Jeppesen

Mette og Flemmings bryllup 9. maj 2009!

1,226 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hehe... Tænkte det nok... Du er ikke rigtigt til de der romantiske kjoler på blondemåden (læs: MIN kjole ;))... Halternecken er virkelig også god til dig... og du har sikkert ret i at den slags kjoler er meget mere dig, selvom du MED LETHED kan bære de andre også...!!

:)

Og tak for komplimenten :)

Det var i øvrigt rigtig godt for selvtilliden sådan at se sig selv i de der fine kjoler.

Og så med en opmuntrende kusine og ekspedient. Det var bare så sjovt!

Det gjorde det jo heller ikke værre at jeg skulle have en str. 38, som ligefrem skulle sys ind :)

Synes ellers tit jeg skal have str. 42 eller L (er ikke så meget til stramt tøj, nok derfor), så det var da dejligt at være mindre end man troede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Mette, jeg er altså vild med de flæser :) Det gør halternecken så flot!

Så jeg synes, det ville være synd at fjerne dem.

Dejligt at høre din mening, Anja! :( Jeg kan godt se hvad du mener.

Tror måske også den ville miste forbindelsen mellem over- og underdel ved at flæserne blev fjernet.

Kan godt se at de gør haltenecken flot - og letter den lidt :)

I stedet snakkede vi om at man nok kunne presse dem lidt, sådan at de i det mindste stod noget nær lige meget op i begge sider.

Og ikke som nu, hvor de strittede i den ene side og var lidt mere diskrete og "nede" i den anden side...

Desuden skal man vel også lige den ene dag give den en lille tak prinsesse mere end ellers :(

Ville være ærgeligt at nedtone den og ikke have det det helt store brus på alligevel...

Så hvis det bliver den (hvilket jeg nok er 90% sikker på :) ) tror jeg det bliver på.

Men vi skal nok alligevel lige en tur til Brudesalonen for lige at få prøvet Rembo og Linea kjoler også.

Ville være lidt ærgeligt slet ikke at prøve dem...

Har lige prøvet at bestille tid i dag. Men desværre er ejeren på efterårsferie og tlf.passeren kan ikke booke en tid for mig.

Så jeg må ringe igen på mandag, hvilket der er laaang tid til, når man nu er blevet grebet af kjolekiggeriet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja 8'eren er hel klar den flotteste til dig søde :cheerleader3: waw manner. du ligner en hel gudinde hehe :biggrin:

flemming bliver den meste lykkeligste mand den dag manner. :thanks:

du er så smuk i den nr. 8..

:) :) :):( :(

He he, tak :cheerleader3:

Tror også han vil synes den er lige mig :cheerleader3:

Men må vist hellere prøve de andre også.

Bare lige for at være sikker. Og så er det jo sjovt med en prøvning mere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle smukke kjoler!!! (nu glæder jeg mig endnu mere til det er min tur - på lørdag)

Du ser simpelthen gudeskøn ud i dem alle!!

Mht flæserne på halternecken så vil jeg give Anja ret i at det ville være synd at fjerne det.... Men du skal jo også tænke på hvad du har det bedst med :)

Men smuk det er kjolen virkelig!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det spændende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Altså som din semi-personlige Linea co-shopper i KBH, så var jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at det var 8'eren, der var en sikker vinder :cheerleader3::):)

Den er superflot!!!!!

Jeg kan sagtens følge dig med flæserne - det ville sikkert også være noget, jeg selv ville tænke over - men som bl.a. Anja skriver, så tror jeg også, at det ville være synd at fjerne dem, så vil overdelen være meget forskellig fra resten af kjolen!!!

Du bliver så smuk :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår du er faldet for 8'eren... Den er rigtig smuk til dig... :) :)
Sikke nogle smukke kjoler!!! (nu glæder jeg mig endnu mere til det er min tur - på lørdag)

Du ser simpelthen gudeskøn ud i dem alle!!

Mht flæserne på halternecken så vil jeg give Anja ret i at det ville være synd at fjerne det.... Men du skal jo også tænke på hvad du har det bedst med :cheerleader3:

Men smuk det er kjolen virkelig!! :(

Tak for jeres svar :cheerleader3:

Altid rart at høre at I også synes jeg ser ok ud i dem :(

Vil også overveje det med flæserne grundigt, hvis jeg beslutter mig for at køb den kjole.

Nu er jeg generelt meget lidt prinsesseagtigt anlagt, men kan godt se at hvis man ikke skulle dulles lidt ekstra op lige den dag, hvornår skulle man så!?! :)

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det spændende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Altså som din semi-personlige Linea co-shopper i KBH, så var jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at det var 8'eren, der var en sikker vinder :(:):(

Den er superflot!!!!!

Jeg kan sagtens følge dig med flæserne - det ville sikkert også være noget, jeg selv ville tænke over - men som bl.a. Anja skriver, så tror jeg også, at det ville være synd at fjerne dem, så vil overdelen være meget forskellig fra resten af kjolen!!!

Du bliver så smuk :carrot: :carrot: :carrot:

Jeg er superglad for at min semi-personlige Linea co-shopper overseas også kan se potentialet i den :cheerleader3:

Og at du synes den er flot!

Blev også meget (positivt) overrasket da hun fandt den her. For den må siges at adskille sig en del fra de andre :)

Kan godt se hvad du mener. Overvejer også om fjernelse af flæserne ikke vil fjerne sammenhængen mellem over- og underdel.

Og gøre overdelen tungere i forhold til. Så mon ikke den skal blive.

Jeg synes ikke selv at det ser voldsomt ud på billederne. Og tror lidt det er blonde-/flæseforskrækkelsen der titter frem :)

Desuden synes jeg udskæringen bliver rigeligt dyb at se på, der hvor flæsen er foldet ind...

Jeg er bare superglad for at høre alle jeres meninger :)

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg

Hej Mette!

Hvor er det sjovt at se billeder af dig - du ser anderledes ud end jeg troede. Altså ikke på nogen dårlig måde - men på dit profilbillede minder du om en jeg kendte, og på billederne kan jeg se, at det gør du slet ikke.

Hvor er du bare super fin - kan godt forstå, at du er faldet for nr. 8. Nu har du jo så også en fantastisk krop, så det må være nemt at få kjolerne til at sidde.

Af samme grund synes jeg også, at du skal vente med at bestemme dig til du har prøvet en Raffaelli-kjole - for selv om den du har fundet minder om dem, så synes jeg alligevel, at stilen (hvert fald på de Raffaelli-kjoler jeg har prøvet) adskilte sig fra de fleste andre kjoler. Materialerne var anderledes og letheden en helt anden.

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hilsenen i min tråd :)

WOW - sikke en masse flotte kjoler! Jeg skal selv til Skott på næste fredag og prøve kjoler, så det er godt at høre at det er et godt sted.

Jeg synes bestemt at kjole nr. 8 er den flotteste til dig - og flæserne på kraven skal helt klart være der - det ser super ud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mette!

Hvor er det sjovt at se billeder af dig - du ser anderledes ud end jeg troede. Altså ikke på nogen dårlig måde - men på dit profilbillede minder du om en jeg kendte, og på billederne kan jeg se, at det gør du slet ikke.

Hvor er du bare super fin - kan godt forstå, at du er faldet for nr. 8. Nu har du jo så også en fantastisk krop, så det må være nemt at få kjolerne til at sidde.

Af samme grund synes jeg også, at du skal vente med at bestemme dig til du har prøvet en Raffaelli-kjole - for selv om den du har fundet minder om dem, så synes jeg alligevel, at stilen (hvert fald på de Raffaelli-kjoler jeg har prøvet) adskilte sig fra de fleste andre kjoler. Materialerne var anderledes og letheden en helt anden.

Mange hilsner, Ane

Hej Ane

Lidt skægt at man sådan danner sig et billede af hvordan folk ser ud. Er også selv blevet overrasket et par gange :(

Synes det er spøjst at jeg sådan var helt anderledes end du troede :(

Og tak for komplimenten :cheerleader3: I er så søde alle sammen.

Synes rigtig godt om at du stemmer for at prøve Linea-kjoler før jeg beslutter mig.

Det er nemlig også det jeg føler for lige nu :cheerleader3:

Tror jeg ville ærgre mig hvis ikke jeg fik prøvet lidt forskelligt - og i særdeleshed de der Linea'er som jeg er faldet helt for :)

Så super lige at høre om din oplevelse af at de faktisk er ret forskellige fra andre kjoler :cheerleader3:

Tak for hilsenen i min tråd :biggrin:

WOW - sikke en masse flotte kjoler! Jeg skal selv til Skott på næste fredag og prøve kjoler, så det er godt at høre at det er et godt sted.

Jeg synes bestemt at kjole nr. 8 er den flotteste til dig - og flæserne på kraven skal helt klart være der - det ser super ud :)

Jamen selv tak :)

Du kan helt sikkert godt glæde dig til at komme derop. Hun var super sød og dygtig hende der hjalp mig :carrot:

Ved ikke om der er andre end hende der hjælper med brudekjoler...

Tak for stemmen til blonderne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey sweetie :)

HEEELT KLART nummer 8 til dig! De andre synes jeg ikke liige var et hit - sorry - men nummer 8 er :cheerleader3: :carrot:

Med flæserne!! :) Hvis du synes de dominerer, så kunne man måske fjerne halvdelen, så det blev mere en høj krave af en art??

håber det går godt :)

kram fra en giwt kvinde :(

0

Del dette indlæg

Hey sweetie :(

HEEELT KLART nummer 8 til dig! De andre synes jeg ikke liige var et hit - sorry - men nummer 8 er :) :carrot:

Med flæserne!! :( Hvis du synes de dominerer, så kunne man måske fjerne halvdelen, så det blev mere en høj krave af en art??

håber det går godt :cheerleader3:

kram fra en giwt kvinde :cheerleader3:

Hej Mie :cheerleader3:

Hyggeligt med besøg af sådan en giwted kvinde :)

Jeps - nr. 8 var bare i en helt anden liga end de andre :cheerleader3: Er glad for at høre at I andre også kan se det.

De andre kjoler var også okay, men bare ikke rigtig mig :)

Har også tænkt lidt på fjerne de fleste flæser, men lade dem i nakken blive :biggrin: Hvis det bliver den kjole, så må jeg lige prøve mig lidt frem med det der.

Synes selv det ser lidt kedeligt ud på de billeder hvor flæserne er foldet ind.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nr. 3,4,5 og 8 er helt fantastiske til dig....nr. 8 er godt nok lidt mere fyldig, men det er superflot med halterneck til dig. Er total forelsket i alle de blonder der er på kjolerne...og havfruesnit klæder dig rigtig godt...du bliver jo en gudesmuk brud. :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ih Mette, så kom du ud og prøve kjoler :balloons::cheerleader3::cheerleader3:

Selvom du måske ikke føler dig lige godt hjemme i alle kjolerne, så ser du fantastisk ud, og lige meget om det bliver nr 8 eller en Linea drøm, så bliver du virkelig gudesmuk på din bryllupsdag. Det er jeg slet ikke i tvivl om -HAHA- Ih, hvor er det spændende -HAHA-

Jeg hepper helt sikkert også på at du skal ud og prøve Linea kjolerne. Selvom jeg havde en rigtig dårlig oplevelse i butikken herovre, så var kjolerne altså alligevel en drøm, og jeg er overbevist om at de kommer til at slå benene væk under dig.

Åh, jeg fik lige den vildeste lyst til at komme ud og prøve kjoler igen. Ville det være underligt som gift kone? :):)

0

Del dette indlæg

Hvad sker der lige her!?

Så tager man på ferie og straks lusker du ud og prøver kjoler, jeg begynder næsten at tro at du prøver på at undgå mig :balloons:

Fine kjoler og hvor er jeg jaloux på at du måtte tage billeder, kunne godt selv bruge et billede eller to fra min prøvning, men sådan er det. Stemmer også helt klart på nr. 8, men kom nu lige ud og prøv "the real deal" inden at du bestemmer dig for en kjole, - også selvom at den er uderst smuk til dig !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih Mette, så kom du ud og prøve kjoler :cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

Selvom du måske ikke føler dig lige godt hjemme i alle kjolerne, så ser du fantastisk ud, og lige meget om det bliver nr 8 eller en Linea drøm, så bliver du virkelig gudesmuk på din bryllupsdag. Det er jeg slet ikke i tvivl om :cheerleader3: Ih, hvor er det spændende -HAHA-

Jeg hepper helt sikkert også på at du skal ud og prøve Linea kjolerne. Selvom jeg havde en rigtig dårlig oplevelse i butikken herovre, så var kjolerne altså alligevel en drøm, og jeg er overbevist om at de kommer til at slå benene væk under dig.

Åh, jeg fik lige den vildeste lyst til at komme ud og prøve kjoler igen. Ville det være underligt som gift kone? :hug::loveboard:

Jaah, så kom jeg afsted :):)

Er glad for at høre at I nærmest alle sammen synes den er god til mig!

Har også bestemt mig for at jeg skal afsted og prøve Linea'er :balloons:

Og da jeg nu er kommet i gang, så skulle det jo helst være lige nu - så der er længe til på mandag hvor jeg kan aftale tid :loveflag:

Tror da slet ikke de vil synes det er underligt at du prøver kjoler :) - i hvert fald ikke hvis du lader være med at fortælle at du er gift :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hvad sker der lige her!?

Så tager man på ferie og straks lusker du ud og prøver kjoler, jeg begynder næsten at tro at du prøver på at undgå mig :cheerleader3:

Fine kjoler og hvor er jeg jaloux på at du måtte tage billeder, kunne godt selv bruge et billede eller to fra min prøvning, men sådan er det. Stemmer også helt klart på nr. 8, men kom nu lige ud og prøv "the real deal" inden at du bestemmer dig for en kjole, - også selvom at den er uderst smuk til dig !

Jamen altså, jeg var vist bare blevet for vant til Jannie-altid-på-pletten -HAHA-

Sorry at du kom hjem og blev overrasket så grusomt :cheerleader3: men det var da dejligt at komme hjem til billeder, var det ikke? -HAHA-

Er også rigtig glad for at vi måtte fotografere. Det er så dejligt lige at kunne kigge billederne igen :balloons:

Og jeps, jeg skal da også prøve the real deal, enten for at finde en der er helt perfekt eller for at blive bekræftet i at 8'eren er den rigtige til mig.

Det er da et win-win udgangspunkt for en god tur :carrot:

0

Del dette indlæg

Vi har 8-års dag i dag :cheerleader3::cheerleader3:

Og det skulle vi jo egentlig have fejret ved at tage ud og spise.

Men jeg har fået ondt i halsen og er halvsløj og Flemming har været på jagt det meste af dagen :cheerleader3: Han skød et rådyr :balloons:

Så vi blev enige om at udskyde det til en dag hvor vi rigtig kan nyde det i stedet.

Der er ikke meget ved god mad, som man alligevel ikke rigtig kan smage :)

Jeg håber vi skal afsted i næste weekend i stedet!

Jeg har fået vist kjoleprøvningsbillederne til mine forældre - min far gik vældig op i det også -HAHA- - og har fået svigermor til at reservere dagen, så hun også kan komme med til prøvning v. Brudesalonen. Jeg har bare verdens bedste svigermor :)

Så i morgen skal jeg have ringet til Brudesalonen! Kryds lige fingre for at de har tid den dag vi alle fire kan -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer