Camillasc

Sensommerbryllup ved skovsøen 2009

134 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle smukke billeder :balloons:

Jeg er helt vildt med din brudebuket. Den er både stilet og romantisk på en gang

Der er et eller andet, der siger mig, at jeg har set dig før... Hmm... Men jeg ved ikke lige hvor...

0

Annonce ♥

De billeder frakirken er jeg helt tosset med... De oser bare af stemning og varme. SUK! Og ja, du ser vildt smuk ud - på billedet hvor du sidder alene i kirken er du så yndig og sårbar på en gang. Smuk familie du har dig :balloons:

0

Hvor er det bare nogle helt fantastisk smukke billeder i har fået taget.

Jeg glæder mig meget til at læse din beretning fra jeres dag, og jeg glæder mig til at se endnu flere billeder.

En helt fantastisk stemning jeres fotograf har fanget i billederne fra kirken - det ser bare super godt ud.

0

Tillykke med jeres store dag!

Hvor er I flotte... og skøn familie!

Billederne er bare så smukke! Fremhæver to, selvom det måske ikke er helt retfærdigt overfor de andre også super gode billeder; Billedet af dig alene i kirken og dér, hvor I en skrå vinkel kysser med vandet som svag baggrund - der er bare så meget intensitet i de billeder! Og så må jeg indrømme, jeg bliver også glad af helt egoistiske grunde, da vi også har hyret Thorhauge ;)

Glæder mig til beretning og flere billeder...

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥