bobo...

B & R d. 5juni 2010

441 indlæg i dette emne

hej..

nu har jeg efterhånden kigget godt og grundigt rundt her inde og hørt hvad alle andre har at fortælle..

så nu kunne det være at man skulle fortælle lidt om den planlægning som jeg er ved at have helt på plads, (ja det er lang tid i forvejen men det lykkedes.)

Men først lidt om mig og gommen..

vi mødtes første gang en efterårs aften i 2001 hvor han kørte mig og nogle veninder sammen med den enevenindes kæreste og nogle venner til et diskotek, der fik jeg så hans tlf nr fordi "jeg så ud til at være nemmest at stole på når jeg blev fuld" aner stadigvæk ikke hvad han mente med det!!

men efter ca 3mdr og en snefyldt køretur til og fra fyn omkring nytår så begyndte vi at være sammen d. 5januar 2002.

vi flyttede sammen inden for 6mdr og i foråret 2003 ringede jeg til ham en dag mens han var på arbejde for at fortælle at han skulle være far, dette resulterede i at jeg ikke kunne finde ham lørdag morgen der hjemme og omkring middag kom han hjem, med favnen fuld af røde roser og en lille æske, hvorefter han faldt på knæ og friede..

(han havde været på grønttovet i kbh kl 7 for at købe blomster (og vandmelon) og bagefter ude og købe ringe.)

først prøvede vi at planlægge et bryllup til august 2003 men da vi ligepludselig skulle flytte til jylland midt i det hele måtte den ide glemmes, for en tid..

vi blev så borgerligt viet i juli 2004, men det var mere af praktiske grunde og vi har altid været enige om at drømmen med det romaktiske kirke bryllup skulle indfries, og nu er datoen fast lagt.

sådan friede han

min skjulte kreative side

nyt tema

To do liste

overraskelser til gommen

en lille pakke

første lille kreative ting....

gaveæsker

collage med tøj til brudebørnene

Vores ringe

mine vigtigste links..

Opskrifter til bryllupskagen

FIGURER TIL BRYLLUPSKAGEN HOLD 1

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette dejlige afhængigheds forum... :thumbsupsmileyanim:

Hold da op hvor har du styr på mange ting... Puha :hug:

Ved ikke lige om det er noget, men Anna-Perenna herinde fra, kan du vist skrive til ang. wedding-planer-delen.. Hun skulle vist være god til sådan noget...

:hug: Helena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så der der sat endnu et hak i "too do" listen,

har snakket med en wedding planner på sjælland (wedding 4 you)

hun lød super sød og venlig, skal mødes med hende i slutningen af november for at aftale hvor meget hjælp vi skal have,

og for at sætte hende ind i alle de aftaler jeg allerede har lavet..

også ville hun gerne hjælpe mig med det sidste.. jaja fint, bare jeg ikke bliver stresset vil ikke aflyse den bryllupsrejse vi har planlagt..

fik også lige bestilt lidt papir så jeg kan prøve at lave en invitation..

glæder mig helt vildt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
så der der sat endnu et hak i "too do" listen,

har snakket med en wedding planner på sjælland (wedding 4 you)

hun lød super sød og venlig, skal mødes med hende i slutningen af november for at aftale hvor meget hjælp vi skal have,

og for at sætte hende ind i alle de aftaler jeg allerede har lavet..

også ville hun gerne hjælpe mig med det sidste.. jaja fint, bare jeg ikke bliver stresset vil ikke aflyse den bryllupsrejse vi har planlagt..

fik også lige bestilt lidt papir så jeg kan prøve at lave en invitation..

glæder mig helt vildt..

Det var dejligt at læse..... :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så efer at have læst rigtig mange forskellige bryllupsplanlægninger herinde er det et ord der går igen i mange af dem..

STD kort..

første tanke AAARGGHHH... Hvad f..... er det?? :)

kiggede lidt på det hele igen og selvfølgelig gav svaret sig selv "save the day" kort..

skal man nu også have det var kommentaren fra den kommende gom.. og svaret fra mig var at det ville måske være det smarteste da mange af gæsterne som regel er meget travle mennesker. :)

så jeg hopper lige på hovedet i tænke tanken og finder ud af hvordan de så skal laves.. Invitationerne kommer til at ligne en bog (pga. temaet)

vi snakkede lidt om at give hvert hold gæster et eventyr med i invitationen som de så kunne få inspiration fra, men jeg tror at det ville blive for besværligt..

Har fået hjælp med at få lavet et billede af kirken om til stregtegning, og det var bare super dejligt, endnu engang tak til hende der hjalp. :ilovebryllupsklar:

har også fået tegnet et monogram med vores forbogstaver hvor de bliver bundet sammen, der er kun en lille detalje jeg lige skal have løst... jeg skal have det fra papiret og ind på computeren, da det skal ligge som vandmærke på den ene del at invitationen og en stregtegning at kirken på den anden del.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Sikke meget du allerede har styr på! Dejligt :ilovebryllupsklar:

Hvis man må være så fræk at spørge...hvor meget skal I give for den helikopter, hvor længe skal den flyve og hvilket firma "lejer" I den hos? Vi har nemlig også overvejet helikopter, bare for at prøve noget anderledes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prisen på helikopteren er 3750 for turen til og fra flakfortet, men deres hjemmeside hedder www.helikopterflyvning.dk.

evemtyrene er de "gamle" fra HC andersen og brøderne Grimm

Det var alligevel ikke så galt. Troede faktisk det var meget dyere!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har kigget lidt på brudekjoler og der faldet lidt f den her..

http://www.disneybridal.com/spring2009/bri...cess=cinderella

det er altid noget at man kan få lidt inspiration ved at kigge rundt herinde, for det hjæper meget..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op; lang tid siden din tråd har været fremme i lyset *s* Jeg tænkte bare jeg ville finde den, hvis jeg nu skulle løbe ind i dig til bridezilla-træf i Nordjylland.. ;)

Noget må der da være sket siden hen? Eller har du været i så god tid med det hele, at du har været nødt til at gå helt på vågeblus? *g*

Gad i øvrigt godt at ha' dit budget at lege med ;) det kunne der komme noget sjaw ud af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.. så er der endnu en ting der skal findes ud af..

fvordan f... fungere det der pay pal????

har fundet et par super søde sko på

shoebuy.com. (fra usa.)

men ved ikke helt hvordan det fungere... i næste måned finder jeg dog ud af det for der bliver de bestilt på den ene eller anden måde..

men vil da lige sætte et billede ind af dem..

post-35508-1242675537.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD KAJE, - hvor er de bare NUSER de sko *g* Me liiiike!!

Aner desværre ikke hvordan det fungerer med PayPal - jeg har opgivet for længe siden, fordi jeg på det tidspunkt fik at vide at man ikke kunne få det til at du' fra DK. Men det må ha' ændret sig siden..

Wow; HUSK nu lige billederne, hvis/når du får dem hjem ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sdt kortene er også lavet:

de er lavet på noget karton der har en marmoreret effekt, men grund farven er beige, og uden på er der sat et stort rødt hjerte hvor der er præget en rose i.

Teksten er:

Reserver dagen.

så skal eventyret udleves,

og derfor vil vi bede jer om

at reservere dagen så

i kan dele den med os.

datoen er:

5juni 2010

mange venlige hilsner fra

Os (altså vores navne)

invitationer kommer senere.

post-35508-1242800316.jpg

post-35508-1242800334.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har da også fået lavet en prøve på hvordan invitationen skal se ud..

teksten skal laves om for hverken tid eller sted passer, og så skal noget af guld papiret skiftes ud med det marmorerede papir, men ellers er det sådan vores invitationer kommer til at se ud.

post-35508-1242803329.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov her har jeg vist ikke været forbi og hilse på! :thumbsupsmileyanim:

Et stort velkommen til BK, kan se du også skal giftes i 2010...weeee så er der en mere at følges med! :thumbsupsmileyanim:

Sikke nogle fine ting du har fået lavet indtil videre og skøøøøøøn kjole! Me like.... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge dig fremover....

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer