isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Når nu jeg har fundet ud af hvordan man gør billeder mindre og alligevel har haft gang i så mange i dag, så skal i da lige ha et af de nyere af manden og jeg..

Synes faktisk det er et super sødt billede..

post-36011-1234812876.jpg

Og og og.. super bonus, jeg kom under 60 kg i dag... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: 59,4.. jeps.. jeg er bare lykkelig.. så mangler jeg kun 9,4..

Ja du har ret i, at I ser søde ud.

Hvad angår dit vægttab, så må du altså ikke forsvinde helt!!! (Men STORT tillykke skal du selvfølgelig have!). :lol:

Taark.. hehe

Jamen der er skam ingen chance for at jeg forsvinder selvom jeg kommer ned på 50 kg.. og det er af den simple grund at jeg ikke er mere end to lorte høj så.. hehe.. er kun 154 høj (lav) såh..

Alligevel...50 kg. er jo ingenting... Hvor om alting er så synes jeg, det er helt enormt godt gået, at du har tabt dig, som du har...og at du stadig klør på!!!! :boohoo:

Ahh.. er nu ret sikker på jeg ikke forsvinder :cheerleader3: - har været nede på 42 kg og samme højde som jeg har nu.. og der var jeg tynd.. tror at 50 kg vil være passende i forhold til mig.. er ihverfald mit mål.. og tror nu nok jeg skal nå det inden brylluppet..

Men er da også super fint at du klarer dig så godt.. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh, så er det vist tid til en lille opdate på vores invitationer..

Manden fik jo skrevet en mail til inviterdesign eller kortdesign som de også hedder, her i lørdags..

Vi ventede så mandag, tirsdag og ja igår blev jeg sq lidt sur over de stadig ikk havde svaret så jeg måtte ind og tjekke om det var den rigtige mail vi havde sendt til, eller om der stod noget om at de havde ferie.. men nej.. adressen var korrekt og intet om ferie..

Så måtte de sq få en mail mere.. Og vi holdt derefter meget øje med indbakken i mailen.. men INTET svar! åhh man bliver bare mere og mere irriteret..

I dag har jeg så fridag, og tænkte at det næste mulighed var at ringe til kortdesign.. da manden også er hjemme i dag stak jeg ham en telefon og et nummer da jeg overhovedet ikke forstår et hak svensk.. mens vi sad og ledte efter nummeret fandt vi et sted hvor der stod at de dækkede og erstattede kort der var blevet ødelagt under transport.. JUBII.. men problemet var stadig at få fat i dem..

Manden ringede op.. og den ringede og ringede og ringede og ringede.. han konstaterede hurtigt at de MÅTTE ha ferie.. for det var meget underligt hvis de ikke tog telefonen..

Og i det manden lægger på kan jeg høre der er noget på vej ind af brevsprækken.. først tænker jeg VORES FINE SLØJFER FRA USA ER HER.. JUBII.. men da jeg kunne se mere og mere af æsken komme ind af døren gik det op for mig at det var fra kortdesign..

Hurtig ind og åbne pakken.. og hvad lå der? johhh.. SKAM! 40 sprit nye og helt iorden invitationer.. JUBIII...

Det er super dejligt at de har været så hurtige fra vi skrev til dem i lørdags.. men vi kan simpelthen ikk forstå at vi ikke har hørt fra dem..

Vores teori er nu at der har været nogen på kontoret/trykkeriet i lørdags som har set vores mail og har skyndt sig at sende nogle nye i trykken.. og derefter har skyndt sig at få dem postet og derved ikk har nået at svare os.. og derefter måske er gået på ferie.. ellers kan vi ikke se noget logik i det..

MEN! Vi har fået 40 nye invitationer uden beregning og vi er bare super lykkelige nu!!!

0

Del dette indlæg

Sikke en service, ja eller hvad man kalder det :thumbsupsmileyanim:

Rigtig dejligt at I nu har fået nye fine invitationer, men de kunne da godt lige have slået på tråden..

Ja er super dejligt..

Men ja hvis de lige havde smidt en mail retur eller ringet til os så havde vi ikk gået og været så nervøse og triste over vi ikke vidste besked..

Men vi er nu meget glade for at vi har fået de nye invitationer.. og mon ikk vi får en mail eller noget retur på et tidspunkt? det håber jeg da..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det var dejligt. Selvom det havde været fint med en opringning, kan I nu i hvert fald holde weekend med ro i sindet :cheerleader3:

Jah, det er super dejligt.. og vi har brugt dagen i dag på at få skrevet tekst og lavet et forsøg.. og de er bare blevet super perfekte (pånær at vi lige har glemt at skrive SU på..) hehe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg har haft en fridag - og manden "glemte" at tage i skole fik vi lavet en masse..

For det første fik vi lige ordnet de sidste 8 æsker chokolade..

Så nu er det vist min tur til en blærerække.. :cheerleader3:

post-36011-1235079024.jpg

- der kommer lige et mere længere nede..

0

Del dette indlæg

Ja, udover de fine chokolader fik vi også ordnet 9 vandflasker.. mere bare for at se hvordan de kom til at se ud når de kom på..

Billederne er lidt grumset.. det er ikke dårlig print, det står nemlig knivskarpt.. men er kameraet der ikk er helt godt..

post-36011-1235079424.jpg

Der kommer lige et mere.. længere nede..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da helt fast! Det kan man da kalde service :cheerleader3: Det er da vildt fedt at de har været så obs på jer og sendt nyt til jer så hurtigt...

Så kan jeg da næsten regne ud, at man slet ikke skal være bange for at handle hos dem i hvert fald.

Og hvor ser det bare fedt ud med de chokolader og ikke mindst vandflaskerne! Top professionelt! Det er dejligt med sådan en "fridag" så man kan få lavet en hel masse... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Her er de sidste..

post-36011-1235080135.jpg post-36011-1235080142.jpg

Og så skal i da også lige ha teksten til vores invitationer..

Kære___________________

Her kommer et lille eventyr…

Der var engang..

… en flot ung mand, som gik i 3.g på gymnasiet.

Den flotte unge mand havde fået øje for en sød lille pige.

Den søde lille pigen som var et år yngre end den flotte unge mand ,

gik i 2.g på selvsamme gymnasium.

Den flotte unge mand fik skabt kontakt til den søde lille pige,

og en dag pralede den flotte unge mand af at han da ikke kunne blive syg.

Da den søde lille pige havde kyssesyge tænkte hun “der må komme an på en prøve”.

Og syg blev den flotte unge mand.

Da den flotte unge mand og den søde lille pige havde været kærester i 10 måneder,

besluttede de sig for at få deres eget lille sted.

Her boede de mens den søde lille pige gjorde gymnasiet færdigt,

alt imens den flotte unge mand arbejdede.

Den efterfølgende sommer var det unge par klar til at flytte til hovedstaden,

hvor studierne der skulle forme deres fremtid ventede.

Byen hvor det unge par etablerede sig blev Kongens Lyngby,

Og efter nogle år kom et nyt medlem til familien, lille bilen.

I november 2008 pakkede det unge par lille bilen og drog til Tyskland,

her skulle de tilbringe en hyggelig og romantisk weekend.

Det skete så, at den flotte unge mand, faldt på knæ for den søde lille pige

- med tårer i øjnene og et “JA!” var et bryllup nu i vente.

For det unge par slutter eventyret ikke her,

og de ønsker nu at du/I bliver en del af det

Du/I inviteres derfor til vores bryllup

Lørdag d. 11 Juli 2009

Vielsen finder sted i Klosterkirken

Efter vielsen vil der være reception hos Kenneths forældre i -------.

Efter nogle forhåbentlig hyggelige timer fortsætter dagen med middag og fest

Vi håber du/I vil dele dagen med os

Kærlige hilsner

Louise og Kenneth

Redigeret af isse_pigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen,

WOW hvor er de invitationer dog flotte. Kan godt lide at du sætter den lækre røde farve ind - giver et lækker design!!

Og chokolade-blærerækken...hvor ser det cool ud. Man får selv helt lyst til at lave nogle. Jeg ville bare ikke vide, hvordan jeg skulle få dem pæne!!

Altså...lyder som om du og kæresten havde en forrygende dag sammen! Det skal man altså dyrke.

Hvad skal weekenden stå på?

Kæmpe knus -

L :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold da helt fast! Det kan man da kalde service :cheerleader3: Det er da vildt fedt at de har været så obs på jer og sendt nyt til jer så hurtigt...

Så kan jeg da næsten regne ud, at man slet ikke skal være bange for at handle hos dem i hvert fald.

Og hvor ser det bare fedt ud med de chokolader og ikke mindst vandflaskerne! Top professionelt! Det er dejligt med sådan en "fridag" så man kan få lavet en hel masse... :cheerleader3:

Ja, det er super dejligt.. men vi er stadig ked af vi ikke har hørt fra dem.. men deres resultater er super flotte..

Jah chokoladerne og vandet er blevet super fint.. er dejligt.. fridage er dejlige..

0

Del dette indlæg

Godmorgen,

WOW hvor er de invitationer dog flotte. Kan godt lide at du sætter den lækre røde farve ind - giver et lækker design!!

Og chokolade-blærerækken...hvor ser det cool ud. Man får selv helt lyst til at lave nogle. Jeg ville bare ikke vide, hvordan jeg skulle få dem pæne!!

Altså...lyder som om du og kæresten havde en forrygende dag sammen! Det skal man altså dyrke.

Kæmpe knus -

Hey søde..

Mange tak.. synes også at de er blevet rigtig lækre invitationerne.. stilet men romantiske pga farven... nu skal vi bare lige ha læst korrektur på det.. hehe..

Ja, chokoladerne er super fine.. og der er mange.. hmm.. det er ikk så svært at lave dem.. kan sende dig vores skabelon hvis det er? Jeg sad med en lineal og skar dem mens manden pakkede dem ind.. det tog faktisk kun 2 timer at lave 200 ca..

Men ja var en dejlig dag med manden.. rigtig hyggeligt.. hehe

I weekenden skal vi på tur til vores forældre.. vi tager afsted i dag og kommer først hjem søndag..

Imorgen skal vi så ha ordnet nogle ting dernede (er der vi skal holde bryllup).. jeg skal finde frisør og makeup mm mm.. såh tror det bliver en travl weekend..

Hvad med jer? gik din vagt i/ved parken godt igår?

Knus...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Morgen søde... :cheerleader3:

Hold da hel fast hvor er de flotte de chokolader :griner:- super.. og de flasker rigtig fine manner..

og super flotte invitationer, rigtig flot i den røde farve... :cheerleader3::cheerleader3:

Tusind tak søde..

Er så dejligt med de rosende ord.. hehe..

Synes invitationerne er blevet sindsyg gode.. synes egentlig ikk rigtig de kommer til sin ret på billederne.. men hva, i kan da få en fornemmelse af dem..

Super weekend til dig..

0

Del dette indlæg

Virkelig flotte chokolader og vandflasker. Det er de små detaljer der lige gør det sidste. :cheerleader3:

Det er lige præcis det det gør.. og det dejlige var at det var manden der kom hen igår og sagde "skal vi ikk lave de der chokolader og vandflasker".. ihh hvar så hyggeligt..

0

Del dette indlæg

Nåh alle i dejlige BK-tøser..

Så er weekenden over os, og vi tager på besøg hos svigerforældrene og forældrene hele weekenden..

Jeg håber i allesammen får en rigtig dejlig weekend..

Vi skal bruge vores på at få styr på en masse praktisk omkring brylluppet da det skal holdes nede ved vores forældre..

Jeg skal se om jeg kan komme på i løbet af weekenden og holde jer opdateret.. men det er ikke sikkert..

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Godmorgen,

Kæmpe knus -

Hey søde..

Mange tak.. synes også at de er blevet rigtig lækre invitationerne.. stilet men romantiske pga farven... nu skal vi bare lige ha læst korrektur på det.. hehe..

Ja, chokoladerne er super fine.. og der er mange.. hmm.. det er ikk så svært at lave dem.. kan sende dig vores skabelon hvis det er? Jeg sad med en lineal og skar dem mens manden pakkede dem ind.. det tog faktisk kun 2 timer at lave 200 ca..

Men ja var en dejlig dag med manden.. rigtig hyggeligt.. hehe

I weekenden skal vi på tur til vores forældre.. vi tager afsted i dag og kommer først hjem søndag..

Imorgen skal vi så ha ordnet nogle ting dernede (er der vi skal holde bryllup).. jeg skal finde frisør og makeup mm mm.. såh tror det bliver en travl weekend..

Hvad med jer? gik din vagt i/ved parken godt igår?

Knus...

Hej,

I er nok taget afsted, som jeg skriver, men så er der noget at komme hjem til! Min vagt gik fint - tak. Havde nogle gode knægte i min gruppe, så der var højt humør selvom det var en anelse køligt fra tid til anden. Vi røg på anden opgave også - så lidt adspredelse havde vi.

Var dog sent hjemme så min vagt blev rykket her i dag...men det var ok.

Du må da gerne sende mig skabelonen - jeg ved ikke, om det bliver aktuelt at vi laver dem, men det kan jo være! Tror nu nok at vi køber chokolader ude.

Skal ud med mand og hund nu...skriver senere.

/L

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer