Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Tusind tak sandie,

ihh hvad skal jeg nu vælge.. , synes at brudepige kjolerne er fantastiske... både dem her i grøn og dem crisling sendte mig i Creme og mocca... hvad skal man dog vælge...

Det er en dejlig tråd du har, og farverne passer super til mine.. så der bliver nok lånt en smule.. :thumbsupsmileyanim:

Men det skal kun ses som rigtig god smag fra både din og min side.... :bestwishes:

Malene

Vælge.. allerede nu.. :thumbsupsmileyanim: vi har stadig ikke vagt kjoler til mine brudepiger endnu... så vil da mene du har lidt tid at løbe på ;)

Ja for pokker da, vi har kanon god stil :blink:

Det er måske svært at danne sig et overblik hvordan vores fest bliver.. men om 51 dage kan du se billeder af de fantastiske farver stillet op og i brug ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak sandie,

ihh hvad skal jeg nu vælge.. , synes at brudepige kjolerne er fantastiske... både dem her i grøn og dem crisling sendte mig i Creme og mocca... hvad skal man dog vælge...

Det er en dejlig tråd du har, og farverne passer super til mine.. så der bliver nok lånt en smule.. :thumbsupsmileyanim:

Men det skal kun ses som rigtig god smag fra både din og min side.... :bestwishes:

Malene

Vælge.. allerede nu.. :blink: vi har stadig ikke vagt kjoler til mine brudepiger endnu... så vil da mene du har lidt tid at løbe på ;)

Ja for pokker da, vi har kanon god stil :blink:

Det er måske svært at danne sig et overblik hvordan vores fest bliver.. men om 51 dage kan du se billeder af de fantastiske farver stillet op og i brug ;) Super , jeg følger med .....

Hmm måske man kunn bruge den ene slags til min piger og den anden til mine søstre.. Så ville jeg slippe for at vælge... :thumbsupsmileyanim:

Meeen det kan godt være det kommer til at se for rodet ud.. ..

Der er jo heldigvis god tid til at spore sig ind på hvad det jeg skal vælge..

malene

0

Del dette indlæg

Saa skidt da - du faar lige en ekstratur ;) Jeg takker :bestwishes:

greenbrownmood.jpg

2382898064_f07844da8b.jpgWDF1681.jpg

green%20brown%20closeup.jpg3205216_1.jpg

Hvor finder du alle de gode sider henne... ??,

Det er nemlig kanon inspiration :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Hvis lysten skulle melde sig.. må du endelig bare fyrer mere SPAM af til mig... Dette er den slags SPAM man ikke kan få for meget af :blink:

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så den lidt mere Rokoko agtige buketter

Hvis det bliver en rokoko formet buket.. så må den meget gerne ligne denne her.. selvfølgelig med et personligt twist. Har endnu ikke sat mig fast på en betemt blomst, er meget glad for pæoner/ bonderoser, liljer og orkidéer. Derudover ser jeg gerne at der kommer efeu i buketten.

post-33980-1213273945.jpg

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ÅHR der så man lige mig hapse indspiration til brudebuketten i STOR stil... TAK

:cheerleader3: Og det skal du være nok så velkommende at gøre... , rart at jeg havde noget du kunne bruge.. når nu jeg også har hapset fra dig :cheerleader3:

Ses vi på fredag... , hvor bliver det super, hvilken måde at fejre at jeg går på sommerferie... :) , og så kan jeg ellers ligge herhjemme og hygge mig 8 UGER FREM.....

Men sådan er det jo at være studerende :carrot: :biggrin:

Malene

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige lidt mere hår... altså frisurer. :cheerleader3:

Kunne godt tænke mig at håret var løst sat op... så altså ikke noget med at håret er stramt tilbage trukket... , vil gerne have enten perler/ blomster el. hårcurler i.. ihvertfald et eller andet "spil" til håret, tror nemlig ikke at jeg vil have diaden eller slør på. Det er bare slet ikke mig.. Men aldrig sige aldrig, der er jo god tid til at nå at ændre mening...

post-33980-1213742181.jpg

post-33980-1213742224.jpg

post-33980-1213742270.jpg

post-33980-1213742549.jpg

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer