Lipe

L & P

33 posts in this topic

Melder mig på banen herinde - Jeg har været medlem længe men nu langt om længe er bryllupsplanerne i hus.

Vi skal giftes 8 august 2009

Vi er ikke nået så langt med planerne men det kommer vel.

Er ihvertfald glad for at være herinde og håber jeg kan dele en masse med jer 2009 brude :bearhug:

Kirken

Feststed

Musik

Brudebørn

Ringe:

Kjole

Mad

Edited by Lipe
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Må hellere fortælle lidt om os.

Jeg hedder Linda er 31 år og min kæreste hedder Peter og er 32 år.

Vi har været sammen lidt over 10 år. Vi har en dreng på 11 ( som dog er peters bonus barn) og 2 piger på 7 og 2 år,

Vi bor i nedlagt landbrug på Lolland.

Vi har hver vores drøm af hvordan et bryllup skal være, så det bliver nød til at blive en sammen kogning af begges ønsker : :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg er meget i tvivl om hvilken kirke vi skal vælge

2097.jpg

Vores egen lille kirke meget lille og ikke ret langt kirke gulv

eller Maribo Domkirke ned till søen med masser af plads og et laaaaaangt kirke gulv

Maribo_Domkirke.JPG

0

2097.jpg

eller Maribo Domkirke ned till søen med masser af plads og et laaaaaangt kirke gulv

Maribo_Domkirke.JPG

Forstår godt du har svært ved at vælge, der er bare noget over Maribo domkirke. Vi skulle være viet i domkirken, da min kærestes far er begravet der, men da han ikke er døbt har det ikke helt kunnet lade sig gøre.

0

Hej...og velkommen til.

Og i øvrigt fantastisk dato du har valgt :cheerleader3:

Med hensyn til kirke, så ser Maribo domkirke fantastisk ud og ligger utrolig smukt!!

Jeg har selv været i tvivl, om vi skulle vælge en stor kirke eller en lille (vi skal giftes i Sankt Bendts Kirke i Ringsted - stor kirke), men efter at have været til bryllup i en lille landsby kirke for et par uger siden, blev jeg helt sikker i mit valg med hensyn til en stor kirke. Bruden kom ind i kirken gik måske 10 skridt og så var hun oppe ved gommen. Syens det var så synd at hun ikke skulle gå længere så hun rigtig kunne nyde det store øjeblik....men det er jo bare min mening. Der er selvfølgelig også fordele ved en lille kirke, da brylluppet nok bliver lidt mere intimt!

Glæder mig til at føgle din planlægning :loveflag:

0

Annonce ♥

Vi har valgt Den store Domkirke og den er reserveret til kl. 16 og Joy du må hjælpe mig med den her planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

Jamen så kan jeg se jeg har tavlt med at lege din højre hånd som weddingplanner :hug::hug:

når du skal linke til et bestemt indlæg i din tråd, kan du klikke på det lille tal i højre hjørne øverst af indlægget, og kopiere det...

så skal du gå ind og lave en "fuld redigering" i dit overste indlæg og tilføje linket ud for den ting i nu har styr på.....

var det til at finde ud af ??? :hug:

Edited by joro
0

Annonce ♥

2097.jpg

Maribo_Domkirke.JPG

Forstår godt du har svært ved at vælge, der er bare noget over Maribo domkirke. Vi skulle være viet i domkirken, da min kærestes far er begravet der, men da han ikke er døbt har det ikke helt kunnet lade sig gøre.

Begge kirker er fantastisk fine...så ja...jeg forstår også dit dilemma. Jeg tror dog, at I skal tænke på, hvad mavefornemmelsen siger!! Jeg ville nok se begge kirker og mærke efter, hvad der føles bedst, og derudover se om én af kirkerne havde en betydning for mig og min kommende mand (fx. at én af parterne har tilknytning som dåben).

Giver det overhovedet mening? :cheerleader3:

0