kejzer

HJÆLP til finish!!

16 indlæg i dette emne

Nå, men jeg kommer jo selv med en sang til martin - time of my life -. vores sang, som vi alle skal synge med den originale i baggrunden..

Men hvordan skal finishen være?? det er nok svært at se, men prøv ad..

nummer 1 er uden farver - sort og der står at det er mænd og kvinder og alle

post-29043-1209375449.jpg

nummer 2

der er mændenes blå. kvinderne røde og alle sort og der står stadig hvem ude ved teksten.

post-29043-1209375454.jpg

Den sidste er uden hvem der synger, men der står i toppen hvem synger hvilken farve og så er teksten rød, blå og sort

post-29043-1209375461.jpg

hva synes I???

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men jeg kommer jo selv med en sang til martin - time of my life -. vores sang, som vi alle skal synge med den originale i baggrunden..

Men hvordan skal finishen være?? det er nok svært at se, men prøv ad..

hva synes I???

Jeg syntes den første er bedst..... den er dejligt udpenslet! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Deapige
0

Del dette indlæg

Ja jeg er så mest til nummer to. Måske det er fordi jeg er lidt dum så jeg kan god tlide at have farverne at forholde sig til. Har prøvet noget ligende til andre fester og har en klar fornemmelse af at det er lettest at finde ud af hvornår man skal synge når der er farver.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er så mest til nummer to. Måske det er fordi jeg er lidt dum så jeg kan god tlide at have farverne at forholde sig til. Har prøvet noget ligende til andre fester og har en klar fornemmelse af at det er lettest at finde ud af hvornår man skal synge når der er farver.

Knus

Louise

Det er også lidt det jeg tænker - at det er nemmest at forholde sig til farver...

0

Del dette indlæg

Ja, så må jeg jo lige komme og være lidt på tværs!

Jeg kan bedst lide den sidste. Jeg synes det er en rigtig god idé at bruge farver. Det havde vi også en sang der var inddelt med til min mors 50 års fødselsdag, og det virkede fint. Og jeg tror faktisk godt at det måske kan blive lidt uoverskueligt hvis der står Mænd, Kvinder og Alle ud for hver linie...

Jeg synes helt klart at du skal benytte farveinddelingen, så hvis jeg skal komme med en nummer to så bliver det den i midten. Tror den første bliver lidt for svær at se hvem der skal synge hvad på. Det kan godt komme til at forvirre nogen lidt.

Men gør som du selv vil synes er bedst, og så kan det ikke gå helt galt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer