isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Tusind gange tillykke :cheerleader3::) :)

Hvor er du bare smuk og petit!!! Hvor er det herligt endelig at se dig i en kjole og synes bestemt også du har valgt helt rigtigt til din figur :thumbsupsmileyanim:

Og ikke mindst glæder det mig at se endnu en "Lillybrud" :td: Håber de var søde ved dig derinde og at du ikke skulle igennem alt for meget bøvl med familien inden det gik løs... :td:

Det gik super godt.. og Bettina var rigtig sød, og var hele vejen ærlig omkring kjolerne.. det var rigtig dejligt..

Jeg er dog lidt ked af jeg ikke kom til at prøve den fra passion kollektionen som jeg gerne ville, men hun vidste simpelthen ikke hvad det var for en jeg snakkede om..

Synes jeg var rigtig øvs..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe tak.. Jah nu får i alle jo et indtryk af hvor lille bitte jeg er.. altså i højden..

Er sjovt.. man ser rigtig hvordan tøserne herinde ser ud når de prøver kjoler.. hehe..

Jah er jo vildt jeg har fået kjole.. HALLO HELE VERDEN JEG SKAL GIFTES!!! JEG HAR FÅET KJOLE!!!!!!

Og jah, jeg skal jo så til tilretning af min fantastiske kjole om ca 2 måneder.. og typisk nok så var den eneste dag jeg kunne på min fødselsdag.. hehe..

Jeg er som ikke så ked i dag.. har ikke haft så meget tid til at tænke over al ting.. men er træt.. det har været en lang dag med hele familien..

Jeg har slet ikke lagt mærke til, at du så lavere ud, men jeg vil give dig ret i, at det er nr. 3, du får den bedste figur i, din talje er bare gudeskøn i den kjole :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber ikke, at du går med en fornemmelse af, at du hellere ville have haft den anden kjole, som du drømte om...

Godt, at du ikke er så ked af det i dag :cheerleader3: Fedt med tilretning på din fødselsdag, det er jo en gave i sig selv at besøge sin kjole igen :)

0

Del dette indlæg

Hehe tak.. Jah nu får i alle jo et indtryk af hvor lille bitte jeg er.. altså i højden..

Er sjovt.. man ser rigtig hvordan tøserne herinde ser ud når de prøver kjoler.. hehe..

Jah er jo vildt jeg har fået kjole.. HALLO HELE VERDEN JEG SKAL GIFTES!!! JEG HAR FÅET KJOLE!!!!!!

Og jah, jeg skal jo så til tilretning af min fantastiske kjole om ca 2 måneder.. og typisk nok så var den eneste dag jeg kunne på min fødselsdag.. hehe..

Jeg er som ikke så ked i dag.. har ikke haft så meget tid til at tænke over al ting.. men er træt.. det har været en lang dag med hele familien..

Jeg har slet ikke lagt mærke til, at du så lavere ud, men jeg vil give dig ret i, at det er nr. 3, du får den bedste figur i, din talje er bare gudeskøn i den kjole :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber ikke, at du går med en fornemmelse af, at du hellere ville have haft den anden kjole, som du drømte om...

Godt, at du ikke er så ked af det i dag :cheerleader3: Fedt med tilretning på din fødselsdag, det er jo en gave i sig selv at besøge sin kjole igen :)

Jeg er ikke ked af jeg ikke fik den anden kjole.. jeg er ked af jeg ikke fik den prøvet..

Men elsker min kjole.. den er virkelig skøn.. den er bare sååå flot.. turde næsten ikk røre ved den.. tænk hvis den blev beskidt.. hehe..

og købte jo også slør til.. jeg har hele tiden sat mig i hovedet at jeg IKKE ville købe slør da jeg synes det var afsindigt dyrt.. meen, hold da op hvor var det gudeskønt og flot til.. og ja inden jeg fik set mig om havde min mor jo betalt det hele for mig..

Så har fået kjole, underskørt, slør, tilretning og strømpebånd.. åhh en dejlig mor jeg har.. er bare så glad..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med kjolen, skønt at din mor betalte den :thumbsupsmileyanim:

Taark.. er slet ikk den stil jeg regnede med jeg ville ende i.. men den er bare super flot.. og jah, det var virkelig skønt at min mor betalte den.. åhh.. og skal først prøve den igen på min fødselsdag..

0

Del dette indlæg

Hey!

Jeg gættede også på kjole nummer 3. Jeg synes at de alle tre klædte dig, så jeg gættede ud fra ansigsudtrykket :thumbsupsmileyanim: Du bliver såååå fin!!! :cheerleader3:

Hehe.. mange tak.. jah, var faktisk den første kjole jeg prøvede.. men også den sidste hehe.. jeg syntes det var meget svært at vælge.. de var jo alle så fine.. men den jeg valgte fremhævede bare min hofte og barm så fint.. og de andre gjorde lige som ikke det samme for mig..

0

Del dette indlæg

Tusind gange tillykke :) :) :td:

Hvor er du bare smuk og petit!!! Hvor er det herligt endelig at se dig i en kjole og synes bestemt også du har valgt helt rigtigt til din figur :thumbsupsmileyanim:

Og ikke mindst glæder det mig at se endnu en "Lillybrud" :td: Håber de var søde ved dig derinde og at du ikke skulle igennem alt for meget bøvl med familien inden det gik løs... (y)

Det gik super godt.. og Bettina var rigtig sød, og var hele vejen ærlig omkring kjolerne.. det var rigtig dejligt..

Jeg er dog lidt ked af jeg ikke kom til at prøve den fra passion kollektionen som jeg gerne ville, men hun vidste simpelthen ikke hvad det var for en jeg snakkede om..

Hmm... det var da lidt ærgeligt, at du ikke kom til at prøve den du gerne ville... kan slet ikke forstå, at hun ikke vidste hvad det var for en. Hun må da have haft et katalog over dem til at ligge fra sidste år... det har vi i hvert fald heroppe og jeg er også næsten sten sikker på, at vi har kjolen til at hænge... synes jeg har set den mellem de nedsatte kjoler... kan også være det er min hukommelse der spiller mig et puds...

Men super dejligt at høre, at det alt i alt var en dejlig oplevelse. Det er rigtig rart at høre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind gange tillykke :) :) :td:

Og ikke mindst glæder det mig at se endnu en "Lillybrud" :td: Håber de var søde ved dig derinde og at du ikke skulle igennem alt for meget bøvl med familien inden det gik løs... (y)

Hmm... det var da lidt ærgeligt, at du ikke kom til at prøve den du gerne ville... kan slet ikke forstå, at hun ikke vidste hvad det var for en. Hun må da have haft et katalog over dem til at ligge fra sidste år... det har vi i hvert fald heroppe og jeg er også næsten sten sikker på, at vi har kjolen til at hænge... synes jeg har set den mellem de nedsatte kjoler... kan også være det er min hukommelse der spiller mig et puds...

Men super dejligt at høre, at det alt i alt var en dejlig oplevelse. Det er rigtig rart at høre :cheerleader3:

Hun viste mig kun et katalog over de nye passion modeller, og sagde så at den nok var fra sidste år, og så mente hun ikk det var noget de havde.. sys jeg er lidt trist..

Den jeg købte var det helt rigtige snit til mig.. men jeg har nok behov for at blvie bekraftiget i at den anden ikk ville være rigtig.. er så vildt at min mor købte kjolen til mig, og er så ked af jeg ikk føler mig glad på den måde jeg burde..

Det kører faktisk meget rundt i hovedet.. det er virkelig svært..

0

Del dette indlæg

Hey søde,

Det er aldrig sjovt, når en bekendt går bort....og måden er heller ikke den letteste at forholde sig til. Det er helt ok at være rundtosset og ked af det - men forsøg (med din kommende mands hjælp) at tænke på ham fra de gode oplevelser, du har haft med ham. Dejligt at du kunne være sammen med din kommende mand, da du havde behov for det. Det er, hvad kæresten er til for...

Og...han har tilsyneladende ikke ønsket at være mere - og hans ønske blev opfyldt!!

Du har kjoleprøvning i morgen!!!!!!! Det bliver dejligt.

Husk at tillad dig selv at være glad, stolt og lykkelig.

Knus og tanker... :thumbsupsmileyanim:

Hey søde..

undrede mig også over jeg ikk havde set noget til dig herinde de sidste par dage..

Jah, han ville åbenbart ikke mere.. men tror aldrig vi vil forstå hvorfor.. han var virkelig vellidt og et godt menneske.. såh det er bare overraskende..

Men ja, jeg prøver at tænke fremad, og jah lige nu ved jeg egentlig slet om jeg glæder mig til imorgen.. men det kommer i et indlæg om lidt..

Knus

Hej,

Skriver længere indlæg senere...skal jo lige læse alle dine, men mens jeg husker, hvad jeg har i hovedet, vil jeg lige tilføje lidt. I min familie har vi selv mistet to personer, der valgte at tage deres eget liv. Kendetegnet ved deprime personer er, at de som oftest først handler, når de begynder at få det bedre?! Iøvrigt kan det være, at hans glæde over at have truffet en beslutning om, at nu skulle han snart herfra, har givet ham et boost over for jer andre, så han har haft overskud til at være glad. At have truffet beslutningen er ofte en befrielse - det kender vi nok alle til... (Jeg er dog ked af at virke lidt kølig i min udmelding, men jeg finder det MEGET selvisk at vælge at tage sit eget liv).

Men det er også ok, at du ikke finder forståelse for, hvorfor han har handlet, som han har. Kun han har grunden. :cheerleader3:

Så er det tilbage til fantastiske dig!!!

WOW sa - lækre lille snitte. Du er da super fin!!!!!

Og hey - det gør ikke noget, at man ikke er så høj. Jeg er selv 165 cm. høj, så...men du er så fin!!!! (Og iøvrigt - heller lille og vågen...)

Det er godt, at du trods alt havde en fin dag...og fik dig din kjole!!! JUBBI....du har en brudekjole med det hele!!!!!

Hvor mange endte I med at være til prøvningen?

Ih...

Nu glæder jeg mig helt selv til at få prøvet kjole igen snart. Det kunne være, jeg skulle kontakte min veninde og høre, om hun er kommet hjem fra skiferie...kan ikke huske hvornår hun sagde, hun kom hjem.

Kan du have en forrygende dag - du søde snitte. KNUS

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde,

Det er aldrig sjovt, når en bekendt går bort....og måden er heller ikke den letteste at forholde sig til. Det er helt ok at være rundtosset og ked af det - men forsøg (med din kommende mands hjælp) at tænke på ham fra de gode oplevelser, du har haft med ham. Dejligt at du kunne være sammen med din kommende mand, da du havde behov for det. Det er, hvad kæresten er til for...

Og...han har tilsyneladende ikke ønsket at være mere - og hans ønske blev opfyldt!!

Du har kjoleprøvning i morgen!!!!!!! Det bliver dejligt.

Husk at tillad dig selv at være glad, stolt og lykkelig.

Knus og tanker... :sm:

Hey søde..

undrede mig også over jeg ikk havde set noget til dig herinde de sidste par dage..

Jah, han ville åbenbart ikke mere.. men tror aldrig vi vil forstå hvorfor.. han var virkelig vellidt og et godt menneske.. såh det er bare overraskende..

Men ja, jeg prøver at tænke fremad, og jah lige nu ved jeg egentlig slet om jeg glæder mig til imorgen.. men det kommer i et indlæg om lidt..

Knus

Hej,

Skriver længere indlæg senere...skal jo lige læse alle dine, men mens jeg husker, hvad jeg har i hovedet, vil jeg lige tilføje lidt. I min familie har vi selv mistet to personer, der valgte at tage deres eget liv. Kendetegnet ved deprime personer er, at de som oftest først handler, når de begynder at få det bedre?! Iøvrigt kan det være, at hans glæde over at have truffet en beslutning om, at nu skulle han snart herfra, har givet ham et boost over for jer andre, så han har haft overskud til at være glad. At have truffet beslutningen er ofte en befrielse - det kender vi nok alle til... (Jeg er dog ked af at virke lidt kølig i min udmelding, men jeg finder det MEGET selvisk at vælge at tage sit eget liv).

Men det er også ok, at du ikke finder forståelse for, hvorfor han har handlet, som han har. Kun han har grunden. :)

Så er det tilbage til fantastiske dig!!!

WOW sa - lækre lille snitte. Du er da super fin!!!!!

Og hey - det gør ikke noget, at man ikke er så høj. Jeg er selv 165 cm. høj, så...men du er så fin!!!! (Og iøvrigt - heller lille og vågen...)

Det er godt, at du trods alt havde en fin dag...og fik dig din kjole!!! JUBBI....du har en brudekjole med det hele!!!!!

Hvor mange endte I med at være til prøvningen?

Ih...

Nu glæder jeg mig helt selv til at få prøvet kjole igen snart. Det kunne være, jeg skulle kontakte min veninde og høre, om hun er kommet hjem fra skiferie...kan ikke huske hvornår hun sagde, hun kom hjem.

Kan du have en forrygende dag - du søde snitte. KNUS

Hey søde..

Jeg vil give dig fuldstændig ret.. det er en meget egoistisk beslutning at tage sit eget liv.. og følelsen af sorg bliver til tider udskiftet med vrede over at man kan finde på sådan noget..

Vi andre har tydeligvis ikke kunne se hvordan han havde det, for det er jo ikke noget man bare gør for sjov..

Jeg søger ikke længere forståelse for det, for han har åbenbart indeholdt nogle ting han ikke viste omverdenen.. Det er trist at han ikke forsøgte at finde en mening med det hele i stedet for at søge væk som han gjorde..

Jeg synes det er et stort tab for ham at han valgte døden i stedet for at forsøge at finde det fantastiske i præcis hans liv.. jeg ved det ofte kan være svært at se, men er nok fordi man er nødt til at lære at se sit liv fra andre vinkler..

Han bliver savnet, men valgte at flygte.. vi kunne intet gøre og det må man bare acceptere..

Jeg synes ikke du virker kold, for jeg kan jo kun give dig ret.. Hvis man kan gøre noget så kold, uden at tænke på hvor megen smerte man kan pålægge omverdenen så er man selvisk..

Men nok om alt den død.. jeg håber han har det godt hvor han er, og han skal bisættes om en uge hvor vi i klassen selvfølgelig deltager..

Tilbage til min fantastiske kjole.. er det ikke bare flooooot? det var slet ikk hvad jeg regnede med at ende i.. men den sidder bare så flooot.. jeg bliver så tynd og "høj" at se på.. og ihh hvor jeg elsker den.. den er meget simpel bagpå, men min mor har købt et slør der er lige så langt som slæbet, og det er fyldt med blomster og perler, og den sammenblanding af ren kjole og flot slør er bare så skøøøøn..

Det værste af det hele er at jeg først skal prøve den igen om 2 måneder.. jeg havde gået og talt ned i 1 ½ måned til at skulle ud og finde kjole, og så havde jeg den kun på i max 20 minutter.. :rolleyes: og nu går der 2 måneder igen.. nooooo.. vil ha den på nu nu nu!!! hehe..

Og hvor er det bare sindsygt at da jeg ville betale sagde min mormor til mig at min mor allerede havde gjort det mens jeg havde fået tøjet på igen..

Det er altså 7000 kr! :blink: er du vimmer hvor det hjælper på vores budget.. jeg er bare så glad.. ihh.. :cheerleader3:

Jamen det endte faktisk med at hele familien var med.. min mor, mormor, morfar, bonusfar og min dejlige storesøster/brudepige/hjælper.. og hende der hjalp mig i butikken var simpelhen så sød så når jeg havde fået kjolen på så stod hende og jeg lige og snakkede lidt før de andre fik lov at se kjolerne.. så man var lidt alene om at danne sine meninger først.. det var rigtig dejligt..

Jeg glæder mig vildt til at se dig i stouten igen.. og ikke mindst kjolen.. se at få ringet til veninden.. det kan kun gå for langsomt..

Håber du har en rigtig god dag.. :cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et kæmpe stort tillykke med den meget smukke kjole. Jeg er glad for, at en dum uge er endt så godt. Kjolen (ja og de to andre) klæder dig ufattelig godt :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

Åhh mange tak.. det var bare så dejligt at prøve kjoler.. og nu går der såå lang tid før jeg skal ha kjolen på igen.. snøft..

0

Del dette indlæg

Hi hi...hvad er det for et billede, du har lagt på? Tøsen....vi vil da se dit ansigt?! Ikke det der solbrille-noget...

KNUS :cheerleader3::cheerleader3:

Hehe.. det er fordi jeg har købt nye solbriller.. sys bare lige at de var så fine..

Knus

Fnis...tosse...

Vi vil se dine øjne...

0

Del dette indlæg

Hi hi...hvad er det for et billede, du har lagt på? Tøsen....vi vil da se dit ansigt?! Ikke det der solbrille-noget...

KNUS :cheerleader3::cheerleader3:

Hehe.. det er fordi jeg har købt nye solbriller.. sys bare lige at de var så fine..

Knus

Fnis...tosse...

Vi vil se dine øjne...

Hmm.. så har jeg kun det billede hvor jeg er korthåret.. og det er flere år gammelt.. skal se om jeg kan få taget et bedre her i den kommende tid..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går nok...jeg driller bare.

Hvad skal du ellers foretage dig i weekenden? :sm:

Åhh, så godt som ingenting :cheerleader3::cheerleader3:

Skal op og træne begge dage, men ellers står den bare på ren hygge og afslapning.. bliver dejligt..

Ingenting er da også dejligt.

Har selv lige været ude at løbe en 7'er med hunden...dejligt!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det går nok...jeg driller bare.

Hvad skal du ellers foretage dig i weekenden? :sm:

Åhh, så godt som ingenting :cheerleader3::cheerleader3:

Skal op og træne begge dage, men ellers står den bare på ren hygge og afslapning.. bliver dejligt..

Ingenting er da også dejligt.

Har selv lige været ude at løbe en 7'er med hunden...dejligt!! :bearhug:

Åhh du er bare så aktiv.. hele tiden.. hehe.. gid det var mig.. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer