isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Nåh, det ser ikke ud som om vi får pakken fra Calligraphen i dag heller.. men mon ikk den så ligger i døgnboksen på mandag.. man kan jo håbe..

Tilgengæld kom posten i dag og bankede på med en anden lille pakke til os.. jubiii.... endelig var vores invitationer her..

Jeg skyndte mig selvfølgelig at åbne pakken, og ja jeg ved ikk om det bare ikk skal lykkes første gang for os, for det er anden gang vi får noget hjem som er "defekt"... alle invitationerne har æselører (er bukket) nede i det ene hjørne.. :cheerleader3: hvorfor skal det hele tiden gå galt?

Man betaler flere/mange hundrede kroner for noget, og så skal det altså bare være perfekt..

Vi har købt 40 invitationer og med porto har vi givet 640 kr.. og det synes jeg altså er vældig mange penge når det ikke er perfekt..

Det var det samme med vores gæstebog.. Heldigvis fik vi dog tilsendt en ny uden beregning.. men er bare irriterende at man skal bruge så meget energi på at tingene bliver perfekte..

Øv er bare i dårligt humør nu.. Men må få manden til at skrive til der vi har købt invitationerne når han kommer hjem.. er i hans navn de er blevet bestilt..

De er ellers så super flotte.. øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv!!!!

ej hvor pisse træls søde... kæft det er øv sådan noget.... man :rolleyes: kan godt forstå du er træt af det søde.. virkelig..

kæmpe :loveflag::blink::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes: til dig fra mig...

Mange tak søde.. har virkelig brug for nogle kram.. synes bare det er pisse øv.. man går jo og glæder sig som et lille barn hver gang.. men så er det bare i stykker ellers er der sket noget andet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med invitationerne, håber at I får nye uden beregning. De burde da kunne finde ud af at pakke varerne så der ikke kommer æselører.

Ja, det er jo et prof. firma, så de burde da ha styr på hvordan sådan nogle varer skal pakkes.. er rigtig øv.. men nu må vi se hvad de svarer på mandag når de kommer på arbejde igen..

Håber da at de sender os nogle nye eller at de går gevaldig ned i pris på de første vi har fået..

0

Del dette indlæg

Hejsa søde

Vildt flot flaske-labels i har fået lavet og jeg er jo selvfølgelig vild med din kjoleinspiration :loveflag:

Hvor er det bare ærgeligt med invitationerne og jeg giver dig fuldstændig ret i, at når man poster så mange penge i noget, så forventer man altså også, at det er 100% i orden!

Håber ikke i får nogen problemer med dem... :cheerleader3:

Mange tak.. synes også lablen blev rigtig fin.. og jah, jeg forstår altså ikk dem der har noget imod lilly, hvor brud giver kjolen sin egen stil, så det bliver aldrig det samme.. og når så mange har "noget imod" lilly gør de det jo bare til en sjælden kjole.. hehe.. men super ærgeligt at det er i KBH jeg skal prøve, og ikk der hvor du er.. jeg er super vild med den fra passion-kollektionen.. håber virkelig den sidder godt, for i forestillingerne er det drømmekjolen.. :blink:

Er bare rigtig røv med invitationerne.. det burde bare være 100 % iorden.. vi havde jo også problemer med vores gæstebog tidligere som havde en kæmpe skjold oppe i det ene hjørne og det var bare rigtig tydeligt.. men Something Blue sendte os en ny uden beregning, så var super lækkert.. Håber også de er forstående hos inviterdesign..

0

Del dette indlæg

Hej!

Sikke noget skod mht. invitationerne. Bed lige mærke i det du skrev om "at glæde sig som et lille barn." Det er jo lidt det en ægte zilla gør når hun venter bryllupsrelateret gejl, så kan sagtens forstå at du pisse skuffet. :cheerleader3:

- Glæd dig i stedet over at du har fået kreeret en rigtig smuk etiket til jeres flasker. :blink::loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Sikke noget skod mht. invitationerne. Bed lige mærke i det du skrev om "at glæde sig som et lille barn." Det er jo lidt det en ægte zilla gør når hun venter bryllupsrelateret gejl, så kan sagtens forstå at du pisse skuffet. :cheerleader3:

- Glæd dig i stedet over at du har fået kreeret en rigtig smuk etiket til jeres flasker. :blink::loveflag:

Hehe, jah.. jeg er vist også en vaskeægte zilla.. tænker næsten bryllup hele tiden.. glæder mig så meget til alt hvad der har med vores bryllup at gøre..

Men ja, er nu meget skuffet, og nu må vi se hvad de svarer på mandag.. Manden har skrevet dem en mail og forklaret at vi er ret kede af at have brugt så mange penge på noget som ikke var iorden da vi modtog det..

Og mange tak for kommentaren på etiketten.. synes også den er blevet rigtig fin..

0

Del dette indlæg

Hej hej....

:loveflag::blink::cheerleader3:

Sådanne skal du da også have af mig. Jeg kan snildt følge dig i ærgelsen. Opdagede selv to stavefejl jo - og det betyder bare noget for én, at tingene er iorden.

Jeg må sige, (som de andre), at nu, hvor I har skudt så mange penge i produktet, kan I roligt kræve, at det skal være iorden. I har loven på jeres side...så ring blot og fortæl dem, at I er utilfredse med varen. Det er selvfølgelig ærgeligt at skulle bruge energi på at være mindre positiv, men I ønsker at kunne levere flotte invitationer - og lever de ikke op til jeres forventninger pga. forkert måde at pakke på - tja...så skal firmaet vist komme noget ind i kampen!!

Enten med nye invitationer, eller - som der også bliver skrevet - en omgang nedslag i prisen. Specielt også fordi det er 2. gang, I får noget skidt fra firmaet.

Anyway - uanset hvad er jeg ikke i tvivl om, at I får lavet et gennemført bryllup - både før, under og efter!!!!!

Kæmpe knus fra mig til dig!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Hej hej....

:blink::cheerleader3::cheerleader3:

Sådanne skal du da også have af mig. Jeg kan snildt følge dig i ærgelsen. Opdagede selv to stavefejl jo - og det betyder bare noget for én, at tingene er iorden.

Jeg må sige, (som de andre), at nu, hvor I har skudt så mange penge i produktet, kan I roligt kræve, at det skal være iorden. I har loven på jeres side...så ring blot og fortæl dem, at I er utilfredse med varen. Det er selvfølgelig ærgeligt at skulle bruge energi på at være mindre positiv, men I ønsker at kunne levere flotte invitationer - og lever de ikke op til jeres forventninger pga. forkert måde at pakke på - tja...så skal firmaet vist komme noget ind i kampen!!

Enten med nye invitationer, eller - som der også bliver skrevet - en omgang nedslag i prisen. Specielt også fordi det er 2. gang, I får noget skidt fra firmaet.

Anyway - uanset hvad er jeg ikke i tvivl om, at I får lavet et gennemført bryllup - både før, under og efter!!!!!

Åhhh, Tak Lus, det varmer..

Ja er bare skide øv.. men nu håber vi at de skriver imorgen og kommer med et løsningsforslag..

Men er nu kommet i noget bedre humør.. lige når man åbner for dem bliver man bare i mega dårligt humør.. specielt fordi man har gået og glædet sig til de kom..

Håber du får en rigtig god søndag.. min skal bruges på aldeles ingenting.. og det glæder jeg mig til :loveflag:

Knus herfra

0

Del dette indlæg

Hej hej....

:blink::cheerleader3::cheerleader3:

Ja er bare skide øv.. men nu håber vi at de skriver imorgen og kommer med et løsningsforslag..

Men er nu kommet i noget bedre humør.. lige når man åbner for dem bliver man bare i mega dårligt humør.. specielt fordi man har gået og glædet sig til de kom..

Håber du får en rigtig god søndag.. min skal bruges på aldeles ingenting.. og det glæder jeg mig til :loveflag:

Knus herfra

Det var godt, at jeg kunne give dig lidt varme over cyberspace... :cheerleader3:

OG godt at dit humør er blevet bedre. Husk - man bruger færre muskler på at smile end på at se ked ud!! ... :rolleyes:

Lyder dejligt ikke at skulle foretage sig noget som helst. Jeg skal nu ikke andet end gøre lidt rent...men faktisk bruger jeg det som afstressen...så længe jeg selv må styre mit tempo. (Men mon ikke jeg løber frem og tilbage mellem støvsuger og computer for at følge med på BK?).

Kaffen er løbet igennem, jeg skal lige skrive en lille sludder i min tråd...og så i gang...

Kæresten er ved at lave badeværelse, så...

Knus endnu engang...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak.. synes også lablen blev rigtig fin.. og jah, jeg forstår altså ikk dem der har noget imod lilly, hvor brud giver kjolen sin egen stil, så det bliver aldrig det samme.. og når så mange har "noget imod" lilly gør de det jo bare til en sjælden kjole.. hehe.. men super ærgeligt at det er i KBH jeg skal prøve, og ikk der hvor du er.. jeg er super vild med den fra passion-kollektionen.. håber virkelig den sidder godt, for i forestillingerne er det drømmekjolen.. :blink:

Er bare rigtig røv med invitationerne.. det burde bare være 100 % iorden.. vi havde jo også problemer med vores gæstebog tidligere som havde en kæmpe skjold oppe i det ene hjørne og det var bare rigtig tydeligt.. men Something Blue sendte os en ny uden beregning, så var super lækkert.. Håber også de er forstående hos inviterdesign..

Nææ, jeg kan heller ikke se, hvorfor der er sådan en modvillighed mod Lillykjoler, men vi skal jo alle have lov til at være forskellige og have forskellig smag. Ellers ville vi jo komme på overarbejde hos Lilly ;)

Passions er en super flot kollektion og den der er fremme i år er altså også bare fænomenal! Tror helt bestemt også det er lige dig. Jeg har haft en brud i den Passionsmodel, du viser frem og hun var virkelig smuk i den.

Jeg håber også for dig, at den viser sig at være det helt rigtige. Jeg prøvede den også i sin tid, men jeg havde ganske enkelt de forkerte former til den, selvom det slet ikke gør noget at man har gode kurver. Det fremhæver bare kjolens form endnu bedre!

Det er da lidt ærgeligt, at det ikke er her i nordjylland du skal prøve kjole, det kunne da have været super hyggeligt :loveflag:

Krydser fingre for at i igen kan forvente jer top service fra Something Blue... De ved jo godt at det rygtes hurtigt herinde, hvis de ikke er helt obs på at behandle deres kunder ordentligt... ;)

0

Del dette indlæg

Tror hellere lige jeg må nævne at første gang var hos Something Blue.. anden gang var hos inviterdesign.. så altså to forskellige steder.. men dette gør det ikke mindre irriterende.. Bare så der ikke opstår nogen misforståelser..

0

Del dette indlæg

Hej hej....

:cheerleader3::rolleyes::cheerleader3:

Håber du får en rigtig god søndag.. min skal bruges på aldeles ingenting.. og det glæder jeg mig til :cheerleader3:

Knus herfra

Det var godt, at jeg kunne give dig lidt varme over cyberspace... :hug:

OG godt at dit humør er blevet bedre. Husk - man bruger færre muskler på at smile end på at se ked ud!! ... :rolleyes:

Lyder dejligt ikke at skulle foretage sig noget som helst. Jeg skal nu ikke andet end gøre lidt rent...men faktisk bruger jeg det som afstressen...så længe jeg selv må styre mit tempo. (Men mon ikke jeg løber frem og tilbage mellem støvsuger og computer for at følge med på BK?).

Kaffen er løbet igennem, jeg skal lige skrive en lille sludder i min tråd...og så i gang...

Kæresten er ved at lave badeværelse, så...

Knus endnu engang...

Hehe, jah mon ikk du lige skal følge lidt med herinde.. :blink:

Jamen så må jeg da lige ind i din tråd og læse lidt :loveflag: - skal jo følge med over det hele.. hehe

Åhh, jeg hader virkelig at gøre rent, men ja i sit eget tempo er det okay.. dejligt med nyt badeværelse..

0

Del dette indlæg

Nææ, jeg kan heller ikke se, hvorfor der er sådan en modvillighed mod Lillykjoler, men vi skal jo alle have lov til at være forskellige og have forskellig smag. Ellers ville vi jo komme på overarbejde hos Lilly ;)

Passions er en super flot kollektion og den der er fremme i år er altså også bare fænomenal! Tror helt bestemt også det er lige dig. Jeg har haft en brud i den Passionsmodel, du viser frem og hun var virkelig smuk i den.

Jeg håber også for dig, at den viser sig at være det helt rigtige. Jeg prøvede den også i sin tid, men jeg havde ganske enkelt de forkerte former til den, selvom det slet ikke gør noget at man har gode kurver. Det fremhæver bare kjolens form endnu bedre!

Det er da lidt ærgeligt, at det ikke er her i nordjylland du skal prøve kjole, det kunne da have været super hyggeligt :loveflag:

Krydser fingre for at i igen kan forvente jer top service fra Something Blue... De ved jo godt at det rygtes hurtigt herinde, hvis de ikke er helt obs på at behandle deres kunder ordentligt... ;)

Jah, heldigvis har vi hver vores smag.. sikke et rend i ville have hos jer.. så måtte der nok nogle flere butikker til..

Åhh hvor jeg bare glæder mig super meget til jeg skal ind og prøve kjoler.. bliver bare en super dag.. Håber bare mere og mere at det er kjolen.. men mon ikk jeg finder noget derinde.. er helt vild med kjolerne.. og så bookede jeg jo min tid på messen i Bella så jeg får 10 % på kjolen.. og gør mig bestemt ikke noget.. hehe.. de kan altid bruges andre steder til brylluppet..

Som jeg har skrevet i et indlæg må jeg hellere lige gøre det klart at det kun var første gang hos Something Blue.. og det var med vores gæstebog.. anden gang var hos Inviterdesign og var vores invitationer.. man skal jo nødig skabe dårligt ry hos Something Blue da de håndterede situationen med gæstebogen til UG!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Sweets

så er der opskriftsmail på vej til dig!

Se jeg huskede det ;)

Knus

Ihh hvor er du bare super dejlig og fantastisk...

Nu ved jeg hvad jeg skal bruge hele min fridag på torsdag til.. ihh super mange tak..

Knus

0

Del dette indlæg

Nåh, så fik vi da lavet en lille smule bryllup i dag..

Vi begyndte på at pakke chokolden om, og fik da klaret hele 2 pakker.. de er bare blevet super fine.. der kommer dog først billeder af dem når jeg er færdig med alle pakkerne..

Jeg skal nok få lagt et billede op af invitationerne på et tidspunkt.. så i kan se hvordan forsiden er kommet til at se ud (dog er det dem der er i stykker men derfor kan i jo godt se dem)...

0

Del dette indlæg

Vi begyndte på at pakke chokolden om, og fik da klaret hele 2 pakker.. de er bare blevet super fine.. der kommer dog først billeder af dem når jeg er færdig med alle pakkerne..

Jeg skal nok få lagt et billede op af invitationerne på et tidspunkt.. så i kan se hvordan forsiden er kommet til at se ud (dog er det dem der er i stykker men derfor kan i jo godt se dem)...

Hvor har du været aktiv... :loveflag:

Glæder mig til at se billeder!!! Hvor var det, du havde chokoladen fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billeder :loveflag: billeder :blink: billeder :cheerleader3:

Knus og god dag!

0

Del dette indlæg

ej du har da været kreativ søde :loveflag:

glæder mig til og se billeder.. :blink::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Godmorgen godmorgen....

Håber du får en herlig dag. Den kan vel næsten ikke blive andet med det flotte vejr?!

Håber du kan sætte et billede ind af dine 'lader...er spændt.

Knus

Hey søde..

Jamen skal da nok sætte et billede ind af dem når jeg kommer hjem.. så må blærerækken vente... for har kun fået ordnet 2 pakker..

Det er anton berg grand cru chokolade.. købte det på tilbud i netto..

Hmm.. og så er vores pakke fra calligraphen kommet.. så der får du også nogle billdeder.. men det bliver først her i eftermiddag.. skal lige ordne en fremlæggelse i skolen først.. desværre..

Håber du får en god vagt.. så du forresten at jeg havde smidt et par link i din tråd med stedet i tyskland og laksetataren..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen godmorgen....

Håber du får en herlig dag. Den kan vel næsten ikke blive andet med det flotte vejr?!

Knus

Hey søde..

Jamen skal da nok sætte et billede ind af dem når jeg kommer hjem.. så må blærerækken vente... for har kun fået ordnet 2 pakker..

Hmm.. og så er vores pakke fra calligraphen kommet.. så der får du også nogle billdeder.. men det bliver først her i eftermiddag.. skal lige ordne en fremlæggelse i skolen først.. desværre..

Håber du får en god vagt.. så du forresten at jeg havde smidt et par link i din tråd med stedet i tyskland og laksetataren..

Hej,

Super at du sætter billeder ind... Glæder mig helt vildt til at se!!! Hi - jeg har ikke lavet andet (nærmest) end at sidde foran computeren hele morgenen. Det er kun hunden, der ellers lige er kredset om... :blink:

Jeg har selv luret lidt på Calligraphens hjemmeside for at finde gæstebog. Jeg har dog endnu ikke bestemt mig for en. Jeg har også haft Ordning og Reda i tankerne, men der er ikke mange at vælge imellem...

Så pyt med at du skal ordne den fremlæggelse til skolen. Det er selvfølgelig også lidt vigtigere en tøse-sludder lige nu!!!

Hvornår er du helt færdig med udd? Har du nogen idé om, hvad du vil arb. med på sigt?

Glæder mig til at læse om Tyskland....og vi sludres.

Skal nok få en fin vagt. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Godmorgen godmorgen....

Knus

Hey søde..

Hej,

Super at du sætter billeder ind... Glæder mig helt vildt til at se!!! Hi - jeg har ikke lavet andet (nærmest) end at sidde foran computeren hele morgenen. Det er kun hunden, der ellers lige er kredset om... :cheerleader3:

Jeg har selv luret lidt på Calligraphens hjemmeside for at finde gæstebog. Jeg har dog endnu ikke bestemt mig for en. Jeg har også haft Ordning og Reda i tankerne, men der er ikke mange at vælge imellem...

Så pyt med at du skal ordne den fremlæggelse til skolen. Det er selvfølgelig også lidt vigtigere en tøse-sludder lige nu!!!

Hvornår er du helt færdig med udd? Har du nogen idé om, hvad du vil arb. med på sigt?

Glæder mig til at læse om Tyskland....og vi sludres.

Skal nok få en fin vagt. :blink:

Nåh, fremlæggelsen blev udskudt til imorgen i vores frokostpause så kom lige lidt tidligere hjem.. dejligt.. hehe..

Så fik jeg hentet pakken hos calligraphen.. jeg smider lige nogen billeder ind om 2 sek..

Vi har en gæstebog billigt til salg :loveflag: - hehe.. ej er den der er plettet.. såh.. Ellers så kig hos Something Blue.. de har faktisk rigtig mange søde gæstebøger..

Jamen jeg skal skrive batchelorprojekt her til efteråret, så om et lille års tid skulle jeg gerne være færdig med første del = være diplomingeniør i kemi og bioteknologi.. Hmm.. ja og så skal jeg ihvertflad læse 2 år mere så jeg får min kandidat = civilingeniør.. og egentlig er mit store ønske at forske indenfor det bioteknologiske område, og det kan egentlig godt lade sig gøre på baggrund af en civilingeniøruddannselse.. men hvis modet er til det og lysten selvfølgelig er planen at jeg skal læse en ph.D når jeg om 3 års tid er blevet civil.. og ph.D'en tager ca 3 år.. så jeg har godt 6 år tilbage på skolebænken hvis jeg dog ikk er blevet træt af det inden.. hehe..

Når jeg snakker bioteknologi så mener jeg enzymer, proteiner, dna og lignende.. det interesserer mig meget og ville da gerne en gang i fremtiden kunne gøre en forskel indenfor dette område.. men nu må vi se hvad det bringer..

Hvad præcis er det du arbejder med indenfor politiet?

0

Del dette indlæg

Så alle i kære tøser.. så kommer der en ordenlig gang billedspam!!!!!

Jamen først er jeg jo nødt til at lægge billeder ind af vores chokolader.. det er grand cru, og da der er 3 varianter i æsken valgte vi at lave dem i 3 forskellige farver..

post-36011-1234793889.jpg

Så kommer der lige lidt af invitationenerne.. de er som nævnt tidligere ikke færdige.. det er kun "omslaget"... det er dem der er i stykker, har dog undladt at tage billeder af dette..

De kommer længere nede

0

Del dette indlæg

Så er der lige et par billeder af vores fine invitationer.. der skal nok komme flere billeder når de er færdige.. Det her er kun omslaget til den..

post-36011-1234794381.jpg post-36011-1234794391.jpg post-36011-1234794405.jpg

Nåh... så er det vist pakken fra calligraphen.. den kommer længere nede..

0

Del dette indlæg

Jah.. så var jeg jo på posthuset efter vores fine pakke fra calligraphen..

Med alt det held jeg har haft med at bestille ting over nettet var mine forventninger ikk særlig høje til denne pakke.. jeg frygtede virkelig det værste.. at de glas vi havde bestilt var smadret, eller at det viste sig at vi faktisk kun havde købt et...

Men her kommer lige en lille billed historie.. hehe...

Uff.. her er pakken...

post-36011-1234794604.jpg

Og hvad mon der er i??

post-36011-1234794618.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer