joro

Joy & Ronnie - 16. august 2008

897 indlæg i dette emne

om 20 minutter kommer de herhjem og skal filme os....

ved ikke så meget ud over at vi alle skal være her.. og at de vil filme lidt inde og lidt uden for _ hvor vi laver noget sammen *totalfamilie* :denmarkflag:

Tillykke fra mig også som er den 3 de udvalgte ...hos mig kommer de i morgen og filmer ...glæder mig til at møde dig

Hilsen Dorte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gik skam helt fint, om end underligt at skulle stå foran kameraet... ok jeg gik på et filmhold da jeg gik på SFO :denmarkflag: meeen ellers er det vist første gang jeg så'en er på på den måde...

jeg fik microfon på, og til at starte med skulle vi bare sidde og spille et spil hele familien. de var "flue på væggen", hverken ronnie eller børn fik microfon på... dog havde de den store "slikkepind" med også....

Så skulle vi se en film - alle i samme sofa :hug:

Og så ud og gå en tur... med hunden - det gik så'en nogen lkunde.. ungerne var lidt udgidelige.. var ikke helt med på ideen... og da vi så skulle gå samme tur 2. gang - gad de slet ikke.. så de må bruge det de kan...

så lavede vi den bedste Årgang 0 - opstilling for an vores hus :denmarkflag:

til sidst skulle jeg lige vise rundt, og lige vise mine norske skovkatte frem... vise det byggeri vi har gang i...

Er dælme spændt på at se det selv... hvor meget de har brugt - og hvo'en man enlig tager sig ud så'en på tv - det bliver nok lidt spøjst at se!!!

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Det gik skam helt fint, om end underligt at skulle stå foran kameraet... ok jeg gik på et filmhold da jeg gik på SFO :denmarkflag: meeen ellers er det vist første gang jeg så'en er på på den måde...

jeg fik microfon på, og til at starte med skulle vi bare sidde og spille et spil hele familien. de var "flue på væggen", hverken ronnie eller børn fik microfon på... dog havde de den store "slikkepind" med også....

Så skulle vi se en film - alle i samme sofa :hug:

Og så ud og gå en tur... med hunden - det gik så'en nogen lkunde.. ungerne var lidt udgidelige.. var ikke helt med på ideen... og da vi så skulle gå samme tur 2. gang - gad de slet ikke.. så de må bruge det de kan...

så lavede vi den bedste Årgang 0 - opstilling for an vores hus :denmarkflag:

til sidst skulle jeg lige vise rundt, og lige vise mine norske skovkatte frem... vise det byggeri vi har gang i...

Er dælme spændt på at se det selv... hvor meget de har brugt - og hvo'en man enlig tager sig ud så'en på tv - det bliver nok lidt spøjst at se!!!

Det bliver da vildt mærkeligt, at se sig selv på den måde.

Jeg havde egentlig ikke planer om at skulle se brylluppet, men når der nu er med-zilla'er på programmet, vil jeg da også se skovkatte og opstillede billeder - hi hi. Glæder du dig ikke bare vildt til "forvanlingen"?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde egentlig ikke planer om at skulle se brylluppet, men når der nu er med-zilla'er på programmet, vil jeg da også se skovkatte og opstillede billeder - hi hi. Glæder du dig ikke bare vildt til "forvanlingen"?

Jo det bliver viiildt fedt at blive dullet op - især hvid det er dem jeg tror det er... gundbritt og denis Knudsen... det er jo en oplevelse for livet!!!

spændende og så kan jeg ikke engang se det!! OPTAG og lig det på u tube ! :thumbsupsmileyanim:

Mon ikke man kan gense det på sputnink? :cheerleader3:

Glæder mig rigtig meget til at se det og ja jer alle 3 herinde fra. Hvad tid kommer I på? Bare så jeg ikke ligger midt i min lur og misser det.

ANer slet ikke noget om hvornår det kommer - reelt ved jeg ikek om de viser os på lørsag - det er bare et gæt.... vi ved bare at vi skal være "med" derovere....

0

Del dette indlæg

Det jeg so far ved er at vi skal være publikum til deres optakt til brylluppet fredag aften kl 20.00 - hvor vi måske kort bliver præsenteret i løbet af programmet...

Lørdag formiddag går så med styling og klargøring, og den helt store "fremvisning" bliver så formling efter kl 13 - det er i hvertfald den forløbige tidsplan jeg har :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det jeg so far ved er at vi skal være publikum til deres optakt til brylluppet fredag aften kl 20.00 - hvor vi måske kort bliver præsenteret i løbet af programmet...

Lørdag formiddag går så med styling og klargøring, og den helt store "fremvisning" bliver så formling efter kl 13 - det er i hvertfald den forløbige tidsplan jeg har :thumbsupsmileyanim:

Det ville jeg ellers lige have spurgt dig om - hvornår jeg skal være EKSTRA opmærksom på skærmen.... :thumbsupsmileyanim:

Det er altså spændende!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WHEEEEEE, du har lige været i fjernsynet! :kiss::sm::loveboard::bearhug:

Så hørte man lige mig: "heeey, hende i midten er inde på Bryllupsklar!" :griner:-:bearhug:

Sådan lød det også her! :unsure:

Jeg er så spændt på, hvad du ender ud med i morgen :sm:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen i min stue! :kiss:

Jeg havde da tænkt mig at følge lidt med i brylluppet i dag, men nu da du er med, er jeg klistret til skærmen og har sendte familien på gøremål ude i byen.

Du ser godt ud herfra - jeg håber, at det bliver en fantastisk dag for dig i dag. :bearhug:

Vi får vel en insiderberetning, når du er kommet hjem igen.

0

Del dette indlæg

Du bliver bare SÅ flot med det hår der... Gun Britt er så professionel og virkelig god til at tilpasse frisuren efter ens type og udseende. Har self været model for hende, og det bliver bare super flot hver gang. :bearhug:

Men Joy, du sad jo med tårer trillende ned af kinderne! Håber det var hele oplevelsen der påvirkede dig... Eller måske Gun Britt der hev for meget i håret ;)

Glæder mig til at følge med resten af dagen, åhhh gid det var mig som sku være prinsesse for en dag :kiss: Jeg har gang i prjekt bryllupsinvitation, så det er en dejlig dag :sm:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer