isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op, der er godt nok sket meget her.

Rigtig mange fine køb du har gjort. Fine lys din mor har haft med hjem.

Stort tillykke med vægttabet... :(

Mange tak.. ja er ved at ha lidt styr på det hele nu..

Men synes nu stadig der er længe til..

0

Del dette indlæg

Nåh, så fik manden og jeg lige købt en lille ting mere.. jah faktisk til ham.. så nu kan han vist ikk mangle mere..

Jeg ved ikk hvor mange af jer der kender traditionen, men der hvor jeg kommer fra skal bruden vise strømpebåndet, hvilket i jo nok kender, men derudover så skal gommen vise boxershorts..

Så manden og jeg vi fik lige et rigtig sjovt indfald.. og her kommer det så....

post-36011-1238019962.jpg

Hvad synes I? - jeg synes de er super fede.. er nogen vi selv har designet og bestilt på nettet.. hehe.. jeg tror bare de bliver et hit.. og manden er helt vild med dem.. :(:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh, så fik manden og jeg lige købt en lille ting mere.. jah faktisk til ham.. så nu kan han vist ikk mangle mere..

Jeg ved ikk hvor mange af jer der kender traditionen, men der hvor jeg kommer fra skal bruden vise strømpebåndet, hvilket i jo nok kender, men derudover så skal gommen vise boxershorts..

Hvad synes I? - jeg synes de er super fede.. er nogen vi selv har designet og bestilt på nettet.. hehe.. jeg tror bare de bliver et hit.. og manden er helt vild med dem.. :(:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

De er fede... hvor har du købt dem ?

0

Del dette indlæg

Hey Søde.

De boxershorts er da superfede, hvor er de købt henne, hvis man må spørge? :-) Det er lige sådan nogen vi leder efter :thumbsupsmileyanim:

Forresten, mht frøposerne, jeg har lige opdaget at hvis man printer dem direkte ud, bliver de ret store, men hvos du åbner dem i paint, så er størrelsen helt perfekt:-) Håber det er til at finde ud af:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad synes I? - jeg synes de er super fede.. er nogen vi selv har designet og bestilt på nettet.. hehe.. jeg tror bare de bliver et hit.. og manden er helt vild med dem.. :cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag:

De er fede... hvor har du købt dem ?

Hey,

De er købt på spreadshirt.net - så skal man vælge design selv eller noget i den stil (først lige ændre til dansk et sted måske) og så vælge boxershort.. og så kan man selv sætte på hvad man vil.. er super sjovt.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hey Søde.

De boxershorts er da superfede, hvor er de købt henne, hvis man må spørge? :-) Det er lige sådan nogen vi leder efter :thumbsupsmileyanim:

Forresten, mht frøposerne, jeg har lige opdaget at hvis man printer dem direkte ud, bliver de ret store, men hvos du åbner dem i paint, så er størrelsen helt perfekt:-) Håber det er til at finde ud af:-)

Jeg har købt dem på spreadshirt.net - du kan sagtens få siden på dansk, så er det lidt lettere at finde ud af..

Men der kan man designe alt.. helt fra hættetrøjer til g-strenge.. hehe.. er super fedt.. og kom i tanke om at det bare kunne være super sjovt med sådan nogen til manden.. men prøv at smut forbi siden.. det er super smart.. :cheerleader3:

I øvrigt søde, tillykke med vægttabet, det er super flot gået!! :denmarkflag:

Hvorfor skal din kjole tilrettes så tidligt? Jeg synes jeg er tidligt på den , skal have den tilrette en måned inden. :denmarkflag:

Taark.. så skal det bare fortsætte i den retning.. håber godt nok stadig vægten er gået ned på mandag, spiste lidt meget igår.. men må bare svømme en masse i weekenden..

Synes også det er vildt tidligt at få tilrettet kjolen.. tror også helt sikkert jeg skal ringe derind og høre om vi ikke kan rykke det en måned..

0

Del dette indlæg

For grineren shorts.... Du er da tosset :thumbsupsmileyanim:

Ved han, at han skal have dem på? Har I fået købt strømper til ham, eller får han bare normale på?

Hvordan står det ellers til med dig? Det lader til, at du har travlt (som alle os andre...). Står døgnets timer kun på studie?

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For grineren shorts.... Du er da tosset :cheerleader3:

Ved han, at han skal have dem på? Har I fået købt strømper til ham, eller får han bare normale på?

Hvordan står det ellers til med dig? Det lader til, at du har travlt (som alle os andre...). Står døgnets timer kun på studie?

Knus

Hey søde Lus,

Har lige smidt en hilsen til dig i din egen tråd, men du får også lige en her..

Jah, han ved godt han skal ha dem på, han har selv været med til at købe dem.. og de er kommet hjem med posten nu.. de er bare super fede.. Med hensyn til strømper der satser han bare på almindelige tror jeg.. eller har han sagt.. så.. Men nu må vi se, kan jo være vi falder over nogle fede en dag..

Jamen egentlig går det rigtig godt.. udover at jeg har pi*** travlt..

Det har virkelig kun stået på studie og job indtil fredag kl 16.. Jeg har en eksamensopgave (tæller 10% af en samlet karakter) som skal afleveres imorgen.. Det er i et fag der hedder "Regulering og Styring af kemiske processor".. Det pææænt svært.. men nu er jeg færdig, og gider ikk kigge mere på det..

Så nu kan jeg endlig ånde lidt igen..

Der er desværre sådan nogle perioder i et studie hvor man pludselig ikke har tid til omverdenen.. men nu har jeg tid igen.. og det er bare en lettelse..

Tanken om at jeg har påskeferie fra på fredag er vidunderlig, og jeg kan simpelthen ikk vente.. jeg trænger virkelig i øjeblikket.. bare en uge uden skole.. vidunderligt..

Hmm jamen ellers så har jeg jo været på lalandia denne weekend som jeg også har skrevet til dig i din tråd.. det var virkelig hyggeligt, og jeg fik virkelig rørt mig.. var dejligt.. kroppen er helt smasket af alle de tæsk jeg har givet den i weekenden (specielt igår).. så mon ikk jeg skal ha løsnet den lidt op imorgen ved at få løbet mig en tur inden jeg skal i skole?

Men håber lidt jeg kan smide en update herinde imorgen når jeg får tid, skal i skole og direkte på arbejde bagefter.. men har heldigvis fri kl 16.. så er super..

Nåh, men god aften til dig..

Knus

0

Del dette indlæg

Knus

Hey søde Lus,

Jah, han ved godt han skal ha dem på, han har selv været med til at købe dem.. og de er kommet hjem med posten nu.. de er bare super fede.. Med hensyn til strømper der satser han bare på almindelige tror jeg.. eller har han sagt.. så.. Men nu må vi se, kan jo være vi falder over nogle fede en dag..

Det har virkelig kun stået på studie og job indtil fredag kl 16.. Jeg har en eksamensopgave (tæller 10% af en samlet karakter) som skal afleveres imorgen.. Det er i et fag der hedder "Regulering og Styring af kemiske processor".. Det pææænt svært.. men nu er jeg færdig, og gider ikk kigge mere på det..

Der er desværre sådan nogle perioder i et studie hvor man pludselig ikke har tid til omverdenen.. men nu har jeg tid igen.. og det er bare en lettelse..

Tanken om at jeg har påskeferie fra på fredag er vidunderlig, og jeg kan simpelthen ikk vente.. jeg trænger virkelig i øjeblikket.. bare en uge uden skole.. vidunderligt..

Hmm jamen ellers så har jeg jo været på lalandia denne weekend som jeg også har skrevet til dig i din tråd.. det var virkelig hyggeligt, og jeg fik virkelig rørt mig.. var dejligt.. kroppen er helt smasket af alle de tæsk jeg har givet den i weekenden (specielt igår).. så mon ikk jeg skal ha løsnet den lidt op imorgen ved at få løbet mig en tur inden jeg skal i skole?

Men håber lidt jeg kan smide en update herinde imorgen når jeg får tid, skal i skole og direkte på arbejde bagefter.. men har heldigvis fri kl 16.. så er super..

Knus

Halloooooo,

Rart at du er retur - og hurra for at dit projekt er færdigt. Jeg kender alt for godt til ikke at have tid til andet end studie - har været igennem hele to, så....men det er også ok. Sådan er det!! Men skønt, som skrevet, at det er færdigt for nu.

Herligt med din Lalandia - tur...og hvor har du været herlig aktiv. Man har det godt bagefter :unsure: Mon ikke din vægt er nedadgående, hvis du også har haft kosten med?!

Min vægt - derimod - er en ren jojo. Det er så p.... frustrerende. Men ok - jeg er nok ikke vedholden nok og skal nok planlægge min kost noget bedre. Hm... Har stadig 54 dage...

Det bliver skønt for dig at få lidt påskeferie. Det er dig vel undt!! Skal I bare være hjemme, eller skal I ud og ture den?

Knus og god dag til dig.

0

Del dette indlæg

Knus

Hey søde Lus,

Knus

Halloooooo,

Rart at du er retur - og hurra for at dit projekt er færdigt. Jeg kender alt for godt til ikke at have tid til andet end studie - har været igennem hele to, så....men det er også ok. Sådan er det!! Men skønt, som skrevet, at det er færdigt for nu.

Herligt med din Lalandia - tur...og hvor har du været herlig aktiv. Man har det godt bagefter :unsure: Mon ikke din vægt er nedadgående, hvis du også har haft kosten med?!

Min vægt - derimod - er en ren jojo. Det er så p.... frustrerende. Men ok - jeg er nok ikke vedholden nok og skal nok planlægge min kost noget bedre. Hm... Har stadig 54 dage...

Det bliver skønt for dig at få lidt påskeferie. Det er dig vel undt!! Skal I bare være hjemme, eller skal I ud og ture den?

Knus og god dag til dig.

Hey søde,

jah er vidunderligt, og nu er den også afleveret så er bare super..

Lalandia var super godt, men kosten var nu ikke med heeeele vejen.. min kære fader havde jo fødselsdag, så skulle jo lige smage et lille stykke lagkage.. Meeen, glæder mig lidt til at se hvad vægten siger!

Men mon ikk du kommer efter det med din vægt? du har jo som sagt lidt tid endnu..

Påskeferien bliver bare sååå dejlig.. vi skal et smut ned til vores forældre, hvor jeg også skal snakke med frisør, men ellers skal vi bare være hjemme.. jeg skal til at læse lidt op på mine kurser så jeg ikk har så meget omkring eksamen.. men ellers tror jeg den står på bryllupsforberedelser! - og glæder mig..

Vi skal også ha afleveret vores ægteskabserklæring og navneændring, men må blive senere denne uge..

Skal nemlig lige arbejde i dag når jeg har fri, og imorgen og onsdag skal jeg være i skole til kl 17..

Knus, og god dag til dig også...

0

Del dette indlæg

Lille opdatering...

Jah, i dag var bare sådan en dag hvor jeg IKKE gad i skole.. hehe.. og da manden skulle læse til eksamen var det bare endnu mere fristende at blive liggende og få sovet ud..

Efter at ha fået sovet fik manden og jeg kigget på budgettet for brylluppet, og set på hvor mange penge vi har fået sparet sammen nu, og jah.. jeg blev sq i lidt godt humør, for det ser heldigvis bedre ud en jeg nogensinde havde turde håbe.. men vi knokler også i døgndrift for at få tjent til vores drøm..

Efter budgettet var kigget igennem valgte vi at smutte en tur til Albertslund og besøge kagebutikken.. her fik jeg købt lidt forskelligt grej og lidt mere fondant.. så nu kan jeg få lavet en RIGTIG prøvekage hvor jeg får arbejdet lidt med det.. men det må blive i næste uge når jeg har ferie..

Efter vi kom hjem skulle manden læse mere eksamens halløj.. så jeg tænkte, jah når nu jeg var i bryllups humør kunne jeg da lige snuppe et par vandflasker.. alle ediketterne skulle skæres ud og inden jeg fik set mig om var dette også klaret..

Så kom mit næste projekt.. at få sat dem på flaskerne.. Da vi regner med at der kommer 100 mennesker til receptionen og vi håber det bliver en varm sommerdag havde vi regnet 1 vandflaske pr mand.. og så passede det med at vi købte 108 da det var 9 stk's pakker.. (resten tager vi nok med ud til festen som folk kan drikke efter maden).. Meen tøser, lige på en time har jeg sq fået ordnet de 54 af flaskerne (vi havde lavet 9 i forvejen) så nu er der kun 45 45 tilbage.. det går jo som en leg.. så inden længe skal i nok få et billede af blærerækken..

Når jeg er færdig med det vil jeg få printet navneændringspapirerne og få udfyldt dem så manden kan tage på kommunen med alle papirerne imorgen..

Hvis jeg så har overskud kan jeg jo lige få kigget på frøposerne her senere.. manden kan nok få dem printet på arbejdet.. det er lidt bedre papir de har derinde.. så skal bare ha gjort dem klar til næste uge når han skal derind.. men så er vi vist også ved at være lidt med igen..

meeen, nu er der jo også snart kun 100 dage tilbage.. og ja snart to-cifret.. er fantastisk..

Så mangler jeg vist bare at få ringet til lilly og få rykket min tid til tilretning.. synes 2 måneder før er utrolig lang tid.. selvfølgelig ville det være vidunderligt at få min kjole på igen snart.. men jeg vil nu hellere kunne nå at tabe de sidste par kg inden de syr den om..

Nåh, det var vist alt fra nu.. meen der kommer lidt billeder om en time eller to.. :unsure::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der blærerække..

Her er alle vores vandflasker med vores fine ediketter.. synes det er blevet hamrende flotte.. og det har kun taget mig 2-3 timer at lave dem alle fra start til slut..

nåh, skal i se?

Så kommer de her..

post-36011-1238518992.jpg

Der kommer lige et par stykker til i næste tråd..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte vandslasker :cheerleader3:

Og sikke et arbejde.... Pyha, godt der er lidt endnu til vores vandflasker skal pyntes...

Det er heldigvis ikke så slemt som det ser ud.. har ikk taget så lang tid som jeg frygtede..

Hehe oki, det var altid noget.... Hvor mange flasker har du lavet til hvor mange pers.?

0

Del dette indlæg

Flotte vandslasker :cheerleader3:

Og sikke et arbejde.... Pyha, godt der er lidt endnu til vores vandflasker skal pyntes...

Det er heldigvis ikke så slemt som det ser ud.. har ikk taget så lang tid som jeg frygtede..

Hehe oki, det var altid noget.... Hvor mange flasker har du lavet til hvor mange pers.?

Jeg har i alt lavet 108 vandflasker (ville ha 100, men de var på tilbud i pakker af 9)..

Vi regner med at der kommer omkring 100 til receptionen så der er en til hver (håber jo det bliver varm sommerdag)..

Resterne tager vi med ud på feststedet hvis det er ok med dem (så kan folk slukke tørsten i løbet af natten)..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer