Camillasc

Sensommerbryllup ved skovsøen 2009

134 posts in this topic

Annonce ♥

post-33080-1253603925.png

Og 4 dage tilbage, i dag skal min datter og jeg lave kirkehæfter programmer o.l.

Uhh lad os håbe på at det ikke kommer til at regne - vi skal nemlig have taget billeder på en golfbane, og måske ikke lige det fedeste sted at stå med en hvid kjole og vådt græs - så er jeg da ihvertfald sikker på at den bliver grøn indenvendigt :bearhug:

Ihh er du ikke ved at være spændt? Jeg skal bage bunde til bryllupskagen imorgen, så der tror jeg at det rigtig kommer til at gå op for mig at det snart er nu :thumbsupsmileyanim:

0

Uhhh 3 dage, det er vildt. I går øvede vi brudevals, lidt sent men det gik faktisk godt, har også torsdag aften og fredag formiddag til at øve. Vi måtte dog tage en ommer efter den første ½ time da jeg havde undervist Jacob spejlvendt, men vi reddede det.

Men lige nu er kæresten på kursus med overnatning og dagen i dag står på færdiggørelse af kirkehæfter, menukort og træhjerter og forhåbentlig småkagebagning.

I morgen skal jeg i vores kolonihave og høste æbler til eftermiddagsfrugt til efter kirken og købe champagne og servietter og en hvid undertrøje til manden.

Og det er det!!!!! jeg mangler ikke andet, men jeg har jo også kun omkring 88 timer som jeg blev gjort opmærksom på i en anden tråd ;-)

Nå ja og den helt lokale vejrudsigt ser fantastisk ud

post-33080-1253690555.png

0

Annonce ♥

Så er det i morgen :thumbsupsmileyanim::bearhug::griner:-

Begyndende forkølelse, ondt i halsen og manglende søvn er lige meget for jeg skal giftes i morgen, og det bliver en fantastisk dag også vejret (vi er en anelse afhængige af vejret med vores foto og feststed)

post-33080-1253864874.png

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Camilla, stort stort tillykke med jeres store dag i dag .. Håber det hele bliver fantastisk og fortryllende :)

Tak skal i have allesammen. det var en helt fantastisk dag og jeg glæder mig til at fortælle mere og vise billder når jeg er frisk igen

0

Annonce ♥

Her er et lille udpluk af fantastiske Torben Thorhauges billeder, de er virkelig smukke og jeg blev helt rørt da vi fik dem. Desværre er de komprimeret for at kunne vise dem her men de er altså endnu smukkere i min udgave

post-33080-1254393090.jpg

post-33080-1254393100.jpg

0

Annonce ♥