isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Hej Allesammen!!

Nå, så er det min tur til at lave en tråd herinde.. så er det spændende om jeg kan finde ud af det..

Vi skal giftes lørdag den 11. Juli 2009 i Klosterkirken i Nykøbing Falster..

Herunder prøver jeg at lave en oversigt over de forskellige ting til brylluppet, hvilket gerne skulle hjælpe med at danne et overblik over de ting der bliver besluttet, købt og klargjort :cheerleader3:

Hvem er vi?

Lidt om os - Ja, læs det her

Vores historie - Læs hele historien her

Forberedelserne

STD kort er udsendt - se dem her

Invitationerne - er bestilt - se omslaget her - første forsøg her,her og her

Bruden

Kjole inspirationInspiration (dem jeg VIL prøve) - MIN FANTASTISKE KJOLE

1. Kjoleprøvning - Kjole nr. 1 Kjole nr. 2 og Kjole nr. 3

Kjoletilretning - her

Inspiration til brudebuket - Se den her og her

Mine sko - Er købt - Se dem her

Makeup

Hår

Taske - her og her

Gommen

Tøj

Sko

Boxershorts - her

Vielsen

Vi skal vies i Klosterkirken i Nykøbing F - Se mere her

Fotografen - er booket - Læs mere her

Sang i kirken - læs mere her

Vores smukke ringe - her

Receptionen

Lidt til ganen - det vi regner med

Vandflasker - eksempel se her og her og de færdige - på flasker her og her og blærerækken her her og her

Vores Champangeglas - se dem her billede af de rigtige her og her

Chokolade - den første æske - blærerække her og her fade til at servere chokoladen på

Vaser - her

Festen

Festen holdes på Højmølle kro - Læs om stedet her

Gæstebogen indkøbt - Se den her

Æsker/Bordkort - første udkast andet udkastog med forskellige bånd de endelige æsker

Toastmasterklokken - se den her - og den rigtige her

Talen til manden - første udkast

Bryllupskagen - pynten og en prøvekage her

Gaven til gemalen - læs mere her

Gave til forlover - kig her - og den rigtige her

Bryllupsrejsen - Er bestilt.. se billeder her

Håber i kan finde lidt inspiration fra min tråd - læg endelig foreslag til mig

:biggrin: - til alle jer andre

Redigeret af isse_pigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nogle af tingene er allerede kommet på plads..

Vi skal som sagt giftes i Klosterkirken i Nykøbing F, dog meldte vores præst fra i dag da han skulle på ferie den uge vi skal giftes..

Her er lige et billede af kirken udefra:

post-36011-1232650437.jpg

Vielsen starter 13.30..

Herefter skal vi fotograferes mens gæsterne kører ud til svigerforældrene hvor receptionen skal holdes..

Efter receptionen skal vi videre til Højmølle Kro hvor festen skal holdes..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kommende mand og jeg har aftalt at følge traditionen med at han skal købe brudebuketten.. og tror nok han skal klare den fint.. hans faster er har en blomsterbutik og det er hende der skal stå for alle blomsterne.. :cheerleader3:

Men jeg kunne godt tænke mig noget i denne stil:

post-36011-1232651363.jpg

resten af blomsterne til festen skal også være røde roser.. Det bliver bare super godt..

Vi har valgt et farve tema i mørkerød som roserne og hvid..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået bestilt fotograf..

Han er i kirken og tager de første billeder af den ventende gom, og billederne af bruden der ankommer til kirken.. derudover tager han billeder under selve vielsen, og 1 ½ time efter kirken i nogle fantastiske omgivelser ved Fuglsang..

Vi får 8-9 billeder i et album + alle billederne på en cd-rom.. vi synes selv vi har fundet et godt tilbud.. vi får det til 3200.. mange af de andre vi har set på er MEGET mere pebret..

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup.

Jeg har selv boet i nykøbing og brugt Klosterkirken rigtig meget, den er så smuk og romantisk, jeg kan godt forstå I har valgt den kirke. Der er bryllupsmesse i nykøbing i denne weekend mener jeg hvis du er interesseret.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Vi har valgt selv at lave bryllupskagen da vi skal spare lidt.. (vi er begge studerende på SU)

post-36011-1232652179.jpgpost-36011-1232652210.jpg

Synes kagen er fantastisk flot.. og vi har købt topfiguren inde på kagebutikken.dk

Vi har også købt fondant til kagen.. og vi kender nogen der har et stativ vi kan låne.. så kagen er "næsten" på plads.. vi skal bare have fundet ud af fyldet, og om den skal serveres til receptionen eller til festen efter brudevalsen...

0

Del dette indlæg

Jeg har selv boet i nykøbing og brugt Klosterkirken rigtig meget, den er så smuk og romantisk, jeg kan godt forstå I har valgt den kirke. Der er bryllupsmesse i nykøbing i denne weekend mener jeg hvis du er interesseret.

Kh

Anette

Hej, og mange tak :cheerleader3:

Ja Klosterkirken er bare super flot.. meget stor, men flot...

Vi skal desværre ha status på arbejdet søndag, og skal selv arbejde lørdag så vi kan ikke komme til messen.. vi ville ellers rigtig rigtig gerne.. men vi nåede heldigvis bella centeret her i weekenden..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kh

Anette

Hej, og mange tak :cheerleader3:

Ja Klosterkirken er bare super flot.. meget stor, men flot...

Vi skal desværre ha status på arbejdet søndag, og skal selv arbejde lørdag så vi kan ikke komme til messen.. vi ville ellers rigtig rigtig gerne.. men vi nåede heldigvis bella centeret her i weekenden..

Det var da godt I så nåede Bella :biggrin:

0

Del dette indlæg

Så er der vist ved at være styr på hvilken mad vi skal ha til receptionen..

Fra de bryllupper vi selv har været til ved vi hvor irriterende det kan være at der kun er kage og frugt hvis man kommer langvejsfra og ikk har nået frokosten..

Derfor har vi valgt at der skal være nogle trekantsandwich med laksetatar og med noget kylling bacon..

Derudover laver jeg noget hjemmelavet chokolade i hvid chokolade og mørk chokolade (med peanuts og saltstænger.. det er super godt)

Så skal der være lidt forskellig kage til kaffen og måske skal bryllupskagen serveres her til receptionen.. det ved vi dog ikke helt endnu..

Så skal folk ha mulighed for at få sig et glas vin, en øl, sodavand og kaffe/the..

Tror de skal ha et glas asti eller noget i den stil som velkomst drink og hvis vi skal ha bryllupskage til receptionen skal der også asti til :biggrin::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er det fantastisk at have fundet prinsen på den hvide hest.. ham man vil dele resten af sit liv med..

Vores historie er nok ikke så speciel for andre, men hvis den ikk havde været der sad jeg ikke her i dag :griner:-

Kenneth og jeg mødte hinanden i gymnasiet hvor Kenneth gik en klasse over mig (jeg gik i 2.g og han i 3.g).. mine to veninder havde musik med Kenneth, og vi begyndte at snakke lidt sammen over sms.. Det fortsatte så gennem hele december måned..

Mellem jul og nytår begyndte jeg at blive syg.. i starten troede jeg det var noget halsbetændelse, og en lille halsbetændelse skulle da ikke stoppe min nytårsaften.. :cheerleader3:

Da det nye år var skudt ind mødte jeg Kenneth på et diskotek i byen.. Vi blev begge glade for at se hinanden, men da jeg stadig ikke var helt frisk blev det ikke så sen en aften for mig..

Jeg tror nytårsaften var en lørdag det år, og mandag morgen efter nytårsaften mente min mor det var på tide jeg kom til læge med den hals.. Desværre viste det sig at det var kyssesyge jeg havde fået :biggrin:

Da jeg fortalte Kenneth at jeg havde kyssesyge sagde han "Hvad så? - Jeg kan ikke blive syg".. og det skulle jo komme an på en prøve.. så fredag aften besøgte han mig.. Jeg kan huske at vi så "Find Nemo" som nu er "vores film" :blink:

Selvfølgelig blev Kenneth smittet med kyssesyge, lige op til terminprøverne i 3.g.. UPS :blush: det er jo hvad der sker..

Efter at have været sammen i 10 måneder flyttede vi sammen.. Det var første gang vi begge skulle flytte hjemmefra, men det hele var bare perfekt.. Efter at have boet sammen i 9 månder blev vi d. 1. august 2006 ring-forlovet..

Sidste år (2008) gav jeg Kenneth, til hans fødselsdag i september, et weekend-ophold i Tyskland.. Det var en kanon tur, dejligt hotel og rigtig romantisk.. Lørdag d. 8 november 2008, den sidste aften på vores tur, havde vi været ude at spise i byen. Da vi kom tilbage til hotellet og var på vej op ad trappen til vores værelse stoppede Kenneth op, og begyndte at snakke til mig.. og lige i det han skulle til at gå på knæ kom en fra hotellet op og sagde at der var fest nedenunder så vi kunne bare komme ned og danse... men det slog ikke Kenneth ud, da hun var gået igen faldt han på knæ og friede til mig.. og kan man andet end sige JA! til den fyr man elsker mest i hele verden?

Vi skal giftes lørdag d. 11. juli 2009, og det bliver uden tvivl den lykkeligste dag i mit liv :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej igen allesammen..

Her er lidt mere om hvem vi er..

Jeg hedder Louise og er 22 år. Jeg læser til ingeniør på DTU (Kemi og bioteknologi), og er nu på sidste år af diplomuddannelsen. Senere er min plan at læse videre så jeg får en kandidatgrad indenfor bioteknologi (civilingeniør) og hvis lysten er der om 2 år, ønsker jeg at læse videre til forkser (ph.d.)..

Når jeg ikke studerer arbejder jeg i en Rema1000.. Derudover har vi sammen et rengøringsjob inde i KBH.

Kenneth er 23 år, og læser HA(mat) på CBS på Frederiksberg.. han er i øjeblikket på sidste semester af bacheloren, og skal bagefter læse en overbygning.

Kenneth har, udover studiet 3 jobs.. Han arbejder 20 timer om ugen i Nykredit, kører blomster om lørdagen (fordel når vil skal ha lavet blomster til brylluppet).. Desuden arbejder han også i den samme Rema1000 som jeg.. Kenneth har selvfølgelig også vores fælles rengøringsjob.. så det er jo nok nærmere 4 jobs..

Vi er begge vokset op i den syd-østlige del af landet.. Jeg med 14 år i Maribo på Lolland, og derefter nogle år i Nykøbing Falster hvor Kenneth har boet hele sit liv..

Nu bor vi i Kgs. Lyngby i en dejlig lejlighed som vi lejer af svigerforældrene..

Vi er begge meget glade for sport, og har spillet fodbold siden vi var helt små.. Desværre er tiden ikke til dette mere da studie og arbejde tager det meste af tiden.. Det er eventuelt skulle være tilbage nyder vi i selskab med hinanden..

Med studie og job kan vi umuligt gå hen og blive trætte af hinanden :thumbsupsmileyanim: men det kan jo være en fordel..

Ja, det var vist det.. hvis I vil vide mere så må I jo bare spørge :mailbox:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:+lig velkommen hertil med din egen tråd.

Glæder mig til at følge med i din tråd!

Du må endelig sige til hvis du har spørgsmål eller andet :)

Knus

Jeg takker - tror efterhånden jeg er ved at have lidt styr på det.. (Håber jeg :biggrin: )

0

Del dette indlæg

Hej, velkommen til og tillykke med tråden :thumbsupsmileyanim:

Hold da helt op - den fotograf lyder godt nok billig... Hvem/hvor er det?

Jeg synes da ikke det gør noget at alle ikke har en vanvittig beskrivende historie - jeres er jo netop speciel fordi den er jeres :biggrin: (og det er det der er det vigtigste :) )...

Held og lykke med det hele...

0

Del dette indlæg

Hej, velkommen til og tillykke med tråden :thumbsupsmileyanim:

Hold da helt op - den fotograf lyder godt nok billig... Hvem/hvor er det?

Jeg synes da ikke det gør noget at alle ikke har en vanvittig beskrivende historie - jeres er jo netop speciel fordi den er jeres :) (og det er det der er det vigtigste :iloveyou: )...

Held og lykke med det hele...

Hej :balloons: - og mange tak..

det er en fotograf på falster (vi skal vies dernede)..

jeg tror jeg har linket den oppe i oversigten.. han kommer oprigtigt fra Bagsværd.. så ved ikke om han også tager til KBH.. men det kan jo være værd at undersøge..

Og tillykke med brylluppet den 9.. og held og lykke med det til sommer :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din tråd.

Kan godt forstå at du ikke kunne sige nej. Synes det er rigtig fint at han ikke lod sig slå ud af at blive forstyrret i så vigtig en opgave :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din planlægning, du har jo alllerede styr på en hel del.

Karin

0

Del dette indlæg

Uhh, nu kommer det mest spændende snart... jeg skal prøve kjoler torsdag d. 5 marts.. og ville bare ønske det var imorgen.. kan slet slet ikke vente..

jeg skal hos lilly d. 5 marts.. jeg bookede allerede tiden da jeg var på messe i bella.. det medfører at jeg, hvis jeg finder en kjole d. 5, får 10% rabat.. så nu er jeg lidt i tvivl om, om jeg skal ud og prøve andre steder først.. ville jo være øv at miste de 10 % hvis jeg lige vil se hvad der ellers er..

Men indtil nu er det de her to kjoler som jeg HELT SIKKERT skal prøve når jeg er derinde.. de er bare så fantastiske og helt min stil :thumbsupsmileyanim:

post-36011-1232997363.jpg post-36011-1232997385.jpg

Åhh de er bare så flotte..

0

Del dette indlæg

Wow...hvor er de flotte.

Iøvrigt et forsinket tillykke med din tråd og det forestående bryllup. Bliver dejligt.

Tak, er bare så spændt :biggrin:

Synes tiden går alt for langsom i øjeblikket..

Det kender jeg ALT for godt. Man er i sådan en form for osteklokke....dagen er ved at komme, men der er alligevel et par timer til. Jeg er i den situation, at mine forældre, der har lovet at skabe kontakt til præsten, synes, det er for tidligt at møde ham. Og ja - normalt er det måske kun tre uger før, men jeg kan godt lide at have tingene på det rene. Ok - præsten stod for en begravelse i fredags, så inden da ville jeg ikke tage kontakt til ham.

Men men men...vi har da i det mindste lov til at gå og drømme indtil vores dag oprinder :):thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer