Guest louisepus

DRESSCODE

119 indlæg i dette emne

I vores invitationer skrev vi:

"Påklædning: anbefales"

Udfra den betragtning, at folk skulle komme i det, de havde lyst til at have på, og at det ikke var noget som vi ville gå meget op i. Jeg synes dog det er høfligt overfor gæsterne at skrive noget i forhold til påklædningen - uanset om man går op i det eller ej. Én af mine veninder ringede til mig, for at høre, om det var iorden at hun havde sort kjole på, og det var det selvfølgelig. Men det er min erfaring at man som gæst ofte tænker meget på, hvad man skal have på. Jeg var inviteret til min venindes bryllup, og havde egentlig fundet et rigtig pænt sæt tøj med bukser. Så hørte jeg at alle mine andre veninder skulle have kjole på, og så valgte jeg også at invistere i en kjole, for ikke at skille mig ud.

Risikoen ved ikke at skrive noget i en invitation er, at gæsterne føler sig enten for fine eller for hverdagsagtige, fordi de andre gæster har valgt en anderledes påklædning end dem selv.

Selvfølgelig er der nogen som bevidst vælger fleecejakken etc. men jeg tror faktisk at mange gæster har et ønske om, at deres påklædning matcher de andres - så jeg mener klart, at man bør skrive det i invitationen

Jo - de fleste kommer da i pænt tøj til et bryllup, men jeg vil nu finde det ret naturligt, at en ung mand på 16-17 kommer i jeans og en skjorte. Jeg synes også at det med, at man ikke må have sort tøj på til et bryllup er lidt passé...

Og hvad siger I - må man have en kort kjole på, hvor man viser knæ? - og hvad med bare skuldre i kirken?

:thumbsupsmileyanim: WannaBe

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm her kan jeg se der vist er et emne hvor jeg skille mig ud fra flertallet.

Vi har faktisk ikke tænkt os at skrive noget om påklædning i vores indbydelse (dog synes jeg den med påklædning:anbefales var super skæg).

Det har vi valgt af flere grunde. Vi bryder os ikke om at diktere hvad andre skal ha på, vi går ud fra at folk tager noget tøj på som de synes er pænt og passende til et bryllup, og er det så jeans og t shirt ja så er det det, det kan ikke ødelægge vores fest.

Vi tror på at folk får en bedre fest hvis de føler sig tilpas i det tøj de ankommer i.

En anden grund er at nogen måske ville skulle ud og bruge penge på en lang kjole, som de måske i virkeligheden ikke havde lyst til at ha på. Og jeg ved da at som vennepar tæt på brudeparret bruger man da lidt penge på polterabend,sang, gave osv.

Jeg har hørt så mange regler for hvad man må ha på til et bryllup

Ikke hvidt: Det er brudens farve

Ikke sort: Det er sorgens farve

Ikke rødt: Det er syndens farve

Og så skal de være lange osv osv osv.

Der er også en "regel" der hedder at dresscoden til et bryllup er altid galla med mindre der står andet i invitationen, men det ved alle jo selvfølgelig ikke

Vi vil ikke gøre det vanskeligt for vores gæster, og vi ved godt at det stadig kan blive vanskeligt for vores gæster hvis de ikke har en fornemmelse af hvad andre kommer i. Så måske vi bruger den med påklædning anbefales.

Håber jeg fik gjort mig forstålig

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

vi skriver dresscode på vores invitationer. Vi gider simpelthen ikke at se folk i t-shirts og cowboybukser. Vi gør selv en masse ud af at lave en fest i smukke omgivelser og bruger mange penge på dagens arrangement. Vi gør os vældig umage for at vores gæster får en dejlig dag sammen med os og forventer at vores gæster gør det samme. Det skal så også lige siges at dem der bliver inviteret kender os så godt, at de ved det ikke er vores stil da vi forsøger at være klædt på til lejligheden når vi bliver inviteret ud, hvad enten der står galla, udklædning, afslappet påklædning eller andet på invitationen.

Nej he he sikke et syn. Men det er der da forhåbentlig ikke nogen, der kunne finde på at troppe op i til et bryllup

Nej det skulle man umiddelbart ikke lige tro. Men faktum er at min kærestes ene bror kom i polo t-shirt og bukser til deres lillebrors bryllup, ja jeg troede jo det var en hjælper til receptionen da jeg så billederne... og til et andet bryllup jeg var til, havde jeg leje en selskabskjole, da jeg havde taget udgangspunkt i parrets stil. Men min bordherre havde taget en ren trøje på... Det var ikke mig der forkert påklædt. Derfor dresscode til vores bryllup

0

Del dette indlæg

uha det lyder nu som en beder og beder ide om at man skal have en slags dresscode, det skal vi have, jeg ligeglad med om de kommer i smoking eller jakkesæt, bare det ikke er cowboybukser/nederdel, jeg ved at jeg vil blive dybt skuffet hvis der er nogen der gøre det. jeg har ikke valgt de steder vi skal være for at se "normale", men fordi at jeg vil have et smukt bryllup, derfor omgiverelserne

knus louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm her kan jeg se der vist er et emne hvor jeg skille mig ud fra flertallet.

Vi har faktisk ikke tænkt os at skrive noget om påklædning i vores indbydelse (dog synes jeg den med påklædning:anbefales var super skæg).

Det har vi valgt af flere grunde. Vi bryder os ikke om at diktere hvad andre skal ha på, vi går ud fra at folk tager noget tøj på som de synes er pænt og passende til et bryllup, og er det så jeans og t shirt ja så er det det, det kan ikke ødelægge vores fest.

Vi tror på at folk får en bedre fest hvis de føler sig tilpas i det tøj de ankommer i.

En anden grund er at nogen måske ville skulle ud og bruge penge på en lang kjole, som de måske i virkeligheden ikke havde lyst til at ha på. Og jeg ved da at som vennepar tæt på brudeparret bruger man da lidt penge på polterabend,sang, gave osv.

Jeg har hørt så mange regler for hvad man må ha på til et bryllup

Ikke rødt: Det er syndens farve

Og så skal de være lange osv osv osv.

Der er også en "regel" der hedder at dresscoden til et bryllup er altid galla med mindre der står andet i invitationen, men det ved alle jo selvfølgelig ikke

Vi vil ikke gøre det vanskeligt for vores gæster, og vi ved godt at det stadig kan blive vanskeligt for vores gæster hvis de ikke har en fornemmelse af hvad andre kommer i. Så måske vi bruger den med påklædning anbefales.

Håber jeg fik gjort mig forstålig

Mvh Linda

Du har gjort dig helt forståelig!

Og jeg kunne ikke være mere enig, jeg synes det handler om at folk har det godt i det tøj de kommer i. :thumbsupsmileyanim:

Og alle de der regler.. Hmm jeg har haft en sort kjole der gik over knæene på til et bryllup. Det kan jeg ikke se det forkerte i, det var jo en festlig kjole. Det er jo ikke noget man gør for at provokere.. ;)

1

Del dette indlæg

Vi skrev ingenting - vi har diskuteret det selv flere gange, og emnet har også været oppe før, så der lurede jeg med - men vi besluttede os for at ikke at skrive noget - vi regnede med at folk godt selv vidste hvad festtøj er... Vi holdte også brylluppet i haven, men festen foregik på en restaurant. Vi ønskede heller ikke det fine, altså helt galla-tøj, folk skulle kunne være afslappet men stadig pænt/flot klædt på.

Og Heldigvis så gæsterne rigtig godt....

Jeg tror da også det kommer an på familien/vennerne - vi kender ikke nogle som kan finde på at komme i cowboybukser og t-shirt :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Jeg tror vi skriver noget i retning af festtöj eller selskabstöj, men tror ikke det bliver noget problem, de fleste i vores omgangskreds har god stil;)

För i tiden skrev man tit "Kjole og hvidt", hvilket betöd at brudgommen ville vaere i "pingvin" og bruden i hvid kjole :thumbsupsmileyanim: Det er samtidigt et signal til gaester om at skulle have det tilsvarende paa. For maend: smoking eller "pingvin" og for kvinder lang galla. Synes personligt det er gaaet lidt af mode med smoking og isaer "pingvin" - det er mindst ligesaa fedt med et flot jakkesaet... og for mig finders der ligesaa mange korte/halvkorte kjoler der er ligesaa flotte og elegante som den lange galla...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skriver dresscode på vores invitationer. Vi gider simpelthen ikke at se folk i t-shirts og cowboybukser. Vi gør selv en masse ud af at lave en fest i smukke omgivelser og bruger mange penge på dagens arrangement. Vi gør os vældig umage for at vores gæster får en dejlig dag sammen med os og forventer at vores gæster gør det samme. Det skal så også lige siges at dem der bliver inviteret kender os så godt, at de ved det ikke er vores stil da vi forsøger at være klædt på til lejligheden når vi bliver inviteret ud, hvad enten der står galla, udklædning, afslappet påklædning eller andet på invitationen.

Nej he he sikke et syn. Men det er der da forhåbentlig ikke nogen, der kunne finde på at troppe op i til et bryllup

Som flere efterhånden har påpeget så sker det faktisk forholdsvis ofte. Jeg har set mange bryllupsbilleder hvor mange af gæsterne er klædt flot på (dvs de passer til bryllupsstilen) og så står der lige en enkelt eller to cowboybukser og t-shirt - gys!

Det vil vi selv gerne undgå så vi skriver selskabstøj i invitationen. Jeg ville dog passe meget på med at skrive festtøj, som jeg kan se mange af jer vælger at gøre, for der er mange forskellige definitioner af festtøj. Det er der selvfølgelig også af selskabstøj, men vi håber, at ordet selskab i stedet for fest gør, at folk godt kan regne ud, at så skal man altså lige et niveau eller to over en almindelig fødselsdagsfest.

På et af de (efterhånden mange :thumbsupsmileyanim: ) bryllupsbilleder jeg har siddet og kigget på, var der en gæst, 16-18 år vil jeg gætte på han var, som var klædt i cowboybukser og en skjorte. Han så fuldstændig malplaceret ud bland alle de andre mandlige gæster som var i smoking, men hvis der stod festtøj i invitationen, så kan jeg godt forstå, at han valgte det tøj. For isoleret set så var han jo pænt klædt på, bare ikke til bryllup men derimod til en fødselsdag hos mormor eller onkel, eller en tur i byen med vennerne.

Hvis man ikke vil diktere fuldstændigt hvad gæsterne skal have på (galla, black tie osv), men gerne vil lade det være op til gæsterne selv (festtøj, selskabstøj osv), så tror jeg, det vil være en god ide, hvis man så ud fra teksten i invitationen gør det tydeligt, hvad slags fest det er der er tale om.

Fx "I inviteres til bryllup og efterfølgende havefest med stor buffet" og med dresscode "festtøj", så ville jeg synes at cowboybukser og en pæn skjorte er i orden. Men hvis der står "...og efterfølgende gourmetmiddag på Hotel Plaza" og med dresscode "festtøj", så er det tydeligt, at der har man som minimum jakkesæt på.

I vores invitation står der "gallamiddag" så det ord sammen med "selskabstøj" kan forhåbentlig ikke give nogen forvirring - men der skal nu nok være nogen der spørger os alligevel :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror nok, det er ualmindelig svært at proppe teenagedrenge ned i andet tøj, end det de selv synes er hot....... ;)

Tror nu også, jeg hellere vil have en glad teenager med til fest, end en sur! :thumbsupsmileyanim:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Det det kan overraske mig mest er kvinder der kommer i lange hvide eller sorte kjoler!! Det syntes jeg er totalt uhørt. Jeg har lige været til et bryllup hvor en pige lignede totalt en brud i sin lange hvide kjole.

Vi bliver nødt til at skrive det i invitationen OG sikre os at min svigerindes mand har fattet det (til sin egen drengs barnedåb stod han i lasede jeans, slidt tshirt og gummisko). HA HA det må kan ski ikke til vores bryllup. Min onkel har det også bedst i sin fleece trøje så han skal nok også lige have besked.

Uhhh så har jeg da jokket i spinaten uden at vide det :thumbsupsmileyanim:.

Jeg har haft en sort gallakjole på til en venindes bryllup og jeg følte mig slet ikke malplaceret. Jeg tror det er meget normalt i dag at folk kommer i sort. Det betragtes jo ikke som sorgens farve til et bryllup og da sort bare igen og igen er at finde i modebilledet og dermed er der også RIGTIG meget festtøj i sort, så er det helt fint med mig.

0

Del dette indlæg

Det det kan overraske mig mest er kvinder der kommer i lange hvide eller sorte kjoler!! Det syntes jeg er totalt uhørt. Jeg har lige været til et bryllup hvor en pige lignede totalt en brud i sin lange hvide kjole.

Vi bliver nødt til at skrive det i invitationen OG sikre os at min svigerindes mand har fattet det (til sin egen drengs barnedåb stod han i lasede jeans, slidt tshirt og gummisko). HA HA det må kan ski ikke til vores bryllup. Min onkel har det også bedst i sin fleece trøje så han skal nok også lige have besked.

Jeg har haft en sort gallakjole på til en venindes bryllup og jeg følte mig slet ikke malplaceret. Jeg tror det er meget normalt i dag at folk kommer i sort. Det betragtes jo ikke som sorgens farve til et bryllup og da sort bare igen og igen er at finde i modebilledet og dermed er der også RIGTIG meget festtøj i sort, så er det helt fint med mig.

Janne og Dolphin det var ikke meningen at lange ud efter jer men til et helt traditionelt bryllup er reglen;

Og altid dække skuldrene i kirken.

Men har man en sort kjole og noget farvestrålende til syntes jeg det er okay. Jeg er også meeeget traditionel hvad angår sådan noget.

Det er selvfølgelig kun til store bryllupper og ikke havefester mv jeg mener man ikke bør have sort på....men det er jo smag og behag.

0

Del dette indlæg

Regner også med at vi skriver dresscode på - vi har også et par individer i familien der synes at slidte jeans, skovmandsskjorte og udtrådte kondisko er det samme som gallapåklædning...suk :thumbsupsmileyanim:

Forstår det egentlig ikke - jeg ville selv ææælske at få chancen for at lufte min gallakjole til en hver given lejlighed, men der er vi åbenbart så forskellige.

Sorte kjoler ville jeg ikke skænke en tanke, men hvis nogen af damerne kommer i hvidt, ville jeg nok få et hysterisk anfald af dimensioner - det er direkte taktløst, synes jeg :thumbsupsmileyanim:

Som gæst, bifalder jeg selv at der er en dresscode, så man kan klæde sig derefter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Janne og Dolphin det var ikke meningen at lange ud efter jer men til et helt traditionelt bryllup er reglen;

Og altid dække skuldrene i kirken.

Men har man en sort kjole og noget farvestrålende til syntes jeg det er okay. Jeg er også meeeget traditionel hvad angår sådan noget.

Det er selvfølgelig kun til store bryllupper og ikke havefester mv jeg mener man ikke bør have sort på....men det er jo smag og behag.

Tror ikke at sort er såååå bandlyst mere - det er jo efterhånden blevet en rigtig modefarve, især på denne årstid... men hvid er HELT uacceptabelt!!

0

Del dette indlæg

Ja, jeg (vi) tilslutter mig så flokken som ikke syntes påklædningen var så vigtig.

Vi skrev i indbydelsen: Krav til påklædningen: At det er rent, og at du befinder dig godt i det."

Nogle kom i galla og smoking, andre pæne jakkesæt og kortere kjoler, mens nogle få havde valgt en pæn skjortebluse og et par "piratbukser".

Vi syntes det hele var alletiders, og det gav en dejlig afslappet stemning, hvilket var hvad vi havde drømt om. Kim har det selv sådan med slips, at det nogle gange kan være ved at "kvæle ham", så han var ikke engang sikker på om han selv ville have slips på. -Og det vigtigste for mig er altså, at folk ikke sidder og har det skidt pga. på tøj de er blevet presset til at tage på

I øvrigt kom min søster i hvid kjole, sorte sandaler, sort sjal og sort hårpynt. -Og det var sindssigt flot til hende. -Der var ingen tvivl om, hvem der var bruden!

post-24027-1195845109.jpg

Redigeret af KimsRikke
0

Del dette indlæg

Vi har besluttet ikke at skrive noget, for vi syntes det er vigtigt at folk tager noget på de føler sig tilpas i, og vi kender gæsterne så godt, at vi ved de plejer at "dresse" sig op til bryllupper. Min største bekymring var den ene af mine store brødre, som altid kommer i lærredsbukser og løsthængende skjorter, men han har lige fortalt at han har investeret i en smoking i anledning af brylluppet, så det var jo en dejlig overraskelse:) Om folk kommer i sort, eller knæ lange kjoler, det er jeg temli ligeglad med, bare de hygger sig, og får en god oplevelse. Men jeg ville nok blive lidt utilfreds hvis jeg så nogen komme anstigende i hvid lang kjole, det syntes jeg ikke man kan tillade sig overfor bruden!

0

Del dette indlæg

Ohhh, yes.... Min svigerfamilie har højst sandsynligt tænkt sig at troppe sådan op... Jeg ville ønske, at jeg have fået skrevet dresscode på i inbydelserne... :fløjt:

Men jeg har sagt til min kommende mand, at hvis de kommer i det tøj, bliver de simpelthen ikke lukket ind. Så er jeg ligeglad... Gider ikke at se på det. For det er vel almindelig pli og af respekt for sine værter - bryllup eller ej - at man klæder sig pænt på, og ikke tager en hullet, gammel t-shirt på?!

Så det er hans job at få det sagt til dem. For jeg ved, at resten af vores gæster kommer i pænt tøj, så det behøves ikke at sige det til dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi overvejer enten:

Dresscode: Bruden i hvidt og Gommen i smoking

eller Hollywood Glamour

den første er mere konventionel og lægger stilen og Hollywood Glamour er mere "flydende"...det er jo op til den enkelte, hvad man lægger i ordene ;)

Men ved gæsterne så, hvad de skal komme i? Her står jo hvad brudeparret har på, hvidt og smoking (som jo er det mest normale til bryllupper - i hvert fald hvidt hos bruden).

Altså det er bare så I ikke forventer noget af gæsterne og så bliver skuffede, hvis de har misforstået noget?

Vi forventer (næsten)intet fra gæsterne og jeg synes, der skal være frie tøjler ;) Det eneste jeg forventer, er at der ikke dukker en anden pige op i en stor hvid marengs :fløjt:

Vi har været til en del bryllupper og uanset, hvad man skriver, er det utroligt svært at styre folks beklædning.

Og jeg vil indrømme, vi blev inviteret til bryllup for et par år siden, hvor der stod: "mænd i smoking, damerne i ankellang galla, som skal være pastelfarvet." og jeg blev selv lidt harm og måtte spytte 1500 kr i en kjole til en bryllup, hvor jeg knap kendte brudeparret. Det vil jeg ikke udsætte folk for ;)

Men til gengæld vil jeg også gerne give folk chancen for at give den lidt glamour-gas. Så det er svært og vi har endnu ikke besluttet os for den endelige udlægning..

0

Del dette indlæg

vi overvejer enten:

eller Hollywood Glamour

den første er mere konventionel og lægger stilen og Hollywood Glamour er mere "flydende"...det er jo op til den enkelte, hvad man lægger i ordene ;)

Men ved gæsterne så, hvad de skal komme i? Her står jo hvad brudeparret har på, hvidt og smoking (som jo er det mest normale til bryllupper - i hvert fald hvidt hos bruden).

Altså det er bare så I ikke forventer noget af gæsterne og så bliver skuffede, hvis de har misforstået noget?

Vi forventer (næsten)intet fra gæsterne og jeg synes, der skal være frie tøjler ;) Det eneste jeg forventer, er at der ikke dukker en anden pige op i en stor hvid marengs :fløjt:

Vi har været til en del bryllupper og uanset, hvad man skriver, er det utroligt svært at styre folks beklædning.

Og jeg vil indrømme, vi blev inviteret til bryllup for et par år siden, hvor der stod: "mænd i smoking, damerne i ankellang galla, som skal være pastelfarvet." og jeg blev selv lidt harm og måtte spytte 1500 kr i en kjole til en bryllup, hvor jeg knap kendte brudeparret. Det vil jeg ikke udsætte folk for ;)

Men til gengæld vil jeg også gerne give folk chancen for at give den lidt glamour-gas. Så det er svært og vi har endnu ikke besluttet os for den endelige udlægning..

Hold da op det var da godt nok også noget af en detaljeret beskrivelse...ligefrem at bestemme farven også :fløjt:. Og så lige pastelfarvet, som de færreste nok lige har en kjole hængende i.

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg

vi overvejer enten:

eller Hollywood Glamour

Hold da op det var da godt nok også noget af en detaljeret beskrivelse...ligefrem at bestemme farven også :fløjt:. Og så lige pastelfarvet, som de færreste nok lige har en kjole hængende i.

Lige præcis, så derfor er jeg lidt varsom. Men jeg ved, at mange af pigerne gerne vil i galla/festkjole, men tør ikke rigtigt skrive dét, for det er ikke alle, der har en galla/festkjole hængende.

Glamour kan derimod tolkes på alle måder...det kan være en fin hat, et par lange handsker eller lidt bling bling og vil derfor heller ikke tvinge folk ud i en dyr kjole eller en smoking.. Og jeg synes det er heeeelt ok med en sort kjole, den kan man nemlig altid bruge igen ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skriver ikke noget om dresscode af to grunde:

Det er en fejl. Der bør stå dresscode, så gæsterne ved, hvad I tager på og selv kan finde noget, der matcher.

/Bjørn.

Ingen af de gange, jeg har været til større fester i min familie har der stået dresscode på invitationerne. Og jeg har aldrig været i tvivl om, hvordan jeg skulle klæde mig. Jeg kender min familie og ved, hvad der vil være passende. Det samme har været tilfældet de par gange, hvor det har været venner, der inviterede. Og værterne har vidst dette i forvejen. Det er sikkert en af grundene til, at de ikke har skrevet dresscode på. Min pointe? Man kender bedst selv sine gæster, og selv om du bedst kan lide at modtage en indbydelse med dresscode på, er det ikke sikkert andre har det på samme måde. Det er da fint at tænke over det og også at høre folks grunde til gerne at ville have dresscode med. Men folk kender bedst selv deres fest, sig selv og deres gæster, og man skal selv nå frem til det, der fungerer for én. Man kan ikke bare kategorisk sige, at det er en fejl ikke at gøre det på en bestemt måde.

0

Del dette indlæg

• For det første plejer vores familie og venner at tage pænt tøj på når det nu er en fest. Det giver lidt sig selv.
    • For det andet synes jeg folk skal tage det på de føler sig mest tilpas i. Det betyder mere for mig at folk har det godt, end at de føler sig tvunget til at tage noget på de ikke har det godt med.

Det er en fejl. Der bør stå dresscode, så gæsterne ved, hvad I tager på og selv kan finde noget, der matcher.

/Bjørn.

Ingen af de gange, jeg har været til større fester i min familie har der stået dresscode på invitationerne. Og jeg har aldrig været i tvivl om, hvordan jeg skulle klæde mig. Jeg kender min familie og ved, hvad der vil være passende. Det samme har været tilfældet de par gange, hvor det har været venner, der inviterede. Og værterne har vidst dette i forvejen. Det er sikkert en af grundene til, at de ikke har skrevet dresscode på. Min pointe? Man kender bedst selv sine gæster, og selv om du bedst kan lide at modtage en indbydelse med dresscode på, er det ikke sikkert andre har det på samme måde. Det er da fint at tænke over det og også at høre folks grunde til gerne at ville have dresscode med. Men folk kender bedst selv deres fest, sig selv og deres gæster, og man skal selv nå frem til det, der fungerer for én. Man kan ikke bare kategorisk sige, at det er en fejl ikke at gøre det på en bestemt måde.

Har det på samme måde som Søvnig, vi har ikke valgt det af samme grunde..

Derfor synes jeg også det er helt forkert at Bjørn at skrive det er en fejl... Tauriel har ret som hun skriver.. man kender bedst sine gæster, og derfor er der ikke noget der er rigtig og forkert...

Jeg er en af dem der synes at cowboybukser er fine til bryllup, så længe de er "pæne" og ikke slidte..

Jeg er fuldstændig ligeglad hvordan mine gæster ankommer, bare ikke hvidt..

0

Del dette indlæg

Vi skriver ikke noget i vores indbydelse. I vores omgangskreds er det en selvfølge at man tager noget fint tøj på når der kaldes til bryllup. Desuden synes jeg at det er svært at beskrive hvad pænt tøj er, og det er jo ikke alle der befinder sig godt i galla. :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer