Camillasc

Sensommerbryllup ved skovsøen 2009

134 posts in this topic

Gæstebog

Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg vil have som gæstebog. Læste om en sød idé hvor nogen havde fundet sten som gæsterne skulle skrive på og så kunne de pynte rundt om i haven med dem og læse dem af og til.

Jeg har overvejet at gøre det samme men med træskiver der bliver lakeret og udstyret med en snor så de kan hænge i træerne eller ligge rundt om i haven, jeg har set på de her

post-33080-1251366874.jpg

Men så har jeg også fundet den her på DaWanda som jeg også synes er fed

post-33080-1251367163.jpg

post-33080-1251367172.jpg

0

Annonce ♥

Gæstebog

Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg vil have som gæstebog. Læste om en sød idé hvor nogen havde fundet sten som gæsterne skulle skrive på og så kunne de pynte rundt om i haven med dem og læse dem af og til.

Jeg har overvejet at gøre det samme men med træskiver der bliver lakeret og udstyret med en snor så de kan hænge i træerne eller ligge rundt om i haven, jeg har set på de her

post-33080-1251366874.jpg

Men så har jeg også fundet den her på DaWanda som jeg også synes er fed

post-33080-1251367163.jpg

post-33080-1251367172.jpg

NØJ den er FIN!!! Har du evt et link??

0

Så fik jeg bestemt mig for gæstebogen og det blev bogen, så håber jeg bare den kan nå frem inden. Og derfor Gitte må du gerne få et link men jeg ved ikke om hun har flere, var lidt frisk og gav det ikke fra mig da det er unika og jeg ikke havde bestemt mig

Men den kan ses her

http://en.dawanda.com/product/4126774-Handbound-wood-journal

Ellers får jeg ikke skrevet så meget da jeg har travlt med de sidste forberedelser og så har det også taget nogen dage at komme mig oven på min polterabend den 6. september, det var så fedt, men mere om det følger.

Jeg tror nu efterhåneden jeg har styr på det meste, mangler dog en taske og det må jeg på udkig efter

Og så har jeg fået arbejde............

0

Annonce ♥

Super flot gæstebog, den passer jo bare perfekt til jeres dag :) Og så kender jeg iøvrigt godt det der med at de sidste ting lige skal på plads og at tiden er ved at være knap.. :cheerleader3: 16 DAGE TILBAAAGEEEEEE --- WEEEEE :ilovebryllupsklar:

Tillykke med jobbet :denmarkflag:

0

Tøj m.v.

Okay i morgen må jeg have billeder ind af alle de nye ting, men nu mangler jeg næsten ingenting. Jeg fik igår en perlekæde af mine forældre og købte selv en taske og de andre sidste småting til mit outfit. Børnenes tøj og sko er klar og i morgen skal vi hente skjorte og slips til manden.

Mad og drikke

Vi mangler stadig en velkomstdrink og at blive helt sikre på hvilken suppe vi vil have til natmad.

OppyntningSå knokler jeg stadig med træstativerne og træhjerterne men jeg skal nok nå det. Jeg har fået bestilt blomster og mangler lys og servietter.

Polter

Min polter mangler jeg stadig at fortælle jer om og det kommer lige om et øjeblik. Eller måske i morgen for jeg skal til at i seng og have min skønhedssøvn

Hår og make-up

Ellers var jeg til frisøren i går og ud over at finde ud af håret bestilte jeg tid til makeup der og har afbestilt min anden tid............... 500 kr. sparet. Mit hår skal flettes i en grov fletning rundt om hovedet og så skjules bag en høj hestehale der skal holde mit slør og ellers skal mit baghår være helt enkelt glattet og bukket ind mod hovedet. Det bliver superflot.

Og så er der bryllupskagen men den kræver sit helt eget indlæg for det har været den sidste uges gyserhistorie

0

Jeg skal hente min kjole i dag.......................... :cheerleader3: Og om et øjeblik så åbner posthuset med pakke fra Letland, min gæstebog. I går blev grunddekorationerne færdige, tror jeg skal have en blærerække for jeg er ret stolt.

Stay tuned for nu kører det herhjemme

0

Annonce ♥

By the way... Har set en regnbue paraply i Tiger. Den kostede 50,-

Synes også jeg havde hørt man kunne få dem billigt der, men vi har valgt at have en hvid og en sort i stedet, regnbuen er mere mig men det er det første Jacob har bestemt så det skulle han have lov til

0

By the way... Har set en regnbue paraply i Tiger. Den kostede 50,-

Synes også jeg havde hørt man kunne få dem billigt der, men vi har valgt at have en hvid og en sort i stedet, regnbuen er mere mig men det er det første Jacob har bestemt så det skulle han have lov til

Ej er det nu også nødvendigt ;))

Uha jeg syntes det hele er så fint Camilla ... Jeg glæder mig meget til at se det hele fra jeres store dag ... håber du har det godt :cheerleader3:

0

Så er kjolen hentet og den sidder som en drøm. Jeg kommer så meget til at tude på min bryllupsdag, altså af glæde.............. Kan også godt mærke at nu er det ved at være snart og sommerfuglene sværmer rundt i maven. Skal i forresten se billeder fra i går......................

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv har lige en hel knude i maven, vi har haft en del spørgsmål ang. kirken og har sendt dem alle til præsten da jeg ikke ved hvem der tager sig af hvad. Jeg har godt vidst der måske var lidt for mange spørgsmål men nu har jeg sådan en lidt øv fornemmelse i maven.

Har fået det her svar fra vores søde præst på mine 2 sidste spg. og er blevet i tvivl om han er blevet helt træt af mig for det har jeg jo ikke lyst, berolig mig lige og sig at det bare er fordi han gerne vil have arbejdsro.

Og så tror jeg ikke der skal være flere spørgsmål.

Det går aldrig galt til et bryllup - og jeg er sikker på, at alting nok skal forløbe perfekt på jeres store dag!

0

Sødeste Camilla!

Jeg tror da bestemt ikke at jeres præst er træt af dig, jeg tror måske bare at han ikke syntes at du skal bekymre dig så meget ;) Han har jo helt styr på hvordan og hvorledes, tænk på hvor mange gange han har prøvet det.

Ellers så syntes jeg at det lyder til at du har styr på det? Der er jo kun 9 dage til den store dag...weeee :thumbsupsmileyanim: Glæder mig bare sååå meget :cheerleader3:

Så væk med knuden og op med humøret :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja jeg er her, har været på familieweekend denne weekend, mens manden var på PA.

Jeg har det bedre nu, synes stadig jeg måske har været lidt til besvær men vælger at fokusere på hans sidste sætning jeg er sikker på, at alting nok skal forløbe perfekt på jeres store dag

Og d et bliver så fedt, glæder mig helt vildt, selv regnvejr kan ikke slå mig ud, Jacob sagde også i går at hvis det blev regnvejr var det for sådan en skovsø er smuk i regnvejr og kærligheden skulle nok lyse festen op.

0

Ja jeg er her, har været på familieweekend denne weekend, mens manden var på PA.

Jeg har det bedre nu, synes stadig jeg måske har været lidt til besvær men vælger at fokusere på hans sidste sætning jeg er sikker på, at alting nok skal forløbe perfekt på jeres store dag

Og d et bliver så fedt, glæder mig helt vildt, selv regnvejr kan ikke slå mig ud, Jacob sagde også i går at hvis det blev regnvejr var det for sådan en skovsø er smuk i regnvejr og kærligheden skulle nok lyse festen op.

Det er jeg glad for at høre, det er også en god sætning at fokusere på. For selvfølgelig bliver alt perfekt den dag :thumbsupsmileyanim: Og er det ikke også noget med at hvis det bliver regnvejr så symboliserer det rigdom?? ;)

0