isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jubii, vi har lige fået mail i dag om at vores ting fra Calligraphen er blevet afsendt, så krydser fingre for at vi har det imorgen.. så skal jeg nok få taget nogle billeder og få langt ind til jer.. :lol::):)

Hmm ja derudover så er der kun 3 uger tilbage før jeg skal til 1. kjoleprøvning.. JUBII.. men øv synes godt nok at 3 uger er laaaaang tid..

Gid det kunne være i morgen..

Glæder mig simpelthen så meget..

0

Del dette indlæg

Jubii, vi har lige fået mail i dag om at vores ting fra Calligraphen er blevet afsendt, så krydser fingre for at vi har det imorgen.. så skal jeg nok få taget nogle billeder og få langt ind til jer.. :):):)

Hmm ja derudover så er der kun 3 uger tilbage før jeg skal til 1. kjoleprøvning.. JUBII.. men øv synes godt nok at 3 uger er laaaaang tid..

Hvor spændende mht. jeres varer :mailbox:

Jeg kan bedst lide etiket nummer et :lol:

0

Del dette indlæg

Jubii, vi har lige fået mail i dag om at vores ting fra Calligraphen er blevet afsendt, så krydser fingre for at vi har det imorgen.. så skal jeg nok få taget nogle billeder og få langt ind til jer.. :lol::):)

glæder mig dælme til og se billeder søde :) wee. af varene...

uhh det bliver spændene med kjoleprøvningen.... :) glæder mig til og se billeder... :) jaaa 3 uger er lang tid når man glæder sig så meget.. .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii, vi har lige fået mail i dag om at vores ting fra Calligraphen er blevet afsendt, så krydser fingre for at vi har det imorgen.. så skal jeg nok få taget nogle billeder og få langt ind til jer.. :loveflag::blink::cheerleader3:

glæder mig dælme til og se billeder søde :cheerleader3: wee. af varene...

uhh det bliver spændene med kjoleprøvningen.... :rolleyes: glæder mig til og se billeder... :cheerleader3: jaaa 3 uger er lang tid når man glæder sig så meget.. .

Øv, desværre fik vi ikke vores ting i dag.. Håber de ligger i døgnposten imorgen.. ville være rart..

0

Del dette indlæg

Hey søde,

Det er faktiskt rigtigt rart at høre, at jeg næsten var savnet. Det gælder også den anden vej...og jeg skal love for, at der er sket ting og sager siden, jeg var herinde sidst.

Er det ikke tilladt at smide sig i sofaen? Hos mig er der dog to gutter i den allerede, så det er lidt knebent med plads!!! Ha ha ha...

Og ja - jeg kender alt til, at man sidder og tænker planlægning på BK frem for at være tilstedet på arb.pladsen/uddannelsen... vi er vist temmeligt ramt!!!

Jeg har dog haft lidt for travlt de sidste dage til at kunne have fokus på BK...men det er heldigvis mere eller mindre overstået nu.

Håber at du får slappet godt af med alle dine fede tanker / planer herinde på BK. Mer' mer' mer...jeg vil se billeder!!

Knus Louisa :smolf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde,

Det er faktiskt rigtigt rart at høre, at jeg næsten var savnet. Det gælder også den anden vej...og jeg skal love for, at der er sket ting og sager siden, jeg var herinde sidst.

Er det ikke tilladt at smide sig i sofaen? Hos mig er der dog to gutter i den allerede, så det er lidt knebent med plads!!! Ha ha ha...

Og ja - jeg kender alt til, at man sidder og tænker planlægning på BK frem for at være tilstedet på arb.pladsen/uddannelsen... vi er vist temmeligt ramt!!!

Jeg har dog haft lidt for travlt de sidste dage til at kunne have fokus på BK...men det er heldigvis mere eller mindre overstået nu.

Håber at du får slappet godt af med alle dine fede tanker / planer herinde på BK. Mer' mer' mer...jeg vil se billeder!!

Hej søde,

Ja lidt sker der da, men lige nu går jeg og venter på en pakke med lidt lir i.. hehe.. ej venter på vores klokke og champangeglas.. havde håbet de var kommet i dag, men er de ikke :cheerleader3: - har prøvet at få dem sendt til døgnposten, men ved ikk om jeg har gjort det forkert.. håber der dumper en sms ind imorgen med at vi kan hente pakken i boksen..

Jamen du har skam været savnet, har været inde og se efter dig et par gange de sidste par dage.. men du var bare helt væk... Men nu er du heldigvis tilbage :blink::loveflag:

Jo det er skam helt tilladt at slappe af.. er jeg også nødt til.. skal arbejde igen imorgen og til min søsters 25 års fødselsdag om aftenen.. så bliver nok en hård dag igen imorgen..

Mon ikk du kan kæmpe dig til en lille plads i sofaen hvis du spørger pænt?

Jeg har også fået lavet omslag til chokoladen, men den kommer først på når jeg får lavet nogen af chokoladerne.. og det har jeg ikk lige overskud til i dag..

Joh så har jeg fået min veninde til at sy mit slør.. hun syr rigtig meget og har arbejdet i en stof2000.. såh.. der sparer jeg lige 1000 kr.. det er bare super godt.. Det er super godt.. men tror ikk at det bliver før om nogle måneder eller sådan.. jeg skal jo lige finde kjole og sådan først..

Nu er jeg endelig nede på 3 uger til jeg skal prøve kjole.. og synes bare tiden går alt alt for langsomt..

Kæmpe knus..

0

Del dette indlæg

Hey søde,

Hej søde,

Ja lidt sker der da, men lige nu går jeg og venter på en pakke med lidt lir i.. hehe.. ej venter på vores klokke og champangeglas.. havde håbet de var kommet i dag, men er de ikke :rolleyes: - har prøvet at få dem sendt til døgnposten, men ved ikk om jeg har gjort det forkert.. håber der dumper en sms ind imorgen med at vi kan hente pakken i boksen..

Jamen du har skam været savnet, har været inde og se efter dig et par gange de sidste par dage.. men du var bare helt væk... Men nu er du heldigvis tilbage :blink::loveflag:

Jo det er skam helt tilladt at slappe af.. er jeg også nødt til.. skal arbejde igen imorgen og til min søsters 25 års fødselsdag om aftenen.. så bliver nok en hård dag igen imorgen..

Jeg har også fået lavet omslag til chokoladen, men den kommer først på når jeg får lavet nogen af chokoladerne.. og det har jeg ikk lige overskud til i dag..

Joh så har jeg fået min veninde til at sy mit slør.. hun syr rigtig meget og har arbejdet i en stof2000.. såh.. der sparer jeg lige 1000 kr.. det er bare super godt.. Det er super godt.. men tror ikk at det bliver før om nogle måneder eller sådan.. jeg skal jo lige finde kjole og sådan først..

Nu er jeg endelig nede på 3 uger til jeg skal prøve kjole.. og synes bare tiden går alt alt for langsomt..

Kæmpe knus..

Åh - man vil så gerne have at tingene skal komme MED DET SAMME. Det er svært at gå og vente! Nu har du heldigvis en arb.dag og en fødselsdag til at fjerne dit fokus fra pakken. Hvad tid skal du møde? Håber du får en god dag og at man "holder lørdag" på jobbet.

Jeg tror sagtens, jeg må være der. Jeg tror dog nok, at jeg lægger mig på et tæppe på stuegulvet foran kakkelovnen og får varmen. Kæresten er ved at tænde op as we "speak"!

Uhh...glæder mig til at se omslaget. Og vanvittigt flot etikette til vandet. Hvordan får du lige lavet sådan én? Altså - hvem der bare havde dit overskud!!

Det slog mig lige - har 99 dage til vores bryllup!!! Så nu nærmer det sig. Min kjole er stadig kun en stout...men nok meget godt, da jeg endnu ikke har tabt mig/fået trænet mig til den ønskede str. Men...jeg kan sagtens følge dig i, at tre uger kan virke som uendelig lang tid, når man har lyst til at prøve kjoler...

Har du ikke lyst til at lægge nogle billeder ind af den type kjole, som du (lige nu i øjeblikket) finder som din stil/er kjoler du vil prøve? Er så spændt jo...

Knus :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey søde,

Hej søde,

Ja lidt sker der da, men lige nu går jeg og venter på en pakke med lidt lir i.. hehe.. ej venter på vores klokke og champangeglas.. havde håbet de var kommet i dag, men er de ikke :rolleyes: - har prøvet at få dem sendt til døgnposten, men ved ikk om jeg har gjort det forkert.. håber der dumper en sms ind imorgen med at vi kan hente pakken i boksen..

Kæmpe knus..

Åh - man vil så gerne have at tingene skal komme MED DET SAMME. Det er svært at gå og vente! Nu har du heldigvis en arb.dag og en fødselsdag til at fjerne dit fokus fra pakken. Hvad tid skal du møde? Håber du får en god dag og at man "holder lørdag" på jobbet.

Jeg tror sagtens, jeg må være der. Jeg tror dog nok, at jeg lægger mig på et tæppe på stuegulvet foran kakkelovnen og får varmen. Kæresten er ved at tænde op as we "speak"!

Uhh...glæder mig til at se omslaget. Og vanvittigt flot etikette til vandet. Hvordan får du lige lavet sådan én? Altså - hvem der bare havde dit overskud!!

Det slog mig lige - har 99 dage til vores bryllup!!! Så nu nærmer det sig. Min kjole er stadig kun en stout...men nok meget godt, da jeg endnu ikke har tabt mig/fået trænet mig til den ønskede str. Men...jeg kan sagtens følge dig i, at tre uger kan virke som uendelig lang tid, når man har lyst til at prøve kjoler...

Har du ikke lyst til at lægge nogle billeder ind af den type kjole, som du (lige nu i øjeblikket) finder som din stil/er kjoler du vil prøve? Er så spændt jo...

Knus :cheerleader3::cheerleader3:

Jah, er lidt svært specielt når man ved at de er på vej.. Arbejder i en rema1000 ved siden af studiet, og der holder vi desværre ikk lørdag.. skal først møde kl 13, så kan nå at sove længe og slappe af inden jeg skal afsted.. heldigvis ligger det lige rundt om hjørnet..

Uhh kakkelovn lyder bare rart.. gid det var os der havde sådan en.. vores lejlighed kan være noget så fodkold.. rigtig øv..

Jamen omslaget til chokoladen minder om så mange andres herinde.. vi har dog valgt at lave 3 forskellige farver da Anton Berg Grand Cru indeholder 3 forskellige slags chokolade.. men synes de er rigtig fine.. skal nok få lagt nogen billeder op af dem her i løbet af ugen..

Jamen vandflaske-ediketten har jeg lavet i word.. hmm og overskud, tjo jeg har ikk så meget andet bryllup jeg kan lave i øjeblikket.. hvis du er interesseret kan jeg sagtens sende dokumentet til dig.. så kan du jo bare redigere i det.. hmm og så har vi printet på lidt godt papir så vi håber det holder..

Forstår godt at du synes det er rart det stadig "kun" er stout.. men hvor meget skal du da smide? Hvornår skal du prøve kjole igen? har kun set billeder af den første stout.. og du har snakket lidt om at den er lavet lidt om siden..

Jeg når heller ikk at smide alt det jeg skal inden jeg skal prøve kjole.. håber jeg får smidt halvdelen.. men hende jeg snakkede med sagde at det ikk betød noget for man skiftede bare størrelsen ud når den skulle tilrettes så man fik den rigtige størrelse.. så i første omgang skal jeg bare finde KJOLEN!

Joh, kan da lige smide lidt billeder ind af nogen af de kjoler jeg bare MÅ prøve....

post-36011-1234556537.jpg post-36011-1234556500.jpg

Der kommer lige et par stykker til længere nede..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaahhh...hvor er de lækre, de kjoler. Lige min smag!!! Kan så godt lide en v-udskæring og halterneck...men den stropløse er også super lækker!!!

Glæder mig nu også helt vildt til om 3 uger :carrot:

Jeg ved ikke, hvor meget jeg vil smide...primært ønsker jeg at blive lige så fit, som jeg var, da jeg lige færddiggjorde min udd. Dér var jeg trænet... Jeg er ikke et lille nips, men så længe det er fast, og jeg føler mig sund, så er jeg glad og tilfreds. (hi - så at sige aldrig...nej - gas).

Jeg har prøvet stouten 2 gange udover billederne. Desværre glemte jeg kamera de sidste gange, men det må jeg få lavet om på næste gang.

Det er vist sidste gang, jeg skal prøve den næste gang. Hvornår det så bliver, ved jeg ikke... Tilgengæld har vi nok fundet stof til kjolen. Det bliver fed silke - men ikke det tunge af slagsen...og så i creme. Jeg skal ikke have slør...iøvrigt voldsomt mange penge du får sparet?! Wow... Jeg kunne godt tænke mig en lækker hvis blomst i håret. Størrelse, om den skal være frisk el. plastik og hvor man kan købe sådanne blomster til håret, ved jeg ikke, men har hørt at de i Illum og Magasin har sådanne ting.

Jeg har heller ikke hørt noget vedr. den makeupartist/frisør, hun ville spørge for mig...så... Skal snart bestille tid til prøveopsætning + makeup (skal dog lige have mine forkølelsessår væk...)...

Kakkelovn er dejlig. Vi er så også så heldige, at vi har varme i gulvet i udestue + stue...og det er dejligt. Specielt om morgenen... :loveflag::blink:

KNUS

0

Del dette indlæg

Man når lige at blinke og så er du på side 48 i din bryllupsplanlægning ;) Fedt at du rykker!!

Kjolerne er lige til at dåne af, hvem der havde figur til den slags :loveflag: Mine favoritter er 2 0g 3, har ingen gode argumenter i ærmet, men smukke er de altså!

Jeg har ikke glemt dig, jeg brygger på en mail til dig, mon ikke den lander søndag. Lørdag skal nemlig traditionen tro bruges i en hal i en forstad, hvor min mand og hans hold forhåbenlig giver en anden forstad en på frakken!

Knus og smukke tanker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaahhh...hvor er de lækre, de kjoler. Lige min smag!!! Kan så godt lide en v-udskæring og halterneck...men den stropløse er også super lækker!!!

Glæder mig nu også helt vildt til om 3 uger :carrot:

Jeg ved ikke, hvor meget jeg vil smide...primært ønsker jeg at blive lige så fit, som jeg var, da jeg lige færddiggjorde min udd. Dér var jeg trænet... Jeg er ikke et lille nips, men så længe det er fast, og jeg føler mig sund, så er jeg glad og tilfreds. (hi - så at sige aldrig...nej - gas).

Jeg har prøvet stouten 2 gange udover billederne. Desværre glemte jeg kamera de sidste gange, men det må jeg få lavet om på næste gang.

Det er vist sidste gang, jeg skal prøve den næste gang. Hvornår det så bliver, ved jeg ikke... Tilgengæld har vi nok fundet stof til kjolen. Det bliver fed silke - men ikke det tunge af slagsen...og så i creme. Jeg skal ikke have slør...iøvrigt voldsomt mange penge du får sparet?! Wow... Jeg kunne godt tænke mig en lækker hvis blomst i håret. Størrelse, om den skal være frisk el. plastik og hvor man kan købe sådanne blomster til håret, ved jeg ikke, men har hørt at de i Illum og Magasin har sådanne ting.

Jeg har heller ikke hørt noget vedr. den makeupartist/frisør, hun ville spørge for mig...så... Skal snart bestille tid til prøveopsætning + makeup (skal dog lige have mine forkølelsessår væk...)...

Kakkelovn er dejlig. Vi er så også så heldige, at vi har varme i gulvet i udestue + stue...og det er dejligt. Specielt om morgenen... :loveflag::blink:

KNUS

De to første som er dem jeg bedst kan li er sidste års modeller, og derved er de en del billigere.. men det er jo ikk sikkert at drømmekjolen er KJOLEN...

Du må endelig huske kamera næste gang du skal prøve stouten.. bliver spændende.. glæder mig til at se det færdige resultat.. og rigtig fedt med stoffet.. creme er også bare super pænt.. har også selv overvejet creme..

Tror det kunne være super flot med en blomst i håret.. Du ved ikk hvad det skal være for en blomst eller farve?

Jeg tror at jeg på lørdag i næste uge skal vandre den by vi skal giftes i tynd for frisør og makeup tilbud.. har læst hos en anden herinde at matas skulle lægge makeup til yderst fordelagtige priser.. så tror lige jeg skal i den lokale matas og høre om det også gælder dernede..

vi skal jo giftes i Nykøbing F selvom vi bor i lyngby.. vi kommer oprigtigt dernede fra..

Åhh varme i gulvet ville bare være vidunderligt.. her er bare koldt.. øv øv.. godt man har et varmt tæppe..

Knus

0

Del dette indlæg

Waw nogen flotte kjoler søde...

:blink::cheerleader3: de er rigtig flotte.. :loveflag:

og ved du hvad søde...

post-34110-1234607982.gif 21 uger til post-34110-1234607982.gif

Jah det er sq lidt vildt.. åhh hvor jeg glæder mig.. synes bare stadig at tiden går alt alt for langsomt.. men nu er der kun 3 uger - 2 dage (19 dage) til jeg skal prøve kjoler.. åhh hvor jeg glæder mig..

0

Del dette indlæg

Nåh, det ser ikke ud som om vi får pakken fra Calligraphen i dag heller.. men mon ikk den så ligger i døgnboksen på mandag.. man kan jo håbe..

Tilgengæld kom posten i dag og bankede på med en anden lille pakke til os.. jubiii.... endelig var vores invitationer her..

Jeg skyndte mig selvfølgelig at åbne pakken, og ja jeg ved ikk om det bare ikk skal lykkes første gang for os, for det er anden gang vi får noget hjem som er "defekt"... alle invitationerne har æselører (er bukket) nede i det ene hjørne.. :loveflag: hvorfor skal det hele tiden gå galt?

Man betaler flere/mange hundrede kroner for noget, og så skal det altså bare være perfekt..

Vi har købt 40 invitationer og med porto har vi givet 640 kr.. og det synes jeg altså er vældig mange penge når det ikke er perfekt..

Det var det samme med vores gæstebog.. Heldigvis fik vi dog tilsendt en ny uden beregning.. men er bare irriterende at man skal bruge så meget energi på at tingene bliver perfekte..

Øv er bare i dårligt humør nu.. Men må få manden til at skrive til der vi har købt invitationerne når han kommer hjem.. er i hans navn de er blevet bestilt..

De er ellers så super flotte.. øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh, det ser ikke ud som om vi får pakken fra Calligraphen i dag heller.. men mon ikk den så ligger i døgnboksen på mandag.. man kan jo håbe..

Tilgengæld kom posten i dag og bankede på med en anden lille pakke til os.. jubiii.... endelig var vores invitationer her..

Jeg skyndte mig selvfølgelig at åbne pakken, og ja jeg ved ikk om det bare ikk skal lykkes første gang for os, for det er anden gang vi får noget hjem som er "defekt"... alle invitationerne har æselører (er bukket) nede i det ene hjørne.. :cheerleader3: hvorfor skal det hele tiden gå galt?

Man betaler flere/mange hundrede kroner for noget, og så skal det altså bare være perfekt..

Vi har købt 40 invitationer og med porto har vi givet 640 kr.. og det synes jeg altså er vældig mange penge når det ikke er perfekt..

Det var det samme med vores gæstebog.. Heldigvis fik vi dog tilsendt en ny uden beregning.. men er bare irriterende at man skal bruge så meget energi på at tingene bliver perfekte..

Øv er bare i dårligt humør nu.. Men må få manden til at skrive til der vi har købt invitationerne når han kommer hjem.. er i hans navn de er blevet bestilt..

Ej hvor er det ærgeligt.. træls når man har brugt tid og penge på det..

Håber de ordner det uden beregning..

det kan bare ødelægge hele stemningen på dagen når sådan noget sker. :rolleyes:

Jeg tror du trænger til et af dem her... :loveflag::blink::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg skyndte mig selvfølgelig at åbne pakken, og ja jeg ved ikk om det bare ikk skal lykkes første gang for os, for det er anden gang vi får noget hjem som er "defekt"... alle invitationerne har æselører (er bukket) nede i det ene hjørne.. :cheerleader3: hvorfor skal det hele tiden gå galt?

Ej hvor er det ærgeligt.. træls når man har brugt tid og penge på det..

Håber de ordner det uden beregning..

det kan bare ødelægge hele stemningen på dagen når sådan noget sker. :rolleyes:

Jeg tror du trænger til et af dem her... :loveflag::blink::cheerleader3::cheerleader3:

Mange tak.. lige hvad jeg havde brug for..

Det mest irriterende er bare at det er anden gang vi får noget hjem som ikke er i orden.. Man bliver bare så trist..

ØV ØV ØV!

0

Del dette indlæg

ej hvor pisse træls søde... kæft det er øv sådan noget.... man :rolleyes: kan godt forstå du er træt af det søde.. virkelig..

kæmpe :loveflag::blink::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes: til dig fra mig...

0

Del dette indlæg

Hejsa søde

Vildt flot flaske-labels i har fået lavet og jeg er jo selvfølgelig vild med din kjoleinspiration :loveflag:

Hvor er det bare ærgeligt med invitationerne og jeg giver dig fuldstændig ret i, at når man poster så mange penge i noget, så forventer man altså også, at det er 100% i orden!

Håber ikke i får nogen problemer med dem... :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer