Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Anja og Thomas,

Jeg sidder i det smukkeste vintersolskin med en himmel, der har PRÆCIS den blå farve I bruger til jeres bryllup! :ilovebryllupsklar:

Har sagt til vejrguderne, at vejret i dag bare skal holde til lørdag, så I også får vejret til at matche jeres farver, og så de "diamantstænger" der er købt til buketten rigtigt kan funkle - selvom jeg nu nok tror, dine øjnes glans vil overgå deres funklen, Anja.

Nyd tanken om, at I på lørdag oplever kulminationen på flere måneders forberedelser, og sikkert får mange komplimenter - fuldt fortjent efter min mening :rolleyes:

Ligesom de andre zilla´er er jeg fuld af forventning til jeres beretning, fuld af dejlige billeder, hvor man kan se måneders planlægning munde ud i et bryllup, gæsterne vil tale om længe - andet ville være usandsynligt!

Ønsker jer et forrygende bryllup med smil og latter :cheerleader3:

Mange varme hilsner fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt, at der ikke er så længe til nu :cheerleader3:..

Kan huske, da du startede tråden, at jeg tænkte "10 januar - der er god tid til" og vupti så er det bare lige om straks :rolleyes:

Jeg har ikke været fulgt så meget med som jeg gerne ville, men vil i hvert fald ønske dig en super fantastisk skøn vidunderlig sjov og festlig dag på lørdag! :ilovebryllupsklar::shooter:..

Glæder mig til at se billeder fra det store vinterbryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh det bliver mere og mere spændende!!! :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

En uge kan jo gå super hurtigt og jeg ser i hvert fald mega meget frem til beretningen, da jeg ikke lige kan tage fri fra arbejde og komme til globryllup :)

Det er også ved at være spændende! :rolleyes:

Du ville ellers have været velkommen til globryllup :cheerleader3:

Ehh tusind tak :cheerleader3: Kunne da have været så super fedt! og en slags forberedelse på mit egen bryllup... Hehe jeg er jo startet med at arbejde hos Lilly igen (er der jo kun i konfirmationssæsonen) og det er bare mærkeligt at skulle gå og kigge på min kjole så ofte uden at have den på og så se den på andre også... det er nok det værste!

Ellers håber jeg da at du får fundet en dejlig morgengave... du har jo hele 5 dage endnu til at finde den i søde, så ikke stresse vel... :) hehe

Jeg skal nok lade være med at stresse over den, selvom det er supersvært! Nu tager jeg lige i Kolding Storcenter i morgen (selvom jeg hader at være der!) og kigger efter et ur. Jeg har nemlig tidligt fri i morgen :shooter: Heldigvis er jeg kommet i tanker om, at jeg har et kort liggende, som jeg har købt for over et år siden. Det har bare ligget og ventet på at den rigtige lejlighed dukkede op :boohoo:

Uhhhh.................. jeg har helt sommerfugle i maven på dine vegne.

Inden ugen er omme er du Fru. :cheerleader3:

Rigtig flotte sko du har fundet og sikke flotte menu hæfter - jeg elsker at det er så 100 % gennemført :-)

Glæder mig meget til at følge dig de sidste dage.

Kram

Anja

Tak Anja :)

0

Del dette indlæg

Kære Anja og Thomas,

Jeg sidder i det smukkeste vintersolskin med en himmel, der har PRÆCIS den blå farve I bruger til jeres bryllup! :ilovebryllupsklar:

Har sagt til vejrguderne, at vejret i dag bare skal holde til lørdag, så I også får vejret til at matche jeres farver, og så de "diamantstænger" der er købt til buketten rigtigt kan funkle - selvom jeg nu nok tror, dine øjnes glans vil overgå deres funklen, Anja.

Nyd tanken om, at I på lørdag oplever kulminationen på flere måneders forberedelser, og sikkert får mange komplimenter - fuldt fortjent efter min mening :cheerleader3:

Ligesom de andre zilla´er er jeg fuld af forventning til jeres beretning, fuld af dejlige billeder, hvor man kan se måneders planlægning munde ud i et bryllup, gæsterne vil tale om længe - andet ville være usandsynligt!

Ønsker jer et forrygende bryllup med smil og latter :cheerleader3:

Mange varme hilsner fra

Rikke Marie

Tusind tak for dine ord, Rikke Marie! :cheerleader3:

Jeg kan i hvert fald se, at det nok ikke giver regn, hvilket er dejligt nok. :rolleyes: Du kan lige se Anns vejrudsigt i nedenstående indlæg.

Kram Anja

Hej søjde.

Ville lige vise dig hvordan vejret skulle blive på lørdag - Det ser faktisk rigtig dejligt ud. Håber der når at falde noget sne - Det kunne være SÅ smukt!

post-30921-1231162221.jpg

Det ser jo fint ud, Ann! :shooter:

Det gør ikke noget, at der ikke er sne. Bare det ikke øser ned eller blæser en halv pelikan.

0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt, at der ikke er så længe til nu :rolleyes:..

Kan huske, da du startede tråden, at jeg tænkte "10 januar - der er god tid til" og vupti så er det bare lige om straks :shooter:

Jeg har ikke været fulgt så meget med som jeg gerne ville, men vil i hvert fald ønske dig en super fantastisk skøn vidunderlig sjov og festlig dag på lørdag! :ilovebryllupsklar::cheerleader3:..

Glæder mig til at se billeder fra det store vinterbryllup :cheerleader3:

Uhhh, jeg kender godt det med, at man tænker, at der er lang tid til, når nogen opretter en planlægningstråd, men tiden spænder af sted................

Tak for din hilsen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg var som førnævnt hos mine forældre i går, og der prøvede jeg lige halsbåndet. Her kan I se forskellen :ilovebryllupsklar:

8.jpg

Her før tilretningen

post-31283-1231180741.jpg

Og her efter.

Det er tydeligt blevet noget mindre :cheerleader3: sååå det ender nok med, at jeg vælger at have det på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samtale med præsten

Den gik faktisk godt, trods en godt snottet præst, der havde overvejet at aflyse mødet, men gennemførte trods sygdom.

Vi fik vores (læs: mine) salmeønsker opfyldt - faktisk var han meget lydhør over for os. Det gik meget uproblematisk. Han fik lidt at vide om os, og vi gennemgik, hvordan det foregår. Fint nok, for det er alligevel 10 år siden, jeg stoppede i kirkekoret.

Så vi skal synge:

Se, nu stiger solen

Du som har tændt millioner af stjerner

Dejlig er jorden

Det er så yndigt at følges ad

Nu kan jeg gå i gang med de kirkehæfter :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk hvor er du smuk! Jeg glæder mig til jeres bryllup og at læse beretning og se billeder bagefter. Jeg skal til eksamen på mandag og har så ferie og en del af den skal gå med at læse om dit bryllup...yay :ilovebryllupsklar:

Tak søde!

Jeg håber, at jeg får lagt lidt ind i næste uge, men jeg kan ikke love, at selve beretningen kommer så hurtigt. Vi skal nemlig flytte om ca. 2½ uge...

Det ser bare super godt ud Anja :rolleyes:

Det er bare SÅÅÅ spændende, nu hvor vi med hastige skridt nærmer os den store dag.....

Tak søde Lone! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Halsbåndet ser rigtig fint ud efter det er blevet rettet til, kan forestille mig det er den rigtige størrelse til dig :cheerleader3:

Det håber jeg også, at det er :ilovebryllupsklar: . Jeg synes, det ville være lidt synd at vælge noget andet, men nu ser jeg, hvordan det hele ser ud på lørdag.

:cheerleader3::rolleyes: JUBIIIII. 5 DAGE TILBAGE!!! :shooter::cheerleader3:

Jaaaa, og det er ikke lang tid!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var som førnævnt hos mine forældre i går, og der prøvede jeg lige halsbåndet. Her kan I se forskellen :ilovebryllupsklar:

8.jpg

Her før tilretningen

Og her efter.

Det er tydeligt blevet noget mindre :cheerleader3: sååå det ender nok med, at jeg vælger at have det på.

Her er det måske lidt tydeligere!

post-31283-1231180963.jpg

Det er blevet MEGET bedre. Det nye kan du sagtens have på

0

Del dette indlæg

8.jpg

Her før tilretningen

Og her efter.

Her er det måske lidt tydeligere!

post-31283-1231180963.jpg

Det er blevet MEGET bedre. Det nye kan du sagtens have på

Det synes jeg egentlig også. :rolleyes:

Det bliver spændende at se det hele sammen. :shooter:

0

Del dette indlæg

Uh - nu nærmere dagen sig godt nok med hastige skridt!!! Jeg glæder mig allerede til at se billeder :ilovebryllupsklar:

Det er klart blevet mere passende til dig hals-tingen - nu hvor man kan samligne er der ingen tvivl om at det før var for overvældende

Ja, den var for overvældende før. Nu tror jeg, at den går an. :cheerleader3:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

4 dage tilbage!

Jeg fandt endelig en morgengave!

Puha, det holdt hårdt!

Jeg var både i Kolding Storcenter og i midtbyen uden at finde et ur, jeg syntes om.

Så bad jeg søster om at tage med, og så tog vi i centret endnu en gang, og med lidt mere ro på fik jeg endelig fundet et, som er ret flot!

Det er af titanum, så metallet er nærmest børstet :ilovebryllupsklar:

Jeg ser lige, om jeg kan finde et billede af det på nettet...

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Hvor vildt at der nu kun er 4 dage tilbage - tiden er jo bare floejet afsted :ilovebryllupsklar:

Haaber du har lidt ro paa her til sidst og kan nyde de sidste forberedelser :boohoo:

Der var du igen, Camilla :cheerleader3:

Jeg synes, min søster fortalte mig, at der også er sket gode ting hos jer :cheerleader3:

Jeg håber også, at der kommer lidt ro på her til sidst, men indeni synes jeg godt nok, at det syder i det... En kollega havde talt med en anden kollega om, at jeg virkede rolig... hmmm... måske fordi jeg faktisk ikke tænker så meget på det på arbejdet.

Men det bliver garanteret en god dag :cheerleader3:

4 dage...... :):rolleyes::shooter::cheerleader3:

Ja, det er såååååå kort tid nu!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer