Guest

Bruden's indslag

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lav en sang som i alle kan synge eller få en til at komme og synge en sang der betyder meget for jer, eller er sigende om jeres kærlighed. Du kan også lave en fotomontage til ham. Dem kan du se masser af bud på herinde, eller ja kast dig ud i at holde en tale. Den behøver ikke være sukkersød så du står og ødelægger din make-up ;)

Men gør op med dig selv hvad du vil have det bedst med. Hvis du vil holde tale så husk på at ingen forventer at du kan gøre det uden at ryste lidt på hånden eller rømme dig eller sige æææh og ooooogøhhhh en million gange. Det er kun i vores egne hoveder det skal være perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg holdt tale og sang en sang for min mand. Det havde jeg det godt med, men nu er jeg heller ikke nervøs for at tale i større forsamlinger. Hvis du har det skidt med det, så skal du ikke gøre det.

En anden idé er en fotomontage. Det lavede mine søskende til os, og det var et dejligt indslag mellem alle sangene og de 2 taler.

0

Del dette indlæg

Jeg ved 100 % at jeg ikke vil holde en tale.

Jeg når kun til kære eller elskede Jesper - så er jeg ikke i stand til at sige mere :)

Så jeg tror jeg skriver et brev til ham - det ligger jeg under hans dyne, så han opdager det den sidste aften han skal sove alene inden vi skal giftes.

Jeg fik ideen i "den store dag" på DR, men vil ikke bruge det som morgengave som hun gjorde.

Måske jeg til festen finder på et eller andet indslag, men det er ikke sikkert!!!!

:thumbsupsmileyanim::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej søde..

jeg holder både tale, og så laver jeg en lille sang .. sådan en som skal synges hver ½ time. hehe :)

melodi: kiss me honey, honey kiss me..

sys den er rigtig sød... og der er kun et vers. hehe :thumbsupsmileyanim::)

0

Del dette indlæg

Jeg holdt en tale til vores bryllup. Først takkede jeg min egen familie herunder min ene moster som var der så meget for min nærmeste familie da min mor døde. Så takkede jeg mine svigerforældre og så mine veninder. Så talte jeg til min mand i en blanding af humor og kærlighed. Det var en hård "kamp" for at holde tårerne tilbage og det lykkedes ikke helt, men jeg synes alligevel at det var en god tale og jeg er så glad for at jeg gjorde det.

0

Del dette indlæg

Jeg har besluttet at jeg vil prøve at holde tale, selv om jeg nok vil stå med en sø af vand i øjnene.

I kirken vil jeg så (uden at han ved det) spørge præsten om koret kan synge vores sang for ham. det er så min lille surprise til ham.

Mille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holdte en tale. Hvad lavet tre, en som eventyr, en på vers og så en ganske almindelig en. Jeg valgte den sidste og det blev bare godt.

Min mor er ikke den store taler, så hun lavede en sang til hendes mand da de blev gift.

Håber du finder det der er det helt rigtige for dig.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

jeg holdte ikke tale for min mand jeg havde fået en til at komme og synge "du er" med anne linnet

og min mand og selskabet var meget rørte over det

så der var måske en mulighed at få en til at komme og synge en sang der passer på dine følelser til ham???

knus herfra

0

Del dette indlæg

Jeg skulle helt sikkert ikke forsøge mig med en tale og det ved min mand godt :-) I stedet havde jeg fået arrangeret en datter til et hold venner som sang "Nine million bicycles" i kirken. Det gjorde hun så godt at jeg tror samtlige gæster havde tårer i øjnene - ja enkelte stor-tudede. Så den gik lige ind. Det var perfekt.

Ud over det havde jeg så skrevet et brev til min mand, som han fik om morgenen. Nu jeg læser ideerne her ville jeg måske ha ønsket at han havde fået brevet allerede aftenen inden, men sådan blev det ikke. Men han var glad for brevet :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har frabedt os taler og sang fordi min kommende ikke bryder sig om det, og derfor holder hverken han eller jeg tale.

Men det bliver mere og mere almindeligt at både brud og gom holder tale. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg får en veninde til at synge i kirken.

Hun skal synge "Så tag mit hjerte i dine hænder" med tekst af Tove Ditlevsen og musik af Hugo Alfven. :thumbsupsmileyanim:

Den er god.

Og så laver jeg/får lavet en sang til min mand.

Jeg kan ikke holde taler, så derfor sangen i kirken, sangen til festen og måske et brev til ham morgenen for vores vielse.

Jeg synes at et brev er en meget personlig ting, og jeg ved han vil være rørt over det. :hug:

Karin

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er heller ikke den store taler og heller ikke den store sang skriver, så jeg har bestilt en til at komme og snakke i stedet for mig..

dvs. jeg har hyret en stand up komiker til at komme og lave et lille show på 30min det eneste jeg så skal er t præsentere hende..

0

Del dette indlæg

jeg er heller ikke den store taler og heller ikke den store sang skriver, så jeg har bestilt en til at komme og snakke i stedet for mig..

dvs. jeg har hyret en stand up komiker til at komme og lave et lille show på 30min det eneste jeg så skal er t præsentere hende..

Nej hvor godt - og så er hun informeret om jeres historie og nogle oplevelser som hun kan tage lidt pis på ??? Det lyder som en kanon ide. Den skal jeg helt sikkert prøve en anden gang - måske til mandens fødselsdag en gang. hihi. Hvad koster sådan en stand-upper og hvor har du fået fat i hende ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hende jeg har valgt er mette lisby og hun koster for en optræden på 30 min foran ca. 60 mennesker 26250kr og er booket gennem Tajmer booking.

jeg har ikke fortalt hende noget om os endnu men vi har jo også langtid til, men ellers er hun valgt fordi vi før har set hende optræde og hun lavede rigtigmeget fis med fyrrene der var til stede.

god fornøjelse med at finde en løsning.

belinda

0

Del dette indlæg

Jaeh pt har jeg skrevet en sang, lavet en fotomontage og skrevet en tale :) regner med at finpudse alle 3 ting og så vælge :ilovebryllupsklar:

Da jeg ikke er noget teknisk vidunder tror jeg næsten at det bliver min skønne montage der må ofres for jeg aner ikke hvad jeg skal bruge af udstyr for at vise den :)

0

Del dette indlæg

Nej hvor godt - og så er hun informeret om jeres historie og nogle oplevelser som hun kan tage lidt pis på ??? Det lyder som en kanon ide. Den skal jeg helt sikkert prøve en anden gang - måske til mandens fødselsdag en gang. hihi. Hvad koster sådan en stand-upper og hvor har du fået fat i hende ?

hejsa...

det med stand-up lyder godt...jeg vil oz gerne høre pris og kontakt

?? :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer