Lauritzen

Så er invitationerne klar.

25 indlæg i dette emne

Så blev det min tur til at vise blærerøvsrækken frem. :smilie_oster05:

Nu mangler der "kun" kirkeprogram, kombinerede menu, program og hygge hæfte samt risposer og æsker.

Puha der er nok at se til sådan et bryllup. Især, når hvis man som mig, ikke er jordens mest kreative og fingernemme person.. :smilie_oster03:

post-32226-1206382292.jpg

post-32226-1206382301.jpg

post-32226-1206382310.jpg

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de super søde. Dem kan du være stolte af :bearhug:

Tak, når man tager min evner i betragtning, synes jeg egentlig jeg er sluppet rimelig okay fra det. :bearhug:

:hug::thanks::hug: :hug:

Flotte og enkle indbydelser. Er det en kobber farve, som i bruger??

Kram Heidi

Tak, tak..

Ja, det er det. Eller så tæt på, som vi nu kunne komme.

Vi laver det hele i elfenben og gyldne varme farver.

Bagpå har vi skrevet adresserne på hhv. kirke og feststed.

Inden i er der praktiske detaler på den ene side og selve invitationen på den anden.

I får lige et billede af, hvordan de ser ud inden i.

post-32226-1206383232.jpg

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

De er godt nok flotte :thumbsupsmileyanim:

Det må da også havde taget sin tid at lave.

Tak skal I have alle sammen. :cheerleader3:

Normalt er jeg typen der hopper over hvor gærdet er lavest hvad sådan noget her angår, meeen når nu det er til vores bryllup, tænkte jeg at jeg ville gøre lidt ekstra ud af det.. :balloons:

Inden monogram, komposition, farverne og ikke mindst teksterne var på plads, tog det godt nok sin tid. Men det er det hele værd.. Jeg håber bare jeg husker dette, når jeg sidder og bander over alle de andre ting jeg har planlagt at lave også.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det min tur til at vise blærerøvsrækken frem. :smilie_oster05:

Nu mangler der "kun" kirkeprogram, kombinerede menu, program og hygge hæfte samt risposer og æsker.

Puha der er nok at se til sådan et bryllup. Især, når hvis man som mig, ikke er jordens mest kreative og fingernemme person.. :smilie_oster03:

Rigtig flotte invitationer. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet kuverter der passede til og de er smidt i postkassen. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er spændt på at høre folks reaktion på dem. Og selvfølgelig hvor mange der kan komme.

Vi afleverede invitationen til min mor og hendes nye mand for et par dage siden. Min stedfars kommentar var: "Er det ikke lidt meget, at gøre ud af en invitation??"

Øøh, hvad.... Jeg blev helt paf da han sagde det.. Det var sgu da en sær ting at sige.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg syens det er nogle rigtig flotte indbydelser du har fået lavet.

Mht din stedfars kommentar, tja hvad skal jeg sige...: MÆND :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville elske at få en indbydelse der var gjort noget ekstra ud af, ikke bare en af de der købefærdige nogen man kan få hos boghandlen. Det viser jo også hvr meget man glæder sig og gør ud af det. Og sådan noget smitter af på gæsterne.

Glem din stedfar - han har helt klart ikke forstand på den slags. Det er nogle fantastiske indbydelser!!!

0

Del dette indlæg

Det er nogle superflotte invitationer du har lavet :toot:-HAHA-

De er virkelig elegante :griner:-

Og mht. til stedfarens kommentar - der er bare nogen ting som mænd ikke kan (vil!) forstå...

Han kunne da bare have sagt pænt tak i stedet :cheerleader3:

Er helt sikker på at alle andre synes det er fedt at du har lagt så meget energi i at lave dem!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer