Mutti46

SKAL I SKIFTE RINGE

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Vi havde lige som jer besluttet at beholde vores forlovesles ringe. Men har så i den sidste tid snakke en del om at vi bliver nød til at se på et nyt sæt ringe. Da vi gerne vil have navn og dato i, men også et lille ord eller to graveret ind i ringene Det kan der så ikke blive plads til i hvores forlovelses ringe. Derfor skifter vi ringende ud.

Jeg synes i skal gøre hvad i følger for. Jeg tro der er mange der bruger deres forloveles ringe. Der er jo ingen grund til at købe et nyt sæt hvis i kan lide jeres ringe. :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

På det område var vi vist noget utraditionelle igen :bearhug: ..........

Gemalen friede 9. maj 2006 - meget spontant under en koncert mens vi sad på en trappe inden i Amager Bio med hver sin fadbamse i hånden, så der var ingen ring, knæfald eller lignende.... simpelthen lige min stil :thumbsupsmileyanim:

Vi blev meget huritgt enige om at et sæt ringe var fint til os, så vi købte ringe med henblik på at de skulle ende ud med at være vores vielsesringe. De blev købt i november 2006 og vi fik graveret både forlovelses- og vielsesdato i med det samme, så vi ikke skulle bøvle med det senere.....

Vi købte dem her - Titanium og rødgul fra Erik Graugaard:

post-30259-1206255809.gif

:cheerleader3: fra marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mutti

Jeg synes helt klart at I skal gøre hvad I finder bedst og hvad der passer jer. Vi laver faktisk en 50-50. Det vil sige at jeg får en ny ring som skal sidde ved siden af min forlovelsesring og min kærste neholder og har så kun forlovelsesringen.

Jeg har en kærste der ikke er den store fan af smykker, og vores forlovelsesring er det første stykke smykke han har ejet og gået med. Derfor betyder den faktisk meget for ham og da vi skulle se på nye ringe blev han ved med at kigge på ringe som lignede vores egne. Til sidst sagde jeg til ham at jeg synes det var fjollet at få nye ringe hvis de skulle være stor set magen til de gamle.

Så aftale vi at få pudset de gamle op og i hans ring få sat den nye dato. Vi har så købt en ekstra ring til mig, da je gerne vil have lidt blig-bling i ringen :cheerleader3: . Vores forlovelses ring er en ringe uden sten og min vielsesring bliver en aliancering med 7 sten, da vi har været sammen i 7 år når vi bliver gift. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bare det var så fjollet at give så mange penge for hans ring når den ring der betød mest for ham og som han helst ville gå med, var den han havde. Jeg ved ikke om det er en mulighed for jer.

Angående et lille ord i ringene, synes jeg det lyder supert. Vi har valgt at der i min vielsesring kommer til at stå: Truly madly deeply (det er lyrics fra vores sang med Savage Garden) og vores bryllupsdato.

Håber I finder det valg der passer jer.

0

Del dette indlæg

På det område var vi vist noget utraditionelle igen :bearhug: ..........

Gemalen friede 9. maj 2006 - meget spontant under en koncert mens vi sad på en trappe inden i Amager Bio med hver sin fadbamse i hånden, så der var ingen ring, knæfald eller lignende.... simpelthen lige min stil :thumbsupsmileyanim:

Vi blev meget huritgt enige om at et sæt ringe var fint til os, så vi købte ringe med henblik på at de skulle ende ud med at være vores vielsesringe. De blev købt i november 2006 og vi fik graveret både forlovelses- og vielsesdato i med det samme, så vi ikke skulle bøvle med det senere.....

Vi købte dem her - Titanium og rødgul fra Erik Graugaard:

post-30259-1206255809.gif

:cheerleader3: fra marianne

Kanon ide...

Vi har begge forlovelsesringe.. Vi blev forlovet i sep 2005, og var ikke vildt dyre, så de er ikke så pæne mere.. Så vi køber vielsesringe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ingen forlovelsesringe så det er så let. ;)

Men du kunne måske vælge at få sat en eller flere sten i din. Jeg overvejer selv at få sat nogle i når vi har været gift i nogle år. Jeg kan selvfølgelig ikke finde nogle billeder af hvad jeg mener nu, men hvis du kan forestille dig en 5-7 sten i forskellige størrelser nærmest strøet ud over den "øverste del" af ringen - lidt som stjerner.

0

Del dette indlæg

Vi skal også have nye ringe - lige nu har vi et par (flade) hvidgulds ringe der er bankede i overfladen, og der er ingen sten i. Det vil jeg gerne have i min vielsesring og det mener Morten heldigvis også hører sig til, så jeg tror vi skal have et pari rødguld med en enkelt eller lidt flere sten i min. :tunge:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Vi skal ud og have vielsesring, det er nemlig kun mig der har en forlovelsesring. Manden gider jo ikke tl sin tid at have to ringe og så var der ingen grund til at købe en til ham også. Min forlovelsesring er heller ikke en traditionel forlovelsesring som et enkelt bånd og har derfor ingen modpart til herren.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi genbruger vores forlovelsesringe (Alliance) - vi får pudset dem op og indgraveret ny dato i. Jeg skal måske have flere sten i min, men nu må vi se.

Kan godt lide tanken om at genbruge dem - det er jo et stykke historie for os :tunge:

Desuden...hvad i alverden skal Filejsen med 2 ringe? Og så er jeg heller ikke den store bling-junkie...så vi vil næsten hellere bruge pengene på noget andet til den dag...

0

Del dette indlæg

Hej, :tunge:

Vi havde aftalt at vi ville bruge vores forlovelses ringe som vielsesringe..

Men har nu bestemt os for at vi vil have et sæt mere.. vores forlovelses ringe er ens hvor min har en sten i.

Vores nye ringe har vi endnu ikke fundet, men ved på forhånd at de ikke kommer til at ligne hinanden.

Så tror til at meget almindeligt at man sætte sig for en ting og som tiden nærmer sig, ændre man lidt mening...

Malene

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi beholder de ringe vi har - fik faktisk kun forlovelsesringe fordi vi ville bruge dem som vielsesringe - min kæreste er ikke til smykker , men nu har han haft sin ring i næsten et år og kan ikke undvære den længere....håber det også gælder for mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nu kun mig der har en forlovelses ring, så vi skal hel klart have vielsesringe. Jeg ville nu gerne bare havde brugt min forlovelses ring. Men Thomas vil gerne have at vi får nogle ringe der minder om hinandens :cheerleader3: , også er det jo også grommens "job" at købe dem iflg.Thomas. Og man siger vel aldrig nej tak til flere smykker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er kun mig der har en forlovelsesring... Men den betyder så utrolig meget for mig, så den vil jeg genbruge. Den har også 5 diamanter, så der er bling-bling nok også til ægteskab. :thumbsupsmileyanim: Vi skal så bare have købt en til min kæreste.

0

Del dette indlæg

Vi ender også med at skulle have nye ringe..

Den dag vi bliver gift er vores ringe godt nok kun 8 måneder gamle og det skærer mig i hjertet at de skal skiftes ud. Men jeg kan ikke passe min ring på den anden hånd og den kan ikke ændres i størrelsen..

Det der er mest ærgeligt er, at kæresten elsker hans ring og helst ikke vil af med den. (Citat kæresten: "altså det der med ringe det er sleeet ikke mig" ;) Man har vel et standpunkt til man tager et nyt..)

Så jeg er spændt på om det lykkedes os at finde nye ringe som han bliver lige så glad for. Det er jo lidt nemmere for mig at bruge min forlovelsesring bagefter end det er for ham.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer