ying

Grisefest

15 indlæg i dette emne

Hej tøser..

vi skal snart holde sommerfest på mit arbejde, og temaet i år er grisefest.. vi er et par stykker der skal pynte lidt festligt op, men hvordan pynter man liiige op til en grisefest??? :thumbsupsmileyanim: Nogle ideer???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grisefest er det ikke sådan noget med sangria og sådan noget??

jo det skulle jeg da mene.. og så møder vi selvfølgelig op i det ømmeste turist-outfit.. :thumbsupsmileyanim: Men det var mere sådan den indendørs oppyntning jeg tænkte på... ved ikke helt hvad det skulle være.. et eller andet i de spanske farver måske? Sådan lidt smagløst, hvis i forstår...? hmmm... jeg er lidt på bar bund..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal da have fat i billeder af tyrefægtning, og flamincodansere.

Små lys i farvede glas kunne også være en idé.

Røde duge med gule bordløbere. Røde og gule crepruller i loft og på vægge.

Det kunne være genialt med rødvinsflasker i bast.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lanterna eller hvad de hedder.

og ternet duge.

og nogle plastik grøntsager eller hvid løgs ranker osv.

og noget med massere farver. og de der crep ruller i loftet. og noget dæmpet belysning

hvad med sæt halen på tyren??? hahaha (lidt ala tyre fægting)

og noget limbo haha.

en en masse "sangri" i glas kanner.

hjalp det lidt????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Minder mig lidt om den gamle andelsboligforening jeg boede i for år tilbage, hvor vi efter en grisefest satte hovedet på grisen op forand en ældre dame på 80 års dør. Det skal siges at hun var ret frisk og kunne tage det.

Enig med Keizer. Det er noget med Sangria og spansk udsmykning. Det kan det i ihvertfald være

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiiih, TUSIND TAK for alle de fede ideer!! :bestwishes: Nu er der selvfølgelig grænser for hvor meget vi kan købe ind for og nå at pynte op med, men der er da helt klart mange fede ideer!! :thumbsupsmileyanim::o

:blink: Jeg kan lige se festen for mig nu... Kors, hvor er det bare smagløst! :blink: Helt fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rødternet dug, plastikblomster i mange farver, stearinlys i rødvinsflkasker med bast-krop, de der guirlander i kulørt papir man kan folde sammen og trække ud som en harmonika.

I SKAL drikke sangria - helst fra en flaske med hældetud, som en "spanier" kommer rundt ved bordene og bogstavelig talt hælder i halsen af folk.

Hvad med at leje sådan en rodeotyr, hvor man kan dyste om at blive hængende længst?

Der skal også være optrædender af tryllekunstnere, dansepiger i bikini og fjer og guitarister mellem bordene - der selvfælgelig bliver stående og spiller, indtil de har fået småpenge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rødternet dug, plastikblomster i mange farver, stearinlys i rødvinsflkasker med bast-krop, de der guirlander i kulørt papir man kan folde sammen og trække ud som en harmonika.

I SKAL drikke sangria - helst fra en flaske med hældetud, som en "spanier" kommer rundt ved bordene og bogstavelig talt hælder i halsen af folk.

Hvad med at leje sådan en rodeotyr, hvor man kan dyste om at blive hængende længst?

Der skal også være optrædender af tryllekunstnere, dansepiger i bikini og fjer og guitarister mellem bordene - der selvfælgelig bliver stående og spiller, indtil de har fået småpenge.

DER HAR JEG BARE MIN FEST!!!!! :thumbsupsmileyanim::blink::blink:

Jeg kan lige se en af mine kollegaer rende rundt og spille guitar.. :o Du har helt ret - det er simpelthen som at være der selv, sådan som du skriver det!! tak for det! skriver lige dine forslag ned, så jeg kan tage dem med til møde i morgen.. :bestwishes:

vi havde faktisk også snakket om sådan en tyr, men ved ikke helt hvad et blev til... var syg ved sidste møde.. hmmm... det vil jeg lige følge op på.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim:

Total flashback til den aarlige temafest paa gymnasiet - det foerste aar var vores klasse nemlig klaedt ud som turister til grisefest :carrot:

Vi pyntede op med kuloerte guilander, fakler og levende lys...ja nogen havde endda skaffet et grisehovede fra slagteren :thumbsupsmileyanim:

Saa sad vi ved saadan et borde-baenke-system, klaedt ud i kuloerte skjorter og straahatte.

Det var fandme spas - og for at falde helt ind i rollen, var vi jo (desvaerre :bestwishes: ) noedt til at drikke os usandsynligt fulde i sangria...hehe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer