Camillasc

Sensommerbryllup ved skovsøen 2009

134 posts in this topic

Noget Blåt

Til min fødselsdag fik jeg noget blåt, vidste godt at min bedstemor ville lave det til mig, da hun havde fået mål, men hun var hurtigere end jeg troede. Den er så flot og så ved jeg at der er lagt så meget arbejde og kærlighed ind i tilblivelsen.

Mit helt eget håndlavede kniplingsstrømpebånd, billederne er desværre blevet lidt blå også, men man får alligevel en fornemmelse

post-33080-1248946725.jpg

post-33080-1248946742.jpg

Edited by Camillasc
0

Annonce ♥

Nårh altså!! Tror bare i får det smukkeste bryllup nogensinde!!

Og hvor jeg bare æælkser det strømpebånd din bedstemor har lavet! det er bare så sødt og romantisk og så det faktum at din bedste har lavet det er bare for fantastisk!!

Jeg kan se at du har et andet emne oppe omkring dit hår med slør og her vil jeg gerne forslå dig at få lavet masser af bløde krøller i dit hår istedet for at sætte det op. en god frisør vil kunne lave det så det holder hele dagen, og strukturen i frisøren vil sagtens kunne bære sløret.

så får du det bløde look

0

Til gåture i aftenbrisen

Jeg har jo ingen ærmer i min kjole og jeg er ikke så meget til sjælevarmere, boleroer og lignende, så jeg har fået en veninde til at strikke denne her i råhvid

http://www.lundpluslund.dk/amaster/shop/in...tNumber=V2-2170

Enten i uldgarn eller i en uld og silkeblanding, kan godt lide kontasten mellem den fine kjole og det rå look i vesten, men den kontrast har jeg vist fået slået fast at jeg godt kan lide generelt.

Jeg er dog også til lidt sjov og ballade og har en tendens til ind imellem at synes at mit tema bliver lidt for pænt. Derfor er jeg bl.a. glad for den nye drejning med pink blomster. Nå men til at holde vensten sammen har jeg kigget lidt på brocher. Kunne jo vælge en stor sikkerhedsnål men har fundet dem her på DaWanda (europas svar på Etsy, men uden told da de fleste sender indenfor EU)

http://en.dawanda.com/product/1292662-Tree-Felt-Brooch

http://en.dawanda.com/product/3237570-enna...rosche-aus-Holz

Hvad siger i er det for meget

0

Har vildt lyst til at plalægge, være kreativ o.l. lige nu men kan ikke finde hoved og hale i hvor jeg skal begynde eller ende, aner ikke helt hvad jeg mangler eller hvad jeg reelt kan lave nu. Jeg har aldrig været til bryllup før så................

Jeg skal have fundet ud af bryllupskagen, hvad den skal smage af osv. Jeg skal have fundet ud af hvilken musik vi skal høre og hvordan det skal sammensættes så der kommer gang i dansegulvet og alle aldersgrupper tilgodeses. Jeg skaæl have skaffet Gustavs tøj og det sidste af Jacobs jeg skal have skaffet vin m.v. Og så er jeg meget alene med det, Jacob er ikke ligeglad men det er klart min fest og det har jeg vidst hele tiden, men jeg savner bare lidt indput indimellem også bare for at høre at det ikke er helt hen i vejret i forhold til hans smag.

Øv og så er jeg lige kommet på et aktiveringskursus så samtidig har jeg været nød til at sætte det hele lidt på stand by plus at vi har en masse renoveringsarbejde i vores kolonihave

Men jeg er så bange for at stå på dagen og så er der bare et eller andet vigtigt som jeg har glemt............ kender i følelsen. Håber det er normalt at panikke lidt

Desuden har jeg fundet ud af at den kirke jeg oprindelig ville giftes i alligevel ikke skal holde sagnedag den 26 og derfor muligvis er ledig, men vi har jo sendt indbydelser ud med sted og det hele. Øv

0

Annonce ♥

nu er det første gang jeg kigger i din planlægning.. så velkommen hertil...

Hvor er det bare en sød og enkel stil i kører.. det er jeg bare helt vild med..

Især bordopdækningen du har lavet.. SUPER godt.. :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Camilla

Jeg er fuldstændig vild med din borddækning. Så lækkert. Det er meget fersk men samtidig meget roligt. Så jeg synes bestemt ikke det gør noget at du har den hvide "baggrund" til dit naturpynt :thumbsupsmileyanim:

Mht bordkort så jeg i et af afsnittene af "Den store dag", det hvor de holdt teltbryllup, hvis du har set det, at de skrev navnene på et stykke lækkert papir, kunne være naturpapir i dit tilfælde. Klippede det i passende størrelse og så bukkede enderne rundt om hjertet og limede det fast. Det så rigtig godt ud. Tænker at du kan bruge den samme løsning.

Mht. lys, kunne jeg forestille mig at det ville se godt ud med små stager med fyrfadslys i rundt om dekorationen eller "strøet" tilfældigt på bordet når de nu skal være runde. Hvis du vil peppe den hvide dug lidt op kunne du strø søgræs i et tyndt lag og så stille de små fyrfadsstager oven på.

Men alt i alt lækkert.

Knus

0

Hvad nu hvis der bliver slagregn? Det er mit store skræksenarie lige pt. Der hvor vi skal holde brylluppet er der ikke megen spildplads så planen er at vi efter kirken og indtil middagen skal være udendørs for ikke at gå i vejen for køkkenpersonalet.

Der er et mindre festtelt og lidt overdækkede bænke hvor der bliver dækket op med snacks og lidt champagne, men hvad nu hvis det bare står ned, så skal vi næsten være indendørs og så er de næsten 2 timers break svære at få til at gå. I forvejen er jeg i syv sind om hvad gæsterne skal lave mens vi bliver fotograferet m.v.

Tror måske der kommer lidt kortspil og have spil og området er lækkert til en lille gåtur, desuden er der nogen der lige skal indlogeres, men alligevel det er lang tid. Hvad laver man der? Vi har aldrig været til bryllup.

kryds læige fingre for solskin ikke

0

Hvad nu hvis der bliver slagregn? Det er mit store skræksenarie lige pt. Der hvor vi skal holde brylluppet er der ikke megen spildplads så planen er at vi efter kirken og indtil middagen skal være udendørs for ikke at gå i vejen for køkkenpersonalet.

Der er et mindre festtelt og lidt overdækkede bænke hvor der bliver dækket op med snacks og lidt champagne, men hvad nu hvis det bare står ned, så skal vi næsten være indendørs og så er de næsten 2 timers break svære at få til at gå. I forvejen er jeg i syv sind om hvad gæsterne skal lave mens vi bliver fotograferet m.v.

Tror måske der kommer lidt kortspil og have spil og området er lækkert til en lille gåtur, desuden er der nogen der lige skal indlogeres, men alligevel det er lang tid. Hvad laver man der? Vi har aldrig været til bryllup.

kryds læige fingre for solskin ikke

Søde Camilla,

Det er vores bryllupsdag den dag, så selvfølgeligt kommer solen til at skinne, det bliver behagelige 15-17 grader, så ingen smelter i deres festtøj og bekymringerne om tidsfordriv bliver gjort til skamme!

Gæster er heldigvis nogle fantastiske væsner - og de fleste får hurtigt fundet sammen med nogen de har noget til fælles med, og hyggesnakker indtil de skal gå til bords, sådan har det i hvert fald været til alle de bryllupper jeg har deltaget i (hvilket ikke er mange, men nok til at jeg mener jeg har en mening om det ;))

Til et af de bryllupper jeg har været med ved, blev ventetiden bl.a. fordrevet med at alle gæster fik taget et billede, som brudeparret efterfølgende har sat i gæstebogen, hvor alle var tildelt en side, hvor de kunne skrive en personlig hilsen til parret.

Så hvis I har en gæstebog, kunne det jo passende være et godt tidspunkt for gæsterne at skrive lidt i den.

Og når I også byder på lidt vådt og tørt, tror jeg ikke du skal være alt for bekymret for de 2 timer!

Hvis området er til det, kan I jo lægge op til at man gerne må udforske naturen, og havespil som kroket, ringspil, konge kub(eller hvad det nu hedder) er altid gode og underholdende måder at fordrive lidt ventetid.

Jeg er sikker på at du finder en god løsning!!!!

Krams

K

0

Annonce ♥

Okay panikken har forladt min krop, selvfølgelig bliver det godt vejr og vi vælger at holde fast i den gamle tidsplan og madplan.

I sidste uge fik vi købt vin, en af vores yndlingsvine Palo Alto til 6 flasker for 180 mod en normalpris på omkring 400. Oveni det hele og hvad vi slet ikke havde overvejet er at flakernes etiket passer perfekt til vores tema

post-33080-1250668395.jpg post-33080-1250668408.jpg

I går fik vi så bestilt blomster til dekorationerne, det endte med nogen af dem jeg brugte i første omgang og så små pink grenroser i stedet for vilde hybenroser. det var så meningen at jeg skulle gå og Jacob bestille brudebuketten, men der gik ren bridezilla i mig og det endte med at vi bestilte den i fællesskab, i aften skal vi så sende et par billeder af det vi har tænkt os helt præcis.

Desuden var vi ved præsten, et møde jeg havde frygtet for jeg har aldrig mødt manden. men han var så behagelig og nede på jorden så det var dejligt og nu er jeg helt rolig igen.

Vi valgte at starte ud med at synge "kærlighed er lysets kilde" som salme nummer 1, "Nu falmer skoven" som salme nummer 2 og "det er så yndigt" som salme nummer 3. Lige inden salme nummer 3 synger min søster "Du kom med alt hvad der var dig"

Til slut skal i lige have et billede af min mindste brudepige, min søster har en kjole i samme stof men en lidt anden facon. Kjolen er lidt for stor og vi havde syerske ude og sætte nåle i til at lægge ind

post-33080-1250668965.jpg

post-33080-1250668977.jpg

0

Hvor er hun da bare for kær......

Super flot kjole i har fundet til hende..

Tak, min søster har lige været 3 mdr i Kina og har fået kjolen syet dernede sammen med en kjole i samme stof til hende selv

Sikke et skønt tema :) Det bliver SÅ hyggeligt. Jeg kan rigtig godt li din bordækning men synes også lidt spredte fyrfadslys på bordene kunne være med til at give en lækker hyggelig belysning. Man kan få sådan nogle helt enkle fyrfadsstager meget billigt i ikea. Og det er solo stager så de kan placeres lige præcis som du har lyst til.

Skøn brudepige :cheerleader3:

God idé nu er der flere der har sagt det, tror hellere jeg må et smut i IKEA

0

Jeg er sådan lidt ekstra glad for tiden. Der skal ikke herske tvivl om at det her er mit bryllup. Jacob er ikke til store fester og slet ikke familiefester, bryder sig ikke om at være midtpunkt og hader at skulle ønske sig noget.

Alligevel sagde han i lørdags at han på en måde glæder sig og at han ikke ved hvorfor men at det her på en eller anden måde føles specielt og som en begivenhed ud over det sædvanlige.

Samme dag fandt vi billeder til brudebuketten, vi havde egentlig sagt 1000 kr. men Jacob kiggede mine inspirationsbilleder igennem og nåede frem til denne her som nok er dyrere (der må dog gerne være lidt flere calaer (i lys syren) i da Jacob synes de er smukke. Der var en del buketter med kun roser eller tulipaner og det synes han ikke det skulle være for sådan noget kunne han jo finde på en alminelige dag og det var ikke en almindelig dag.

post-33080-1251137808.jpg

0

Annonce ♥

Guuud nej da ... det er jo dig ... Jamen Jeg syntes nok jeg kunne genkende dit ansigt .. Og nu da du skrev i min tråd at de nyindkøbte sko var lige mig, der tænkte jeg "Gad vide hvor hun ved det fra" ... Men det er da også rigtig. Håber du har det godt og nyder den søde ventetid frem til DAGEN!

:bearhug:

0

Guuud nej da ... det er jo dig ... Jamen Jeg syntes nok jeg kunne genkende dit ansigt .. Og nu da du skrev i min tråd at de nyindkøbte sko var lige mig, der tænkte jeg "Gad vide hvor hun ved det fra" ... Men det er da også rigtig. Håber du har det godt og nyder den søde ventetid frem til DAGEN!

:bearhug:

Jamen ja det er mig, men tænkte at det ikke var sikkert du kunne huske mig, jeg er slet ikke aktiv på SB længere og har ikke været det i længe. Men det var det første jeg tænkte da jeg så skoene.

Og jo jeg nyder ventetiden og glæder mig..............

0

Annonce ♥

Hej Camilla,

Jeg har først tjekket din planlægningstråd ud nu, men nøj, hvor ser det bare ud til at blive et helt vidunderligt bryllup, du skal have.

Jeg :) ææælsker :rolleyes: sådan nogle naturbryllupper og er faktisk helt, helt vild med den der vest, som du har fundet og som din veninde strikker til dig. Jeg glæder mig virkelig meget til at se det færdige resultat, det bliver bare så godt!!! :bearhug::c166: :17:

Tak for tippet med Dawanda også - den butik kendte jeg slet ikke :)

0

Hej Camilla :bearhug:

Sikke en dejlig historie om frieriet :) Efter at have set alle dine lækre ting, er jeg nærmest klar til at smide alt mit eget ud og så snatche dit tema ;) Det er SÅ fedt!! :c166: :17: :) Jeg er helt vild med naturbryllup nu, ellers noget, jeg aldrig havde overvejet. Men hvor er det fedt! Hvor er det gennemført! :bearhug: Uh, jeg er SÅ meget nødt til at vise kæresten det, når han kommer hjem. Bare for lige at vise det! ;) Ej jeg er helt oppe at køre over dit tema! :rolleyes: Og jeg skal jo giftes senere end dig, så jeg kan vel godt score leftovers? :bearhug: Må jeg også godt låne din brudepige? Skal ikke ha en, men efter at have set din dejlige datter, så ville jeg da gerne lige låne hende ;)

Hvordan blev specialet i øvrigt? Det har vi da ikke hørt om? Jeg hægter mig lige på din planlægning ;)

Knus

0

Annonce ♥

Jeg vil have en paraply, men jeg kan ikke finde ud af hvilken så nu spørger jeg jer kloge kvinder til råds.

Der er selvfølgelig det mere traditionelle ala http://www.brolliesgalore.co.uk/acatalog/2...n_Parasol_.html

Men jeg har set og forelsket mig i det her billede fra AnnaPerennas inspirationstråd og er vild med farver så rainbue er klart en mulighed

post-33080-1251312813.jpg

Og jeg har fundet denne paraply til 150 kr.

post-33080-1251312925.jpg

Alternativt kunne jeg vælge en pink som ville passer til blomsterne http://www.brolliesgalore.co.uk/acatalog/C..._Umbrellas.html

Hvad siger I

0

Kagepynt

Nå jeg havde egentlig tænkt at vores kage skulle være helt enkel og uden toppynt, som denne her

post-33080-1251365499.jpg

Men nu har jeg forelsket mig i toppynten fra en kage på prettychic.dk og kan ikke finde noget der ligner, øv

post-33080-1251365749.jpg

Edited by Camillasc
0