isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

ARGH!!! IKKE NU IGEN!

Som de fleste af jer der læser min tråd nok ved så havde vi for et par uger siden et problem hvor fotografen sprang fra pga sygdom.. vi kæmper stadig med at få vores penge tilbage, men er så heldige at vi har fundet en ny... og der er nu ca 3 uger tilbage til brylluppet..

MEN så får jeg lige en mail fra hende der skulle overraske manden med sang i kirken om at hun er nødt til at springe fra da hun har fået tid til en operation.. NOOOOOOOO... Hvad gør jeg nu??

Havde sådan glædet mig til at overraske manden.. endelig noget han ikke vidste noget til.. og så går det i vasken.. ved slet ikk hvad jeg skal gøre.. blev helt trist..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH!!! IKKE NU IGEN!

Som de fleste af jer der læser min tråd nok ved så havde vi for et par uger siden et problem hvor fotografen sprang fra pga sygdom.. vi kæmper stadig med at få vores penge tilbage, men er så heldige at vi har fundet en ny... og der er nu ca 3 uger tilbage til brylluppet..

MEN så får jeg lige en mail fra hende der skulle overraske manden med sang i kirken om at hun er nødt til at springe fra da hun har fået tid til en operation.. NOOOOOOOO... Hvad gør jeg nu??

Havde sådan glædet mig til at overraske manden.. endelig noget han ikke vidste noget til.. og så går det i vasken.. ved slet ikk hvad jeg skal gøre.. blev helt trist..

For søren din stakkel... Øv...

Der må være en herinde fra BK, der har et forslag til en anden, du kan bruge. Det virker i hvert tilfælde som om, der er mange, der ønsker en sanger i kirken.

Vi havde jo sangere, men det var opera og ikke det samme, som du ønsker til din mand.

Jeg håber dog, at du finder en løsning!

Hvordan går det ellers? Det er jo længe siden, man (læs jeg) har hørt noget fra dig?!

Kan du have en dejlig weekend... :)

Louisa

0

Del dette indlæg

ARGH!!! IKKE NU IGEN!

For søren din stakkel... Øv...

Der må være en herinde fra BK, der har et forslag til en anden, du kan bruge. Det virker i hvert tilfælde som om, der er mange, der ønsker en sanger i kirken.

Vi havde jo sangere, men det var opera og ikke det samme, som du ønsker til din mand.

Jeg håber dog, at du finder en løsning!

Hvordan går det ellers? Det er jo længe siden, man (læs jeg) har hørt noget fra dig?!

Kan du have en dejlig weekend... :cheerleader3:

Louisa

Jah vi løber ind i lidt problemer for tiden synes jeg..

Det sidste er at vi endelig fandt ud af at invitere en rigtig sød fyr med til brylluppet som var den eneste til vores PA der ikke var inviteret med til festen.. og vi havde betalt for 54 gæster på feststedet og var kun 53 så det var vi rigtig tilfredse med..

Så ringede K.'s faster i fredags og sagde at kæresten og hende var gået fra hinanden så kæresten kom ikke med.. et par timer senere ringer min bonussøster og fortæller at det heller ikk er muligt for hende at deltage hele dagen..

Så pludselig var vi kun 52.. Vi havde på forhånd valgt at invitere min mors morbror og hans kone hvis vi fik afbud, men han er gået hen og har fået meget dårlig hofte og er ikke til så meget.. Men vi fik istedet inviteret min mors veninde og hendes mand som jeg har haft meget at gøre med, og de ved det er på et afbud men de er ovenudlykkelige over de skal med.. det er jo rigtig fedt :):) God invistering..

Med hensyn til sangen i kirken har hende der meldte fra givet mig 2 numre på 2 andre.. og har i dag forsøgt at kontakte den ene som jeg håber på at høre fra senere.. Så håber de er en løsning på vej..

Men ellers går det rigtig godt.. eller.. jeg er ved at blive lidt stresset.. Jeg har haft arbejdet hele ugen og har været rigtig fint, og havde nu fri indtil fredag.. men ham jeg afløste i sidste/denne uge er gået hen og har brækket foden.. så nu skal jeg på den de næste to uger også samtidig med at jeg er bagud med alt hvad der hedder bryllup.. men mon ikk jeg når det hele.. hehe.. det er heldigvis en af de gode egenskaber jeg har arvet fra min mor.. vi når det hele.. selvom det måske er i sidste øjeblik.. hehe..

Hvordan er det at være gift kvinde? Og hvordan går det med dig?

Jeg har været inde og læse din beretning.. hvor er det bare nogle dejlige billeder.. de er da helt fantastiske.. Håber vores nye fotograf er lige så god..

Knus for denne gang

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der da sket en lille smule i denne weekend med hensyn til brylluppet..

Vi er begyndt at forberede maden til receptionen..

Så igår stod min søster, min kommende og jeg og bagte 300 pølsehorn og 200 små pizzaer..

Der kommer lige lidt billeder.. :)

post-36011-1245606662.jpg

post-36011-1245606693.jpg

post-36011-1245606675.jpg

0

Del dette indlæg

Nam nam det ser lækkert ud og sikke et arbejde med alle de mini-pizzaer og pølsehorn. Det bliver helt sikkert et hit på dagen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Flotte kreative ting :):)

Hej Pernille..

Tak for det med sangeren.. vil helt sikkert lige tjekke det.. er bare rigtig øv så tæt på dagen.. håber jeg finder på noget..

Og tror helt sikkert også at det bliver et hit med alle de pølsehorn og pizzaer.. mums de er gode..

Og ja var en fantastisk sjov PA.. lige som vi havde ønsket os det.. var bare super..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super lækkert mad, I har fået lavet :)

Det var da rigtig surt med både fotografen og med sangeren - håber, at du finder en ny sanger :cheerleader3:

Hey søde..

Ja maden er blevet super god.. så skal vi bare ha lavet noget kage til kaffen og lidt sandwich til de meget sultne gæster.. så tror jeg receptionen kører som den skal :cheerleader3::)

Men ja rigtig irriterende med fotografen og sangeren.. vi prøver at ringe til den gamle fotograf hver dag for at få vores depositum tilbage men vi kan ikke få fat på ham..

Og mht sanger så har jeg fået mailet til en der endnu ikk har svaret mig.. så begynder at blive lidt nervøs og få sommerfugle i maven over om jeg er nødt til at droppe det.. håber så meget..

Knus

0

Del dette indlæg

Super lækkert mad, I har fået lavet :cheerleader3:

Det var da rigtig surt med både fotografen og med sangeren - håber, at du finder en ny sanger :cheerleader3:

Hey søde..

Ja maden er blevet super god.. så skal vi bare ha lavet noget kage til kaffen og lidt sandwich til de meget sultne gæster.. så tror jeg receptionen kører som den skal :cheerleader3::)

Men ja rigtig irriterende med fotografen og sangeren.. vi prøver at ringe til den gamle fotograf hver dag for at få vores depositum tilbage men vi kan ikke få fat på ham..

Og mht sanger så har jeg fået mailet til en der endnu ikk har svaret mig.. så begynder at blive lidt nervøs og få sommerfugle i maven over om jeg er nødt til at droppe det.. håber så meget..

Knus

Skønt at være næsten færdig til receptionen :cheerleader3:

Er der ikke et konservatorium i nærheden af, hvor I skal giftes? Eller et seminarium, hvor der er lærerstuderende? For så er det altså også en mulighed at prøve at kontakte dem :)

Jeg er selv uddannet musiklærer, så jeg ved, at det er en mulighed :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold da op.. så har jeg fået karakterer igen..

Og blev egentlig lidt trist.. vidste udemærket godt at den ene eksamen var gået rigtig skidt, og var egentlig bare glad hvis jeg bestod.. og da karakteren så kom, ja så blev jeg sq lidt trist.. altså jeg bestod.. og jeg fik da også 4... men jah jeg er jo nok stræber og det gjorde ondt dybt inde i mit hjerte at se mit første 4-tal på DTU.. avs..

MEN! det er så ikke den eneste karakter jeg har fået i dag.. for jeg har skam scoret mig endnu en 12'er.. så nu hedder den 2 x 12 og 1 x 4 og mangler stadig 2 karakterer..

Så et semester med tankerne flyvende omkring bryllup, hvor jeg har valgt at tage et fag mere end normalen så synes jeg at det indtil videre ser fornuftigt ud.. Selvom 4-tallet gør lidt ondt i mit hjerte.. (tror desværre der kommer et mere)

0

Del dette indlæg

Åhh er meget lettet lige nu.. det ser ud som om der alligevel er en bryllups-gud der er på min side..

Jeg har nu fundet en sød pige der kan synge i stedet for hende den anden der måtte melde fra..

Jeg skal desværre betale 200 kr mere end for hende den tidligere, men det gør jeg gerne hvis du redder min dag.. og hun kendte sangen i forvejen så det er bare super.. åhh er rigtig lettet lige nu.. så er der endelig noget der lykkes!

Nu skal jeg bare ha styr på det sidste af mandens morgengave.. men kan ikk lige tage mig sammen og køre til lyngby for at få købt det sidste.. måske man skulle lede på nettet i stedet? hehe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal da have et kæmpe knus fra mig!!!!!

Tillykke med karaktererne....også selvom du ikke er tilfreds. Det kender jeg alt for godt....jeg vil blot opfordre dig til at forsøge at hæfte dig i det andet 12 tal, du lige har fået....wow....det er flot!!!!

Stort hurra for det med sangeren. Så kan du slappe lidt af igen!

Ha en dejlig da du søde pige...

p.s. Der er lagt mere ind i min beretning, hvis du skulle få lyst.

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så dårlig til at få opdateret herinde...

men er måske fordi jeg arbejder det meste af tiden.. og når jeg kommer hjem går jeg helt død..

Er hårdt at lave fysisk arbejde når man plejer at sidde stille i et undervisningslokale..

I dag har vi været ude og spise med svigerfamilien.. Manden fik sit eksamensbevis på sin bachelor.. og det skulle jo fejres.. rigtig hyggeligt.. men fik selvfølgelig spist for meget.. hehe.. typisk.. så var bare dårlig hele vejen hjem.. tss tss tss..

Hmm på bryllupsfronten er det jo ved at være snart.. Der er nu 12 dage til den store dag.. og vi glæder os mere og mere..

Synes efterhånden det er svært at planlægge så meget da brylluppet skal holdes 150 km fra hvor vi bor..

Men imorgen efter job går turen til falster.. uden manden :) MEN.. jeg skal jo ha styr på de sidste detaljer omkring vores smukke og fantastiske dag..

Imorgen skal jeg hjem til min kære moder og hendes mand.. vi skal grille og ha snakket om det hele.. så de ved hvad der skal ske hvor og hvornår..

Vi skal have aftalt detaljerne omkring formiddagen.. hvordan det skal foregå mm.. vi skal have den endelige bordplan på plads så jeg kan få lavet en "plakat" med den som skal hænges op..

hmm joh så er der vildt dilemma omkring hvem der skal ha brystbuketter.. Min morfar er af den overbevisning at min far bestemt IKKE skal have en.. og jeg synes egentlig det er lidt synd.. min far er blevet frataget alle rettigheder omkring det her bryllup.. han skal ikk følge mig op.. han skal ikk sidde ved mit bord.. min mor synes ikk han skal sidde i koret oppe ved os (de 20 nærmeste fra hver side kan sidde tættere på os).. vores toastmaster har besluttet at min mor er før i talerrækken end min far.. mm mm mm.. min far har ikk været der for mig.. og nogle af valgene har jeg været fast besluttet på.. men et eller andet sted er manden min far.. det kan godt være han ikk har været der 100 % (heller ikk 50 %) de sidste 10 år.. men han var der de første 12..

Jeg ved at svigerfar bliver rigtig ked hvis han ikk får en brystbuket.. og jeg kan ikk gi ham uden at give min mors mand og derved synes jeg også min far skal ha en.. men folk er vildt uenige.. og jeg synes det er svært.. jeg ved godt det i sidste ende er mit valg.. men alligevel.. Åhh jeg er ved at få grå hår af min familie.. og jeg er kun 23..

Onsdag skal jeg et smut til frisøren.. og glæder jeg mig til.. er ikke hende der skal sætte hår på dagen.. men min normale frisør som desværre ikk sætter hår.. her skal jeg lige studses.. og ja.. farves.. synes sq det trænger og man vil jo gerne gøre lidt ekstra op til den store dag.. så bliver lækkert.. hmm joh så skal jeg jo også lige et smut forbi hende der skal lægge min make-up.. her skal vi finde ud af farver mm og hun skal lægge en prøve make-up på mig.. er spændt på hvordan det bliver.. om jeg bliver yber lækker.. hehe.. :cheerleader3::cheerleader3:

Men ellers er mit program resten af denne uge stille og roligt.. vi har fået printet 80 kirkehæfter som vi skal have samlet.. det skulle være let nok.. skal jo bare gøres.. derudover skal vi ha lavet menukort/hæfte med velkommen- og velbekommesange præsentation af vores gæster og bordplan.. så er pynten vist ved at være der til festen..

Søndag skal vi jobbe begge to.. (skal vi også resten af ugen).. og så står den ellers på ferie fra mandag..

Mandag regner jeg med at få bagt småkager..

Tirsdag skal kjolen hentes og turen går derefter til det flade falster..

Og så er det ellers igang med de store forberedelser.. der skal bages bryllupskage, handles ind til mad til receptionen.. slåes telt op hos svigermekanikken.. mm mm.. så næste uge er der nok at se til.. jeg håber dog at vi fredag aften kan nyde et måltid mad og læne os tilbage og sige at vi har nået det hele.. men med den dejlige familie jeg har tror jeg nok det skal kunne lade sig gøre..

Det var lige en lang smøre herfra.. og uden så mange smileyer.. sry.. hehe.. men håber i kom igennem den og giver mig en lille hilsen/melding på mit problem..

0

Del dette indlæg

Uuuuuuuuuhhhh...nu nærmer det sig!!!!!!

Er alt ved at være på plads?

Stort knus

Åhh skønne gifte kvinde..

Det nærmer sig med hastige skridt..

Det er så underligt at være på bk for tiden synes jeg.. det er som om man ikk rigtig kender dem der er herinde mere.. det er jo længe siden vi startede og de fleste er efterhånden gifte kvinder.. Ink. dig.. håber du nyder det.. glæder mig til det bliver min tur.. til at have manden jeg elsker ved min side og sige han er min til vores dages ende..

Der er ved at være styr på tingene.. men der mangler stadig en del som ikk kan laves før vi rammer den lille ø sydpå.. men det skal nok komme på plads til tiden..

jeg har så mange tanker i hovedet og sommerfuglene er ved at melde sig..

Hvordan går det ellers?

Kunne være vi skulle lave et zilla møde engang i sommer.. kunne være hyggeligt.. :cheerleader3::cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde!

15 dage... nu nærmer tiden sig!

Tror måske din tæller er indstillet til at skifte efter en anden tidszone end dansk... det var min ihvert fald, da den viste forkert...

Hvordan ser den kommende tid ud?

Jah nu er det nede på 12 dage..

Mon ikk min tæller er indstillet forkert.. du har nok ret.. hehe..

Den kommende tid bliver stresset tror jeg.. men alligevel sys jeg der er styr på det.. mangler at få købt det sidste.. deriblandt hvide stømper.. hmm.. hehe.. Og så skal mandens morgengave lige gøres færdig.. så i kan se billeder.. uff glæder mig til at give ham den..

Hvordan går det på fyns-land?

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Louise.

Det er godt nok ved at være tæt på nu, hva'?

Jeg kan godt se dit dilemma ang. brystbuket, men som du selv siger, så synes jeg også, at du skal bestemme dig for, hvordan det skal være og så skære igennem... Jeg kan sagtens forstå, at du gerne vil give din far en brystbuket også - han har været en del af din barndom og gjort dig til den, du er og jeg er sikker på, at han vil påskønne brystbuketten og føle, at han stadig har en speciel plads hos dig.

Det kan du også sagtens bruge som argument overfor din familie, hvis de slår knuder over det - din mor valgte at få børn med ham, så noget godt må der da være i ham :cheerleader3:

Det lyder til, at I får en stresset uge op til brylluppet, men det er slet ikke sikkert, I gør - men der er da mange ting, I skal nå :)

Jeg kan godt forstå din følelse af, at der ikke så mange tilbage på bryllupsklar, som vi kender :cheerleader3: Men sådan er det jo og jeg følger i hvert fald stadig med i din tråd, selvom det ikke altid bliver til, at jeg skriver i den :)

Hav en god dag.

:) fra Merete

0

Del dette indlæg

Hey søde!

15 dage... nu nærmer tiden sig!

Tror måske din tæller er indstillet til at skifte efter en anden tidszone end dansk... det var min ihvert fald, da den viste forkert...

Hvordan ser den kommende tid ud?

Jah nu er det nede på 12 dage..

Mon ikk min tæller er indstillet forkert.. du har nok ret.. hehe..

Den kommende tid bliver stresset tror jeg.. men alligevel sys jeg der er styr på det.. mangler at få købt det sidste.. deriblandt hvide stømper.. hmm.. hehe.. Og så skal mandens morgengave lige gøres færdig.. så i kan se billeder.. uff glæder mig til at give ham den..

Hvordan går det på fyns-land?

Knus

Uha... Ja har fået læst alt det du skal nå,... Men du har jo en plan... Så mon ikke det lykkes...

Mht. brystbuket til din far, så syns jeg helt sikkert du skal gå efter din egen mavefornemmelse... Det er ikke andre i familiens valg og det er ikke det der vælter budgettet... Så hvis de vil gøre vrøvl over en så lille ting, der kan komme til at betyde rigtigt meget, så skal de altså vente med det til efter brylluppet... Det er ikke deres bryllup!

Det går stille og roligt på Fyn... Er ved at være godt på vej syns jeg... Har været lidt ked af det og er det stadig, men det er jo typisk når man føler sig svigtet af et familiemedlem...

Ellers er jeg ved at have et godt overblik og kom jo hjem fra Kreta i tirsdags... Tror helt sikkert det har været godt at jeg kom afsted... Har lige givet mig det der ekstra pust at være helt væk fra alting...

Glæder mig til at følge dig den sidste tid... Husk at nyde det!

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Louise

Jeg synes også at du skal lytte til din mavefornemmelse omkring brystbuket... Det er kun dig der kan tag beslutningen.. Jeg synes ikke at de andre skal blande sig i det...

Her har jeg ladt beslutningen været min kærestes... Hvis han ikke ville have en brystbuket, så var der ingen der skulle. Men valgte han at sige ja, så skulle han, min far og forlover have en.

Men min kæreste har sagt nej - fair nok. Jeg vil ikk tvinge ham til noget han ikke har lyst til.

Du har ret... Jeg har det på samme måde, at der er efterhånden kommet så mange nye herinde på BK, som man ikke rigtig kender. De kigger heller ikke rigtig i de nuværende tråde eller skriver lidt.

JA vi har været her længe og de andre er efterhånden blevet gifte fruer....Men vi bliver også snart gifte fruer....

Held og lykke med det sidste planlægning...

0

Del dette indlæg

Uuuuuuuuuhhhh...nu nærmer det sig!!!!!!

Er alt ved at være på plads?

Stort knus

Åhh skønne gifte kvinde..

Det nærmer sig med hastige skridt..

Det er så underligt at være på bk for tiden synes jeg.. det er som om man ikk rigtig kender dem der er herinde mere.. det er jo længe siden vi startede og de fleste er efterhånden gifte kvinder.. Ink. dig.. håber du nyder det.. glæder mig til det bliver min tur.. til at have manden jeg elsker ved min side og sige han er min til vores dages ende..

Der er ved at være styr på tingene.. men der mangler stadig en del som ikk kan laves før vi rammer den lille ø sydpå.. men det skal nok komme på plads til tiden..

jeg har så mange tanker i hovedet og sommerfuglene er ved at melde sig..

Hvordan går det ellers?

Kunne være vi skulle lave et zilla møde engang i sommer.. kunne være hyggeligt.. :cheerleader3::cheerleader3:

Knus

Hey ho,

Ja jeg vil give dig helt ret i, at mange falder fra efterhånden, som de bliver gift...men jeg følger nu med i din tråd.

Har lidt travlt nu, men jeg skriver til dig senere.

I skal nok nå det hele...tro på det!!! NYD TIDEN!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer