isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Nøj hvor ser det godt ud, me like :thumbsupsmileyanim:

Ja tror også der er rigtig skønt..

Vi var i egypten sidste år og overvejede dette igen da man kan få 2 uger til samme pris som en uge på Kos koster.. men i år blev det Kos..

og med all inclusive så blir det ikk bedre.. hele tiden at kunne hente is, vand, drinks mm er bare dejligt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var i egypten sidste år og overvejede dette igen da man kan få 2 uger til samme pris som en uge på Kos koster.. men i år blev det Kos..

og med all inclusive så blir det ikk bedre.. hele tiden at kunne hente is, vand, drinks mm er bare dejligt..

I nyder sikkert at blive forkælet døgnet rundt i det så flotte sted :cheerleader3:

Tror gerne I ikke kan vente med at tage afsted:)

Forresten, hvornår vil du prøve kjoler? Vi skal giftes d 17 juli og har allerede købt en kjole (på udsalg) for et par uger siden.

0

Del dette indlæg

I nyder sikkert at blive forkælet døgnet rundt i det så flotte sted :cheerleader3:

Tror gerne I ikke kan vente med at tage afsted:)

Forresten, hvornår vil du prøve kjoler? Vi skal giftes d 17 juli og har allerede købt en kjole (på udsalg) for et par uger siden.

Jeg har tid til at prøve kjole d. 5 marts.. og der håber jeg også lidt at finde en kjole på udsalg.. (en af de to jeg har lagt billeder ind af)..

Men kan ikk helt finde ud af om jeg skal booke andre steder før d. 5.. havde mest lyst til at det var imorgen jeg skulle prøve kjole.. men ville gerne lige smide lidt kg først..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare lækkert ud med den ferie!!!

Er super misundelig. Ved allerede nu at vi ikke kommer afsted, da vi jo har en lille baby, som jeg nægter at få passet 1 hel uge og omvendt er han også for lille til at tage med synes jeg. Men... vi har rejst sammen i 11 år, så må jeg tænke lidt på dem *hihi*.

0

Del dette indlæg

Jeg fik lige set du har skrevet i min planlægning.

Det er helt okay at du stjæler ideen med mine chokolader (har selv stjålet den herinde).

Det er Anton Berg Grand Cru chokolade. Jeg købte dem i Netto, men tror ikke de har flere. Tror måske der er andre der her brugt en billigere chokolade som har samme form. Mener også de havde købt dere i Netto. Håber du kan finde det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare lækkert ud med den ferie!!!

Er super misundelig. Ved allerede nu at vi ikke kommer afsted, da vi jo har en lille baby, som jeg nægter at få passet 1 hel uge og omvendt er han også for lille til at tage med synes jeg. Men... vi har rejst sammen i 11 år, så må jeg tænke lidt på dem *hihi*.

Glæder mig også super meget.. Tror det bliver rigtig dejligt at lave ingenting i en hel uge..

Kan i så ikke leje et lækkert sommerhus herhjemme i DK så i kan blive lidt forkælet? Mon ikke den lille sagtens kan klære et par dage sådan et sted :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Der ser rigtig lækkert ud der hvor I skal hen på ferie!!!
Jeg fik lige set du har skrevet i min planlægning.

Det er helt okay at du stjæler ideen med mine chokolader (har selv stjålet den herinde).

Det er Anton Berg Grand Cru chokolade. Jeg købte dem i Netto, men tror ikke de har flere. Tror måske der er andre der her brugt en billigere chokolade som har samme form. Mener også de havde købt dere i Netto. Håber du kan finde det!

Jeps, det havde jeg nemlig :thumbsupsmileyanim:

Synes de er super flotte..

Men jeg må bare igang med at lede og holde øje med tilbudene.. :cheerleader3:

Ja, tror også det bliver super lækkert der hvor vi skal på ferie.. håber snart tiden går lidt hurtigere.. synes der er alt for lang tid til..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser super lækkert ud, hvor I skal hen på bryllupsrejsen :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Tror også det bliver super.. bare en uge hvor vi kan nyde hinanden og lave absolut ingenting.. og så tilbage til hverdagen og tjene de penge vi ikk nåede inden brylluppet :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og et sidste

post-36011-1233338681.jpg

Synes bare det ser vildt dejligt ud :thumbsupsmileyanim: og med all inclusive bliver det ikke bedre :boohoo:

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm - nice... I like to....

Can I come? ;)

Hehe det kan da være hyggeligt.. :td:

Hvordan går det med billederne? ved at have fået styr på dem? eller driller de stadig?

0

Del dette indlæg

Og et sidste

Synes bare det ser vildt dejligt ud :thumbsupsmileyanim: og med all inclusive bliver det ikke bedre :boohoo:

Can I come? ;)

Hehe det kan da være hyggeligt.. :td:

Hvordan går det med billederne? ved at have fået styr på dem? eller driller de stadig?

Ha ha...ja... og så alligevel mest nej. Kunne lige forestille mig din mands himmelvendte øjne over, at én af dine zilla-tøser har sneget sig med!!! Han ville nok ikke lige stå og :carrot:

Nope - jeg har forsøgt i ét væk med de billeder... Jeg forsøger mig igen i morgen. JEG VIL have dem ind. Faren ved at involvere min kommende er, at han kommer til at se i mappen for min kjole. Vi anvender picasa3 (hedder den nu), og den er lidt anderledes end tidl, når man skal redigere.

Hm...men forhåbentlig finder jeg på noget.

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Og et sidste

Synes bare det ser vildt dejligt ud :td: og med all inclusive bliver det ikke bedre :fløjt:

Can I come? ;)

Hehe det kan da være hyggeligt.. :blush:

Ha ha...ja... og så alligevel mest nej. Kunne lige forestille mig din mands himmelvendte øjne over, at én af dine zilla-tøser har sneget sig med!!! Han ville nok ikke lige stå og :carrot:

Nope - jeg har forsøgt i ét væk med de billeder... Jeg forsøger mig igen i morgen. JEG VIL have dem ind. Faren ved at involvere min kommende er, at han kommer til at se i mappen for min kjole. Vi anvende picasa3 (hedder den nu), og den er lidt anderledes end tidl, når man skal redigere.

Hehe jah, han ville nok finde det en smule underligt.. men helt sikkert hyggeligt.. vi synes det er hyggeligst at rejse med andre/møde andre.. OG en zilla er aldrig i vejen :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Hmm.. ellers kan du måske forsøge at tage billederne med din mobiltelefon?? og lægge dem ind.. der er opløsningen ikke lige så god som på et kamera.. og derved kan det være at du kan få billederne ind..

0

Del dette indlæg

Og et sidste

Synes bare det ser vildt dejligt ud :fløjt: og med all inclusive bliver det ikke bedre :blush:

Can I come? ;)

Hehe det kan da være hyggeligt.. :)

Nope - jeg har forsøgt i ét væk med de billeder... Jeg forsøger mig igen i morgen. JEG VIL have dem ind. Faren ved at involvere min kommende er, at han kommer til at se i mappen for min kjole. Vi anvende picasa3 (hedder den nu), og den er lidt anderledes end tidl, når man skal redigere.

Hehe jah, han ville nok finde det en smule underligt.. men helt sikkert hyggeligt.. vi synes det er hyggeligst at rejse med andre/møde andre.. OG en zilla er aldrig i vejen :thumbsupsmileyanim::td:

Hmm.. ellers kan du måske forsøge at tage billederne med din mobiltelefon?? og lægge dem ind.. der er opløsningen ikke lige så god som på et kamera.. og derved kan det være at du kan få billederne ind..

Hey sveske med det smukke navn :bestwishes:

Det lykkedes mig at få de billeder ind (at det tog en krig, det er så, hvad det er, men...) så nu ligger de der. (Du er velkommen til at hoppe ind og se :bearhug: )

Hurra iøvrigt for den pige, du har fået til at synge!!! Et kryds mere at sætte... og hvor er du iøvrigt kommet langt med din tråd :boohoo:

Nå - vil suse ud med hunden og bagefter afsted på job.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og et sidste

Synes bare det ser vildt dejligt ud :fløjt: og med all inclusive bliver det ikke bedre :blush:

Can I come? ;)

Hehe det kan da være hyggeligt.. :)

Hehe jah, han ville nok finde det en smule underligt.. men helt sikkert hyggeligt.. vi synes det er hyggeligst at rejse med andre/møde andre.. OG en zilla er aldrig i vejen :thumbsupsmileyanim::td:

Hey sveske med det smukke navn :bestwishes:

Det lykkedes mig at få de billeder ind (at det tog en krig, det er så, hvad det er, men...) så nu ligger de der. (Du er velkommen til at hoppe ind og se :bearhug: )

Hurra iøvrigt for den pige, du har fået til at synge!!! Et kryds mere at sætte... og hvor er du iøvrigt kommet langt med din tråd :boohoo:

Nå - vil suse ud med hunden og bagefter afsted på job.

Knus

Hehe, efter min mening går det ALLLLT for langsomt.. synes der er vildt lang tid til den store dag.. og ville gerne planlægge bryllup hver eneste dag..

Rigtig fine ting du har fået købt.. har smidt en "hilsen" inde i din tråd..

0

Del dette indlæg

Åhh, i dag er bare sådan en ØV-dag.. er blevet syg :td: - skulle ellers have haft nogle vigtige kurser i skolen i dag.. er noget øv..

Men der er jo selvfølgelig heller ikk så meget ved at side til en forelæsning og ikk være noget værd og blive mere syg..

Så nu er jeg endt under dynen med den bærbare..

Siden sidst er der sket et par småting.. vi har fået købt dvd'en "Fra frieri til fest" af Bill Holmberg.. tror den er rigtig god inspiration til bryllupsplanlægningen.. han gennemgår stort set alt der er værd af vide på dvd'en.. + han instruerer i brudevalsen (jeg er elendig til at danse, så må jo se om det hjælper)..

Hmm, ja så har vi fået betalt depositum til vores fotograf, hvilket er dejligt da vi ved at det helt sikkert er på plads nu..

Jeg kan ikke huske om jeg har fået skrevet at vi har fået bestilt "omslaget" til vores invitationer.. men min mor kom med det foreslag at lave invitationen som en "bog" hvor der står lidt på hver side, foreksempel et vers og så noget praktisk info omkring det vers nederst på siden.. hmm nok lidt forvirrende forklaret.. hehe.. men håber i forstår..

Glæder mig til de kommer hjem så jeg kan forsøge at lave et eksempel jeg kan lægge herind.. "Omslaget" er hvidt med sølvskrift, hvor det invendige i bogen bliver lavet på rødt papir som passer til vores farvetema.. og så lige med en sølvsnor i ryggen.. tror de bliver super flotte..

Hmm, så fik jeg spurgt min lillebror igår om han ville følge mig op - men kan ikk helt finde ud af om han blev forbavset eller rørt.. han blev ihverfald mundlam - og vi valgte at slå samtalen over på noget andet så han kunne tænke over det og måske lige sluge den..

Så bliver spændende om han ringer til mig på et tidspunkt og fortæller hvad han vil..

Familien var samlet igår da min søster havde fødselsdag så samtalen gik lidt videre på det med at føre mig op.. min mormor mente at hvis min bror ikke ville så skulle jeg spørge min mors mand.. jeg ved at jeg ikke vil ha min far til det, for synes ikke han har været der særlig meget for mine søskende og mig.. men alligevel så er det jo min far så jeg vil heller ikke "pisse ham af" ved at få min mors mand til det.. og tror også jeg ville føle det ville være lidt forkert..

Håber virkelig min lillebror vil, det ville betyde meget for mig.. men hvis han ikke vil så tror jeg at det bliver min mor.. det er hende der har opdraget mig og været der når jeg har været glad/ked.. hun betyder rigtig meget for mig..

Da jeg fortalte en veninde det her den anden dag så hun underligt på mig og sagde "kan man det? - det kan man da ikke".. hmm er der heldigvis kun én der skal bestemme.. MIG!!! Hmm blev lige en lidt lang smøre omkring det med at blive fulgt op.. hehe..

Hmm.. nåh ja, så er vi ved at have STOR milepæl.. 7 dage til vi runder de sidste 150 dage.. er spændt..

Nåh, så lidt over i en anden boldgade.. jeg går hos vægtvogterne (weightwatchers), jeg ligger lige i kanten af overvægtig.. og for 4 år siden da jeg mødte manden var jeg super slank eller kunne da fint passe en str. 36, og når man så pludselig skal købe en str 42 for at komme ned i bukserne så bliver man sq lige vækket engang.. det skal lige siges at jeg ikke er særlig høj (nok omkring 154 cm..) - jeg er dog ikke dværg eller smølf :thumbsupsmileyanim: så synes hurtig det kan se forkert ud hvis man bliver lidt for stor.. så nu er drømmen selvfølgelig at jeg kan passe min str. 36 igen inden den store dag.. og ja, jeg har jo prøvet så mange gange, men hos vægtvogterne sker der sq noget.. nu har jeg gået der i 4 uger, og skal lige siges at jeg ikke er begyndt at dyrke motion endnu.. Men i mandags på min 4 uge havde jeg tabt 3 kg.. JUBIII.. så er der kun 10 kg igen..

Skal igang med motionen her i denne uge, og så går det forhåbentlig endnu hurtigere.. Men det gode ved vægtvogterne er at man må spise alt.. lige hvad du har lyst til.. slik, chips osv, men du må bare ikke spise det altid.. jeg spiser efter et point system hvor jeg i min hverdag sagtens kan sørge for at jeg kan spise en chokoladebar om aftenen hvis det er det jeg har lyst til.. og det fungerer bare super godt.. til alle jer tøser der virkelig kæmper, men ikke kan holde motivationen oppe kan jeg kun anbefale vægvogterne.. man spiser sig mæt hver eneste dag.. og når man har tabt sig så kommer man over på et ligevægtsprogram som er gratis resten af livet hvis ens vægt ikke stiger med mere end 2 kg.. super super koncept.. prøv det!

Nåh, ja det er vel så alt for nu.. hehe.. men der var jo også lidt af en smøre.. håber i kommer igennem den :boohoo:

0

Del dette indlæg

Nåh, så fik jeg leget lidt med et eksempel til vores vandflasker.. :fløjt: synes faktisk det er blevet meget godt.. hmm i må lige sige til hvis i har nogen gode forslag til ændringer.. :boohoo:

post-36011-1233849507.jpg

Jubii nu er der kun 4 uger/1 måned til jeg skal ud og prøve kjoler :td::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nåh, så fik jeg leget lidt med et eksempel til vores vandflasker.. :fløjt: synes faktisk det er blevet meget godt.. hmm i må lige sige til hvis i har nogen gode forslag til ændringer.. :boohoo:

Jubii nu er der kun 4 uger/1 måned til jeg skal ud og prøve kjoler :td::thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det ser rigtig godt ud. Skal I have røde roser som tema? Smukt ser det i hvert fald ud!!

0

Del dette indlæg

Rigtig flot, dog synes jeg du skal finde en rose med større opløsning, for det er synd den er så grynet at se på, fordi du har forstørret den op...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer