Posedame

Brudesuite

22 indlæg i dette emne

Vi har booket en brudesuite på et hotel i Køge, den lyder rigtig, rigtig fin med boblebad og stjernehimmel etc. Den koster dog 2700 kr og det synes jeg er mange penge for et sted at sove (nå ja med mere er muligt men altså)

Hvor overnatter i andre henne og hvad koster det jer?

Jeg overvejer om vi bare skal tage hjem (det er dog langt fra, hvor festen holdes og dyrt i taxi) og så tage en forlænget weekend efter bryllupet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har bestilt suiten i det 5 stjernede hotel hvor vi holder festen, resten af værelserne er booket til vores gæster.

Godt nok bor de fleste af os tæt på hotellet, jeg syntes bare det kunne være dejligt at ingen skal tænke over at komme hjem efter festen, og at vi kan hygge lidt dagen efter :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overnatter på feststedet i deres suite.

egentlig ville vi helst have været et andet sted henne og være private - altså ikke samme sted som gæsterne, men feststedets suite er totalt overlækker og meget, meget fornuftig i pris.

Bryllupsnatten er vigtig for mig og jeg synes ikke den skal tilbringes hjemme, men jeg er også så nærig/uromantisk at jeg ikke vil give flere tusind kroner for et sted hvor vi måske sover 4-5 timer. Der vil jeg hellere bruge pengene på en romantisk weekend...

0

Del dette indlæg

Vi overnatter på et hotel i Korsør, hvor fesrten holdes og vi også bor til daglig. Vi synes bare, at det ville være hyggeligt at sove ude den nat. Vi skal give 800,-kr incl. morgenmad. Det er ikke en brudesuite, men en lækkert værelse som de så gør lidt ekstra ud af i dagens anledning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest på en lejrskole, hvor alle gæsterne kan overnatte. De har også en "brudesuite". Læs: Det eneste rum med dobbeltseng :cheerleader3:

Den tager vi! Så kan vi hygge med alle gæsterne over morgenmaden og bare crashe, når vi ikke kan holde til mere.

Men jeg kunne nu ikke have tænkt mig at overnatte hjemme.. Kan heller ikke lige oveskue, at man først skal have børstet ris ud af sengen og fjernet alt, hvad potentielle bryllups-drillenisser kunne have fundet på, inden vi kan komme i seng..

Janne.

0

Del dette indlæg

Vi skal holde festen 15 min fra, hvor vi bor og da vi begge helst vil hjem i vores egen seng, så bliver brude suiten vores eget soveværelse.

Det skal så pyntes lidt fint, så det stadig er lidt specielt.

:jul1:

Anne

0

Del dette indlæg

Vi overnatter der, hvor vi holder festen, og hvor der også er plads til at alle gæsterne overnatter.

Vi havde snakket om at stikke af fra festen og leje en suite på et hotel, men det er jo lidt pebret, så vi droppede ideen igen.

Min far (der er "nøgleforvalter") har højt og helligt lovet, at der ikke bliver smidt 4 kg ris i vores seng eller fjernet dyner, eller hvad nu folk syntes ku være sjovt. Min humorristiske sans er nemlig MEGET MEGET lille, når det kommer til præcis min nattesøvn - især, når jeg i forvejen ved jeg nok ikke får for mange timer - så jeg ville bare blive edderspændt gal i stedet for at ta det som en god spøg (selverkendelse er en god ting ;)) Og det ved min far heldigvis godt. Han har det på samme måde :cheerleader3:

Ellers må vi ta revanche når vi skal på bryllupsrejse :cheerleader3:

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner med at overnatte på det hotel hvor jeg blev udlært så vi kan få en god pris, men jeg synes faktisk ikke at den pris I har fået for en suite er mange penge. Da jeg arbejde på hotel for 4 år siden kostede vores suite 6500,- pr nat. Det var selvfølgelig sjældent at den belv solgt til fuld pris, men stadig en stor forskel.

0

Del dette indlæg

Vi har ikke besluttet os endnu, men jeg er sikker på, at det bliver på et hotel, da vi ellers plejer at bo hos mine forældre når vi er hjemme, og det har jeg ikke lige lyst til på bryllupsnatten... :cheerleader3:

Men jeg tror bare vi booker et alm. eller ml. klasse værelse, bestemt ikke en suite... så mange penge gider jeg ikke bruge på sådan en kort nat, så heller bruge lidt ekstra på en weekend efterfølgende.

0

Del dette indlæg

Vi havde egentlig bestilt en brude suite, men blev ringet op dagen efter at vi havde booket den, at den alligevel ikke var ledig.

Dette er jeg glad for idag, for sys nok jeg ville have følt at vi havde spildt vores penge.

Herregud, vi skulle bruge vores værelse i ganske få timer !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godtnok får jeg ingen suite på min bryllupsnat. Til gengæld, har min mor lejet dette værelse til os, den sidste nat, fordi hun bor i et lille sommerhus, hvor min kjole 1: vil blive mudret 2: ikke kan komme ud af døren.

Så vi får et par rigtige hyggedage, mig og min mor, med god tid og plads til de sidste forberedelser :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1196795189.jpg post-31425-1196795195.jpg

Mvh Maria

0

Del dette indlæg

Ja vi tager altså en taxi hjem (tager også kun lige 5min..) Vi holder vores fest i et privat forsamlingshus, Men jeg synes også det er sjovt at vi skal hjem og sove, og er også 100% sikker på der nok skal være pyntede op, for har ellers prøvede at overtale min mor til at give mig min ekstra nøgle tilbage, men det vil hun ikke.

Forsamlingshuset har to værelser, som gæsterne kan få, plus mine forældre og bror bor lige af siden af og de har masser af værelser (specielt fordi de begge har to lejligheder) så der kan gæsterne sove (vi er kun 40 til festen)

Så hygger vi også med dem dagen efter.. og om mandagen tager vi afsted på bryllupsrejse, så synes ikke vi gider betale for at overnate på et hotel en lille nat..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal IKKE sove hjemme, det står helt fast!! :boohoo:

Men hvor vi lige skal overnatte, er så lige det... Lige nu har vi kig på et sted, hvor alle brudepar får en suite gratis, når der er mere end 30 personer med til brylluppet. Så det var da en mulighed.

Men bryllupsrejsen ER bestilt!! Vi rejser søndag aften, hvor vi er blevet gift om lørdagen. Mmm... Dejligt!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Godtnok får jeg ingen suite på min bryllupsnat. Til gengæld, har min mor lejet dette værelse til os, den sidste nat, fordi hun bor i et lille sommerhus, hvor min kjole 1: vil blive mudret 2: ikke kan komme ud af døren.

Så vi får et par rigtige hyggedage, mig og min mor, med god tid og plads til de sidste forberedelser :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1196795189.jpg post-31425-1196795195.jpg

Mvh Maria

Sikke en dejlig mor, du har!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer