Guest Frk. Toftgaard

Afhængig af BK

30 indlæg i dette emne

Hej alle!

Jeg fik lige lyst til at høre, hvad jeres kommende/nuværende mænd og omgangskreds siger til, at I alle - lige som jeg - garanteret er afhængige af dette forum, så det grænser til det sygelige?

Personligt tager min kæreste det meget pænt; jeg tror, at han er glad for, at jeg lader lidt af bryllupsplanlægnings-galskaben gå ud over jer. :thumbsupsmileyanim: Men de venner, jeg har fortalt det til, lyder nærmest, som om det er det dummeste, de nogensinde har hørt. :denmarkflag:

Hvad med jer andre?

Janne.

Redigeret af Frk. Toftgaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg jo godt gift - men jeg hænger her stadig ;)

Manden grinede af mig, men synes det var en fint sted at mødes med andre og få gode idéer. Reaktionen blandt venner og familien var derimod en anden - de synes det er tosset, men dem om det!

Bare se hvor fantastisk et bryllup vi havde - bl.a. pga. idéer og tipsene herfra!

0

Del dette indlæg

Min kæreste syntes at der er helt i orden at jeg bruger så mange timer herinde. Han har også selv været herinde i mit navn for at finde inspiration til hvor vi skal holde festen. Han syntes at det er helt super at jeg kan finde andre piger som forstår hvad man mener når man føler det hele går i hårknude :-)

Han har også hans forums hvor han skriver og bruger meget tid.

Vores venner derimod kan ikke helt forstå at jeg er blevet så afhængig af BK. Men på den anden side kan jeg også godt forstå dem for det er jo ikke dem som skal giftes og finde inspiration.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidder her og griner lidt for mig selv, for det er nøjagtig de samme reaktioner jeg har haft.. Min kæreste synes det er fint, måske lidt dyrt? ;) Jeg får jo en masse inspiration herinde og det aflaster ham en hel del.. :thumbsupsmileyanim:

Mine venner og veninder synes det er dybt go'nat at jeg skriver så meget herinde, men som en anden har sagt, man skal være brud for at kunne forstå det.. :denmarkflag: Der er mange tanker og følelser som mine veninder ikke rigtig kan sætte sig ind i, men som I herinde kan, og er fantastiske til at hjælpe med.. :)

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:

:fløjt: Min mand havde primært en hovedrysten tilovers for mig på BK. Jeg brugte meget tid på at forklare ham (og andre) at BK IKKE er sammenligneligt med andre forums, hvor zillaerne i DEN grad går i selvsving og intet må gå uden for etiketten. -Med andre ord: Jeg tænkte: "HALLOOO, vi skal altså bare GIFTES... ikke andet!!" Netop den holdning er der plads til her på BK, hvilket er enormt fedt.

Jeg tor egentlig også han værdsatte nogle af de overvejelser og ideer jeg samlede op herinde.

NU, derimod fatter han INTET. :) "Jamen, du er jo gift?.. :denmarkflag::balloon::biggrin: ". Det er svært at forklare ham, så jeg har bare opgivet.. Når han kommer ind og kigger, siger han: "Nå, er du på bryllupsklar?", og så begraver han sig i DBA, Bilforum eller andre uinteressante sider :bearhug:

0

Del dette indlæg

Griner.....

Jeg har lige spurgt min tilkommende, som udbrød: "Jamen indtil videre er det fint."

Tillægskommentarerne kommer fra mig selv: :denmarkflag:

Jeg er sikker på, han foretrækker, at jeg bruger det værste krudt hér, så han selv kun får en mindre dosis! :thumbsupsmileyanim:

Rent faktisk er han glad for, at jeg får så mange gode idéer.

Og så er han også selv optaget af diverse fora - faktisk er vi nogle værre computerfreaks.... og nyder det!

Det eneste, jeg kan blive bekymret for er, hvornår jeg mon kommer herfra igen? Og hvad jeg SÅ skal lave? :)

Dorte.

0

Del dette indlæg

UHA... JA...

Øh... kæresten siger ikke så meget (læs: fordi han ikke ved det!!) :denmarkflag:

Men jeg må ærligtalt også indrømme at grunden til han ikke ved det er, at jeg har været medlem herinde i et godt stykke tid (på trods af min (lave)alder :) ) og ikke ville have han skulle føle det som noget press eller noget.... Jeg meldte mig til fordi jeg havde et enkelt spørgsmål jeg for sjov ville have svar på og så fandt jeg bare den fantastiske stemning og hjælpsomhed herinde helt vanedannende...

Nu kan jeg så endelig faktisk bruge siden selv da han nu har været på knæ... :thumbsupsmileyanim:

Men jeg tror lige jeg venter lidt endnu med at fortælle om siden... :P (helt seriøst, vi mangler en tunge-smiley!!)

Xaksia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

absolut ingen ting. Vi har endda set på flere af siderne sammen. Men hvad han tænker om det??? hmmm... det vil jeg helst ikke vide, men jeg tror han synes jeg er lidt tosset. Til gengæld har han opfordret mig til at skrive om, hvorfor vi var nødt til at rykke vores bryllup på grund af moderen til hans barn som gav os problemer. Så alt i alt tror jeg det er OK. Men jeg stopper naturligvis med at gå ind på BK efter vores bryllup. Jeg skal bare liiiiiige se at den og den og den og........... den er blevet gift, så stopper jeg naturligvis :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

absolut ingen ting. Vi har endda set på flere af siderne sammen. Men hvad han tænker om det??? hmmm... det vil jeg helst ikke vide, men jeg tror han synes jeg er lidt tosset. Til gengæld har han opfordret mig til at skrive om, hvorfor vi var nødt til at rykke vores bryllup på grund af moderen til hans barn som gav os problemer. Så alt i alt tror jeg det er OK. Men jeg stopper naturligvis med at gå ind på BK efter vores bryllup. Jeg skal bare liiiiiige se at den og den og den og........... den er blevet gift, så stopper jeg naturligvis :denmarkflag:

HA!

-held og lykke med det!! Det er ikke lykkedes for mig endnu :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Sidder lidt og griner :denmarkflag: , da det er et emne jeg selv har taget op herinde.

Min kommende mand var helt oppe i det røde felt den første tid jeg var herinde, men det var også konstant jeg skulle herind og jeg bestilte ikke andet end at snakke om BK.

Nu har det fortaget sig og vi har fundet et niveau som er tåleligt for os begge :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også ved at have styr på alle vores detaljer, så det hjælper også på det.

Min omgangskreds synes det er det mest åndsvage forum der findes, og synes jeg er bridezilla. De er blevet gift alle sammen og sidder nu uden nattesøvn da der også er kommet dejlige små unger til, så nu er det en helt anden verden de lever i.

Det er deres problem jeg elsker alle jer tøser.

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg tror, Jens er glad for, at jeg har fundet det her forum :thumbsupsmileyanim:

Jeg bliver godt nok mobbet lidt med det, men han er glad på mine vegne over at jeg har "mødt" alle jer dejlige piger, og kan få afløb for lidt af mine tanker herinde. Nogen gange synes han jeg snakker lige liiiiiidt for meget om bryllup (og især kjoler lige nu :) ), men alt i alt har han vist ikke noget problem med at jeg er så meget herinde.

Jeg tror ikke min omganskreds er klar over hvor meget tid jeg bruger herinde, så jeg ved ikke om de forstår det. Men jeg tror nu ikke man fuldt ud kan forstå hvad der sker herinde og hvor meget det betyder før man selv står i den situation.

Jeg er blevet dybt afhængig af bk og elsker at jeg tilfældigt faldt over siden, og jeg glæder mig så meget til at se alle 2008-brudene gå op af gulvet :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er så ikke kommende brud endnu, men har dog været medlem herinde i en del tid efterhånden. Kæresten siger ikke så meget til det, det må jeg helt selv styre. Han er nu nok meget godt tilfreds for så for jeg afløb herinde så han ikke behøver at høre på at jeg er bryllupsskruk :):denmarkflag: . Jeg har derfor allerede fået en masse ideer til hvordan ting skal være når vi engang skal giftes, hvilket også er meget godt, for min kæreste holder på, at der maks. må gå et år fra frieri til bryllup, så det er bare med at finde en dato når det sker og så få reserveret kirke og lokaler for de er allerede bestemt.

Ellers er der ikke så mange der ved jeg er herinde, så har ikke rigtigt fået nogen kommentar til det. Dvs. der var nogen der synes jeg var ude i lidt god tid da jeg fandt mine brudesko herinde for et års tid siden. Men kæresten var med ude ved sælger og se på dem, og nu står de inde bagerst i et skab her hjemme :balloon::thumbsupsmileyanim: .

Så man behøver ikke være kommende brud for at blive afhængig af at være her inde eller forstå det.

0

Del dette indlæg

Jeg fik lige lyst til at høre, hvad jeres kommende/nuværende mænd og omgangskreds siger til, at I alle - lige som jeg - garanteret er afhængige af dette forum, så det grænser til det sygelige?

Hø, hø, hø... :denmarkflag:

Ja vi blev jo så gift d. 8.5.2004 og jeg hænger stadigvæk ud herinde. Ikke fordi jeg er den mest aktive, men jeg læser stadigvæk med og kommer med kommentarer af og til. Og KORS jeg hygger mig med det...

Jeg har flere gange overvejet seriøst at NU måtte det da være tid til at hoppe af, og finde andre "græsgange", men det er sgi godt nok svært...

Hvad min MAND siger til det...? Han trækker lidt på smilebåndet, men har fuldt ud accepteret, at jeg har BK med mig stort set hver eneste dag. Han er vist blevet vant til at jeg kender forskellige sager fra flere vinkler - f.eks. Vild med Dans på TV2 :mailbox:

Har lige spurgt min søde Dan direkte, og han svarede: "Hvis du har fornøjelse af at være derinde, så bliv endelig ved! Det kommer overhovedet ikke mig ved, hvad du laver på Internettet." - sagt med et stort smil :thumbsupsmileyanim: (mens han sidder og gnasker rundt i sit eget forum :) ).

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens genkende det :denmarkflag:

Jeg hænger også stadig herinde, men jeg synes det er hyggeligt, og som Arno skriver, så ser man også forskellige vinkler på forskellige emner.

Jeg elsker stadig at surfe rundt på nettet og finde smukke ting. Det er så dejligt, at kunne dele det med andre herinde.

Derudover er der jo også andre emner end bryllupsemner og jeg har i hvert fald fundet ud af, at når der kommer gæster, så behøver bordet ikke bare dækkes med en hvid dug og tallerkener og bestik :thumbsupsmileyanim: Så der er også inspiration til andet en bryllup.

0

Del dette indlæg

Sidder også her og smågriner... :)

Det var egentlig min kæreste, der oprettede profilen, fordi han skulle være toastmaster til sin brors bryllup, og skulle bruge lidt ideer... men da han havde vist mig siden, overtog jeg hurtigt styringen, og har nu også ændret passwordet så han ikke kan logge på uden mig :fløjt:

Det eneste der irriterer mig, er profilnavnet, som jeg desværre ikke kan ændre... Det er hans efternavn, og det er ikke engang, det vi skal hedde, når vi bliver gift... but I can live with it - så længe jeg har profilkontollen :thumbsupsmileyanim:

Nu siger han bare "sidder du på BK igen?? - Det var vist godt jeg fik lavet en profil, hva'??" Jeg lader ham bare tro, at han har æren :biggrin: Jeg tror egentlig, han synes, det er meget sjovt og spørger da også tit, om jeg finder noget godt - kan jo kun sige JA :denmarkflag:

Det med vennerne er en anden sag - jeg holder det lidt for mig selv :bearhug: - min søsters reaktion var nok: "Hvad er det??? Bruger du virkelig tid på det???" - jeg er sikker på at hun bliver klogere den dag det bliver hendes tur :balloon: - who knows, måske er jeg her stadig til den tid - nysgerrig er man vel altid:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afhængig det bliver man godt nok.....

Jeg er så også en af dem, der endnu ikke er blevet friet til... men jeg ved da, at min kæreste går i tankerne om at fri... hvor jeg glæder mig...... :thumbsupsmileyanim:

Han ryster på hovedet over al den tid, jeg bruger herinde, men tilgengæld er han også en af de typer, der gerne ser, at der ikke går for lang tid fra frieriet og så til selve brylluppet..... Derudover er han også meget økonomisk bevidst, så at jeg kan få nogle gode tips, der kan spare penge er en af de ting, der gør, at han ikke ryster alt for meget på hovedet.

Jeg ser det som en fordel at få alle de ideer inden frieriet, fordi jeg ved planlægning ikke lige, er noget min kæreste interesserer sig helt vildt for... så jeg tænkte, jeg kommer med 3 forslag til bryllup, og så kan vi diskutere disse, når den dag kommer.

Ikke nogle andre der ved at jeg bruger tid på et bryllupsforum..... så ingen tilbagemeldinger der....

0

Del dette indlæg

Det er sjovt at læse alle jeres kommentarer, for det kunne nærmest være mig der har skrevet dem alle... :denmarkflag:

Min kæreste synes det er fint at jeg bruger tid herinde, og synes jeg finder rigtig meget god inspiration. Vi har ikke været til mange bryllupper, og hvis jeg ikke sad og læste herinde, så ville der simpelthen være så mange ting, vi ikke ville få gjort. Vi skulle da nok blive gift, men alle de detaljer, som lige gør det sidste, dem ville vi ikke få med.

Min familie og venner, de sidder og ryster på hovedet. De fatter ikke en brik af at man gider bruge tid på det...

Men det er synd for dem - de ved simpelthen ikke hvad de går glip af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er sjovt at læse alle jeres kommentarer, for det kunne nærmest være mig der har skrevet dem alle... :)

Min kæreste synes det er fint at jeg bruger tid herinde, og synes jeg finder rigtig meget god inspiration. Vi har ikke været til mange bryllupper, og hvis jeg ikke sad og læste herinde, så ville der simpelthen være så mange ting, vi ikke ville få gjort. Vi skulle da nok blive gift, men alle de detaljer, som lige gør det sidste, dem ville vi ikke få med.

Min familie og venner, de sidder og ryster på hovedet. De fatter ikke en brik af at man gider bruge tid på det...

Men det er synd for dem - de ved simpelthen ikke hvad de går glip af :thumbsupsmileyanim:

Lige mine ord!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hvor er det sjovt at læse, at vi alle har det på samme måde :thumbsupsmileyanim:

Det er ikke alle, som jeg nøjagtig har fortalt, hvor det er, at jeg finder meget af min inspiration fra, da jeg ikke tror, at de vil kunne forstå det. Jeg siger bare, at det er min nye yndlingshjemmeside, hvor der står lidt om bryllupper :denmarkflag:

Min mor ryster bare smilende på hovedet hver gang jeg snakker om noget nyt, som jeg har læse inde på min favoritside :balloon:

Min kæreste snakkede i starten om at sætte børnespærring på vores internet, så jeg ikke brugte al min tid herinde. :) Han gjorde dog aldrig og heldigvis alvor af truslen. Nu synes han, at det er ok, og han har endda selv oprettet en profil for at få lidt idéer, men han har vist ikke været meget herinde endnu.

Redigeret af V.A.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det eneste, jeg kan blive bekymret for er, hvornår jeg mon kommer herfra igen? Og hvad jeg SÅ skal lave? :)

Jeg kan så fortælle dig at bryllupsklar har en søster side der hedder babyklar :fløjt:

Vi har nemlig gjort det hele i omvendt rækkefølge og fået børnene først så jeg tror han har acepteret alle mine usynlige venner, som de så drillende bliver kaldt her hjemme :fløjt:

Redigeret af Husse
0

Del dette indlæg

Jeg kan så fortælle dig at bryllupsklar har en søster side der hedder babyklar :)

Vi har nemlig gjort det hele i omvendt rækkefølge og fået børnene først så jeg tror han har acepteret alle mine usynlige venner, som de så drillende bliver kaldt her hjemme :fløjt:

:) Usynlige venner :) men gode venner :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg kan så fortælle dig at bryllupsklar har en søster side der hedder babyklar :)

:fløjt:

Nu er det sådan, at vi er 44 og 45 år, så vi har hver især fået de børn, vi ønskede. De er i øvrigt ved at flyve fra reden, og det er faktisk dejligt.

Vi har været fantastisk heldige at møde hinanden i en halvmoden alder, og nu kan vi så nyde hinanden i forhåbentlig mange år! :)

Men det er da ellers oplagt.... fra bryllupsklar til babyklar. Og det kan da være, jeg melder mig ind - for jeg er fuldstændig tosset med fødselsberetninger...! :)

Dorte.

0

Del dette indlæg

:)

Nu er det sådan, at vi er 44 og 45 år, så vi har hver især fået de børn, vi ønskede. De er i øvrigt ved at flyve fra reden, og det er faktisk dejligt.

Vi har været fantastisk heldige at møde hinanden i en halvmoden alder, og nu kan vi så nyde hinanden i forhåbentlig mange år! :)

Men det er da ellers oplagt.... fra bryllupsklar til babyklar. Og det kan da være, jeg melder mig ind - for jeg er fuldstændig tosset med fødselsberetninger...! :)

Dorte.

:) Ja der kan man bare se, det havde jeg så ikke lige gættet.

Nåe men ja der er ihvertfald hyggeligt så du er da velkommen til at kigge forbi og mindes. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer