gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:back2topic::loveflag: WHAUUUUUU lækker kvinde. :cheerleader3::denmarkflag: Jeg synes det er en rigtig, rigtig flot make up! :thumbsupsmileyanim: Det kan du sagtens være stolt af. Godt arbejde af Mette i Magasin! :cheerleader3:

Kram Heidi

Tak for de søde ord. Jeg er også meget tilfreds - jeg kan ikke selv finde ud af at lægge øjenskygge på, så er det jo rart, når andre kan. Og jeg synes hun har ramt det jeg gerne ville rigtig godt. Og så er hun sød!

0

Del dette indlæg

Tror buketten kommer til at passe godt til kjolen:

:loveboard::loveboard::loveflag:

Fantastisk valg, Gitte!

Det bliver lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

Buketten bliver SMUK til kjolen!!!!!

Da jeg ville have roser til brylluppet var det sådan en buket jeg ville have, men nu har vi ændret blomster... :cheerleader3:

Superfed buket :back2topic::loveflag:

Og lækker farve du har fået, det kunne være man skulle prøve sådan en behandling ;)

Meget meget smuk buket, valget er faldet på. Den bliver super smuk til kjolen og jeg grinte lidt over billedet, hvor du havde klippet den ind - hvor er du sød.

Din farve er meget naturlig og det ser rigtig godt ud :cheerleader3:

Jeg er så glad for at jeg har valgt en buket. Og jeg tror den bliver lige i skabet til kjolen. Jonas bestilte buketten idag, og den var vist lidt dyr... :denmarkflag: Han ville ikke fortælle hvad den kostede, men sagde bare at den var dyr...

0

Del dette indlæg

WAUW, for en lækker prøve makeup, Gitte :carrot:

Den klæder dig virkelig helt fænomenalt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::back2topic:

- Ikke for tung, men lidt frisk og med lækker bling-effekt. Super glamourøs, og passer peeeeerfekt sammen med kjolen!

Jeg er faktisk også positivt overrasket. Mette, hende der lagde den, fortalte at hun har taget en del af sin uddannelse i London ---- jeg synes det utroligt hvad man kan få "gratis" (=et produkt til mindst 195 kr. skal købes). Det tog ca. en time at få den lagt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den klæder dig virkelig helt fænomenalt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::back2topic:

- Ikke for tung, men lidt frisk og med lækker bling-effekt. Super glamourøs, og passer peeeeerfekt sammen med kjolen!

Jeg er faktisk også positivt overrasket. Mette, hende der lagde den, fortalte at hun har taget en del af sin uddannelse i London ---- jeg synes det utroligt hvad man kan få "gratis" (=et produkt til mindst 195 kr. skal købes). Det tog ca. en time at få den lagt.

Ok, får du så også lagt den dernede på dagen?

..og køber noget til 195,-?

0

Del dette indlæg

Ok, får du så også lagt den dernede på dagen?

..og køber noget til 195,-?

Ja. Jeg regner med jeg skal have en lip gloss.

0

Del dette indlæg

Og flere gode nyheder: I denne uge skal jeg kun på arbejde i to dage (mandag og tirsdag), så har jeg ferie i 5 sammenhængende dage. :loveflag::cheerleader3:

Tirsdag eftermiddag skal jeg med min veninde ind til Esthers skrædderi og inspicere de ændringer, hun har lavet. Derefter tager vi ud og spiser og i biografén for at se 27 kjoler.

Ferien står i bryllupsplanlægningens tegn. Vi skal:

Finde skjorte, jakke og sko til Jonas

Snakke med kokken om, hvor mange vi helt præcis bliver til middagen

Snakke ønskeliste

Snakke drikkevarer

Finde ud af hvad vi gør med bryllupsvalsen - øve os vha. dvd eller andet

Og så skal jeg have sat prøvehår hos frisøren.

Derudover skal vi i biffen og ud og spise (og til tandlægen - øv!)

Hedder den ikke 27 bryllupper? :loveboard:

Jonas og jeg har haft en aktiv dag, selvom vi havde fri fra arbejdet. Først til tandlægen (hvor jeg fik en regning på 1686 kr., fordi det var nødvendig at skifte nogle plomber - øv, øv :loveflag: ), derefter ud og kigge på tøj til Jonas. Han fik både købt en jakke til brylluppet og to par bukser til hverdag. Derefter i diverse butikker for at kigge på mulige bryllupsgave-ønsker. Vi fandt nogle stykker, både store og små. Blandt andet en seng og to madresser fra Ikea.

Derefter ind til byen, hvor jeg købte denne top i lyseblå:

Åh den er fin!

Men lilla orkide-grene kan ikke hænge sådan sagde blomsterdamen. Derfor skulle den bæres over armen. Og kommer et muligt problem ind i billedet: Jeg har en mistanke om, at jeg godt kan blive nervøs på bryllupsdagen. Og måske ryste lidt på benene. Det gjorde jeg en af gangene jeg prøvede kjolen.

Og jeg skal op af en trappe til første sal for at blive viet. I mine 9 cm høje sko. Så ved jeg ikke om det er så smart at have et buket, der ligger op af armen? Jeg er simpelthen bange for at skvatte på vejen. Har derfor overvejet en buket a la denne, med lilla blomster (som der findes ret få af, belærte blomsterdamen mig om):

Det kan jeg godt forstå. Synes dit endelige valg er super godt.

Jeg har haft en ganske aktiv dag på bryllupsfronten, synes jeg selv. Jeg har lånt en DVD, med undervisning i brudevalsen - så kan Jonas og jeg øve os. Det skal nok blive et kønt syn; alle de gange vi har danset sammen er det endt med at jeg har skreget af grin fordi jeg synes han danser endnu dårligere end mig. Og det siger ikke så lidt! :denmarkflag: Så af en eller anden grund er han vist ikke længere så vild med at danse med mig?!! :loveboard:

Derudover har jeg kontaktet den blomsterhandel jeg skal have brudebuketten fra, for at høre hvad en bold-buket vil koste. De ringer til mig i morgen.

Endelig har jeg bestilt tid til at få sprøjtemalet noget spraytan (selvbruner) på mig på torsdag. Det første sted jeg prøvede havde først en ledig tid tirsdag den 6. maj kl. 15.30! Jeg skal giftes samme dag kl. 14.00, så det er nok lidt sent. Det næste sted havde heldigvis en ledig tid på torsdag, så nu er jeg spændt på, om jeg kommer til at ligne en orangefarvet neger...

Det er blevet godt det sprøjtebruner. Det kunne jeg også godt finde på at bruge.

:balloons: Hvor sejt at du har fået klippet buketten ind. Tror det bliver rigtig godt.

Jeg har fået ros af alle mine kollegaer for min fine farve! Det er så pænt, jeg vil gerne anbefale det til alle der som jeg ikke kan tåle solarium og ikke bliver brun af den rigtige sol. Eller bare hvis det er vinter og man skal til fest. :thumbsupsmileyanim:

Til dem der ikke har prøvet det før, kan jeg fortælle lidt om fremgangsmåden:

Jeg smed tøjet og stod i sorte trusser og hætte til håret (begge dele udleveres dernede). Så smurte behandleren creme på neglene på hænder og fødder og på albuerne, så de ikke tager farve. Selve behandlingen foregår inde i en brusekabine-agtig ting og tager 5 - 6 minutter. Behandleren bad mig vende mig om, række armene frem etc, så alle afkroge af kroppen bliver ramt af sprayen. Selve sprayen er lidt kold, men det er overhovedet ikke ubehageligt synes jeg. Behandleren sørgede også for at laget på hænderne bliver gradvist tyndere, så det ser naturligt ud (lidt svært at forklare). Altsammen noget en maskine ikke kan klare.

Efter jeg var blevet sprayet stod jeg på toilettet og tørrede i ca. 20 minutter. Jeg læste et blad imens. Derefter tog jeg tøj på og gik hjem. Jeg var meget brun - for brun - igår og måtte først gå i bad imorges. Der forsvandt en del af farven, den blev mere jævn og naturlig. Det ser ud som om jeg lige har været på solferie. Det eneste jeg vil gøre andereledes til brylluppet er at eksfoliere ansigtet i badet næste morgen efter behandlingen, for jeg er stadig lidt for brun i ansigtet synes jeg. Jeg skal jo også passe til Jonas!

Efter sådan en behandling kan man i det mindste se, hvor brudekjolen starter og jeg ender... :cheerleader3: Det kostede 295 kr. og hun brugte mærket st. tropez. Farven er lidt varm idet uden overhovedet at blive gulerodsagtig. Jeg kan prøve at lægge et billede ind senere.

Det ergentlig billigt. Hvor længe holder det? Sagde hun det?

Et sidste billede taget indenfor i kunstigt lys:

Hvor er du altså fin :back2topic:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og flere gode nyheder: I denne uge skal jeg kun på arbejde i to dage (mandag og tirsdag), så har jeg ferie i 5 sammenhængende dage. :denmarkflag::loveboard:

Tirsdag eftermiddag skal jeg med min veninde ind til Esthers skrædderi og inspicere de ændringer, hun har lavet. Derefter tager vi ud og spiser og i biografén for at se 27 kjoler.

Ferien står i bryllupsplanlægningens tegn. Vi skal:

Finde skjorte, jakke og sko til Jonas

Snakke med kokken om, hvor mange vi helt præcis bliver til middagen

Snakke ønskeliste

Snakke drikkevarer

Finde ud af hvad vi gør med bryllupsvalsen - øve os vha. dvd eller andet

Og så skal jeg have sat prøvehår hos frisøren.

Derudover skal vi i biffen og ud og spise (og til tandlægen - øv!)

Hedder den ikke 27 bryllupper? :loveflag:

Det gør den sikkert - kan bare huske at det er et eller andet med 27... :back2topic:

Jonas og jeg har haft en aktiv dag, selvom vi havde fri fra arbejdet. Først til tandlægen (hvor jeg fik en regning på 1686 kr., fordi det var nødvendig at skifte nogle plomber - øv, øv :) ), derefter ud og kigge på tøj til Jonas. Han fik både købt en jakke til brylluppet og to par bukser til hverdag. Derefter i diverse butikker for at kigge på mulige bryllupsgave-ønsker. Vi fandt nogle stykker, både store og små. Blandt andet en seng og to madresser fra Ikea.

Derefter ind til byen, hvor jeg købte denne top i lyseblå:

Åh den er fin!

Tak

Men lilla orkide-grene kan ikke hænge sådan sagde blomsterdamen. Derfor skulle den bæres over armen. Og kommer et muligt problem ind i billedet: Jeg har en mistanke om, at jeg godt kan blive nervøs på bryllupsdagen. Og måske ryste lidt på benene. Det gjorde jeg en af gangene jeg prøvede kjolen.

Og jeg skal op af en trappe til første sal for at blive viet. I mine 9 cm høje sko. Så ved jeg ikke om det er så smart at have et buket, der ligger op af armen? Jeg er simpelthen bange for at skvatte på vejen. Har derfor overvejet en buket a la denne, med lilla blomster (som der findes ret få af, belærte blomsterdamen mig om):

Det kan jeg godt forstå. Synes dit endelige valg er super godt.

Jeg er også meget tilfreds.

Jeg har haft en ganske aktiv dag på bryllupsfronten, synes jeg selv. Jeg har lånt en DVD, med undervisning i brudevalsen - så kan Jonas og jeg øve os. Det skal nok blive et kønt syn; alle de gange vi har danset sammen er det endt med at jeg har skreget af grin fordi jeg synes han danser endnu dårligere end mig. Og det siger ikke så lidt! :loveboard: Så af en eller anden grund er han vist ikke længere så vild med at danse med mig?!! :balloons:

Derudover har jeg kontaktet den blomsterhandel jeg skal have brudebuketten fra, for at høre hvad en bold-buket vil koste. De ringer til mig i morgen.

Endelig har jeg bestilt tid til at få sprøjtemalet noget spraytan (selvbruner) på mig på torsdag. Det første sted jeg prøvede havde først en ledig tid tirsdag den 6. maj kl. 15.30! Jeg skal giftes samme dag kl. 14.00, så det er nok lidt sent. Det næste sted havde heldigvis en ledig tid på torsdag, så nu er jeg spændt på, om jeg kommer til at ligne en orangefarvet neger...

Det er blevet godt det sprøjtebruner. Det kunne jeg også godt finde på at bruge.

Jeg vil i hvert fald anbefale det. :cheerleader3:

:) Hvor sejt at du har fået klippet buketten ind. Tror det bliver rigtig godt.

Jeg har fået ros af alle mine kollegaer for min fine farve! Det er så pænt, jeg vil gerne anbefale det til alle der som jeg ikke kan tåle solarium og ikke bliver brun af den rigtige sol. Eller bare hvis det er vinter og man skal til fest. :thumbsupsmileyanim:

Til dem der ikke har prøvet det før, kan jeg fortælle lidt om fremgangsmåden:

Jeg smed tøjet og stod i sorte trusser og hætte til håret (begge dele udleveres dernede). Så smurte behandleren creme på neglene på hænder og fødder og på albuerne, så de ikke tager farve. Selve behandlingen foregår inde i en brusekabine-agtig ting og tager 5 - 6 minutter. Behandleren bad mig vende mig om, række armene frem etc, så alle afkroge af kroppen bliver ramt af sprayen. Selve sprayen er lidt kold, men det er overhovedet ikke ubehageligt synes jeg. Behandleren sørgede også for at laget på hænderne bliver gradvist tyndere, så det ser naturligt ud (lidt svært at forklare). Altsammen noget en maskine ikke kan klare.

Efter jeg var blevet sprayet stod jeg på toilettet og tørrede i ca. 20 minutter. Jeg læste et blad imens. Derefter tog jeg tøj på og gik hjem. Jeg var meget brun - for brun - igår og måtte først gå i bad imorges. Der forsvandt en del af farven, den blev mere jævn og naturlig. Det ser ud som om jeg lige har været på solferie. Det eneste jeg vil gøre andereledes til brylluppet er at eksfoliere ansigtet i badet næste morgen efter behandlingen, for jeg er stadig lidt for brun i ansigtet synes jeg. Jeg skal jo også passe til Jonas!

Efter sådan en behandling kan man i det mindste se, hvor brudekjolen starter og jeg ender... :cheerleader3: Det kostede 295 kr. og hun brugte mærket st. tropez. Farven er lidt varm idet uden overhovedet at blive gulerodsagtig. Jeg kan prøve at lægge et billede ind senere.

Det ergentlig billigt. Hvor længe holder det? Sagde hun det?

Efter 3 - 4 dage skulle det begynde at falme. Jeg tager i svømmehallen imorgen, så der forsvinder det meste nok.

Et sidste billede taget indenfor i kunstigt lys:

Hvor er du altså fin :loveflag:

Tak!

0

Del dette indlæg

Uhhh og kun 10 dage igen. :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:10 dage :back2topic::loveflag:

Uhhh og kun 10 dage igen. :denmarkflag:

Uh...der fik jeg sgu lige et sug i maven - både på dine og mine egne vegne ;)

10 dage tilbage 166.gif

Fårk, jeg glæder mig. Synes det er svært at sove om natten, fordi hafferlafferne basker rundt... Sammen med sommerfuglene, elefanterne og en lille smule nervøsitet...

0

Del dette indlæg

Huuuh! Jeg hyler lige med i koret her :loveboard:

FLOT make up!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::back2topic:

Det er jo det, jeg siger!!! Du er fantastisk smuk! Sikke dog en makeup! :loveflag:

:denmarkflag:

Tak... Det er lige før jeg ønsker mig min min egen make up-artist, selvbrunerdame og frisør - ligesom hollywoodstjernerne. Det er dejligt at blive forskønnet af nogen, der ved hvad de laver. :cheerleader3:

Og så ville min egen personlige træner, der opildnede mig, heller ikke være af vejen... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den klæder dig virkelig helt fænomenalt :cheerleader3::back2topic::loveflag:

Lige mine ord, den er super flot til dig.

Og tillykke med de 10 dage :cheerleader3::denmarkflag::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Den klæder dig virkelig helt fænomenalt :back2topic::loveflag::cheerleader3:

Lige mine ord, den er super flot til dig.

Tak, jeg er også meget tilfreds. Jeg har iøvrigt lige løbet en tur, og det holdt make uppen faktisk til! For vildt! Så den må også være danse-fast... :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med de 10 dage :denmarkflag::loveboard::cheerleader3:

Under min løbetur fik jeg jeg lige brændt noget nervøs energi af.... Tænk at der kun er 10 dage til... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer