BettyBlue

Hvor mange har i inviteret med til bryllup?

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi inviterer ca. 100. Den yngste er min nevø på 15. Vi skal ikke have andre børn med. Jeg er total efternøler. Så alle "børnene" i famillien er fra 20 og opad!! De inviterede er nærmeste familie, onkler/tanter og fætre/kusiner på min side, og onkler/tanter på kærestens side, han vil ikke have fætre og kusiner med. Og så en del fælles venner og kolleger.

Knus Nymann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har haft lidt bøvl med vores gæsteliste, da vi begge har store familier men ønskede ikke at have en kæmpe fest, men en mindre i stedet hvor vi kommer rundt til alle og ikke bare de nærmeste..

Så vi er endt med følgende model : 51 gæster til reception og fest ( familie : den nærmeste og dem vi ser mest til, 10 venner )

Resten bliver inviteret til reception hvor vi få bryllupskage sådan at den familie som ikke er inviteret til fest om aftenen stadig føler at de har deltaget i vores bryllup...

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Vi ligger vist nok på ca. 75. Det er uden børn. Cirka halvt familie og halvt venner. Vi har valgt at have mange venner med, og det jer super glad for!! :thumbsupsmileyanim: Til gengæld har jeg fravalgt mine egne fætre og kusiner på nær én, som jeg mere betragter som en ven. De andre ser vi aldrig. Kims derimod skal med..

Janne.

0

Del dette indlæg

Vi inviterer 50 og det er uden børn. De eneste børn der skal med er vores nevøer som skal være brudesvende, og de skal kun være der til forretten.

Vi har sorteret meget i vores fætre og kusiner, jeg gider simpelthen ikke invitere nogen jeg ikke har kontakt med til daglig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

når alle er inviteret er det 23 + to børn inkl min egen datter. Min datter og min venindes datter skal være brudepiger, og bliver så hentet efter forretten regner jeg med, men nu ser vi, der kan nå at ske meget inden vi når så langt. Vi har selv gang i projekt baby og ja ingen ved hvornår det bærer frugt.

knus Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi inviterer 41 til festen om aftenen, hvoraf 12 er børn i alderen 0-16 år. Til receptionen tror vi der kommer ca 40-60 mennesker i alle aldre ud over dem der også skal med til festen. Vi har valgt at det kun er den allernæmeste familie der inviteres og nogle få tætte venner. Resten inviteres til receptionen. Vi har hverken lyst eller råd til at invitere alle, da vi begge har mange familiemedlemmer.

0

Del dette indlæg

Vi blev nok mellem 30 og 40 gæster

Vi har hele tiden været enige i at vi kun vil have de mennekser med der virkelig betyder noget for os

- ikke de mennekser man kun ser 2 gange om året til andre store familie fester...

Så kan man få lov til at gøre lidt mere ud af de få gæster man invitere med...

Vi har desværre ingen børn i omgangskredsen - kunne ellers godt have brugt et par små brudebørn :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ender vist ud med at invitere 51 gæster. Der bliver ikke inviteret børn med (udover et enkelt spædbarn, hvor vi siger til forældrene, at de gerne må tage ham/hende med, hvis de vil - jeg tænker f.eks. af hensyn til amningen).

Vi har selv 2 børn til den tid. Cecilie er 2½ år og så har vi lillebror/lillesøster på ca. 4 mdr. Det er umiddelbart meningen, at de i hvert fald skal med i kirken. Derefter ved vi ikke helt hvordan det bliver i forbindelse med festen, men jeg håber på, at vi kan få passet Cecilie af hendes dagplejemor fra vi er færdige i kirken/ved fotografen og at vi så kan finde en til at passe babyen hjemme hos mine forældre (hvor vi holder festen i haven).

0

Del dette indlæg

vi ender med at blive 57 personer i alt uden børn. Det gav en del bøvl i første omgang, men jeg gav mig, for det betød meget for Lars, at han fik alle sine nærmeste venner med - og det var altså en del :thumbsupsmileyanim:

Vi har fravalgt at invitere børn med, da vi ingen har selv og synes ikke, at vores bryllup bliver "børnevenligt" - de kommer til at kede sig... og så var der også det med at vælge, hvilke børn, der skulle inviteres... flere af vores venner har op til 4 børn og der ville hurtigt blive ballade, hvis vi undlod at invitere nogle frem for andre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer