gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

ÅÅÅRRRHHHH HVAAAAAAD.....din labre larve :thumbsupsmileyanim:

Den er bare så fantastisk til dig og jeg er helt vild med din "hale".

:birthday: lækker brud er hvad du bliver og du kommer til at tage pust helt fra Jonas. Med make-up og håret sat op til narrestreger bliver du bare så smuk. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Weee, din smukke smukke kjole. Den er altså blevet helt genial og hold da op for en figur, du har
En glad zilla:

Smuk smuk smuk! Fantastisk kjole og sikke da en figur du kan vise frem!

Kram Heidi

:hug: Meget meget smuk! :cheerleader3: *piiiift* - det er jo et veldrejet timeglas du kan vise frem ;)
JAAAAH! Gitte for fanden, hvor ser du faaaaantastisk ud

Æææælsker din kjole, som den er kommet til at være - den er bare så vidunderlig smuk, og nu med et personligt tvist :bearhug:

Ihhh, altså...Jonas får godt nok store øjne når han ser dig...wheeeee!

ÅÅÅRRRHHHH HVAAAAAAD.....din labre larve :cheerleader3:

Den er bare så fantastisk til dig og jeg er helt vild med din "hale".

:blink: lækker brud er hvad du bliver og du kommer til at tage pust helt fra Jonas. Med make-up og håret sat op til narrestreger bliver du bare så smuk.

Ja du ser super godt ud :bearhug:

Kære Zillaer,

tak for jeres søde kommentarer, som jeg er rigtig glad for. Jeg har aldrig fået så mange - og så søde - komplimenter, som efter jeg kom herind på BK - det er sgu dejligt!

0

Del dette indlæg

Wauw hvor er kjolen bare blevet SMUK!!! :hug:

Og hvor er det en fed detalje du har fået på dit slør!

Nu er der kun 20 dage tilbage!!!! Det er jo ingenting!

Hold da op hvor er din kjole fantastisk!! Du Ser bare så godt ud!!!!

Tillykke med kjolen og de 20 dage :cheerleader3:

Damn woman, du er HOT HOT HOT :) Sikke en figur og din kjole er blevet endnu smukkere end før ændringerne

Og tillykke med de 20 dage :blink:

Om 20 dage står jeg og tuder, Gitte... :blink: Sammen med Jonas

:bearhug:

Hvor er din kjole bare blevet så smuk! Hold fast en figur :(

Og dit slør er rigtig fint! :bearhug:

20 DAGE! :cheerleader3:

Knus Nathasia

Tak for rosen. Jeg er bare superglad for hvordan kjolen og sløret er kommet til at se ud. Og jeg glæder mig til om 20 dage. Er spændt og nervøs!

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var heldigt, at jeg fik lavet en prøvefrisure - for jeg fandt ud af, at jeg ikke skal have opsat hår. Jeg synes slet ikke, det passer til mig (sjovt nok - for jeg har det tit sat op med en elastik på arbejdet). Men jeg skal til frisøren for at få det sat - men altså bare med løst hår. Prøver lige at finde et billede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Smukke Gitte!

Jeg synes dit opsatte hår er super flot, men kender godt fornemmelsen af at selvom noget er flot passer det alligevel ikke rigtig til ens personlighed. Reese Witherspoon håret er også rigtig lækkert. Du bliver SÅ meget en filmdiva at se på med din kjole, slør og hår! :bearhug:

Skal du have pandehåret tilbage og fæstnet i hårbånd eller skal det dække panden?

0

Del dette indlæg

Hej Gitte.

Det er perfekt med broderiet fra kjolen på sløret. :bearhug::hug::cheerleader3:

Synes det er den helt rigtig beslutning med slør. :cheerleader3:

Frisurer er megt elegant, alt er bare perfekt :bearhug::blink::blink:

Knus

Tak for din hilsen. :)

Jeg er også glad for, at jeg valgte at få et slør, det er bare prikken over i-et. Indtil jeg kom hjem fra systuen og så billeder af mig selv med og uden slør var jeg ellers overbevist om, at jeg ikke skulle have et.

0

Del dette indlæg

Hej Smukke Gitte!

Jeg synes dit opsatte hår er super flot, men kender godt fornemmelsen af at selvom noget er flot passer det alligevel ikke rigtig til ens personlighed. Reese Witherspoon håret er også rigtig lækkert. Du bliver SÅ meget en filmdiva at se på med din kjole, slør og hår! :hug:

Skal du have pandehåret tilbage og fæstnet i hårbånd eller skal det dække panden?

Synes du ser smuk ud med opsat hår men ja, hvis du er mere til det løse, så skal det da helt klart også være det. De billeder, du har fundet, tror jeg vil være super flotte til dig :bearhug:

:cheerleader3::cheerleader3:

Jeg følte mig helt forkert med det opsatte hår - meget mærkeligt, for som tidligere nævnt har jeg tit opsat hår til hverdag - det var ligesom om det var alt for damet til mig. Mens jeg synes at det løse hår, som frisøren gjorde fyldigt ved hjælp af toupering, føltes langt mere rigtigt til mig. Hun viste mig hvor fint det var inden hun satte det op, og da jeg kom hjem prøvede jeg det med sløret til. Tidligere synes jeg ikke, at man kunne have løst hår OG slør, men når Jennifer Aniston kan, så kan jeg vel også! :bearhug: (Hvis Angelina Jolie kigger forbi, så skal hun dog ikke regne med at slippe levende fra at nuppe Jonas! :blink: ).

Jeg skal have pandehåret ned i panden, men redt lidt til siden tror jeg. Og min tiara bliver til noget hårpynt, der sættes på kammen på sløret har jeg besluttet. Jeg synes ikke hårbøjlen som den er nu, passer til mig.

0

Del dette indlæg

Jonas og jeg har haft en aktiv dag, selvom vi havde fri fra arbejdet. Først til tandlægen (hvor jeg fik en regning på 1686 kr., fordi det var nødvendig at skifte nogle plomber - øv, øv :bearhug: ), derefter ud og kigge på tøj til Jonas. Han fik både købt en jakke til brylluppet og to par bukser til hverdag. Derefter i diverse butikker for at kigge på mulige bryllupsgave-ønsker. Vi fandt nogle stykker, både store og små. Blandt andet en seng og to madresser fra Ikea.

Derefter ind til byen, hvor jeg købte denne top i lyseblå:

post-31031-1208446351.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer