Sign in to follow this  
Followers 0
Marc&Anja

brudebuket!

42 posts in this topic

Her er det mig,, jeg vil gerne have at min mor skal binde den, og da min far døde for 5 år siden kan han ikke følge mig op skal jeg gå alen , men jeg skal have et billede af ham i

buketen så på en måde følger han mig op så derfor står jeg for det..

Cecilie

:cheerleader3: for dig - jeg tror ikke jeg kunne gå op af kirkegulvet uden min far. Min far har en hjertesygdom og lever lidt på lånt tid. Derfor har jeg hele tiden sagt, "er han levende når jeg skal giftes skal jeg i kirke og er han ikke, bliver det rådhuset". Min kæreste ville egentlig helst på rådhuset, men har helt respekt for mit argument.

Jeg føler mig dig og ønsker dig / jer held og lykke fremover :cheerleader3:

Hvad angår buketten har vi ikke snakket om det endnu - det varer jo et helt år inden det er vores tur :loveboard:

Men jeg tror jeg gør lige som mange andre..................giver ham et par hint om hvad jeg kunne tænke mig. Man må jo godt forsøge at præge dem lidt i rigtigt retning :fløjt:

0

Annonce ♥

uh kan se vi er helt ude i grøften på dette område. :thumbsupsmileyanim:

Vi overholder de traditioner vi har lyst til, og bryder dem vi ikke synes om... bl.a. denne..

Simon har frabedt sig at blive blandet ind i hvordan buketten skal se ud. Det har han overhovedet ikke lyst til at skulle stå for.

Jeg har til gengæld en super god veninde som er i lære som blomsterbinder, og hende har jeg allerede snakket rigtig meget ideer med.

så det bliver hende der binder den, og mig der kommer til at bestemme hvordan den skal se ud...

ærgeligt? nej det passer mig fint :cheerleader3: og jeg ved at simon ville blive ekstra stresset hvis han skulle stå for det...

0

Hejsa.

Jeg regner med at min kæreste selv står for den, måske med lidt hjælp fra min søster.

Han er super god til sådan noget.

Hilsen Malene

0

Søren har sagt lige siden han friede, at han ved præcis hvordan min buket skal se ud. Vi har meget ens smag - men endnu vigtigere ved han præcis hvad jeg ikke kan lide. Kan dog ikke lade være med at forsøge at præge ham lidt, men ved at han holder fast ved det oprindelige :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vi så på en masser brudebuketter sammen, da vi var til bryllupsmesse, og der fortalte jeg hvad jeg godt kunne tænke mig - farver - blomster -facon mv. :thumbsupsmileyanim:

Så regner jeg med at jeg tager med til blomsterhandleren og snakker lidt med hende/ham om det, og så regner jeg med at forlade butikken, og så kan de ellers bare finde ud af det med hinanden.

Men han kan også lige pludselig bare finde på at gøre det alene...og jaså bliver det jo bare sådan...

0

først ville jeg selv stå for brude buketten

men så en dag sagde min tilkommende at det ville han meget gerne stå for...

for at overraske mig lidt....men han ville blive glad hvis jeg ville ligge lidt inspiration til ham

så nu står han får den og knaphuls blomsterne

så jeg er allerede ret spændt på hvad han finder på

men har sagt at der MEGET gerne må indgå calla´er i min buket!!!!!!

han plejer at ramme rigtigt ang. buketter til mig.... :thumbsupsmileyanim:

0

Det var meningen at min kæreste skulle bestille men da vi skal oplyse hvilke blomster buketten indeholder til feststedet (de laver dekorationer derefter) syntes han at jeg skulle være med til at vælge. Så det har jeg gjort og buketten er bestilt! :carrot:

0

Egentlig tror jeg godt at Filejsen kunne magte opgaven selv, men han har sagt at jeg selv skal bestemme hvordan den skalse ud, og så skal han nok bestille den osv. Vi kører farve og blomster-tema, og derfor tror jeg han har det bedst med det påden måde...i øvrigt går vi ikke så højt op i det med at følge alle traditioner til punkt og prikke, men tager dem til ossom vi synes er hyggelige :toot:

Jeg er nok også lidt kræsen hvad blomster angår, og vil ikke have blade eller andet grønt i min buket :griner:-

Han får disse billeder med til blomsterhandleren,hvor selve blomsterne skal være som på første billede, og stilken sompåandet billede:

post-25448-1206782575.jpg

post-25448-1206782737.jpg

0

Annonce ♥

Ja det bliver Thomas's afdeling, den ville han nemlig gerne stå for?

Men han har sagt at jeg gerne må finde nogle billeder, af buketter som jeg synes er flotte. :griner:-

0

Og jeg kan ikke med min bedste vilje få ham overbevist om at han sagtens selv kan finde ud af bestille en brudebuket til mig. Jeg har hele tiden sagt at den skal han sørge for og han har hele tiden sagt at de ville han også uden min indblanding. Men nu hvor det så er ved at nærme sig, så vil han bare ikke. Jeg har ikke engang sagt noget, ej heller været hysterisk med forslag eller kommentarer, men nu er han pludselig overbevist om at jeg SKAL være med ti lat bestemme.

Nå men det er så blevet til at vi var sammen nede hos blomsterhandleren. Han endte med at bestille buketten og valgte de blomster der skal i. Han har valgt noget med mere farve på end jeg selv ville have valgt. Men det er helt okay. Jeg havde også forestillet mig at der kun skulle være roser i og så lidt grønne blade, men han fandt nogle små blomster at putte ind imellem. Jeg er sikker på at det bliver en smuk buket og glæder mig til at se hvad han har bestilt :griner:- så det er vel egentlig en buket han selv har valgt, men jeg var bare med i butikken.

0

Min mand fik lov til at bestemme brudebuketten. Jeg havde vist ham nogle billeder af diverse buketter som jeg godt kunne lidt og han havde spurgt mig ud til hvilke farver der ville passe bedst til kjolen. Desuden bestemte han også blomsterne til borddekorationerne helt alene, da de skulle passe til brudebuketten.

post-16886-1206810680.jpg

0

hejsa

Angående brudebuketten har jeg nu osse overladt det til min kommende mand da

jeg osse vil have han vælger den for og til mig... :thumbsupsmileyanim:

For selvom man går op i diverse traditioner så behøver den ikke nødvendigvis passe til bordpynt osv :huh:

0

Annonce ♥

Ja ja, det er fint nok at manden har samme smag - men det er jo ikke ens betydende med at blomsterhandleren helt forstå, hvad man ønsker. Vi havde også et par billeder med.

Manden var lige inde i sidste uge for at høre lidt om bestilling af buketten til den 14/6. Damen fortalte meget bestemt at det skulle jeg slet ikke blandes ind i, men han syntes ikke rigtigt, at hun helt forstod, hvad han prøvede at forklare omkring buketten.

I dag troppede vi så begge op og jeg tog mig en lille snak med damen om hvad mine tanker var om buketten. Vi tog en hurtig tur i kølerummet og favoritblomster og absolut hade blomster kom på tale. Det hjalp gevaldigt. Jeg vil fx blive meget træt af sådan en lille ting som løvefod eller grønne nelliker i min buket. Løvefod er overalt som ukrudt i haven og jeg har set mig meget trætte af dem. :ban:

Grunden, til at jeg "blandede" mig, er simpelthen, at jeg synes, at det er så sindsygt en dyr post i forhold til hvor lang tid den holder og hvis den så ser forkert ud, ved jeg, at det vil irriterer mig grænseløst.

For mig er den prikken over i'et i mit tema og det var dejligt lige at få på plads.

Vi har i øvrigt også aftalt at vi lige smider slipset ind til hende, så hun kan se farven for ikke at gå forkert i byen.

Prisen kunne hun dog ikke oplyse, da det kom an på hvilke blomster som kommer i ?!? Det er lidt spookie, da de så kan tage hvad som helst på dagen - vi har bare at betale, hvad valg har vi. :huh: Det er en interflora butik.

0

vi regner med at Jens med hjælp fra mine svigerforældres nabo (som er blomsterbinder) skal binde brudebuketten. Han får nok også lige nogle inspirationsbilleder med!

0

ppuuhhhaaa nej det tør jeg ikke overlade til nogen andre end mig selv...

0

Jeg har fuldstændig lagt alt med brudebuketten i min kærestes hænder... Har endda ønsket at han selv lavede den, da jeg synes det er det mest romantiske, elsker at få noget han har "bøvlet" med KUN for min skyld :huh:

Ved ikke om han får nogle hints til hvad jeg bedst kan lide, men tror det ikke... Vil overraskes! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har lavet et dokument til min kæreste med 35 forskellige brudebuketter som jeg synes er flotte-det er nogle som jeg har fundet på nettet.

Så kan han få en ide om hvad jeg kan lide og vælge ud fra det:0)

Men det bliver en stor overraskelse på dagen at se hvad han har valgt :huh:

0