isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

En sidste sød lille ting der er "min" er dette stykke hårpynt.. og det var bestemt ikke billigt.. måtte af med 360 kr for det.. uff var dyrt..

post-36011-1237748333.jpg

Det er meningen at jeg skal ha "en knold" i nakken eller noget fint opsat noget.. hvor den der skal stikkes ned for oven og sidde udenpå håret.. svært at forklare.. og under "knolden" skal sløret så sidde.. tror det bliver vanvittig flot..

Nåh, ud over disse lækre ting til mig har vi jo fået købt dejligt tøj til manden..

Har desværre ikk noget billede af det.. men han har fået et sort jakkesæt med ivory farvet skjorte, vest og kravat matchende til min kjole.. i går fik vi så købt sko og livrem til ham så nu skulle hans tøj bare være i tip top form.. tror egentlig lige bukserne skal lægges op.. men ellers :)

Nåh næste indlæg bliver lige med nogle vaser..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til receptionen ønsker vi stilede og minimalistiske borde.. derfor har vi valgt at der skal være en enkelt vase med en eller to røde roser.. såh turen gik igår forbi ikea hvor jeg havde set nogle søde og billige vaser..

Dem får i lige et par billeder af her..

post-36011-1237748615.jpg - post-36011-1237748624.jpg

Nåh, vi har altså købt 15 af disse vaser.. vil I vide stk prisen? hehe.. 4 kr stykket.. for alle 15 vaser betalte vi 60 kr.. jubii.. super billigt..

Hmm.. Hvad mangler jeg så at vise jer?.. nåh joh.. har fundet ud af hvordan jeg kunne tænke mig min buket.. om manden så vælger at følge det er jo spændende.. men det kommer i næste indlæg..

0

Del dette indlæg

Nåh.. jeg kunne jo godt tænke mig en buket med røde roser.. sætter lige det billede ind jeg har vist jer før..

post-36011-1237748867.jpg

Jeg er helt vild med det grønne der går hen over blomsterne.. Meeen, så var det jo lige at jeg faldt over den her..

post-36011-1237748927.jpg

See hvor fint det grønne danner et hjerte henover blomsterne.. er jeg bare heeeelt vild med.. ihh er bare mig.. :)

Desuden har jeg fundet det her billede herinde, som jeg også er helt vild med.. er brystbuketten.. den skal dog være rød rosen.. men er minimalistisk og fint..

post-36011-1237749014.jpg

Super flot..

Hmm.. joh.. så kommer der lige lidt mere inspiration i næste indlæg.. hehe..

0

Del dette indlæg

Nåh, så kommer der lidt mere om bordpynten..

Vi kunne godt tænke os at der på de 6 af bordene (ikke vores) kommer røde rokoko (nok stavet forkert) buketter.. de er dejlig lave så folk kan snakke over dem og er ikke noget stort og vildt.. på vores bord skal der så stå en TOM vase.. og jah i har jo nok gættet af den skal være til brudebuketten.. vil gerne kunne nyde den og synes det er synd med en stor dekoration og så min fine blomst ved siden af.. såh.. det er måden vi gør det på.. hmm når vi så kommer til servietterne har jeg fundet det her billede..

Igen skal i forestille jer en rød røse..

post-36011-1237749272.jpg

Synes jeg også er super fint og minimalistisk.. lige mig..

Rundt om buketten midt på bordet skal så stå små grupper af fyrfadslys i stager.. igen for at holde det lavt..

kan i forestille jer det?

Tror det vil være super fint..

Nåh.. så mangler jeg vist ikk at opdatere jeg på så meget mere.. Joh, vi har valgt at lave invitationerne om.. men skal lige ha printet og samlet en før i kan se den.. hehe..

Og sååååååå det store øjeblik.. næste indlæg er med vores ringe.. :rolleyes::):loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jah, nu har vi besluttet os.. vi sad faktisk til kl 1 i nat og kiggede på ringe på Chanti.. og nu er de fundet, bestilt og betalt.. og de er bare sååå smukke.. er bare slet ikke i tvivl om at det er miiin ring..

Manden ville gerne ha en helt glat guldring.. og kan godt forstå ham.. ikke noget krims krams til ham.. og da jeg så fandt den her og det virker som et "sæt" så vidste vi bare at det skulle være dem.. :rolleyes::)

Vil i se????

Her kommer de så...

Næsten..

Her er de så..

post-36011-1237749568.jpg - post-36011-1237749578.jpg

I min ring kommer der til at stå "Mon Amour - Kenneth 11-7-2009" og i mandens kommer der til at stå "Mon Amour - Louise 11-7-2009".. er de ikke bare smukke? glæder mig til at se dem IRL...

Det var vist hvad jeg havde på hjertet for nu..

Men skal nok lige få linket og opdateret nogle af mine punkter imorgen.. :griner:-:loveflag:

Rigtig god aften til jer alle

0

Del dette indlæg

Hold da op, du styrer da bare for vildt :)

Jeg er vild med de lys, din mor havde med hjem til dig fra Tenerife :rolleyes: De er rigtig flotte :loveflag:

SUUUPER flotte ringe, I har bestilt, den er bare rigtig sød, din ring :griner:-

Flot brudebuketinspiration og rigtig sød taske :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, du styrer da bare for vildt :)

Jeg er vild med de lys, din mor havde med hjem til dig fra Tenerife :griner:- De er rigtig flotte :loveflag:

SUUUPER flotte ringe, I har bestilt, den er bare rigtig sød, din ring :blink:

Flot brudebuketinspiration og rigtig sød taske :balloons:

Ihh tak søde Merete.. :rolleyes::griner:-

Ja de lys er bare helt fantastiske og rigtig bryllupsagtige.. de er så søde..

Jeg faldt også for den ring med det samme.. vi havde faktisk kig på nogle andre, som vi næsten havde bestemt os for, men så pludselig dukkede min ring op.. kan slet ikke forstå at jeg har kunne overse den.. den er bare så fin.. og den er bare mig.. den er tidsløs og ikke en man vokser fra..

Hehe.. er også vild med brudebuketterne.. og jah også tasken.. er bare så meget mig :biggrin:

Og tror det vil være rigtig fint til min fantastiske smukke og lækre kjole.. så på billederne igen her til aften, og WOOOW hvor sidder min kjole dog bare helt fantastisk på mig.. hvordan har jeg dog kunne tvivle :) .. åhh der er godt nok lang tid til den store dag.. gid det kunne gå lidt hurtigere.. hehe..

Meen, nu begynder det hele heldigvis at blive virkeligt.. vi har udfyldt ægteskabserklæringen og mangler kun at printe navneskifte papirerne.. er jo vildt.. hallo man.. VI SKAL GIFTES!!! :)

0

Del dette indlæg

Når du rykker... så rykker du :)

Hehe.. tak.. var nu alt det jeg ikke lige havde fået lagt ind.. men nu er det inde.. jeg mangler højst sandsynligt et par småting mere.. men kan ikk lige overskue hvad det skulle være.. hehe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er august i år de skal giftes.

Vi må så "vente" til 15. maj næste år.

Åhh Maj-bryllup.. hvor skønt.. hehe.. så du skal i maj, vi i juli og mette i august.. godt nok ikke samme år alle sammen.. men lidt sjovt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wooouuuw, jeg har jo slet ikke lige fået hilst på dig, tillykke med dit forestående bryllup, du har bare super meget styr på mange ting.

Jeg er vild med alle dine indkøb, du har en super god smag :(

Glæder mig til at følge mere med i din tråd:-)

Hav en dejlig aften:-)

0

Del dette indlæg

Wooouuuw, jeg har jo slet ikke lige fået hilst på dig, tillykke med dit forestående bryllup, du har bare super meget styr på mange ting.

Jeg er vild med alle dine indkøb, du har en super god smag :(

Glæder mig til at følge mere med i din tråd:-)

Hav en dejlig aften:-)

Åhh, tusind tak.. hvor er du sød..

Har lige smidt en hilsen inde i din tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

NU SKAL JEG LIGE PRALE LIDT!!!

Er lidt stolt af mig selv.. har været til vejning i dag.. er jeg jo hver mandag..

Meeen tøser.. gæt hvad.. i dag har jeg nået 10 %'s vægtab af min startvægt.. Det vil sige at jeg har tabt mere end 6,3 kg..

Jeg går hos WW, og når man har tabt 3 kg får man en stjerne.. og i dag fik jeg sørme en stjerne.. eller rettere nr 2..

Så stjerne og 10 % af startvægt i dag.. er stolt.. jeg har så ikke kun tabt de ti procent men har tabt 6,4 kg nu!!!

Så jeg er 100 g fra halvvejs :(:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Er lidt stolt af mig selv.. har været til vejning i dag.. er jeg jo hver mandag..

Meeen tøser.. gæt hvad.. i dag har jeg nået 10 %'s vægtab af min startvægt.. Det vil sige at jeg har tabt mere end 6,3 kg..

Jeg går hos WW, og når man har tabt 3 kg får man en stjerne.. og i dag fik jeg sørme en stjerne.. eller rettere nr 2..

Så stjerne og 10 % af startvægt i dag.. er stolt.. jeg har så ikke kun tabt de ti procent men har tabt 6,4 kg nu!!!

TILLYKKE!!!!!!!!!!! Hvor er det flot.

Det er godt gået...

Jrg suser ned i Equinox lige om lidt for at melde mig ind. Jeg får ikke trænet, når jeg kun træner på jobbet. Næ nej - jeg ser frem til at starte dernede igen. Har gode miner om super resultater derfra, så...

Hvor har du bare lagt mange fede ting ind...hvor cool!

Hvad angår at man gerne vil have, at tiden går lidt stærkere, det kan jeg godt følge dig i. Omvendt - nu er I i gang med attesten - så er det indenfor 4 mdr. at det sker...det må da siges at være tæt på?!

Iøvrigt - du må da hjertens gerne møde op i kirken på dagen - det ville da være super hyggeligt og MEGET rørende. Du kan jo bare sige til, når du beslutter dig. Dørene er i hvert tilfælde åbne.

Håber du får en dejlig dag...glæder mig til at høre mere.

Kæmpe knus

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE

Super godt gået søde :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

TILLYKKE

Super godt gået søde :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Taark.. er også super stolt af mig selv.. nu er jeg kun 100 g fra halvvejs.. er dejligt.. Men har desværre kun 7 uger tilbage før min kjole skal tilrettes.. så der skal lidt tempo på med de sidste 6,6 kg..

0

Del dette indlæg

Så jeg er 100 g fra halvvejs :(:cheerleader3:

Det er godt gået...

Jrg suser ned i Equinox lige om lidt for at melde mig ind. Jeg får ikke trænet, når jeg kun træner på jobbet. Næ nej - jeg ser frem til at starte dernede igen. Har gode miner om super resultater derfra, så...

Hvad angår at man gerne vil have, at tiden går lidt stærkere, det kan jeg godt følge dig i. Omvendt - nu er I i gang med attesten - så er det indenfor 4 mdr. at det sker...det må da siges at være tæt på?!

Iøvrigt - du må da hjertens gerne møde op i kirken på dagen - det ville da være super hyggeligt og MEGET rørende. Du kan jo bare sige til, når du beslutter dig. Dørene er i hvert tilfælde åbne.

Kæmpe knus

Fik du så meldt dig ind? ville gerne selv træne i E, men der ligger ikk lige nogen i nærheden af Lyngby.. tror det er rigtig god motivation at man kan spare penge ved at møde op.. Men jeg må nøjes med SATS..

Jah, jeg fik lige opdateret tråden lidt.. har jo lige haft en lidt fraværende periode, men er jeg vist ved at ha rådet bod på nu..

Jah, tiden går altså lidt for langsomt.. menn, nu er der kun 10 dage til vi er på 2-cifret.. hehe.. er vildt.. må vist hellere få sendt invitationerne ud i næste uge.. :thumbsupsmileyanim: - De skal dog lige laves færdige først..

Men er dejligt at vi er igang med at få udfyldt diverse papirer.. nu er det jo helt virkeligt..

Og jeg vil med glæde slå et smut forbi kirken.. mon ikk det er godt med en lille pause fra eksamens læsningen..

Hvis du får lyst til at tage heeeelt til Nykøbing Falster d. 11/7 skal du også være hjertelig velkommen :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Så jeg er 100 g fra halvvejs :(:cheerleader3:

Det er godt gået...

Kæmpe knus

Fik du så meldt dig ind? ville gerne selv træne i E, men der ligger ikk lige nogen i nærheden af Lyngby.. tror det er rigtig god motivation at man kan spare penge ved at møde op.. Men jeg må nøjes med SATS..

Jah, jeg fik lige opdateret tråden lidt.. har jo lige haft en lidt fraværende periode, men er jeg vist ved at ha rådet bod på nu..

Jah, tiden går altså lidt for langsomt.. menn, nu er der kun 10 dage til vi er på 2-cifret.. hehe.. er vildt.. må vist hellere få sendt invitationerne ud i næste uge.. :thumbsupsmileyanim: - De skal dog lige laves færdige først..

Men er dejligt at vi er igang med at få udfyldt diverse papirer.. nu er det jo helt virkeligt..

Og jeg vil med glæde slå et smut forbi kirken.. mon ikk det er godt med en lille pause fra eksamens læsningen..

Hvis du får lyst til at tage heeeelt til Nykøbing Falster d. 11/7 skal du også være hjertelig velkommen :denmarkflag::thumbsupsmileyanim::loveboard:

Jovist fik jeg meldt mig ind. Har også været oppe og træne senere på dagen. Skønt var det!!!

Skal ud med et vennepars datter - har lovet hende at spise Sushi med hende en dag, så det bliver i dag.

Sats er da også udemærket ikke? Jeg har det lidt sådan, at jeg helst vil træne tæt på min bolig / tæt på mit job - stedet er egentlig ligegyldigt så længe de har, hvad jeg skal bruge.

Godt at du er retur. Det er jo hyggeligt at følge med i, hvad du foretager dig!! 4 mdr. inden - så begynder det at blive real. Faktisk så har vi lige sendt prøvelsesattesten til kirken i dag. Præsten skal tilsyneladende ikke have den, som jeg først troede var ok, så...

Husk at tage billeder af invitationerne :cheerleader3:

Du skal - som jeg før har skrevet - være mere end velkommen. Vi holder ikke reception efterfølgende, så vi må "nøjes" med at hilse på folk foran kirken. Men jo - en pause i eksamenslæsningen skal der være plads til. Tror også at Stine Helene måske vil kigge forbi, så du kan alliere dig med hende, hvis...

Jeg har tænkt på at komme forbi N.Falster - må se når tiden nærmer sig. Forældrene har sommerhus på Møn, så hvis man lige kunne koordinere...

Nå smukke - er nødt til at smutte. Skal nå i bad inden vi skal ud af døren.

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer