Camillasc

Sensommerbryllup ved skovsøen 2009

134 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastiske billeder! Kan godt lide, at du lige har sneget SATC-pigerne ind! :cheerleader3:

Apropos pæoner, så skal jeg selv giftes til september og jeg EEELSKER pæoner. Min blomstermand sagde, at han kan jo bestille det meste (også pæoner) i september, men at de ofte er af dårlig kvalitet og derfor hurtigt bliver grimme...

Jeg så på et tidspunkt en flot brudebuket i lyng. Det er også meget natur og efterårsagtigt, synes jeg.

Eller hvad med at genbruge ideen med grene (f.eks. birkegrene) sammen med nogle sartere blomster? Eller bær? FOr at blive i natur og efterårs/sensommerideen...

Glæder mig til at se mere! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan nu ikke selv tage æren for collagerne, den slags kan jeg ikke finde ud af, de er fundet ved at søge inspiration board og så forsk. søgeord på google pictures. Ellers er mange (jeg har flere) fra en af mine yndlingsblogs http://snippetandink.blogspot.com/

Og Line har selv tænkt på det med grenene i buketten og har noget i tankerne som jeg leder efter på billede som jeg kan give Jacob med til blomsterhandleren

0

Del dette indlæg

Hej så kom jeg også her forbi :cheerleader3:

Du virker som om du har styr på en masse og ingen stress -HAHA-

Det er virkelig et smukt sted I skal holde festen WOW siger jeg bare :)

Kjolen er så smuk til dig, og udtrykket i det ansigt siger bare at det er DIN kjole :lol: Og dejligt at din mor ville sponsorere lidt til den :cheerleader3:

Synes også at du skal have et :pokey: for at fri til din kæreste :)

Glæder mig til at følge din planlægning, og dit tema :bearhug:

Redigeret af KiraNerys
0

Del dette indlæg

Den sidste uge har jeg brugt på at være kreativ og har forsøgt mig med 2 grundopstíllinger til dekorationer.

Den ene var den her, og den var rigtig fin. men den var ikke ret stabil og en anelse klodset og bastant til et forholdsvis lille bord.

post-33080-1248812643.jpg

I dag har jeg så prøvet en anden type som jeg vil lægge billeder af i morgen med blomster (og måske et senere i dag uden). Jeg tror jeg har en vinder. den er let og elegant, men samtidig rustik og natur. Samtidig har jeg forsøgt mig med bordkortene men tror også her jeg ændrer ideen lidt. Grenhjerterne er super flotte og ødelægges lidt af et navneskilt, så jeg tror det bliver med et navneskilt påbundet, men det skal jeg også forsøge mig med i morgen.

Den nye idé har også betydet mere knald på farven hvilket jeg er glad for for det er lidt mere mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En prøvebordopdækning

Så har jeg prøvet at dække ved et bord, ville egentlig også gerne prøve ved et rundt bord da det jo er det vi skal have. Synes selv det er super flot og så er det enkelt og billigt.

Træskellettet har jeg lavet af grene fra naturen og en limpistol. derudover er der brugt:

2 bløde stykker pyntegræs

2 vilde hybenroser fundet nede på p-pladsen (her håber jeg at kunne få enten hyberoser eller pink høstanemoner eller evt. en pink dahlia med enkelte kronblade ala den her http://bp0.blogger.com/_eaKbvlcIK10/SD091T...acula+(own).jpg )

Og en af den sidste blomst jeg ikke ved hvad hedder den er klippet op i 3 plus lidt til hjerterne.

Hvad synes I, hvor skal mit bordkort være; skal det limes på hjertet eller skal det skrives på naturpapir og så hænges i en bastsnor fra hjertet eller ????

Hvad med lys, tror i vi bliver trætte af ikke at have lys på bordene. I stedet vil vi så have i vindueskarme og andre relevante steder og derudover er der smuk belysning i lokalet som kan dæmpes.

Jeg er vild med at det er enkelt men hvad synes I om de hvide servietter på hvid dug

Og til sidst hvad synes I i forhold til dekorationen i mit forrige indlæg

Billeder:

post-33080-1248860836.jpg

post-33080-1248860865.jpg

post-33080-1248860884.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla!

Jeg synes, at det er rigtig flot. Jeg kan bedre lide denne borddekoration, der er mere organisk end den første. Jeg synes også hjerterne er søde. Med hensyn til bordkort, så kunne det sikkert være meget flot at lade det hænge i en snor. Jeg ville nok ikke vælge bast, men snarere sådan en grov, naturagtig snor - jeg ved ikke hvad det hedder.

Jeg ville nok lade enten dug eller servietter eller begge være en anden farve. F.eks. sådan en lys, støvet, vissen græsgrøn - hvis du kan forestille dig det. det ville være flot med de hvide tallerkner. Mit indtryk, når det sådan er hvidt i hvidt, er at det bliver mere "ferskt" og "pænt" end naturagtigt.

Nå, det var et par kommentarer med forhåbentlig konstruktiv kritik :thumbsupsmileyanim: Jeg håber, at det er ok med mine kommentarer - du kan jo altid ignorere dem... :thumbsupsmileyanim:

Knus fra Line

0

Del dette indlæg

Hej Camilla!

Jeg synes, at det er rigtig flot. Jeg kan bedre lide denne borddekoration, der er mere organisk end den første. Jeg synes også hjerterne er søde. Med hensyn til bordkort, så kunne det sikkert være meget flot at lade det hænge i en snor. Jeg ville nok ikke vælge bast, men snarere sådan en grov, naturagtig snor - jeg ved ikke hvad det hedder.

Jeg ville nok lade enten dug eller servietter eller begge være en anden farve. F.eks. sådan en lys, støvet, vissen græsgrøn - hvis du kan forestille dig det. det ville være flot med de hvide tallerkner. Mit indtryk, når det sådan er hvidt i hvidt, er at det bliver mere "ferskt" og "pænt" end naturagtigt.

Nå, det var et par kommentarer med forhåbentlig konstruktiv kritik :thumbsupsmileyanim: Jeg håber, at det er ok med mine kommentarer - du kan jo altid ignorere dem... :thumbsupsmileyanim:

Knus fra Line

Tal for indput, ved godt hvad for en snor du mener, for det er også den jeg mener, ved ikke hvorfor jeg altid klader den bast sejlgarn måske.

Med hensyn til duge så bliver de hvide for de er bestilt, med servietterne er det faktisk den farve som jeg oprindelig havde tænkt. Men jeg ved det ikke helt, kan godt lide at de måske bliver lidt pænt sådan sat op imod dekorationerne og stedet som er beklædt med rå kalmarbrædder. Nå det må jeg lige tænke over og måske forsøge at dække et bord med grønne servietter

0

Del dette indlæg

Smukke dekorationer!!! Og jeg synes bestemt, du skal holde det andet i hvidt, da dekorationer og omgivelser på den måde kommer mere til sin ret. (Sammenlignet den hvide baggrund, hvor kunstbilleder hænger, hvis du forstår...?) Derfor ville jeg også holde servietterne i hvid.

Jeg synes virkelig, jeres tema er fedt og ideel til jeres feststed :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Skal i forresten lige have et hurtigt sneak peak af manden i noget af hans outfit - vi mangler stadig skjorte, sko og slips

Synes selv han er ret lækker, og så er det hans første jakkesæt nogensinde og han gør det kun for mig

post-33080-1248871079.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer