Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Og lige ved indgangen til forsamlingshuset er der et handicap toilet som er dejlig stort... Bare tænk på mig i en STOR kjole. Den dag vil jeg nok sætte pris på netop dette toilet! :thumbsupsmileyanim:

Også i kælderen er der stor garderobe!

post-22484-1207999343.jpg

post-22484-1207999367.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud :cheerleader3: Og selvfølgelig holder vejret, hele sommeren næste år bliver simpelthen fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå at du på en måde ikke har lyst til at se det andet lokale, men synes nu ligesom din kæreste at I skal gøre det. Så har I noget at sammenligne med og hve ved, det kunne være at det andet var endnu mee fantastisk?

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):cheerleader3::toot::):rolleyes::shooter: :shooter:

JUBIIIII. Jeg har lige været ved øjenlægen og ja, han sagde god for at jeg kan få min øjenoperation! Nu kan jeg ENDELIG slippe af med linser og briller! Han sender en indstilling til operation imorgen og så skal hele den her mølle af et sygehusvæsen sættes igang. :td:

Måtte bare lige lufte det. :kiss:

Kram Heidi

Nøj, hvor lækkert... Det gad jeg godt...

Skal du selv betale, eller ???

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):cheerleader3::toot::):rolleyes::shooter: :shooter:

JUBIIIII. Jeg har lige været ved øjenlægen og ja, han sagde god for at jeg kan få min øjenoperation! Nu kan jeg ENDELIG slippe af med linser og briller! Han sender en indstilling til operation imorgen og så skal hele den her mølle af et sygehusvæsen sættes igang. :td:

Måtte bare lige lufte det. :hug:

Kram Heidi

Nej det regner jeg ikke med at jeg skal.

Jeg havde undersøgt på nettet, hvad reglerne var omkring det at skulle have lavet operationen, og på diverse hjemmesider stod der, at det var individuelt fra kommune til kommune, hvad der var påkrævet for, at man kunne få lavet operationen på det offentliges regning. :hug: Og det spurgte jeg så øjenlægen efter, da jeg var deroppe i torsdags. Og han fortalte, at der er kommet nationale guidelines nu, om hvad der skal til, for at få det gjort gratis. Og nu skal man have mindst -6,00 i styrke - og jeg har så -6,50 så jeg er snildt dækket! :hug: Glæder mig vildt til at se, hvordan det kommer til at gå! :kiss::hug: Hvor meget har du i styrke?? For der er vist også noget med, at hvis der er "for stor" forskel på dine øjne, så kan man også få det lavet...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt feststed!!!! :cheerleader3:

Taaaak søde. Er også ret så hooked måjeg indrømme!

Wheeee! det ser super ud med det feststed :shooter:

For fedt at du har taget billeder af toiletterne :pokey:

Ja, hvad gør man ikke for at være godt dækket ind?? (Og selvfølgelig også for at "fodre" de hungrende og dejlige zillaer herinde?) :cheerleader3:

Kram Heidi

Redigeret af Heidi0601
0

Del dette indlæg

Så blev det i dag, at vi skal ud og se det andet sted, som vi har i kikkerten. Det er Sunds Forsamlingshus, og jeg glæder mig til at vi senere i aften kan tage belutningen om, hvor vores fest skal holdes! :shooter::pokey::cheerleader3:

Og igår blev vi enige om, hvad vi skal hedde, når vi nu bliver gift. :cheerleader3: Vi kommer til at hedde Bendhøj Nielsen. Jeg kunne godt have "undværet" Nielsen, men det virker bare mest rigtigt, at det er det som det bliver til. :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

:bearhug::hug::cheerleader3: Så har vi bestilt forsamlingshus. :cheerleader3::bearhug::blink:

Det bliver det som jeg har lagt billeder ind af længere tilbage i tråden. Det er bare så fantastisk og vi var begge enige om, at det var det som det skulle være, efter vi havde været ude og se det andet vi havde kig på! Det var ikke fordi der var noget galt med det andet sted vi så på, men der var bare ikke den der whau følelse som der var i Isenvad! :blink: Jeg er bare glad lige nu - det kan i nok høre på det hele..? :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg være på indkøb igen... :blink: Jeg har fået en masse hjem fra Ebay - det er virkelig en fantastisk side! :hug::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg har lige købt: organza på rulle (29 cm x 25 m) - er ikke kommet hjem endnu. Ellers har jeg vundet og fået hjem: t-shirt til Morten (plus en til hans bestman som også skal giftes næste år), små lilla organza poser som er lige små nok :) og stof sommerfugle. :bearhug::blink:

Der kommer lige et par billeder... :bearhug:

Kram Heidi

post-22484-1208426988.jpg

post-22484-1208426996.jpg

post-22484-1208427001.jpg

post-22484-1208427005.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare et fantastisk fest sted i har fundet!!!!! :bearhug:

Taaaak Marie

Rigtig skønt med afkrydsning af feststed. Det er vigtigt, at mavefornemmelsen er rigtig, så jeg kan godt forstå, at I valgte Isenvad :hug::cheerleader3:

Super fine e-bay køb :bearhug:

Ja, det er bare SÅ fedt. Også det, at Morten kunne se det med det samme. Det var jeg meget glad over! :cheerleader3: Og tak søde!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Haarj.... Nu fik jeg læst din tråd..

og WHAAAUUU :bearhug: et fest sted!!!, det er jo det mest perfekte... jeg sidder her over et år før, og får grå hår over at mine forældres lækre terrasse, og det smukke telt, måske er liiiidt småt, når der skal arrengeres kaffe og ryddes af bordet... (Men det er min drøm)

men jeres sted!!! :hug: jamen det er jo bare perfekt!!

er også vild med dine æsker og std kort!!

Glæder mig til vi kan følges, når vi kun har en uge imellem vores bryllupper!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så havde vi gang i grillen igår - for første gang i år. :rolleyes::) Og vi havde et hold venner på besøg til mad og hygge, og vores veninde Jess tilbød, at ville være fotograf for os. Hun har en fantastisk hjemmeside hvor hun viser macroart. (Se den her: Jess' macroart) Det er noget anderledes motiver end det os, men hun er SUPER dygtig, så vi er glade! :cheerleader3: Hun foreslog os, at vi måske kunne finde en, som hun kunne dele tjansen med, så det er vi på jagt efter nu. :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

:) Heidi!

Jeg har vist aldrig været i din tråd før....

Men hold da op, du har godt nok fået ordnet meget - :) Jeg er først lige gået i gang, og vi skal giftes i januar 09...

Men jeg glæder mig til at følge endnu mere med her. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

:) Heidi!

Jeg har vist aldrig været i din tråd før....

Men hold da op, du har godt nok fået ordnet meget - :cheerleader3: Jeg er først lige gået i gang, og vi skal giftes i januar 09...

Men jeg glæder mig til at følge endnu mere med her. :rolleyes:

Jamen velkommen til Anja.

Ja, jeg har fået liddt styr på mange tine, men det virker som om, at der er lang vej endnu! :loveboard:

Glæder mig også til at følge dit vinterbryllup i januar! :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::rolleyes::7himmel::bunny_4::bunny_4::griner:-:biggrin::biggrin:

JUBIIIII. Jeg har lige været ved øjenlægen og ja, han sagde god for at jeg kan få min øjenoperation! Nu kan jeg ENDELIG slippe af med linser og briller! Han sender en indstilling til operation imorgen og så skal hele den her mølle af et sygehusvæsen sættes igang. :biggrin:

Måtte bare lige lufte det. :balloons:

Kram Heidi

Nej det regner jeg ikke med at jeg skal.

Jeg havde undersøgt på nettet, hvad reglerne var omkring det at skulle have lavet operationen, og på diverse hjemmesider stod der, at det var individuelt fra kommune til kommune, hvad der var påkrævet for, at man kunne få lavet operationen på det offentliges regning. :balloons: Og det spurgte jeg så øjenlægen efter, da jeg var deroppe i torsdags. Og han fortalte, at der er kommet nationale guidelines nu, om hvad der skal til, for at få det gjort gratis. Og nu skal man have mindst -6,00 i styrke - og jeg har så -6,50 så jeg er snildt dækket! -HAHA- Glæder mig vildt til at se, hvordan det kommer til at gå! :hug::( Hvor meget har du i styrke?? For der er vist også noget med, at hvis der er "for stor" forskel på dine øjne, så kan man også få det lavet...

Kram Heidi

Ej øv... - jeg troede det var +- 4,00 man skulle have.... J

eg har -3,25 og -3,75 - så der er et stykke vej endnu til +- 6,00.... - bare surt, at jeg selv skal betale, hvis jeg vil have det lavet...

0

Del dette indlæg

Er nød til lige at hoppe i min egen tråd. Dette indlæg er nemlig SPECIEL!!! 300 indlæg lige nu! Whau - det er godtnok gået hurtigt.

Lige en lille ny info også: vi har fundet en fotograf, som tager nogle rigtig gode billeder og som vi har indhentet et tilbud ved. Han er faktisk også ok billig. Hvis i har lyst til at se mere, så klik her..

Kram fra Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer