Husse

Bryllups datoen

50 indlæg i dette emne

I starten ville jeg gerne have 2/11, fordi det er vores kæreste og forlovelses dag, men datoen falder på hverdag de næste mange år, så det næstbedste blev 2/5, vores ½ års dag.

Så på vores bryllupsdag har vi været kærester i 6½ år og forlovet 1½ år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes 10. maj 2008 kl 13 - som er min fødselsdag

Datoen er valgt af flere grunde

- kæresten friede 13. maj (på hans fødselsdag) kl 10 og så er det jo til at bytte rundt

- den er let at huske

- at blive gift betyder ualmindelig mgete for mig, det gør min fødselsdag også

- det er den eneste lørdag i 2008 hvor min søster har ferie fra et team hun rejser med

Så derfor er det den helt rigtige dag for os

0

Del dette indlæg

hehehehe ja her betyder tallene noget...meget undeligt. Vi skal giftes den 8/8-09 FORDI: min fødselsdag+kærestens fædselsdag+ min datters giver 44 og 4+4=8, vi er forlovet den 16. halvedelen af 16 er 8, den. 080808 er en fredag og lidt for tæt på og når vi så gør det d. 8/8 09 bliver vores første dag som ægtefolk 090809= 9+9 giver 18 eller 1 og 8..... Ja meget mærkeligt, ved det godt. men der er bare 8 i alt for os. Og håber da på en baby i 2008 osse. men nu må vi se.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 02-08-08. Jeg tror heller ikke på numerologi og alt det der, men jeg har et eller andet med at jeg ikke så godt kan lide ulige tal, og nogle tal ser forkerte ud.

Vi havde først snakket om 16/8, men mest på grund af at det passede godt ind i kalenderen.. men alligevel ikke da jeg skal på messe med arbejde der.

Så var det den 23/8, men den er helt galt for mig, 23 (ulige og slet ikke en dato jeg kan lide) :biggrin: lidt skør er man vel..

Så blev det den 2/8 -08, 2 og 8 har altid været mine yndlingstal, så den dato er bare perfekt, og det er lige tal.. jubiiii

Hej

Jeg har det på præcis samme måde mht. de ulige tal

Jeg elsker LIGE tal og vi blev gift den d. 18.08

Min føds 24.08

Mands føds 16.08

August er en DEJLIG måned her i huset :hug:

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes d. 02-08-08. Jeg tror heller ikke på numerologi og alt det der, men jeg har et eller andet med at jeg ikke så godt kan lide ulige tal, og nogle tal ser forkerte ud.

Vi havde først snakket om 16/8, men mest på grund af at det passede godt ind i kalenderen.. men alligevel ikke da jeg skal på messe med arbejde der.

Så var det den 23/8, men den er helt galt for mig, 23 (ulige og slet ikke en dato jeg kan lide) :hug: lidt skør er man vel..

Så blev det den 2/8 -08, 2 og 8 har altid været mine yndlingstal, så den dato er bare perfekt, og det er lige tal.. jubiiii

Hej

Jeg har det på præcis samme måde mht. de ulige tal

Jeg elsker LIGE tal og vi blev gift den d. 18.08

Min føds 24.08

Mands føds 16.08

August er en DEJLIG måned her i huset :)

Vi har det lidt sådan med maj måned.... eller rettere 23. maj - da har både min kæreste og jeg fødselsdag! :biggrin:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Jeg må så også tilstå at jeg er en af de mærkelige, der gerne vil have en "pæn" dato.

For mig er de lige tal pæne og derfor har jeg også ledt efter en dato, der ser pæn ud når den skrives -samtidig med at det helst skal være om sommeren. Derfor havde vi først besluttet os for den 16.08.08, men feststedet kunne ikke den dag, vi skal have en udendørs vielse og august har haft skodvejr de seneste par år - og jeg synes også september er en smuk måned. Så derfor endte vi på 06.09.08 i stedet - og ja der er et ulige tal, men faktisk har jeg, nu beslutningen er taget, fundet ud af at det er fløjtende ligegyldigt.

Da dagen alligevel ikke er en mærkedag synes jeg nu at datoen er helt ligegyldig! Så længe at den altså har nogle "pæne" tal...... ;) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger.

Vi har valgt datoen ud fra meget FÅ ting. Ville gerne giftes i 2008 og helst inden kærestens fødselsdag den 11/7. Så ville jeg ikke have det skulle ligge i skolernes sommerferie og så faldt valget altså på den 14/6-08.

Grunden til det skulle være inden kærestens fødslesdag er at han bliver 30 næste gang.... Og efterfølgende er August og September fyldt med bryllupsdage i vores familie.

Nu krydser vi bare fingrer for at feststedet kan holde festen

0

Del dette indlæg

hehehehe ja her betyder tallene noget...meget undeligt. Vi skal giftes den 8/8-09 FORDI: min fødselsdag+kærestens fædselsdag+ min datters giver 44 og 4+4=8, vi er forlovet den 16. halvedelen af 16 er 8, den. 080808 er en fredag og lidt for tæt på og når vi så gør det d. 8/8 09 bliver vores første dag som ægtefolk 090809= 9+9 giver 18 eller 1 og 8..... Ja meget mærkeligt, ved det godt. men der er bare 8 i alt for os. Og håber da på en baby i 2008 osse. men nu må vi se.

Knus

Ha ha ha, nej altså undskyld, men dén syns jeg er lidt skæg: Jeg skal også giftes med Thomas den 8/8/09 - bare en anden Thomas hehe. Du hedder ik os Helene vel? ;) Datoen blev valgt fordi jeg godt kan lide 8 taller - de er så runde og fine ( og så det der med uendelighedssymbolet) og fordi det sku være en dato hvor jeg er færdig med min bachelor.

/Helene

0

Del dette indlæg

Knus

Ha ha ha, nej altså undskyld, men dén syns jeg er lidt skæg: Jeg skal også giftes med Thomas den 8/8/09 - bare en anden Thomas hehe. Du hedder ik os Helene vel? ;) Datoen blev valgt fordi jeg godt kan lide 8 taller - de er så runde og fine ( og så det der med uendelighedssymbolet) og fordi det sku være en dato hvor jeg er færdig med min bachelor.

/Helene

hej helene.

nej jeg hedder ikke helene;) kunne ellers have været rigtigt skægt....hehehehe

Men held og lykke med planlægningen, puh ha synes allerede jeg har lidt stress over alt det jeg skal nå.

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!

Du er slet ikke alene..! Hele min familie inkl. min tilkommende syntes, jeg var temmeligt mærkelig :) , da vi skulle vælge dato: Det skulle være inden midt februar, da min kæreste kun er her på turistvisum, og ikke lige omkring d. 24.01 pga en fødselsdag...

Det var jo fint nok, så jeg (hmm det var vist mest mig..) fandt så frem til lørdag 02.02.08, som udover at have smukke lige tal, også er Kyndelmisse, altså lysenes messe! Desværre var feststedet allerede booket den dato, så i sidste ende blev det så 12.01.08, som i det mindste næsten helt er lige tal... Alle "mine" tal er lige, dvs. fødselsdag, cpr-nr., yndlingstal -alt! Det ser bare pænere ud...... :cheerleader3::)

Og så har vi kæreste-månedsdag d. 13, altså lige dagen efter...

Held og lykke med det hele!

:cheerleader3: Maja

0

Del dette indlæg

Vi valgte datoen ud fra hvilke datoer feststedet var ledigt. Og da det kun var 2 datoer tilbage i 2008 (vi var der ude i april 2007 1½ år før bryllupet skulle stå) var det rimelig let.

For den den dato var mig forlovedes 30 års fødselsdag og han ville nødigt snydes for en fest.. :smolf: Og den anden var d. 21 juni, så det blev den dato vi valgte.

Og vi glæder os meget til at fejre dagen med familie og venner. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

ja tallene betyder noget for os...

Min kæreste har svært nok ved, at huske rundt på fødselsdagen og kærestedagen...

Vi blev officielt kærester den 22. november 2005

Vi blev forlovede den 22. november 2007

og ja så ville det jo nok have været smart med et bryllup den 22. november 200?

- men jeg er bange for det er lidt for koldt ( i hvertfald med den kjole jeg har i tankerne :balloons: )

Så vi blev enige om den 22. august 2009 :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

an

Altså.. Jeg får lyst til at kalde nogle af jer småskøre!! :cheerleader3: Men det er kærligt ment!!! Jeg kan godt forstå, at en dato kan betyde noget specielt for en, hvis man har oplevet noget specielt eller lignende. Og jeg ville også kunne forstå, at den 13. var træls, fordi det er et ulykkestal..

Men at ulige tal er grimme og at andre tal ikke passer sammen.. Det er da småskørt.. på den søde måde! :)

Hm.. Vi har udelukkende valgt vores dato (21.6.08) ud fra, at feststedet og kirken var ledig.. Det er de så ikke mere..

Janne.

Ej det var da lidt pudsigt at du ligesom jeg hedder Janne, og skal giftes 21.06.08! :D Kan kun sige SUPER dato, meeen jeg har dog valgt datoen før alt andet. Jeg mødte min kommende mand den 21.september 03, vi blev ringforlovet på hans fødselsdag 21.marts, så da vi sad med kalenderen for at finde en dato og så der var en lørdag d.21 og det tilmed var årets længste dag -Ja så var det hurtigt vedtaget. Hvem ønsker ikke et laaaangt bryllup? ;) Jeg kiggede slet ikke længere frem ;) Jeg kan desuden rigtig godt lide juni, det lyder godt i mine ører (skørt!)

Kærlig hilsen Janne .som sagt med bryllupsdato 21.juni

0

Del dette indlæg

Ja! Datoen betyder noget for mig, men ikke så meget for min kæreste. Han mener jo at bryllupet netop gør datoen til noget særligt.... :balloons:

Men vi har så snakket om den 25. juli 2009... Den 25. juni er min fødselsdag, så selve tallet er det samme... Men mere er der ikke i det.. Andet end jeg gerne ville have det om sommeren.

:thumbsupsmileyanim:

MissVogt

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 30/08-2008. Først valgt ud fra at min mor havde fri og jeg ville have et sensommerbryllup, dernæst ud fra tallet- 30 er et af mine absolutte yndlings tal sammen med 10- gæt hvor- ja jeg har fødselsdag den 30/10 Og så synes jeg 30-08-2008 er sådan nogle dejlige runde tal- ja jeg ved det er fjolllet, men ulige tal for mig er hårde og lige tal er runde og bløde- hehe når jeg sidder og skriver det ned kan jeg godt se det lyder tosset

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tidligere "tilstået" i denne tråd at jeg er en af de skøre, der vil have en pæn (lige) dato. Derfor gik vi efter 16.08.08. Men august har svigtet vejrmæssigt de seneste år, mange af vores gæster har stadig sommerferie der, og det er en meget populær bryllupsdato

Så da også vores foretrukne feststed kun var ledigt den 6 september 2008, jeg er synes september er en dejlig måned og ferien er slut for de fleste - ja så endte vi på den.

Og da vi offentliggjorde datoen for familien var der bonus mht datoen: Det er mine elskede bedsteforældres bryllupsdag. De er døde og betød alt for mig, så nu er det den bedste dato i hele verden og kan slet ikke være en anden bryllupsdato end den for mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er så en af dem der blev gift 07.07.07. Men det var nu mest tilfældigt. Vi besluttede sommeren 06 at det ville passe fint at blive gift næste sommer. Så kiggede vi i kalenderen for at finde et tidspunkt. Egentlig ville jeg mest blive gift i maj eller august, men det passede aaaltfor dårligt med min skole og Rasmuses arbejde. Desuden skulle halvdelen af gæsterne jo rejse fra Norge, så for os passede det bedst at lægge det i sommerferien, sådan at nordmændene kunne kombinere det med årets sommerferietur. Min kæreste har to ugers tvungen sommerferie fra hans arbejde, og lørdagen inden disse to uger var faktisk den 07.07.07! Da vi lagde mærke til det var vi hooked!

Men når det så er sagt må jeg indrømme at jeg også er en af dem der er lidt mærkelig når det kommer til tal - dog modsat de fleste herinde tror jeg. Jeg kan bedst lige de ulige tal, og det tal jeg dårligst kan lide af alle sammen er 8. Faktisk kunne jeg allerede i folkeskolen så dårligt lide det, at jeg aldrig har lært 8-tabellen grundigt. Derudover læser jeg jo datalogi, og de første to år var der en del matematik, og der har primtal jo en meget vigtig betydning. Så baseret på alle disse ting gjorde det bestemt ikke noget at blive gift med sådanne fine 7-taller :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi ville meget gerne giftes på vores 4 års dag, men da dette er en søndag har vi valgt dagen lige inden.. Så ja det betyder noget for os at det ligger så tæt som overhoved muligt på vores årsdag.. og om det er d. 2 eller 3. det kan jeg leve med..

Knuss

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer