isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Hej søde..

er dejligt med al jeres støtte.. men jah hvor er det irriterende at de ikke forstår noget.. men når det så er noget jeg har lavet som er sindsyg flot eller i den stil så er hun stolt og vil vise det til alle.. hvorfor kan hun ikk være sådan på alle punkterne.. vi bor trods alt 150 km fra hinanden og ser ikke hinanden så ofte.. ihh jeg hader det her..

Men lige nu sidder jeg og venter på at høre fra min mor.. hun er ikke særlig god til det der med at ringe tilbage og hun bliver sur hvis man presser hende.. men sidder og vil gerne tidligt i seng, og aner ingenting omkring imorgen.. er bare så forvirret..

Håber det hele går imorgen.. men er bare så øv når dagen nærmest er ødelagt på forhånd..

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil tidligt i seng, din dag har jo også været hård :)

Det kommer til at gå så godt i morgen, det ved jeg. Prøv at tænke på, at du måske skal ud og prøve KJOLEN, som du skal gå op ad kirkegulvet med og som din kommende mand bare vil elske :cheerleader3: Og så skal familien bare tage sig sammen og bakke dig op :thumbsupsmileyanim:

hehe, ja de er sq nogle værre hundehoveder og hængerøve den familie der.. tss tss tss.. nu må de komme ind i kampen.. ej, det skal nok gå og tak for dine opmundrende ord søde.. du er sq dejlig.. lover at du får hele beretningen og hvordan det hele løser sig lige så snart jeg kommer hjem imorgen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej søde, hvor er jeg ked af og høre det .... med din mor og dem... ej hvor træls søde.

du skal ihvertfal ikke afbestille , det sys jeg ikke du skal. men kan godt forstå du er nede lige nu..

kæmpe krammer til dig søde. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke,

Hvor har du bare haft nogle rigtige øv dage...

For at vænne tilbage til din klassekammerat, så nej. I vil aldrig få at vide, hvorfor...vist virkede han vellidt, men der er nok en del, man ikke kender til. Det gør så ikke hele situationen bedre, at du lige pludseligt skal følges med hele din familie i morgen til kjoleprøvning.

Var det min mor, der havde gjort sådan, var jeg røget helt op i det røde felt!!! Det er sikkert venligt ment, men jeg ville ikke kunne prøve kjole sammen med et hav af mennesker. (Jeg var selv alene til kjoleprøvning i Panyaotis). Skulle jeg have haft nogen med, så skulle det kun have været en tæt veninde...

Jeg synes, du ska sige til hende, at det betyder meget for dig, at hun skal med, men at du ikke ønsker flere deltagere. Det er noget, du gerne vil have med din mor og din søster - og det er DIG, der bestemmer. Så hvad enten din mor mener det godt og helt sikkert er enormt spænt, så er det altså dig, der har den endelige beslutning.

Jeg synes, at du for en gangs skyld, skal springe op og falde ned på, at du evt. presser din mor...se at få ringet til hende og fortæl hende grunden...at du gerne vil have afklaret morgendagens kjoleprøvning, og at du ønsker, at aftalen kun gælder dig, din søster og din mor.

Jeg kan ikke forestille mig andet end, at tøserne herinde støtter dig i din beslutning...jeg vil dog blot opfordre dig til at tænkte på dig selv - OG PASSE PÅ DIG SELV, som der er blevet sagt.

Knus og glæder mig til at høre om din kjoleprøvning. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Billeder, Billeder, Billeder, Billeder :cheerleader3:

:) Billeder, Billeder, Billeder, Billeder :)

:td: Billeder, Billeder, Billeder, Billeder :td:

(y) Billeder, Billeder, Billeder, Billeder :cheerleader3:

:cheerleader3: Billeder, Billeder, Billeder, Billeder :cheerleader3:

Redigeret af Tina Gamst
0

Del dette indlæg

Nåh, så er jeg kommet hjem.. efter en meget lang dag..

Hm... nå, i vil vel se billeder? har ikk rigtig overskud til den store fortælling i dag..

Men jeg fik i alt prøvet 4 kjoler.. er lidt ked af jeg ikk flik prøvet flere.. og de havde faktisk slet ikke dem jeg rigtig gerne ville ha prøvet.. men jeg har lovet billeder så her kommer de..

Der er desværre kun billeder af 3 af kjolerne.. og desværre igen kun et af hvert.. men i må jo sige hvad i mener.. så her kommer de..

post-36011-1236280288.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes at de to første kjoler er helt fantastiske til dig :thumbsupsmileyanim: de giver dig bare en rigtig fin figur :cheerleader3:

Er meget spændt på at høre om du så har købt kjole.

Det gjorde jeg.. men var faktisk nr 3 jeg købte..

Griner det var faktisk også nummer 3 jeg gættede på inden jeg skrollede ned og så dit svar!!1

:juble smily:

du ser SÅ dejlig ud i den!!

Må jeg spørge hvad sådan en drøm kostede? Var det svært at vælge?

Knus ekstra

0

Del dette indlæg

Jeg synes at de to første kjoler er helt fantastiske til dig :cheerleader3: de giver dig bare en rigtig fin figur :)

Griner det var faktisk også nummer 3 jeg gættede på inden jeg skrollede ned og så dit svar!!1

:juble smily:

du ser SÅ dejlig ud i den!!

Må jeg spørge hvad sådan en drøm kostede? Var det svært at vælge?

Knus ekstra

Den jeg valgte var klart den jeg følte sad bedst på mig og gav mig den flotteste talje og barm.. er dog stadig ked af jeg ikke fik prøvet den jeg hele tiden har drømt lidt om, men var sidste års model, og den kunne jeg ikke komme til at prøve..

Men kjolen kostede 4500,- og er jo ikke en vanvittig pris.. til gengæld skulle jeg ha underskørt, slør og tilretning.. så i alt blev det 7000 kr.. hehe sløret kostede 1200 kr.. og da jeg så skulle op og betale den havde min mor allerede gjort det.. :thumbsupsmileyanim::) hehe.. nice..

0

Del dette indlæg

Jeg synes at de to første kjoler er helt fantastiske til dig :cheerleader3: de giver dig bare en rigtig fin figur :)

KÆMPE tilykke med kjolen :):td:

Synes også at 3'eren er fin, og det vigtigste er at det var den din mave slog kolbøtter over :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆMPE tilykke med kjolen :):td:

Synes også at 3'eren er fin, og det vigtigste er at det var den din mave slog kolbøtter over :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil sige at billederne over hovedet ikke retfærdig gør kjolen.. den sidder helt perfekt.. den skal stort set ikk tilrettes.. den er utrolig smuk.. og var faktisk den første kjole jeg prøvede..

0

Del dette indlæg

Hvor er du bare rigtig flot i alle kjolerne :cheerleader3:

Hvor fedt at du har fået din kjole nu, er det ikke bare dejligt? :thumbsupsmileyanim:

Du lyder godt nok rigtig træt og ked af det, jeg håber, at du har haft en ok dag alligevel... :)

Hehe tak.. Jah nu får i alle jo et indtryk af hvor lille bitte jeg er.. altså i højden..

Er sjovt.. man ser rigtig hvordan tøserne herinde ser ud når de prøver kjoler.. hehe..

Jah er jo vildt jeg har fået kjole.. HALLO HELE VERDEN JEG SKAL GIFTES!!! JEG HAR FÅET KJOLE!!!!!!

Og jah, jeg skal jo så til tilretning af min fantastiske kjole om ca 2 måneder.. og typisk nok så var den eneste dag jeg kunne på min fødselsdag.. hehe..

Jeg er som ikke så ked i dag.. har ikke haft så meget tid til at tænke over al ting.. men er træt.. det har været en lang dag med hele familien..

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: jeg synes KLART at nr. 3 kjole er flottest til dig :cheerleader3: Men du er jo en rigtig køn pige så uanset hvad var du blevet en skøn brud :)

Åhh tak.. er jeg glad for at du synes.. den sidder bare helt perfekt.. på nær at jeg skal ha taget en halv kilometer af i længden.. hehe..

Og tak for komplimenten.. når jeg lige har tabt det sidst som er skjult af kjolen så er jeg også tilfreds hehe..

0

Del dette indlæg

Tusind gange tillykke :cheerleader3::) :)

Hvor er du bare smuk og petit!!! Hvor er det herligt endelig at se dig i en kjole og synes bestemt også du har valgt helt rigtigt til din figur :thumbsupsmileyanim:

Og ikke mindst glæder det mig at se endnu en "Lillybrud" :td: Håber de var søde ved dig derinde og at du ikke skulle igennem alt for meget bøvl med familien inden det gik løs... :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer