isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Louise.

Så har jeg pløjet din tråd igennem :)

Det bliver da bare super spændende med kjoleprøvningen på torsdag :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig SÅ MEGET til at se billeder :cheerleader3:

Hav en god dag :)

Jeg glæder mig også suuuper meget.. og nu skal jeg kun sove 2 gange mere.. jubii.. hehe.. og kun i skole 1 gang mere.. det er jo helt vildt.. og jeg lover at der nok skal komme billeder i løbet af torsdagen.. bliver spændende om jeg finder KJOLEN.. ihh hvor jeg glæder mig..

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: :carrot: 130 dage søde :carrot: :cheerleader3:

og

:):) 2 dage til kjoleprøvning :td:

Åhh hvor tiden går.. jeg glæder mig sååå meget.. ja til begge dele.. hehe..

men først og fremmest til kjoleprøvningen.. nu ligger den jo lige om hjørnet og lurer.. gid det var imorgen..

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: :carrot: 130 dage søde :carrot: :cheerleader3:

og

:):) 2 dage til kjoleprøvning :td:

Åhh hvor tiden går.. jeg glæder mig sååå meget.. ja til begge dele.. hehe..

men først og fremmest til kjoleprøvningen.. nu ligger den jo lige om hjørnet og lurer.. gid det var imorgen..

kan jeg godt forstå søde...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er tirsdagen gået, og for mit vedkommende tog den en dramatisk drejning her til slut..

Manden var på arbejde og jeg skulle bruge hele min aften på at lave lidt godt mad til mig selv, se lidt tv og hygge med BK..

Men som uret ringede og min hjemmelavede slankepizza var færdig ringede telefonen..

Vi har de sidste par dage undret os over en klassekammerats fravær og har ikke kunne få fat på ham. Desværre var det min veninde der meddelte mig at vores klassekammerat var død. Det kom som et chok, og jeg blev lide ude af mig selv..

Så pizzaen røg ud af ovnen og blev pakket ind (appetitten var lige som forsvundet), og jeg sendte en sms til manden om at jeg kom over til ham i rema.. arbejder der selv, så vidste jeg sagtens kunne være der til han havde lukket..

Jeg syntes bare ikk lige at jeg ville være alene hjemme.. heldigvis var det kun en time før manden kom hjem, så skulle kun hænge ud derovre i en time.. men gik vist nærmest rundt som en zombie..

Dagen imorgen skal resten af klassen så ha den dårlige meddelelse, og jeg kunne forestille mig at det bliver en meget underlig dag.. jeg er stadig forvirret og kan ikke helt forstå det.. og tror vi alle får grædt meget imorgen..

Men efter at være kommet hjem, og ha skrevet 1000 sms'er frem og tilbage med veninderne er jeg kommet lidt ovenpå, og fik lavet den tale færdig som jeg var begyndt på til manden.. men synes ikke at den fortjener at være i dette indlæg, det er tilegnet min klassekammerat.. så det kommer om lidt..

RIP.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jamen jeg sad jo og arbejde med tanken om tale til manden da den dårlige nyhed kom..

Da jeg ikke kunne stille noget op har jeg forsøgt at gøre talen færdig..

Jeg er ikk så god en taler.. eller, jeg kan sagtens stille mig op og holde en tale, men jeg er ikke god til at finde på det rigtige at sige..

Så min plan er nu at manden får et rigtig sødt personligt brev han kan læse om morgenen inden han skal hen til kirken..

Derudover har jeg jo fået en rigtig sød pige til at komme og synge "From this moment"..

Meeen.. tænker lidt, min mormor og morfar er ikke de skarpeste til engelsk.. og hvad er chancen for at man får lyttet 100 % til teksten når man står i øjeblikket..

Sååå, min plan er at holde tale i form af oversættelse af "From this moment" eller "Fra dette øjeblik".. Hvad synes i om ideen tøser?

Synes teksten er så fantastisk i den her sammenhæng, og så får alle mulighed for at forstå det..

I får lige teksten..

Jeg lover at jeg altid vil være der. Jeg vil give alt og hvad som helst

og jeg vil altid udvise omsorg. Gennem svaghed

og styrke, glæde og sorg, i medgang og modgang

vil jeg elske dig med hvert hjerteslag.

Fra dette øjeblik er livet begyndt

Fra dette øjeblik er du den eneste ene

Ved din side er hvor jeg hører til

Fra dette øjeblik

Fra dette øjeblik er jeg blevet velsignet

jeg lever kun for at glæde dig

og for din kærlighed vil jeg give mit sidste åndedrag

Fra dette øjeblik

Jeg giver dig min hånd med hele mit hjerte

Kan ikke vente til jeg skal dele mit liv med dig, kan ikke vente til at begynde

du og jeg vil aldrig være adskilt

Mine drømme gik i opfyldelse på grund af dig

Fra dette øjeblik og så længe jeg lever

vil jeg elske dig, det lover jeg dig

der er ikke det jeg ikke ville give

Fra dette øjeblik

Du er grunden til at jeg tror på kærlighed

Og du er svaret på mine bønner sendt fra oven

Det eneste vi har brug for er os to

Der er ikke det jeg ikke vil give

fra dette øjeblik

jeg vil elske dig, så længe jeg lever

Fra dette øjeblik

Så kommer der selvfølgelig lige lidt mere, fx tak til forældrene og svigerforældrene mm.. men det er ihvertfald udgangspunktet.. hvad synes i?

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:

Lyder til at du er kommet lidt ovenpå igen. En frygtelig nyhed at få.

Tak, jeg har ikke helt fattet det endnu..

Men jeg kan ikk gøre så meget.. han kommer jo ikk tilbage ved at jeg sidder mig over i en krog og lader det hele gå i stå..

Men er nu ikk kommet helt ovenpå endnu..

Redigeret af isse_pigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er tirsdagen gået, og for mit vedkommende tog den en dramatisk drejning her til slut..

Manden var på arbejde og jeg skulle bruge hele min aften på at lave lidt godt mad til mig selv, se lidt tv og hygge med BK..

Men som uret ringede og min hjemmelavede slankepizza var færdig ringede telefonen..

Vi har de sidste par dage undret os over en klassekammerats fravær og har ikke kunne få fat på ham. Desværre var det min veninde der meddelte mig at vores klassekammerat var død. Det kom som et chok, og jeg blev lide ude af mig selv..

Så pizzaen røg ud af ovnen og blev pakket ind (appetitten var lige som forsvundet), og jeg sendte en sms til manden om at jeg kom over til ham i rema.. arbejder der selv, så vidste jeg sagtens kunne være der til han havde lukket..

Jeg syntes bare ikk lige at jeg ville være alene hjemme.. heldigvis var det kun en time før manden kom hjem, så skulle kun hænge ud derovre i en time.. men gik vist nærmest rundt som en zombie..

Dagen imorgen skal resten af klassen så ha den dårlige meddelelse, og jeg kunne forestille mig at det bliver en meget underlig dag.. jeg er stadig forvirret og kan ikke helt forstå det.. og tror vi alle får grædt meget imorgen..

Men efter at være kommet hjem, og ha skrevet 1000 sms'er frem og tilbage med veninderne er jeg kommet lidt ovenpå, og fik lavet den tale færdig som jeg var begyndt på til manden.. men synes ikke at den fortjener at være i dette indlæg, det er tilegnet min klassekammerat.. så det kommer om lidt..

Det gør mig ondt :cheerleader3:

Han må da have været forholdsvis ung - hvad døde han af?

0

Del dette indlæg

Jamen jeg sad jo og arbejde med tanken om tale til manden da den dårlige nyhed kom..

Da jeg ikke kunne stille noget op har jeg forsøgt at gøre talen færdig..

Jeg er ikk så god en taler.. eller, jeg kan sagtens stille mig op og holde en tale, men jeg er ikke god til at finde på det rigtige at sige..

Så min plan er nu at manden får et rigtig sødt personligt brev han kan læse om morgenen inden han skal hen til kirken..

Derudover har jeg jo fået en rigtig sød pige til at komme og synge "From this moment"..

Meeen.. tænker lidt, min mormor og morfar er ikke de skarpeste til engelsk.. og hvad er chancen for at man får lyttet 100 % til teksten når man står i øjeblikket..

Sååå, min plan er at holde tale i form af oversættelse af "From this moment" eller "Fra dette øjeblik".. Hvad synes i om ideen tøser?

Synes teksten er så fantastisk i den her sammenhæng, og så får alle mulighed for at forstå det..

I får lige teksten..

Jeg lover at jeg altid vil være der. Jeg vil give alt og hvad som helst

og jeg vil altid udvise omsorg. Gennem svaghed

og styrke, glæde og sorg, i medgang og modgang

vil jeg elske dig med hvert hjerteslag.

Fra dette øjeblik er livet begyndt

Fra dette øjeblik er du den eneste ene

Ved din side er hvor jeg hører til

Fra dette øjeblik

Fra dette øjeblik er jeg blevet velsignet

jeg lever kun for at glæde dig

og for din kærlighed vil jeg give mit sidste åndedrag

Fra dette øjeblik

Jeg giver dig min hånd med hele mit hjerte

Kan ikke vente til jeg skal dele mit liv med dig, kan ikke vente til at begynde

du og jeg vil aldrig være adskilt

der er ikke det jeg ikke ville give

Fra dette øjeblik

Du er grunden til at jeg tror på kærlighed

Og du er svaret på mine bønner sendt fra oven

Det eneste vi har brug for er os to

Der er ikke det jeg ikke vil give

fra dette øjeblik

jeg vil elske dig, så længe jeg lever

Fra dette øjeblik

Så kommer der selvfølgelig lige lidt mere, fx tak til forældrene og svigerforældrene mm.. men det er ihvertfald udgangspunktet.. hvad synes i?

Det er en meget smuk sang og oversættelsen fungerer fint - selvom den jo ikke kommer til at rime, men det betyder jo heller ikke noget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det gør mig ondt :cheerleader3:

Han må da have været forholdsvis ung - hvad døde han af?

Han var 28 eller 29 vist.. øhm, han blev fundet hængt i sin lejlighed.. så det er meget tragisk..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde,

Det er aldrig sjovt, når en bekendt går bort....og måden er heller ikke den letteste at forholde sig til. Det er helt ok at være rundtosset og ked af det - men forsøg (med din kommende mands hjælp) at tænke på ham fra de gode oplevelser, du har haft med ham. Dejligt at du kunne være sammen med din kommende mand, da du havde behov for det. Det er, hvad kæresten er til for...

Og...han har tilsyneladende ikke ønsket at være mere - og hans ønske blev opfyldt!!

Du har kjoleprøvning i morgen!!!!!!! Det bliver dejligt.

Husk at tillad dig selv at være glad, stolt og lykkelig.

Knus og tanker... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Såh er jeg kommet hjem fra skole.. det har været en hård dag med en del tårer..

Der er ingen der kan forstå hvorfor det gik som det gjorde og han har indtil videre ikke efterladt sig noget..

Han var vellidt og den har for under en uge siden sagt til en nær ven at han var rigtig glad og havde det helt vildt godt.. og det var også det alle kunne se.. der har ingen tegn været og det er helt uforståeligt.. jeg tror først jeg ved bisættelsen kan forstå at vi aldrig skal se ham igen.. hele dagen har man siddet og ventet på at han kom ind af døren, men det gjorde han bare ikke..

Han var så omsorgsfuld og et rigtig godt menneske..

Han havde fået studiejob på en virksomhed som han havde været i praktik i, og glædede sig som et lille barn, for det var bare det han ville.. han skulle være startet i mandags, men nåede det aldrig.. vi ved endnu ikke hvornår det er sket, men den sidste der har snakket med ham, snakkede med ham i onsdags, altså for en uge siden.. og han blev fundet igår..

Jeg tænker meget over hvis vi i klassen ikke havde reageret på han ikke komme i skole, for han var der ALTID! - familien havde nok ikke reageret før senere og de var virkelig chokerede over det hele, lige som os andre..

Det er desværre en af de ting jeg aldrig kommer til at forstå..

Han har hængt sig, så han har helt sikkert være opsat på at det var sådan det skulle være.. en barsk og hurtig afsluttende måde..

Hvis han ikke har haft det god her hos os, så håber jeg inderligt at han har fået fred nu.. RIP..

0

Del dette indlæg

Nu har de sidste par indlæg fra min side været meget deprimerende, og jah er meget ked af det, men det må alligevel ikk overskygge min dag i morgen.. for ved i hvad tøser?????

JEG SKAL PRØVE KJOLE IMORGEN!!

Og jeg glæder mig.. åhh det bliver så stort.. jeg har lige fået manden til at lade kameraet op så jeg er sikker på i får billeder imorgen..

Hvis i altså vil se dem???

Nah, vil i jo nok ikke.. hehe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde,

Det er aldrig sjovt, når en bekendt går bort....og måden er heller ikke den letteste at forholde sig til. Det er helt ok at være rundtosset og ked af det - men forsøg (med din kommende mands hjælp) at tænke på ham fra de gode oplevelser, du har haft med ham. Dejligt at du kunne være sammen med din kommende mand, da du havde behov for det. Det er, hvad kæresten er til for...

Og...han har tilsyneladende ikke ønsket at være mere - og hans ønske blev opfyldt!!

Du har kjoleprøvning i morgen!!!!!!! Det bliver dejligt.

Husk at tillad dig selv at være glad, stolt og lykkelig.

Knus og tanker... :thumbsupsmileyanim:

Hey søde..

undrede mig også over jeg ikk havde set noget til dig herinde de sidste par dage..

Jah, han ville åbenbart ikke mere.. men tror aldrig vi vil forstå hvorfor.. han var virkelig vellidt og et godt menneske.. såh det er bare overraskende..

Men ja, jeg prøver at tænke fremad, og jah lige nu ved jeg egentlig slet om jeg glæder mig til imorgen.. men det kommer i et indlæg om lidt..

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg håber at du får en fantastisk kjoleprøvning imorgen og håber på at du må tage billeder af alle skønhederne :thumbsupsmileyanim:

Jah, men når det er i lilly så tror jeg den går.. håber jeg da.. hehe..

Ihhh hvor spændende og joooooooooooooooooooo vi vil se billeder!!!!!!!!! :cheerleader3:

Så må jeg hellere se om jeg kan få taget nogen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh, som jeg troede jeg var færdig med tudeindslagne for det næste stykke tid kom der lige lejlighed til et til..

Jeg har åbenbart bare ikke en særlig heldig uge.. måske man bare skulle gå i seng og sove til den var forbi..

Jeg skulle lige ringe til min mor for at få alting på plads omkring min kjoleprøvning imorgen..

For mig er det en stor ting, og betyder utrolig meget for mig..

Egentlig ville jeg bare gerne ha min mor og søster der, men er som om min mor ikke forstår hvor stor en dag det er for mig..

Nåh, men jeg ringede altså til min mor som så fortalte at min mormor og morfar, bonusfar og hende ville komme herind halv elleve imorgen.. øhhh hvor blev aftalen om at det skulle være min mormor og hende der kom af?

Jeg vidste godt at hun havde lavet den om i går og ville tage min bonusfar med, men nu også min mormor.. det er som om at det at jeg skal prøve kjoler bare er en lille ting i deres program imorgen..

Nu har min moster ringet til min mormor og spurgt om de så ikke kommer alle sammen og spiser aftensmad imorgen bagefter.. hvor blev det der af at det var min dag.. at de skulle komme fordi vi skulle ud og købe kjole..

Jeg kan ikk finde ud af noget som helst, og har endnu ikke en aftale hvad angår imorgen.. lige nu har jeg mest lyst til at sige de alle skal blive hjemme og så selv tage afsted.. måske med min søster, og så ringe og høre min svigerinde om hun vil med..

jeg er bare ulykkelig, for nu glæder jeg mig ikke engang til imorgen, som ellers skulle være en rigtig fantastisk og hyggelig dag med min mor, søster og mormor..

Jeg har glædet mig lige siden jeg bestilte tiden for over 1 ½ måned siden, og har talt ned lige siden.. men nu har jeg bare lyst til at aflyse det hele..

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):)

Ja der er jo ikke så meget andet at sige når det er så slem en uge og det er forståeligt.

Jeg syntes du skal ringe til din mor og sige det har været en slem uge for dig og du er blevet meget ked af der kommer så mange og du kun har brug for det er jer der ser kjole sammen.

Det kan en mor godt forstå..

Kærlige tanker til dig.. Husk du skal passe på dig selv lige nu..

Anette

0

Del dette indlæg

Nåh, som jeg troede jeg var færdig med tudeindslagne for det næste stykke tid kom der lige lejlighed til et til..

Jeg har åbenbart bare ikke en særlig heldig uge.. måske man bare skulle gå i seng og sove til den var forbi..

Jeg skulle lige ringe til min mor for at få alting på plads omkring min kjoleprøvning imorgen..

Egentlig ville jeg bare gerne ha min mor og søster der, men er som om min mor ikke forstår hvor stor en dag det er for mig..

Nåh, men jeg ringede altså til min mor som så fortalte at min mormor og morfar, bonusfar og hende ville komme herind halv elleve imorgen.. øhhh hvor blev aftalen om at det skulle være min mormor og hende der kom af?

Jeg vidste godt at hun havde lavet den om i går og ville tage min bonusfar med, men nu også min mormor.. det er som om at det at jeg skal prøve kjoler bare er en lille ting i deres program imorgen..

Nu har min moster ringet til min mormor og spurgt om de så ikke kommer alle sammen og spiser aftensmad imorgen bagefter.. hvor blev det der af at det var min dag.. at de skulle komme fordi vi skulle ud og købe kjole..

Jeg kan ikk finde ud af noget som helst, og har endnu ikke en aftale hvad angår imorgen.. lige nu har jeg mest lyst til at sige de alle skal blive hjemme og så selv tage afsted.. måske med min søster, og så ringe og høre min svigerinde om hun vil med..

jeg er bare ulykkelig, for nu glæder jeg mig ikke engang til imorgen, som ellers skulle være en rigtig fantastisk og hyggelig dag med min mor, søster og mormor..

Jeg har glædet mig lige siden jeg bestilte tiden for over 1 ½ måned siden, og har talt ned lige siden.. men nu har jeg bare lyst til at aflyse det hele..

Jamen ven da, det er da noget skidt... Jeg synes også, at du skal ringe til din mor og fortælle hende om din uge og sige, at du bare har brug for, at de kommer for at prøve kjoler sammen med dig og ikke fordi de skal alt muligt andet... :thumbsupsmileyanim:

Men jeg kender godt det der med, at folk ikke rigtig kan forstå, hvorfor man går så højt op i brylluppet. Min familie ser det nærmest som en dårlig ting, at jeg går op i vores bryllup - når jeg snakker med min mormor i telefonen spørger hun ofte, om Søren ikke er træt af at høre om det bryllup? (y) Og både min mor og min mormor har sagt til min lillesøster, at jeg går så meget op i vores bryllup og at de tror, at jeg bliver skuffet...! :cheerleader3:

Så ja, man skal lægge ører til meget, men jeg håber så inderligt, at du får en god tur i morgen alligevel, men kan godt forstå, at din lyst til at prøve kjoler er faldet, når du lige har mistet en klassekammerat og din familie er på tværs.

Du får lige en håndfuld af disse:

:cheerleader3::):):td::td:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::):):td:

Ja der er jo ikke så meget andet at sige når det er så slem en uge og det er forståeligt.

Jeg syntes du skal ringe til din mor og sige det har været en slem uge for dig og du er blevet meget ked af der kommer så mange og du kun har brug for det er jer der ser kjole sammen.

Det kan en mor godt forstå..

Kærlige tanker til dig.. Husk du skal passe på dig selv lige nu..

Anette

Ihh hvor er i rigtig søde alle sammen.. jeg er bare så "blank".. min hjerne er nærmest gået i tomgang.. sidder og venter på min mor ringer tilbage men nu har min søster sagt at min mors veninde lige er kommet på besøg, så bliver sikkert sent jeg hører noget..

Skal nok passe på mig selv.. og manden er der jo også til det.. han er bare rigtig dejlig til det..

Jamen ven da, det er da noget skidt... Jeg synes også, at du skal ringe til din mor og fortælle hende om din uge og sige, at du bare har brug for, at de kommer for at prøve kjoler sammen med dig og ikke fordi de skal alt muligt andet... :thumbsupsmileyanim:

Men jeg kender godt det der med, at folk ikke rigtig kan forstå, hvorfor man går så højt op i brylluppet. Min familie ser det nærmest som en dårlig ting, at jeg går op i vores bryllup - når jeg snakker med min mormor i telefonen spørger hun ofte, om Søren ikke er træt af at høre om det bryllup? :cheerleader3: Og både min mor og min mormor har sagt til min lillesøster, at jeg går så meget op i vores bryllup og at de tror, at jeg bliver skuffet...! :blink:

Så ja, man skal lægge ører til meget, men jeg håber så inderligt, at du får en god tur i morgen alligevel, men kan godt forstå, at din lyst til at prøve kjoler er faldet, når du lige har mistet en klassekammerat og din familie er på tværs.

Du får lige en håndfuld af disse:

:td:(y):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hej søde..

er dejligt med al jeres støtte.. men jah hvor er det irriterende at de ikke forstår noget.. men når det så er noget jeg har lavet som er sindsyg flot eller i den stil så er hun stolt og vil vise det til alle.. hvorfor kan hun ikk være sådan på alle punkterne.. vi bor trods alt 150 km fra hinanden og ser ikke hinanden så ofte.. ihh jeg hader det her..

Men lige nu sidder jeg og venter på at høre fra min mor.. hun er ikke særlig god til det der med at ringe tilbage og hun bliver sur hvis man presser hende.. men sidder og vil gerne tidligt i seng, og aner ingenting omkring imorgen.. er bare så forvirret..

Håber det hele går imorgen.. men er bare så øv når dagen nærmest er ødelagt på forhånd..

0

Del dette indlæg

Hej søde..

er dejligt med al jeres støtte.. men jah hvor er det irriterende at de ikke forstår noget.. men når det så er noget jeg har lavet som er sindsyg flot eller i den stil så er hun stolt og vil vise det til alle.. hvorfor kan hun ikk være sådan på alle punkterne.. vi bor trods alt 150 km fra hinanden og ser ikke hinanden så ofte.. ihh jeg hader det her..

Men lige nu sidder jeg og venter på at høre fra min mor.. hun er ikke særlig god til det der med at ringe tilbage og hun bliver sur hvis man presser hende.. men sidder og vil gerne tidligt i seng, og aner ingenting omkring imorgen.. er bare så forvirret..

Håber det hele går imorgen.. men er bare så øv når dagen nærmest er ødelagt på forhånd..

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil tidligt i seng, din dag har jo også været hård :)

Det kommer til at gå så godt i morgen, det ved jeg. Prøv at tænke på, at du måske skal ud og prøve KJOLEN, som du skal gå op ad kirkegulvet med og som din kommende mand bare vil elske :cheerleader3: Og så skal familien bare tage sig sammen og bakke dig op :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer