isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Wow...hvor er de flotte.

Iøvrigt et forsinket tillykke med din tråd og det forestående bryllup. Bliver dejligt.

Tak, er bare så spændt :balloons:

Synes tiden går alt for langsom i øjeblikket..

Det kender jeg ALT for godt. Man er i sådan en form for osteklokke....dagen er ved at komme, men der er alligevel et par timer til. Jeg er i den situation, at mine forældre, der har lovet at skabe kontakt til præsten, synes, det er for tidligt at møde ham. Og ja - normalt er det måske kun tre uger før, men jeg kan godt lide at have tingene på det rene. Ok - præsten stod for en begravelse i fredags, så inden da ville jeg ikke tage kontakt til ham.

Men men men...vi har da i det mindste lov til at gå og drømme indtil vores dag oprinder :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ja, det har vi helt sikkert :biggrin::)

Hehe, men ville nu være rart hvis man lige kunne spole lidt i tiden engang imellem..

Forresten en meget spændende tråd du har fået lavet dig.. glæder mig til at følge den.. :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh, nu er det vist på tide at få kradset lidt mere ned herinde..

Vi har fået købt den sidste pynt til bryllupskagen.. men vi mangler stadig at finde ud af hvilket fyld der skal i..

Desuden mangler vi at finde ud af hvornår den skal serveres..

Min mor mener helt klart den skal serveres til festen om aftenen, men sys bare det er så synd at bruge så meget energi på en kage de sikkert ikk kan spise om aftenen..

Jeg er nok mest til at den skal serveres når vi kommer fra fotografen og hen til receptionen.. Men er virkelig i tvivl..

Til festen har vi fået købt 10 engangskameraer.. jeg har hørt at de ikke skulle være særlig god kvalitet, men vi kunne godt tænke os lidt mindre højtidlige billeder af gæsterne, og vi synes det er en god måde at gøre det på..

Vi har også fået købt vores gæstebog.. Da vi modtog den så vi desværre at der var en stor skjold oppe i det ene hjørne af bogen.. så efter at have sendt flere billeder til Something Blue var de så søde at de sendte en ny.. :thumbsupsmileyanim: Her er lige et billede af bogen.. sys den er vildt flot..

post-36011-1233070013.jpg

Vi har også fået bestilt og sendt STD kort ud.. de er super flotte.. skal se om jeg ikke kan få lagt et billede ind af dem en af dagene..

Derudover har vi fundet bilen der skal køre os fra kirken til fotograf og videre til receptionen.. desværre kan jeg nok ikke skaffe et billede af denne.. men det er en gammel åben bil i lyseblå.. Det er min gamle kørelærer der har bilen, og da jeg havde galla i 3. g kørte han os så vi vidste at han havde sådan en fin gammel bil.. så er super..

0

Del dette indlæg

Wow...hvor er de flotte.

Iøvrigt et forsinket tillykke med din tråd og det forestående bryllup. Bliver dejligt.

Tak, er bare så spændt :balloons:

Synes tiden går alt for langsom i øjeblikket..

Det kender jeg ALT for godt. Man er i sådan en form for osteklokke....dagen er ved at komme, men der er alligevel et par timer til. Jeg er i den situation, at mine forældre, der har lovet at skabe kontakt til præsten, synes, det er for tidligt at møde ham. Og ja - normalt er det måske kun tre uger før, men jeg kan godt lide at have tingene på det rene. Ok - præsten stod for en begravelse i fredags, så inden da ville jeg ikke tage kontakt til ham.

Men men men...vi har da i det mindste lov til at gå og drømme indtil vores dag oprinder :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ja, det har vi helt sikkert :biggrin::)

Hehe, men ville nu være rart hvis man lige kunne spole lidt i tiden engang imellem..

Forresten en meget spændende tråd du har fået lavet dig.. glæder mig til at følge den.. :iloveyou:

Jamen tak tak :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ville lige have lagt et billede ind af min fantastiske mand <3 og mig, men billedet var for stort.. øv øv..

Nå, så lige lidt tanker om den store dag..

Vi har ikke vildt mange penge til vores bryllup da vi er på SU, men kunne virkelig godt tænke mig at der var en der kom og sang "From this moment" i kirken, men kender bare slet ikk nogen der kan gøre det :thumbsupsmileyanim: ret trist..

Nogen der kender nogen på falster der tager ud og synger i kirken??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej og et forsinket velkommen til BK og din egen tråd :thumbsupsmileyanim::):iloveyou:

Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at prøve en masse kjoler, det er også super skønt. Og marts skal det nok hurtigt blive :biggrin:

Bordkortene/æskerne ser fine ud og hvis du ikke vil skrive på æskerne, kan du skrive på en mærkat eller manillamærke og sætte det fast på båndet.

0

Del dette indlæg

hej og et forsinket velkommen til BK og din egen tråd :thumbsupsmileyanim::iloveyou::balloons:

Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at prøve en masse kjoler, det er også super skønt. Og marts skal det nok hurtigt blive :)

Bordkortene/æskerne ser fine ud og hvis du ikke vil skrive på æskerne, kan du skrive på en mærkat eller manillamærke og sætte det fast på båndet.

Tak for tippet.. det kan være jeg lige skal overveje det.. :biggrin:

Håber virkelig marts kommer hurtig.. glæder mig vildt meget..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er målene på æskerne? For den sidste ser kæmpe ud i forhold til den første.

Hvis det bliver de første æsker, kunne du overveje navnet på et manila mærke der bindes på båndet, og så pakker den mere ind som en gave.

sikke meget hjælp jeg er til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er målene på æskerne? For den sidste ser kæmpe ud i forhold til den første.

Hvis det bliver de første æsker, kunne du overveje navnet på et manila mærke der bindes på båndet, og så pakker den mere ind som en gave.

Den sidste æske er lidt bredere men meget fladere.. jeg ved slet ikk hvad det der manila mærke er.. du er nr. 2 der skriver det til mig :biggrin:

Hehe.. jeg er bare i tvivl om hvad det skal være for en æske.. den sidste er klar lettest at lave.. men ved det virkelig ikke..

0

Del dette indlæg

Den sidste æske er lidt bredere men meget fladere.. jeg ved slet ikk hvad det der manila mærke er.. du er nr. 2 der skriver det til mig :biggrin:

Hehe.. jeg er bare i tvivl om hvad det skal være for en æske.. den sidste er klar lettest at lave.. men ved det virkelig ikke..

Jeg er egentlig mest til æske nr. 2, når den ikke er større.

Manilamærker er de der brune mærker med et hul i

manillamaerker.jpg

0

Del dette indlæg

sikke meget hjælp jeg er til :biggrin:

Den sidste æske er lidt bredere men meget fladere.. jeg ved slet ikk hvad det der manila mærke er.. du er nr. 2 der skriver det til mig :)

Jeg er egentlig mest til æske nr. 2, når den ikke er større.

Manilamærker er de der brune mærker med et hul i

manillamaerker.jpg

Ahh, nu er jeg med.. jah det kunne være en god ide.. måske lave dem selv i hvid eller sådan noget..

Tror også mest jeg er til æske nr 2.. den er lidt mere speciel.. har forsøgt at rykke sløjfen lidt så den stadig er som en pakke men at den sidder lidt mere i det ene hjørne.. er meget sødt synes jeg.. og min kæreste er helt vild med dem.. så mon ikk det bliver den sidste æske.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ihh.. er simpelthen så glad i dag.. har fundet en der kan synge i kirken lige efter vi har sat os..

Hun skal synge "From this moment" - den er bare så fantastisk smuk til den lejlighed.. den passer jo perfekt til bryllup.. :cheerleader3:

Og det bedste af det hele er at hun kun skal ha 500,- kr for det.. ihh det er bare super..

og så har jeg fundet ud af hvad manden skal ha i morgengave..

Han skal ha et navneskilt til døren, da det er noget han kan bevare resten af livet.. og så skal han ha en smartbox til sådan en tandem flyvetur/faldskærmstur hvor man flyver fra en klippe..

Total god dag i dag.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var godt nok glad tidligere i dag da jeg følte jeg havde fået det hele på plads med manden.. og hans gaver.. men nu føler jeg mig forvirret over der er såååå lang tid til alting.. der er over en måned til jeg skal prøve kjole og tænker ikk på andet.. og der er 5 måneder og 13 dage til vi skal giftes og ville bare ønske det var imorgen :thumbsupsmileyanim: det er så svært at vente..

0

Del dette indlæg

Jeg var godt nok glad tidligere i dag da jeg følte jeg havde fået det hele på plads med manden.. og hans gaver.. men nu føler jeg mig forvirret over der er såååå lang tid til alting.. der er over en måned til jeg skal prøve kjole og tænker ikk på andet.. og der er 5 måneder og 13 dage til vi skal giftes og ville bare ønske det var imorgen :thumbsupsmileyanim: det er så svært at vente..

Kan du ikke gå i gang med at forberede nogle ting til brylluppet så du er beskæftiget med det?

Jeg vil gerne låne nogle af dine dage ;)

0

Del dette indlæg

Jeg var godt nok glad tidligere i dag da jeg følte jeg havde fået det hele på plads med manden.. og hans gaver.. men nu føler jeg mig forvirret over der er såååå lang tid til alting.. der er over en måned til jeg skal prøve kjole og tænker ikk på andet.. og der er 5 måneder og 13 dage til vi skal giftes og ville bare ønske det var imorgen :cheerleader3: det er så svært at vente..

Kan du ikke gå i gang med at forberede nogle ting til brylluppet så du er beskæftiget med det?

Kan ikke rigtig finde ud af hvad det næste jeg skal gøre er.. :thumbsupsmileyanim: men finder nok på noget.. tror måske jeg vil kigge på vores ivitationer..

0

Del dette indlæg

Jeg var godt nok glad tidligere i dag da jeg følte jeg havde fået det hele på plads med manden.. og hans gaver.. men nu føler jeg mig forvirret over der er såååå lang tid til alting.. der er over en måned til jeg skal prøve kjole og tænker ikk på andet.. og der er 5 måneder og 13 dage til vi skal giftes og ville bare ønske det var imorgen :cheerleader3: det er så svært at vente..

Kan ikke rigtig finde ud af hvad det næste jeg skal gøre er.. :cheerleader3: men finder nok på noget.. tror måske jeg vil kigge på vores ivitationer..

Hov, jeg kan tydeligvis ikk stave.. :thumbsupsmileyanim: invitationerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der sket lidt mere i dag (vi har fået løn = penge = bruge penge).. hehe.. :cheerleader3:

Vi har fået købt vores invitationer som vi nu venter på skal komme ind af døren.. glæder mig til de kommer..

Derudover har vi fået bestilt bryllupsrejsen..

Fredag, ugen efter vi er blevet gift, tager vi en uge til Kos.. skal I se billeder?? Det skal I da :thumbsupsmileyanim:

post-36011-1233338352.jpg - post-36011-1233338399.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer