Guest carinaesp

Fortvivlet brud....

29 indlæg i dette emne

Kære alle her på BK..

Jeg er så fortvivlet og også lidt såret... :cheerleader3:

Vi har inviteret dem vi så gerne vil have med og sendt STD kort ud.

Super dejligt, men her kommer skåret i glæden...

Min svigermor har en søster som havde valgt at melde sig ud af familien for mange år siden, men for noget tid siden har min svigermor fået kontakt med hende igen fordi hendes datter har fået en lille pige.. Så vi blev inviteret til barnedåb, her på søndag.

Vi har valgt at invitere dem som har haft betydning for mig og min kæreste igennem vores liv til vores bryllup, så derfor er min svigermors søster ikke inviteret.

Min kæreste har intet haft med hende og den familie at gøre og vi vil ikke have, at vores bryllup skal være samlingspunkt for "familiekomsammen", når vi vil have at det skal handle om os.. Så vi havde for længst besluttet at hun ikke ville blive inviteret for det ville være den eneste gang at vi ville se hende..

Men, men, men... Min svigermor er blevet meget hidsig fordi vi ikke vil se hendes søster og har sendt ordret denne besked til min kæreste:

"Jeg har set gæstelisten - Hvorfor er "X" ikke på? men du har vel ikke noget at sige kan da ikke være det bekendt - og i kan da ikke være bekendt at tage til barnedåb - s.u. - nu."

Efter den besked ringede min kæreste til hende og spurgte ind til beskeden og hun sagde noget i samme dur, samt sagde noget omkring at vi ville være skyld i at "X" ikke ville føle sig en del af familien...

Så vi har meldt fra til barnedåben og nu sidder jeg lidt trist tilbage.. :cheerleader3:

Jeg har hele tiden fået at vide af min mor at vi skal vælge dem vi gerne vil se på vores store dag :balloons: og ikke dem min og min kærestes forældre vil se.

Er det bare mig som er helt forkert på den..????

Jeg syntes at det er så frækt at min svigermor skal være sådan over for os og den måde hun snakker om mig på.. Jeg bestemmer intet i planerne om vores bryllup alene og min kæreste har stor inflydelse på gæstelisten og alle de andre planer..

Kan det være vores problem at hendes søster pludselig melder sig ind i familien igen????

Jeg er ked af at det blev så langt et indlæg, men jeg trængte bare sådan til at få det ud..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes overhovedet ikke at du er forkert på den. Det er JERES dag og det skal I endelig holde fast ved. Kan sørme godt forstå at I ikke har lyst til at det skal være det store familiekomsammen hvor fokus er på at de nu er "tilbage" i familien.

Synes desværre tit at man kan læse om problemer med gæstelisten herinde. Måske at svigermor skulle prøve at vende sagen om og sætte sig selv i jeres situation og se hvad hun så vill gøre.

Håber at I finder en løsning, - og mon ikke at I allerede har fundet den?

:balloons:

0

Del dette indlæg

Vi har gjort det samme som jer til vores bryllup der skal stå her d. 6/12-08. Min svigermors bror og kone er heller ik inviteret, vi var heller ik med til nogle af deres børns konfirmationer selv om at både svigermor,kæreste og min svoger+kærste var med. Så tag dem med i synes og ha det ik dårligt over det.

Det er jeres fest og store dag.

0

Del dette indlæg

Ja der er jo nogengange desværre en årsag til at svigermødre har det rygte, de har, blandt svigerdøtre...

Jeg ville nok også vælge at sige fra til barnedåben og så ellers køre helt mit eget løb!

Det er jeres bryllup og de mennesker, der bliver inviteret, skal være dem, I har lyst til at tilbringe dagen sammen med :balloons::cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er jeres dag, og jeres valg hvem i vil have med..

vi skla heller ikke have så mange med af min mors søskende dels fordi de aldrig har taget godt i mod rene, og fordi vi ikke snakker med de andre. så derfor er det kun 3 ud af 7 søskende der er inviteret, nemlig min mor, hendes storesøster og min gudfar.

jeg håber at i får en super dag, med alle JERES gæster

0

Del dette indlæg

Med mulighed for at blive lynchet prøver jeg lige alligevel..

Skal din svigermors andre søskende med? Skal alle de andre onkler og moster/fastre/tanter med?

I så fald, kan jeg godt forstå din mor, da hun er familie og jeg synes derved også at det er at holde hende udenfor.. Det er selvfølgelig jeres store dag, men det er hendes søster og hun er familie!

Forholder det sig sådan at ikke alle er inviteret af onkler osv. så er det selvfølgelig mere let ikke at invitere hende da så mange andre heller ikke er inviteret!

Men det er jo familie og mon i får en værre dag af at samle hele familien...

0

Del dette indlæg

Du er bestemt IKKE forkert på den. :balloons:

Og jeg syntes heller ikke i skal finde jer i at blive talt til på denne måde.. hvilket det lyder som om den bedre halvdel heller ikke syntes.

Jeg syntes det er meget fair at i har valgt at hun ikke er inviteret da hun ikke har været en del af familien i alle de år. Man skal jo ikke invitere bare for at invitere! Vi er herhjemme begge enige i at skal folk blive sure over de ikke er inviteret - så er de heller ikke nødvendige i vores liv. Vi vil og gider ikke negative mennesker i vores liv :cheerleader3:

Knus herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med mulighed for at blive lynchet prøver jeg lige alligevel..

Skal din svigermors andre søskende med? Skal alle de andre onkler og moster/fastre/tanter med?

I så fald, kan jeg godt forstå din mor, da hun er familie og jeg synes derved også at det er at holde hende udenfor.. Det er selvfølgelig jeres store dag, men det er hendes søster og hun er familie!

Forholder det sig sådan at ikke alle er inviteret af onkler osv. så er det selvfølgelig mere let ikke at invitere hende da så mange andre heller ikke er inviteret!

Men det er jo familie og mon i får en værre dag af at samle hele familien...

Min kæreste har valgt at tage hendes andre søskende og hans fars søskende med fordi de kender ham. Så ja, det er "desværre" kun hende som ikke kommer med..

Vi kan ikke se at hun skal med, når den eneste grund til at søsteren melder sig ind igen er pga. at hendes datter har ønsket at komme i kontakt med familien..

Og de har endnu ikke været sammen eller mødtes med hende søsteren før her på søndag, hvor datteren holder barnedåb.

Det er desuden over 7 år siden at søsteren meldte sig ud...

Vores valg er ikke at udelukke familie, men at være sammen med folk som vi kender og som har fulgt os..

Valget er min kærestes.. Han ser ikke sin familie tit. (Jeg kan tælle på fingrende i de snart 6 år vi har været sammen, de antal gange vi har mødtes med hans familie.)

Jeg kender kun deres navne og kan huske et par ansigter, men intet hænger sammen for mig.. Så gæstelisten har været omdiskuteret mht. til hans familie.

Vi havde også snakket med svigerforældrene om vores gæsteliste og der blev søsteren ikke nævnt.. Det er kun fordi at de nu skal til barnedåb at hun pludselig også burde være med til vores bryllup efter min svigermors mening..

Hvad gælder min familie er der også skåret der på hvem der skal med og ikke med..

Redigeret af carinaesp
0

Del dette indlæg

Det er altid svært at svare på hvad der er rigtigt og forkert i familierelationener.

Jeg tænkte måske at mange spørgsmål ville blive løst hvis I var taget med til barnedåben og lært dem at kende så ville I måske vide om I havde lyst til at have dem med til jeres bryllup.

Det der rørte mig mest var nok den nye mor der gerne ville lære sin familie at kende og inviterede jer med til dåben og fordi I bliver vrede på svigermor siger I nej tak til dåben og de åbne arme der er der, jeg forventer jo det er en kusine der savner sin familie og som ønsker at lære jer at kende, mit forslag er at invitere kusinen til kaffe en dag og lære hende at kende og se hvad der sker.. man kan jo altid invitere flere til brylluppet hvis det er aktuelt og ellers kan I forklare kusinen hvordan det forholder sig men at I gerne vil lære dem at kende langsomt, hvis I har lyst til det.

Hvorfor jeg ikke skriver så meget om mosteren er nok fordi hun selv valgte fra for lang tid siden og det er hendes datter der ønsker at kende familien..

Men vær tro mod jer selv.

Hilsen Anette

0

Del dette indlæg

Det er altid svært at svare på hvad der er rigtigt og forkert i familierelationener.

Jeg tænkte måske at mange spørgsmål ville blive løst hvis I var taget med til barnedåben og lært dem at kende så ville I måske vide om I havde lyst til at have dem med til jeres bryllup.

Det der rørte mig mest var nok den nye mor der gerne ville lære sin familie at kende og inviterede jer med til dåben og fordi I bliver vrede på svigermor siger I nej tak til dåben og de åbne arme der er der, jeg forventer jo det er en kusine der savner sin familie og som ønsker at lære jer at kende, mit forslag er at invitere kusinen til kaffe en dag og lære hende at kende og se hvad der sker.. man kan jo altid invitere flere til brylluppet hvis det er aktuelt og ellers kan I forklare kusinen hvordan det forholder sig men at I gerne vil lære dem at kende langsomt, hvis I har lyst til det.

Hvorfor jeg ikke skriver så meget om mosteren er nok fordi hun selv valgte fra for lang tid siden og det er hendes datter der ønsker at kende familien..

Men vær tro mod jer selv.

Hilsen Anette

Du har fuldstændig ret i at det er min kærestes kusine som ønsker kontakten. Vi havde i første omgang sagt ja til barnedåben men var i går tvunget til at melde fra fordi svigermor ikke mente at vi kunne dukke op uden en invitation til kusinens mor, altså min svigermors søster..

Så nu sidder jeg tilbage og er træt af at vi skal ligne at vi ikke vil se familien bare fordi vi ikke ønsker at have folk med som ikke har været del af vores liv...

Så ja barnedåben kunne have været et hul til at se familien og tage en beslutning om "søsteren" skulle inviters med, men det har min svigermor selv sat en stopper for...

Vi vil ikke dukke op med en invitation til det barnedåb, og sige at vi glæder os til at se hende, når vi ikke kender vedkommende....

Så vi så barnedåben som en mulighed for først bagefter at tage beslutning om hun skulle med eller ej, men det er ligesom ødelagt nu...

Redigeret af carinaesp
0

Del dette indlæg

Jeg syntes helt ærligt I skal ringe til kusinen og forklare situationen og spørge hvordan hun ser på det og så lige lad vær med at spørge svigermor om hendes mening. Hvis svigermor blander sig så fortæl I er voksne mennesker og selv kan finde ud af at tage beslutninger.

Held og lykke.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er enig med Boiskov og Søren/ Anne og forstår egentlig godt svigermoderen. Hun har efter mange år fået kontakt med søsteren igen og vil gerne lukke hende ind i familien. I har inviteret de øvrige søskende - hvorved der bliver tale om en familiebegivenhed, men har ikke inviteret den ene søster som I ikke kender. Forståeligt nok måske, men vedkommende vil gerne ind i familien og viser det tydeligt ved at invitere til barnedåben. Spørgsmålet er så bare om I vil lukke vedkommende ind. Dvs. lære hende at kende. Der er vel ingen der siger at I skal aflevere en invitation i forbindelse med at I deltager i barnedåben. Det kan I jo gøre efterfølgende. Vi taler om 2 personer, såvidt jeg kan se.

0

Del dette indlæg

jeg syntes slet ikke at din svigermor kan være det bekendt, det er sådan en stor dag, hun har slet ikke ret til at blande sig, det er jo jeres fest i bestemme helt selv, hvem der skal med.

man er jo også nød til at sætte en granse. vi har selv valgt nogle nære slegtninge fra da vi aldrig ser dem.

så jeg syntes i skal følge jeres hjerter det skal jo gerne blive en stor dag for jer og ikke din svigermor :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg havde cirka det samme problem til vores bryllup.

Vi havde et vennepar som vi ikke ser så meget andet end til nytår, og så havde de været ude og rejse i ½ år, uden vi havde hørt noget, og derfor valgte vi ikke at invitere dem med. Og sikke sur de blev bagefter.

Det er ikke engang nogen jeg så godt kan lide, så jeg valgte at lukke ørene. Jeg gad ikke have at de skulle ødelægge min dag.

Og det samme synes jeg du skal gøre. Det er ikke jeres problem hvad andre synes, man skal gøre hvad man selv synes.

Det er ikke fair når nogen bliver sure over ikke at være inviteret til ens bryllup, det er ikke deres dag, så de skal ikke bestemme noget som helst.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er såmænd enig i dine betragtninger men spørgsmålet er om man kan sammenligne dette med et vennepar som er sure over at de ikke er blevet inviteret. Her taler vi vel om en moster og en kusine som ikke er sure over ikke at blive inviteret - i og med at de vel egentlig ikke ved det- men som prøver at komme ind i en familie igen, og en svigermor/mor som godt vil give dem et skub med på vejen. Dvs. her handler det måske knap så meget om selve bryllupsfesten som om familien. Men selvfølgelig er det parrets fest og dem der bestemmer. De bliver såmænd næppe sure hvis de ikke bliver inviteret men måske skuffet hvis de opfatter det som et signal om at de ikke er velkommen i familie, og måske ikke hvis de tager lidt lettere på tingene og siger: OK Rom blev ikke bygget på en dag. Men ingen tvivl om at moderen/svigermoderen bliver skuffet, og hvad med de øvrige søskende som vist alle er inviteret. Ikke at at man skal lade sig påvirke af det, men det er da en overvejelse værd.

0

Del dette indlæg

Du får lige et medfølene kram :thumbsupsmileyanim:

Det er bare ikke i orden. Inden vores bryllup, var der også sure miner ang. hvem som skulle med og ikke skulle med.

Vi havde også valgt at invitere dem som vi kommer mest sammen med, og havde et godt forhold til. Men men der var lige nogen som ikke synes at vi kunne være det bekendt,

eller nærmere JEG ikke kunne være det bekendt. Jeg fik af vide, at jeg splittede familien ad, ved ikke at invitere dem.

Men hvorfor skulle vi lige invitere dem (selvom det er familie) når vi ikke har noget med dem ellers at gøre?

Vi ser dem meget sjældent og de snakker alligevel ikke med os. Jeg var meget ked af, at nogen ville blande sig, og beskylde mig for en masse,

som jeg ikke har gjort. Men vi valgte at holde fast på, at de ikke skulle med, og det er vi utrolig glade for at vi gjorde.

Derfor er mit råd til dig, lyt til dit hjerte, og hold fast ved dine/jeres beslutninger, for det er trods alt jeres dag og ikke andres. BASTA

Håber i finder ud af det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej allesammen..

I lørdags fik jeg noget af en opringning. Min svigermor har to søstre, den ene som sagt som forlød familien. Men jeg fik altså denne opringning fra den anden søster, som åbenbart lige skulle give hendes mening til mig, eftersom hun ikke ville ringe til min kæreste i stedet, selvom jeg forklarede at hun bare kunne ringe til ham selvom ham lavede projekt oppe på hans skole.

Hun syntes at vi ikke kunne være bekendt ikke at invitere "X" søster med og at hun i så fald heller ikke ville med til brylluppet og det blev sagt på sådan en arrogant måde at der ikke var nogen tvivl om at hun troede at hun kunne bestemme hvem vi ville have med på listen.. :cheerleader3: Jeg blev sur, men jeg sagde bare at det måtte hun selv om, så det endte med at hun bare sagde at hun ville snakke med min svigermor om det til barnedåben og at hun ville ringe til min kæreste på et andet tidspunkt..

Da jeg lagde på ringede jeg straks til min kæreste som blev vred over at hun ikke ringede til ham og over det hun havde sagt..

Også jeg blev vred og fustreret over at min kærestes moster som jeg så vidt kan huske kun har set en gang, har den frækhed at beklage sig til os...

Kan hun virkelig være bekendt at ringe til os om sådan noget????

Det er da "X" søster som burde ringe og snakke med os.

For lige at remse op på historien, så sendte vi STD kort ud for knap 2 måneder siden og fik adresser fra vores forældre.. Det vil sige at min svigermor udemærket vidste hvem der kom med og sendte os adresserne og "X" søster var ikke med og blev ikke nævnt da vi snakkede om invitationer hjemme hos dem i august.

Men nu hvor "X"'s datter holder barnedåb, så mener min svigermor at søster skal med. Vi har ikke snakket med "X" søster overhovedet.. Invitationen til barnedåben, som forgik i går, gik igennem min svigermor og den eneste dag vi kommer til at se og snakke med "x" søster ville være på vores bryllupsdag, så derfor kan vi ikke se hvorfor hun skal inviteres...

Så hvorfor inviterer "X" søster når hun ikke engang har snakket med os personligt?

Vi var forresten ikke med til barnedåben...

Det hele er sket på omkring to måneder og der er ingen som får de endelige invitationer før tre måneder inden bryllupet...

Jeg er simpelthen så træt og ked af det.. Jeg går og bliver vred.. Og så er jeg på randen til tårer... Mit humør svinger helt vildt... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er enig med Boiskov og Søren/ Anne og forstår egentlig godt svigermoderen. Hun har efter mange år fået kontakt med søsteren igen og vil gerne lukke hende ind i familien. I har inviteret de øvrige søskende - hvorved der bliver tale om en familiebegivenhed, men har ikke inviteret den ene søster som I ikke kender. Forståeligt nok måske, men vedkommende vil gerne ind i familien og viser det tydeligt ved at invitere til barnedåben. Spørgsmålet er så bare om I vil lukke vedkommende ind. Dvs. lære hende at kende. Der er vel ingen der siger at I skal aflevere en invitation i forbindelse med at I deltager i barnedåben. Det kan I jo gøre efterfølgende. Vi taler om 2 personer, såvidt jeg kan se.

Hej

Jeg er skam enig.. Problemet er bare at det ikke er "X" søster selv eller hendes datter som inviterede os til barnedåben og jo min svigermor sagde bestemt: kom med en invtitation til "x" søster til barnedåben eller lad være med at komme til barnedåben, for vi kunne ikke være andet bekendt..

Så vi har ingen chance haft for at snakke med "X" søster og forklare os..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ærlig talt at din kæreste skulle tage affære her!

det er HANS mor, Hans moster og hans "x" Moster!

Jeg nægter at tro at du har nedlagt veto mod nogen i hans familie eller nogle han gerne vil have med som gæst! Derfor er det ikke fair at de dumper det her på dig, og det skal HAN fortælle dem..

Jeg synes de er så tarvelige, og når jeg hører om de her situationer er jeg glad for at jeg ikke har noget at gøre med svigerne, og bruddet kom før brylluppet.

Det lyder surt, men det er det bestemt ikke :thumbsupsmileyanim: og jeg bebrejder heller ikke din kæreste, men det er bare hans job og uanset hvilken forklaring og hvor meget du rationaliserer med svigermor, kommer hun aldrig til at sige "jamen det kan jeg godt forstå, skal nok blande mig udenom" så han må slå i bordet og sige at det ikke er til disskussion.

Troede egentlig at det hun var mest fortørnet over var at i ville tage med til barnedåb! hun sagde jo at det måtte i ikke hvis i ikke inviterede, i tog så ikke afsted, så burde hun da komme over det, ellers er det jo bare "trusler" og de vil blive ved indtil hun får sin vilje..

Og husk! man skal IKKE belønne dårlig opførsel.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er skam enig.. Problemet er bare at det ikke er "X" søster selv eller hendes datter som inviterede os til barnedåben og jo min svigermor sagde bestemt: kom med en invtitation til "x" søster til barnedåben eller lad være med at komme til barnedåben, for vi kunne ikke være andet bekendt..

Så vi har ingen chance haft for at snakke med "X" søster og forklare os..

Okey: Alt er gået gennem svigermor "kom med en invitation til festen og I får en til barnedåben". Nej der var jeg godt nok også stået af. Og ja her må din kæreste op på mærkerne og vise flaget. Det er jo hans familie.

0

Del dette indlæg

Du er slet ikke forkert på den!!!! Det er jeres dag og det er JER der bestemmer hvem der skal med!!!

Hvor er hun bare for meget, altså!! Ja alle tre søstre da... Det er selvfølgelig ikke nogen sjov situation for jer og da slet ikke for dig da hun beskylder dig for at betemme det hele. Der mener jeg at din kæreste burde gøre det meget klart over for hende og sine mostre at der er JERES bryllup og JERES planlægning, ikke din. Og at i invitere dem I har lyst til!

Vi har heller ikke inviteret mine mostre og min fættere og kusiner. Jeg ser dem aldrig efter jeg er blevet 'voksen' og har intet forhold til dem. Min mor begyndte sidste år at snakke om at så kunne vi bruge min to små fættre som brude svende. her måtte jeg jo så fortælle hende at de altså ikke skulle med. jeg fik lidt ondt i maven, men min mor tog det i stiv arm og sagde at det kunne hun godt forstå.

Men hold fast i jeres ønsker omkring hvordan dagen skal være ellers ender i med at gøre alle andre tilfredse end jer selv så i ikke får jeres drømme bryllup.

held og lykke

Du får lige et par af dem her :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kære alle her på BK..

Jeg er så fortvivlet og også lidt såret... :boohoo:

Vi har inviteret dem vi så gerne vil have med og sendt STD kort ud.

Super dejligt, men her kommer skåret i glæden...

Min svigermor har en søster som havde valgt at melde sig ud af familien for mange år siden, men for noget tid siden har min svigermor fået kontakt med hende igen fordi hendes datter har fået en lille pige.. Så vi blev inviteret til barnedåb, her på søndag.

Vi har valgt at invitere dem som har haft betydning for mig og min kæreste igennem vores liv til vores bryllup, så derfor er min svigermors søster ikke inviteret.

Min kæreste har intet haft med hende og den familie at gøre og vi vil ikke have, at vores bryllup skal være samlingspunkt for "familiekomsammen", når vi vil have at det skal handle om os.. Så vi havde for længst besluttet at hun ikke ville blive inviteret for det ville være den eneste gang at vi ville se hende..

Men, men, men... Min svigermor er blevet meget hidsig fordi vi ikke vil se hendes søster og har sendt ordret denne besked til min kæreste:

"Jeg har set gæstelisten - Hvorfor er "X" ikke på? men du har vel ikke noget at sige kan da ikke være det bekendt - og i kan da ikke være bekendt at tage til barnedåb - s.u. - nu."

Efter den besked ringede min kæreste til hende og spurgte ind til beskeden og hun sagde noget i samme dur, samt sagde noget omkring at vi ville være skyld i at "X" ikke ville føle sig en del af familien...

Så vi har meldt fra til barnedåben og nu sidder jeg lidt trist tilbage.. :cheerleader3:

Jeg har hele tiden fået at vide af min mor at vi skal vælge dem vi gerne vil se på vores store dag :thumbsupsmileyanim: og ikke dem min og min kærestes forældre vil se.

Er det bare mig som er helt forkert på den..????

Jeg syntes at det er så frækt at min svigermor skal være sådan over for os og den måde hun snakker om mig på.. Jeg bestemmer intet i planerne om vores bryllup alene og min kæreste har stor inflydelse på gæstelisten og alle de andre planer..

Kan det være vores problem at hendes søster pludselig melder sig ind i familien igen????

Jeg er ked af at det blev så langt et indlæg, men jeg trængte bare sådan til at få det ud..

- Nej ! det kan på ingen måde være jeres problem. Og hvor er det da bare respektløst af din svigermor !

Tag en snak med hende, og forklar hende, at det er jeres bryllup, og at i kun invitere de gæster,

som i har god kontakt med. Det må hun da kunne forstå. Uanset hvad, skal i ikke give efter.

Det er JERES dag. Og hvis hun vil gå og være sur, så lad hende om det.

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres søde ord.. :thumbsupsmileyanim: Det er virkelig en stor støtte..

Jeg er meget glad for at få jeres meninger..

Vores kommunikation med svigermor er begrænset lige for tiden. Siden hendes sidste sms omkring barnedåb har hun ikke haft kontakt med os, bortset fra en sms i dag hvor vi er blevet inviteret til min svigerfars fødselsdag denne weekend.

Hun plejer altid at ringe og tjekke op på min kæreste en gang om ugen, så der er ingen tvivl om hvordan stemningen er fra hendes side... Så det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå i weekenden.

Håber at vi får snakket ud om det, men jeg er desværre ikke sikker da jeg kender min svigermors stædighed.... Tror desværre at det bliver endnu en af de dage hvor hun stirre surt og tvært på en og kommer med nedladende kommentarer...

Men man har lov til at håbe på det bedste, det er jo trods alt min svigerfars fødselsdag.

Jeg ved godt at det hele kan lyde meget negativt, men jeg holder af min svigermor trods alt. Hun har desværre bare ikke den bedste måde at kommunikere på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer