rikkehoumøller

Kolde fødder.....

67 indlæg i dette emne

Hej Alle...

Min kæreste friede d. 20. maj sidste år og datoen er sat til 30.08.2008 i år.

Kjolen og jakkesættet er købt, save-the-date kort er sendt ud, svoger har købt jakkesæt, lokalerne lejet osv...

men kæresten har fået kolde fødder.. :)

Han kan ikke finde ud af sine følelser for mig.

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-:sm::griner:--HAHA--HAHA-

Jeg forstår det slet ikke.. :hug:

Så sent som i dag blev vi spurgt om værelserne til brylluppet.. Jeg blev helt stum!

For jeg ved pt. slet ikke om der bliver noget bryllup. :)

Jeg elsker min kæreste meget højt og indtil fornyelig gik alt fint...

Rikke

Redigeret af rikkehoumøller
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige andet end :ilovebryllupsklar: Jeg kan godt forstå, at du er helt ude af den. Det er jo ikke lige det man venter midt i al planlægningen.

Jeg håber I finder ud af det.

- Henriette -

* Rembo Hosa brudekjole sælges. Fra kollektionen 2007. Str. 38/40*

Redigeret af Zandra1977
0

Del dette indlæg

ÅHHH ALTSÅ...!!! Sender dig lige først en masse af de her

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-:sm:

Jeg tænker om det ikke er sådan en krise rigtig mange af os, både af det ene og det andet køn, ryger ud i når brylluppet lige pludselig kommer tæt på? Altså at man kan se at det er resten af livet og at intet bliver helt som før og alt det der...??

Måske det ville hjælpe jer at tage på miniferie - tag en weekend til Berlin, lån en sommerhus ved Vesterhavet eller noget og dyrk jeres kærlighed til hinanden... Eller tag en dag ud af kalenderen og lav kæresteting og afslut med en superromantisk middag enten ude i byen eller en du laver til ham hjemme...

Håber virkelig at det bare er hans midtvejskrise... :griner:-

0

Del dette indlæg

Uha da! Jeg får ondt i maven af at læse sådan noget! Du får lige nogle af dem her først:

:cheerleader3:-HAHA-:sm::griner:--HAHA-

Jeg synes, at Diddes forslag med at tage et sted hen på en romantisk dag/weekend er en god idé. Jeg tror desværre, at man ofte i dagens Danmark glemmer hinanden midt i alt det andet, man gerne vil i sit liv. Måske handler det for jer om lige at genfinde den helt specielle gnist igen og lige opleve den igen.

Måske har hans usikkerhed noget at gøre med, at nu er der snart ikke mere en mulighed for at "stikke" af, uden det giver en del mere bøvl.

Jeg håber inderligt for dig, at det bare lige er noget, som han skal over.

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! :cheerleader3:

Jeg får også helt ondt i maven af at læse det... :cheerleader3:

Tror du ikke, at det "bare" er så overvældende for ham, at han ikke kan finde ud af sine egne tanker?

Jeg kom sidste sommer til at gøre Mark virkeligt ked af det... Jeg var så træt af mit studie, af mit arbejde, af vores udulige bil, af vores evige rod herhjemme, af ALT... Han troede også at jeg var træt af ham og kunne pludseligt ikke fornemme, hvad jeg mente -HAHA- Jeg gjorde ham det hurtigt klart, at ligegyldigt hvor træt jeg var af mit liv, så elskede (elsker!) jeg mit liv med ham og det var det eneste, jeg var sikker på. At vi hørte sammen.

Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget... Kan du ikke få ham til at melde ud, om det er følelserne omkring brylluppet han ikke kan håndtere, eller om det er følelserne omkring dig?

Iiih, hvor jeg håber, I finder ud af det sammen :cheerleader3:

Del endelig dine tanker med os! Hvis du alts har lyst, selvfølgelig :ilovebryllupsklar:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Uha..... hvor jeg føler med dig! :cheerleader3:

Jeg oplever, at jeg selv af og til gør nogle tanker om, hvorvidt jeg nu er HELT sikker.... og føler mig lidt dum og fjollet, for selvfølgelig er jeg da det!

Men jeg VIL, VIL, VIL være helt sikker... derfor tankerne. Hvis jeg fandt en rest af tvivl, ville jeg grave i, hvad årsagen var - og så få styr på det sammen med min kæreste.

Jeg synes, du skal prøve at få ham til at åbne sit hjerte. Du skal have et helhjertet ja fra ham....

Masser af :ilovebryllupsklar: til dig!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Puha! Den besked kræver da et par stykker af dem her:

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

Jeg tror det er meget naturligt at være usikker på om det nu er det helt rigtige valg man træffer, for det er jo en beslutning man skal leve med resten af livet. Jeg har da selv haft perioder (ligesom missC) hvor jeg tænker over om jer er sikker i min sag, og om jeg kan leve med at skulle være sammen med den samme person resten af mit liv.. Men det synes jeg nu hurtigt går over igen.. I starten vendte jeg tankerne med min veninde, hvilket hjalp rigtig meget.

Jeg kan stadig få de der irriterende tanker, om, at det måske ikke er det rigtige at vi bliver gift, men det er når jeg er stresset, ked af det eller bare føler mig lidt overset.. Men jeg ved at de tanker forsvinder ret hurtigt igen, især fordi jeg snakker med min kæreste om, hvad det egentlige problem er, fx stress over uddannelse.. Og det hjælper rigtig meget! -Nu skal de ikke forstår som om jeg er i tvivl konstant, for det er jeg ikke, men det var bare for at fortælle, at jeg kender det og ved hvor frustrerende det kan være at have de der tanker..

Kunne det ikke tænkes at din kæreste er stresset, har et eller andet der går ham på..? Jeg synes I skal prøve at tage en snak, så I kan finde ud af hvad det er han er i tvivl om, og om det er noget der kan gøres noget ved..

Håber han kommer til fornuft snart.. :sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååhh jeg håber I klarer skærene!

Jeg tænker måske får manden kolde fødder forbi planlægningen tager for meget tid/opmærksomhed fra jeres normale hverdag??? Jeg ved at der er MANGE fyre, som synes at bryllupsplanlægning er et helvede og at deres tilkomne bliver til frådende zillaer, som de pludselig ikke kan kende? Altså bliver der snakket for meget om brylluppet???

Masser af knus og håber I finder ud af det sammen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha ... sikke en sitiuation at stå i ... men du spørger om andre har oplevet det samme og det kan jeg svare JA til !!

Vi skulle oprindeligt have været gift for et par år siden, indbydelserne var sendt ud, alt var på plads til brylluppet, kjolen var bestilt og betalt og jeg så bare frem til den store dag.

Min kæreste havde i et stykke tid været meget stille og jeg kunne mærke på ham, at han gik og grublede over et eller andet og til sidst fik vi os en lang snak omkring det kommende bryllup.

Han følte simpelthen ikke at det var det rigtige tidspunkt, (jeg havde været syg i et par år og det har ikke været sjovt for hverken ham, vores børn eller familien) men han følte at vi skulle bruge noget tid på at finde hinanden - nu hvor min sygdom var i bedring. Han var virkelig presset ...

Vi endte med at aflyse brylluppet og selvom jeg var ked af det, så kan jeg se nu, at det var den rigtige beslutning -vi havde brug for at finde hinanden igen ...

Nu skal vi snart giftes ... der er ikke lang tid tilbage og denne gang kan jeg mærke på min mand (vi blev gift på rådhuset i sep. 2007) at han glæder sig for vildt til dagen. Han har været med 100% hele vejen ...

Mit råd til dig ... sæt dig ned og få en lang snak med ham om hvad der gør at han har fået "kolde fødder" og find i fællesskab en løsning ...

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-:sm::griner:--HAHA--HAHA-

Krydser fingre for jer begge to ...

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres kram og svar.. :denmarkflag:

Tja... Der er desværre ikke noget nyt. :rolleyes:

Han ved ikke selv hvorfor tingene lige pludselig har ændret sig..

Han ved bare ikke om han har følelserne for mig længere.

Og om det er brylluppet ved han heller ikke.

Men jeg er blevet enig med mig selv om at jeg ikke kan være tjent med at blive sat på hold på den måde,

og har nu gjort klart for ham at invitationerne skal ud senest sidst i denne måned, hvis de altså skal ud.... ()()

Jeg er et nervevrag og er ved at tude hvert andet øjeblik, for jeg kan ikke forstå hvorfor han lige pludselig, fra den ene dag til den anden, kan miste følelserne for mig. Jeg spurgte ham, hvor han stod og han sagde 50/50.

Jeg føler mig som noget der bliver spillet om og samtidig føler jeg mig magtesløs og dybt frustreret, for jeg står ikke og ved om jeg mister noget af det dyrebareste jeg har.....

Jeg har kvalme og ondt i maven.. har mest lyst til at løbe skrigende bort.

Spørger mig selv hvorfor kan det ikke bare gå mig godt.. og hvorfor skal jeg altid have et eller andet og slås med.

og spørger mig selv om det er mig, den er gal med... Min far var et fjols, min stedfar meget streng, min mor taler jeg ikke om sådan noget med.. Jeg kan ikke engang holde på en kæreste..

Mine 3 dejlige unger har sq fortjent bedre. :(

Jeg sidder bare og venter på at få at vide om jeg er købt eller solgt og jeg kan hverken gøre fra eller til.....

:unsure::blush::blink::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::respekt::bearhug:()():o

Rikke

0

Del dette indlæg

Det er IKKE dig, den er gal med. Din historik med din far, stedfar og mor ville du garanteret ikke have kunne gøre noget ved - for eller imod. Når man er rigtig ked og bange for at miste, kommer der en lille dum fyr frem og banker en i hovedet med en hammer :smash: Den lille fyr skal ikke have lov til at banke dig i hovedet. Ligemeget, hvad der sker eller ikke sker, så ER DU GOD NOK!! Du er dig og du er god nok.

Hvad med at tage en weekend væk med børnene og lade din kæreste trille rundt derhjemme. Fokuser på dine dejlige børn. Du kan også få børnene passet og tage på f.eks. wellness med din kæreste og lade brylluppet være på hold.

Det er frygteligt, hvad du går igennem lige nu og jeg sender dig mine varmeste tanker. Jeg ønsker dig og jer det bedste. Ligemeget hvad der sker, så husk på, at du nok ikke kunne have gjorten hverken fra eller til og at du er god nok. Væk med hammeren.

Og har du brug for at tude øjnene ud, så gør det. Det renser indvendigt og er sundt

:denmarkflag::rolleyes::unsure::blush::blink::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så så rolig nu. Hvis du har tre dejlige unger har du nu nok gjort noget rigtig. Fordi din kæreste er ved at bakke ud har det jo ikke nødvendigvis noget med dig at gøre. Det kunne jo også være at det er ham der er et fjols.

JEg synes det er rigtig af dig at sige at han må beslutte inden for en måned. Han kan ikke være bekendt at holde dig på stand by. Det er der ingen der har fortjent og er helt sikker på at du er meget mere værd end det. Hvis ikke han forstår at sætte pris på dig er det nok ikke det bedste i dit liv.

Føler virkelige med dig og de skønne unger.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Det er IKKE dig, den er gal med. Din historik med din far, stedfar og mor ville du garanteret ikke have kunne gøre noget ved - for eller imod. Når man er rigtig ked og bange for at miste, kommer der en lille dum fyr frem og banker en i hovedet med en hammer :smash: Den lille fyr skal ikke have lov til at banke dig i hovedet. Ligemeget, hvad der sker eller ikke sker, så ER DU GOD NOK!! Du er dig og du er god nok.

Hvad med at tage en weekend væk med børnene og lade din kæreste trille rundt derhjemme. Fokuser på dine dejlige børn. Du kan også få børnene passet og tage på f.eks. wellness med din kæreste og lade brylluppet være på hold.

Det er frygteligt, hvad du går igennem lige nu og jeg sender dig mine varmeste tanker. Jeg ønsker dig og jer det bedste. Ligemeget hvad der sker, så husk på, at du nok ikke kunne have gjorten hverken fra eller til og at du er god nok. Væk med hammeren.

Og har du brug for at tude øjnene ud, så gør det. Det renser indvendigt og er sundt

:denmarkflag::rolleyes::unsure::blush::blink::cheerleader3::cheerleader3:

Det er vist nogenlunde det samme, som jeg ville have skrevet, så jeg vil nøjes med at erklære mig enig og så i øvrigt fortælle, at jeg virkelig føler med dig og håber, det hele ender med at gå i orden!

0

Del dette indlæg

For alt i verden må du ikke prøve at føje ham alt for meget lige nu, men som en anden sagde ta' lidt væk og lad ham mærke at han savner dig, for selvfølgelig er han glad ved dig. Ens følelser forandres ikke bare sådan over natten, så jeg tror at han bare liger er lidt overvældet af det hele. Tror godt at det der forevigt kan skræmme de stakkels mænd. Gi ham lidt plads, og plej dig selv lidt.... Håber det bedste for dig!!!!

0

Del dette indlæg

Hej søde

jeg synes du skal rejse væk et sted med dine børn og så lad ham tygge på den i fred.. måske tænker jeg at I under alle omstændigheder skal udsætte brylluppet et års tid - tænk hvis han sagde ja nu og lavede runaway groom i sidste øjeblik? det ville være endnu mere frygteligt synes jeg. Jeg håber I finder en løsning

krammer

0

Del dette indlæg

Hej søde

jeg synes du skal rejse væk et sted med dine børn og så lad ham tygge på den i fred.. måske tænker jeg at I under alle omstændigheder skal udsætte brylluppet et års tid - tænk hvis han sagde ja nu og lavede runaway groom i sidste øjeblik? det ville være endnu mere frygteligt synes jeg. Jeg håber I finder en løsning

krammer

den her hopper jeg med på. det gør mig ondt at du skal opleve det.

:denmarkflag::rolleyes::unsure::blush::blink::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::respekt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer