på igen, og satte mig i sofaen med dem på - og gik på BK. Jonas synes vist, at jeg er lidt :) men han mente, at alle I zillaer ville forstå det...

Lige nu står skoene på kanten af sofaen og pynter... -HAHA--HAHA-:)

0

Del dette indlæg

I dag har jeg modtaget det nye Panayotis magasin, fyldt med brudekjoler for 2008 (bestilt for lang tid siden, før jeg købte kjole - jeg troede jeg ville modtage det noget før).

Og jeg har slet ikke forelsket mig i nogen af dem!!! Er det ikke flot? :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

I dag kom jeg for sent på arbejde (i forhold til hvad jeg plejer) fordi jeg skulle gå rundt i de nye sko herhjemme (de skal jo gåes til!). Da jeg kom hjem fra arbejde tog jeg dem på igen, og satte mig i sofaen med dem på - og gik på BK. Jonas synes vist, at jeg er lidt :unsure: men han mente, at alle I zillaer ville forstå det...

Lige nu står skoene på kanten af sofaen og pynter... -HAHA-:):)

-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA- Du er tosset på den helt rigtige zilla måde -HAHA-

I dag har jeg modtaget det nye Panayotis magasin, fyldt med brudekjoler for 2008 (bestilt for lang tid siden, før jeg købte kjole - jeg troede jeg ville modtage det noget før).

Og jeg har slet ikke forelsket mig i nogen af dem!!! Er det ikke flot? :carrot: :carrot:

Dygtig dygtig Gitte. Hvor mange dage har du så gået uden at forelske dig? Det går helt sikkert fremad :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag kom jeg for sent på arbejde (i forhold til hvad jeg plejer) fordi jeg skulle gå rundt i de nye sko herhjemme (de skal jo gåes til!). Da jeg kom hjem fra arbejde tog jeg dem på igen, og satte mig i sofaen med dem på - og gik på BK. Jonas synes vist, at jeg er lidt -HAHA- men han mente, at alle I zillaer ville forstå det...

Lige nu står skoene på kanten af sofaen og pynter... :):):griner:-

-HAHA-:huh::oops::) Du er tosset på den helt rigtige zilla måde -HAHA-

Dygtig dygtig Gitte. Hvor mange dage har du så gået uden at forelske dig? Det går helt sikkert fremad :unsure:

4 dage -HAHA- - 4 dage uden at forelske sig i andre kjoler -HAHA- - men der er hele 139 dage til brylluppet... -HAHA-

0

Del dette indlæg

I dag kom jeg for sent på arbejde (i forhold til hvad jeg plejer) fordi jeg skulle gå rundt i de nye sko herhjemme (de skal jo gåes til!). Da jeg kom hjem fra arbejde tog jeg dem på igen, og satte mig i sofaen med dem på - og gik på BK. Jonas synes vist, at jeg er lidt -HAHA- men han mente, at alle I zillaer ville forstå det...

Lige nu står skoene på kanten af sofaen og pynter... : :griner:-

-HAHA-:huh: Du er tosset på den helt rigtige zilla måde -HAHA-

Og jeg har slet ikke forelsket mig i nogen af dem!!! Er det ikke flot? :carrot:

Dygtig dygtig Gitte. Hvor mange dage har du så gået uden at forelske dig? Det går helt sikkert fremad :unsure:

4 dage -HAHA- - 4 dage uden at forelske sig i andre kjoler -HAHA- - men der er hele 139 dage til brylluppet... -HAHA-

Jeg tror på dig :):)

Hep hep hep

0

Del dette indlæg

wauw sikke en tråd.

Sikke en smuk kjole, den sidder perfekt.

Har selv fået det råd at få en krog i slæbet så der er mulighed for at få slæbet op i tilfælde af regne og til dansen. Det skulle også gøre kjolen lidt letter at bære en hel dag.

Knus Rikke

Kære Rikke,

Tak for din hilsen og dine pæne ord om min kjole. Jeg tror også, jeg får sat kjolen op i en dansekrog, så slæbet både kan være oppe og nede. Kæresten er godt nok ikke til slæb --- men han er heller ikke til tyl (det har jeg fravalgt), til slør (også fravalgt), markeret make up med lilla farver (fravalgt). SÅ NU MÅ DET VÆRE MIN TUR TIL AT BESTEMME NOGET!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Hej søde

Det er ved at være laaaaang tid siden jeg har været rigtig aktiv herinde. :bearhug:

Hold da helt op der er sket meget herinde. :cheerleader3:

Jeg er overbevist om at den dag du skrider op af kirkegulvet mod din kommende mand så vil han blive helt blød i knæene også selvom det var den største tyl drøm af en kjole du kom i.

Den kjole du har valgt er så smuk og det er jo ikke et kæmpe slæb. Godt for dig det lige var der du valgte at lytte til dig selv :boohoo:

Håber du og din kommende mand får en glædeæig jul samt lykkebringende nytår :jul5:

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wauw sikke en tråd.

Sikke en smuk kjole, den sidder perfekt.

Har selv fået det råd at få en krog i slæbet så der er mulighed for at få slæbet op i tilfælde af regne og til dansen. Det skulle også gøre kjolen lidt letter at bære en hel dag.

Knus Rikke

Kære Rikke,

Tak for din hilsen og dine pæne ord om min kjole. Jeg tror også, jeg får sat kjolen op i en dansekrog, så slæbet både kan være oppe og nede. Kæresten er godt nok ikke til slæb --- men han er heller ikke til tyl (det har jeg fravalgt), til slør (også fravalgt), markeret make up med lilla farver (fravalgt). SÅ NU MÅ DET VÆRE MIN TUR TIL AT BESTEMME NOGET!!! :biggrin: :fløjt:

Hej søde

Det er ved at være laaaaang tid siden jeg har været rigtig aktiv herinde. -HAHA-

Hold da helt op der er sket meget herinde. :balloons:

Jeg er overbevist om at den dag du skrider op af kirkegulvet mod din kommende mand så vil han blive helt blød i knæene også selvom det var den største tyl drøm af en kjole du kom i.

Den kjole du har valgt er så smuk og det er jo ikke et kæmpe slæb. Godt for dig det lige var der du valgte at lytte til dig selv :ilovebryllupsklar:

Håber du og din kommende mand får en glædeæig jul samt lykkebringende nytår :jul5:

Knus Rikke

Tak for din hilsen, kære Rikke. Også god jul til dig :jul10:

0

Del dette indlæg

Der sker ikke så meget bryllupsagtigt her lige nu. Der er gået totalt jul i det lille hjem. Dog kiggede vi forbi "vores" vielsesringe, mens vi var ude og handle idag. Jeg glæder mig til at få dem (på). Vi bestiller dem først i januar, da manden ikke synes, der er nogen grund til at skynde sig alt for meget - der er jo 4 1/2 måned til at de skal i brug.

Jeg er meget spændt på, hvad jeg får i julegave af Jonas... :ilovebryllupsklar:

Og så har jeg besluttet, at jeg bliver nødt til at kigge efter et nyt job... Dem, der har fulgt med i min tråd, ved at jeg ikke har været glad for det i nogle måneder. Jeg synes ikke, det er optimalt at skifte job, så tæt på brylluppet, men jeg har virkelig ikke lyst til at tage afsted om morgenen... Og så er det vel ikke andet at gøre. Jeg har en masse søde kollegaer, som jeg kommer til at savne, men nogle af dem, kan man vel bibeholde kontakten med.

Så må vi se om der er nogen, der vil ansætte 34-årig næsten-gift kvinde, der endnu (!!!) ikke har børn...

0

Del dette indlæg

Der sker ikke så meget bryllupsagtigt her lige nu. Der er gået totalt jul i det lille hjem. Dog kiggede vi forbi "vores" vielsesringe, mens vi var ude og handle idag. Jeg glæder mig til at få dem (på). Vi bestiller dem først i januar, da manden ikke synes, der er nogen grund til at skynde sig alt for meget - der er jo 4 1/2 måned til at de skal i brug.

Og så har jeg besluttet, at jeg bliver nødt til at kigge efter et nyt job... Dem, der har fulgt med i min tråd, ved at jeg ikke har været glad for det i nogle måneder. Jeg synes ikke, det er optimalt at skifte job, så tæt på brylluppet, men jeg har virkelig ikke lyst til at tage afsted om morgenen... Og så er det vel ikke andet at gøre. Jeg har en masse søde kollegaer, som jeg kommer til at savne, men nogle af dem, kan man vel bibeholde kontakten med.

Så må vi se om der er nogen, der vil ansætte 34-årig næsten-gift kvinde, der endnu (!!!) ikke har børn...

Lyder rigtig spændende med jobskifte! Hvilken branche er du I så vi kan holde øje med stillingsannoncer?

Anna

0

Del dette indlæg

Lyder rigtig spændende med jobskifte! Hvilken branche er du I så vi kan holde øje med stillingsannoncer?

Anna

Jeg overvejer et brancheskift - så lige nu er jeg i tænkeboks!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De tænker garanteret det samme, som når jeg er til samtale, snart 29, "snart" gift og ingen børn. Men jeg har fået job alligevel så bare rolig Gitte, det skal du nok også få.

Når du finder ud af, om du skal have brancheskift, må du jo lige sige til, så vi andre har mulighed for at kigge stillingsannoncer også. Og de kollegaer, du synes er søde, kan du sagtens holde kontakten med på trods af jobskifte.

Hav en kanon god jul :jul3:

0

Del dette indlæg

Så er den sidste julegave købt, og vi sidder og julehygger med kalenderlys, adventskrans og god mad. Vi har lige set "I dine sko" - en rigtig god feel good film, synes vi begge 2. :ilovebryllupsklar:

Hvor er det vildt, at jeg skal giftes næste år! Ih, jeg glæder mig til at sige "min mand" om Jonas. Det lyder banalt, men det er altså virkelig noget jeg ser frem til. :balloons:

Selv om det er jul, sker der da en lille smule på bryllupsfronten: Jeg har været på nettet og fundet oplysninger og billeder fra Lyngby Rådhus, hvor vi jo skal giftes.

Jeg har blandt andet set at vielsessalen ligger på 1. sal - det synes jeg er gode nyheder, for der er en smadder flot trappe, som jeg gerne vil skride op af (de fleste andre BK går op af kirkegulvet, jeg går op af trappen):

post-31031-1198431301.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg tror, der kan tages nogle gode billeder på den trappe. Og så kan Jonas vente på mig for toppen af trappen - det skal være første gang han ser mig i min kjole.

Jeg har også fundet et billede af vielsessalen - og den ser ikke så stor ud! Jeg må nok hellere undersøge, hvor mange mennesker den kan rumme :ilovebryllupsklar: , eftersom jeg har sagt til alle, at de er velkomne til at overvære vielsen. :balloons:

post-31031-1198431677.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De tænker garanteret det samme, som når jeg er til samtale, snart 29, "snart" gift og ingen børn. Men jeg har fået job alligevel så bare rolig Gitte, det skal du nok også få.

Når du finder ud af, om du skal have brancheskift, må du jo lige sige til, så vi andre har mulighed for at kigge stillingsannoncer også. Og de kollegaer, du synes er søde, kan du sagtens holde kontakten med på trods af jobskifte.

Hav en kanon god jul :jul3:

Jeg bliver hele tiden overrasket over, hvor søde alle I BK'ere er. Også god jul til dig! :jul3:

0

Del dette indlæg

Min niece Rebecca er en rigtig lille prinsesse på 5, snart 6 år. Jeg har overvejet, at forære hende en brudepigekjole til hendes fødselsdag til marts. Jeg har spurgt hende, om hun vil være brudepige til vores bryllup (i paraksis vil det sige, at hun skulle holde brudebuketten, mens vi får ringene på), men det er hun for genert til. "Kommer der mange mennesker og kigger?", spurgte hun, "for så vil jeg ikke". Men derfor kan hun vel godt få en brudepigekjole...

Her er, hvad jeg har kig på:

post-31031-1198435042.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var vi sammen med Jonas' familie - deriblandt dem, vi skal låne huset ved Como-søen af til vores bryllupsrejse. De vidste os nogle billeder af huset og omgivelserne, som jeg kopierede, og her er de - først den lille morgenmads-altan:

post-31031-1198578901.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer