Kicha

Jeg er nysgerrig

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det var min far, der fulgte mig op - og det har altid været en selvfølge for mig, at det skulle være ham. Havde han ikke været der var det måske blevet min mor, eller også var jeg bare gået op alene med vores datter på armen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min far døde 3/12-06 - 14 dage før jeg fødte vores søn - og vores bryllup skal stå på min fars fødselsdag d. 6/12-08 så for mig var der egentlig ikke så meget at tænke over i forhold til hvem der skal føre mig op (til manges undren og forargelse, da de mener det er min mor der SKAL når far i kke er her)

Jeg bliver derfor først op af MIN GULDKLUMP WILLIAM på knap 2 år :thumbsupsmileyanim:

(heldigvis er det mit og ikke andres valg, bliver bare lidt ked af at folk ikke kan forstå og acceptere det)

0

Del dette indlæg

Det var min mor, som fulgte mig op ad kirkegulvet. Mine forældre er skilt. Det blev de, da jeg kun var 1 år gammel, og jeg havde ikke kontakt med ham i 16 år. Det har jeg dog i dag, og han og hans kone var også med til brylluppet, men jeg syntes min mor skulle have æren.

- Henriette -

0

Del dette indlæg

Sikke mange søde tanker og historier i har.. Jeg har heller ikke min mor så derfor blir det heller ikke hende.. Jeg tror nu at det blir mig alene ellers min kærestes morfar.. Et meget skønt menneske men måske lidt underligt for ham.. Ved det ikke helt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mand og jeg skal følges ad op af kirkegulvet med vores to døtre. Den mindste skal døbes og vi skal velsignes. Jeg har ikke haft det bedste forhold til min far, men ville ikke såre ham ved at lade min stedfar følge mig op.

Der er sikkert nogen der vil synes det er mærkeligt, men jeg glæder mig. Min mand vil vente på mig ved kirken ligesom alle andre og vil først komme til at se kjolen der.

Majbrit nu kun med halvanden uge til

0

Del dette indlæg

Jeg har selv været i tvivl om at det skulle være min mor eller far og der har været mange grunde til enten den ene eller den anden løsning. Men jeg har nu truffet valget at det skal min far selvfølgelig.

Min familie har altid været der for mig og forholdet er kun blevet bedre i det seneste år. Og så kan min mor sidde og passe vores lille dreng på seks måneder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Min dejlige far skal følge mig op!! :thumbsupsmileyanim:

Men havde jeg ikke haft ham, skulle det være min sødeste Sofus - det tror jeg godt, at han ville kunne klare - på trods af sine snart 8 år :thumbsupsmileyanim:

Nu skal Sofus så stå sammen med Kenneth oppe ved alteret, som en slags Bestman nr. 2....

0

Del dette indlæg

Hej

Min far skal følge mig op, men kan han ikke det så bliver det min storebror. min far skal inden brylluppet igennem en stor operation - så skulle det forfærdelige ske så bliver det min bror. Jeg har både en storebror og en lillebror, men syntes det skal være den store. Men satser da på at min far er her og at han kan følge mig op. Han glæder sig og er allerede begyndt at tænke på talen han skal holde :thumbsupsmileyanim:

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Min far skal følge mig op, men kan han ikke det så bliver det min storebror. min far skal inden brylluppet igennem en stor operation - så skulle det forfærdelige ske så bliver det min bror. Jeg har både en storebror og en lillebror, men syntes det skal være den store. Men satser da på at min far er her og at han kan følge mig op. Han glæder sig og er allerede begyndt at tænke på talen han skal holde :thumbsupsmileyanim:

Knus Christina

Hvor sjovt vi skal giftes samme dag:-) Har endnu ikke set andre

0

Del dette indlæg

Jeg har heldigvis min lille far nu, så det bliver ham. Jeg har altid været fars lille pige, så jeg ved at det betyder alt for ham i hele verden (bliver helt varm indeni :thumbsupsmileyanim: ) Havde jeg ikke ham var det blevet min søsters mand - han har været som en storebror for mig de sidste 8 år, så det ville være rigtig passende.

0

Del dette indlæg

Jeg går ind sammen med min mand, da vi er gift og har to børn. Jeg synes ikke ritualet passer ind i vores dag, da han jo ikke skal give mig væk. Vi fik det ordnet 5 år i forvejen.

Jeg har ikke spurgt ham og jeg ved ikke om han er klar over det, men jeg skal nok lige fortælle ham det en af dagene... Han er ikke vild med rampelyset, så jeg tror han synes det er fint nok.

Om jeg sårer ham... nej det tror jeg ikke, men siger han, at han gerne vil, så ændre vi planerne efter det.

Vi ta'r det som det kommer - der er jo hele 2½ uge til !! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer